Taip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Gal dešinįjį turi omeny, nes jis ten išvis kažkur į šoną žiūri ir pasimato likus tik porai metrų iki perėjos.
Comment
-
Na kad ir gana arti privažiavus jo nesimato
Net ir visai arti privažiavus koks 1/3 signalo yra uždengiama ir nesimato.
Visas ar 90%+ signalo pasimato tik likus porai metrų iki stop linijos. Tiksliau pasimatytų, jeigu jo neužstotų stulpas
Na o visiškai be trukdžių dešinysis šviesoforas pasimato tik užvažavus stop liniją
Paskutinis taisė John; 2021.04.21, 11:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJohn, didelis posūkio spindulys, nelabai ką padarysi. Jei dešinįjį šviesoforą nusuksi nuo perėjos į atvažiuojančius, tai nematysi privažiavęs.
Comment
-
Tas jūsų aptarinėjamas šviesoforas dešiniajam posūkiui, tai jame raudona užsidega tik tuomet, kai kas nors iš kitą gatvės krantą norinčių pasiekti pėsčiųjų paspaudžia mygtuką "Laukite". Likusiais atvejais ten dega žalias ištisai, kaip ir perėjose be šalutinių gatvelių sankryžos, pvz. stotelė Valakampių tiltas. Likę 2 pėsčiųjų/dviratininkų šviesoforai, jei nieks nenuspaudė, dega raudoni net ir tuomet, kai eismas Geležinio Vilko g. visiškai sustojęs ir tuo metu srautas judą į ją iš Žalgirio gatvės. O pėstieji tuo tarpu stovi ir nesiryžta eiti, nors jokio pavojaus nėra (išskyrus tą kampinį, apie kurį čia diskutuojama).
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Tik pasukus dešinį švieoforą, juo pradėtų vadovautis dviratininkai, nes šviesoforas stovi tako dešinėje. Dviratininkas „įskristų” ir tik tada pastebėtų, jog jam dar vienas šviesoforas dviratinis. Taisyklės sako, reikia vadovautis transportiniais šviesoforais, jei nėra atskirų, o atskiri pasimatytų tik „jau pasinaudojus transportiniu”.
Tą stop juostą atitraukčiau, kur nuotraukos fotografuotojo automobilis ir šviesoforus išvis dar žymiai anksčiau kabinčiau (ant geležinės arkos viršuj ir ant stulpo dešinėj). Galima ir skiriamąją siaurą salelę įsūdyt ištisinės vietoj, kad visiškai eliminuot nelegelius įsukimus:
Parašė John Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Šviesoforų įrengimo taisyklės:
100. Įprastinėje situacijoje transporto šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinas greitis yra 50 km/h (70 km/h). Kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti, kad šviesoforų neužstotų kelio ženklai, apšvietimo atramos, medžiai ir pan.
Tiesa, iki 2019 m. spalio 31 d. galiojo trumpesnė versija, bet ji irgi įpareigoja užtikrinti matomumą.
101. Įprastinėje situacijoje šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinasis greitis yra 50 km/h (70 km/h).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKelių šviesoforų įrengimo taisyklės:
34. Jeigu dešiniojo posūkio juostas nuo kitų eismo juostų skiria trikampė salelė, šiam posūkiui atskiras transporto šviesoforas su rodyklėmis reikalingas, kai:
34.1. yra dvi ar daugiau dešiniajam posūkiui skirtų eismo juostų;
34.2. vyksta intensyvus pėsčiųjų ir transporto priemonių eismas.
43. Kai dešiniojo posūkio juosta yra atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele, posūkiui į dešinę gali būti įrengiamas tik kelio ženklas „Duoti kelią“. Šiuo atveju reikia patikrinti, ar tai bus saugu per trikampę salelę judantiems pėstiesiems ir dviratininkams, ypač jeigu yra didelis į dešinę sukančių transporto priemonių intensyvumas arba jeigu transporto priemonių posūkis į dešinę yra pernelyg sklandus (galimas didelis jų greitis).Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠviesoforų įrengimo taisyklės:
100. Įprastinėje situacijoje transporto šviesoforų signalai turi būti matomi 35 m (80 m) atstumu, kai leistinas greitis yra 50 km/h (70 km/h). Kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti, kad šviesoforų neužstotų kelio ženklai, apšvietimo atramos, medžiai ir pan.
34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTaip, kalniukai irgi padėtų. Bet kairįjį šviesoforą tikrai reikia pasukti į atvažiuojančius.
Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Kokie dar kalniukai įvažiuojant į A kat. gatvę? Kalniukai tam neskirtose vietose turbūt yra tautinis išradimas. Saugesnėse šalyse jie naudojami beveik išimtinai tik 30kmh gatvėse, t.y. ten, kur nėra sunkiojo transporto.
Čia reikia arba naikinti šviesoforą (pėstieji padėkotų), arba jį perkelti taip, kad matytųsi dar prieš nusukant ir iki perėjos liktų didesnis atstumas.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, kalniukas fiziškai priverstų šviesoforą pamatyti. O šviesoforą perstūmus greičiausiai dar ir kameros reiktų, nes vis tiek neretai pasitaikys "labai skubančių ir tegul nelandžioja kėgliai į greitkelį".
Antra - toje vietoje per dieną kalnelio "pagamintos" stabdžių trinkelių dulkės ir išskirtas CO2 svers kiek ir praeinantys pėstieji.
Iškelt į posūkio/salelės pradžią ir padaryt su rodyklėm, nes kitaip tiesiai važiuojančius pradės klaidinti.
Comment
-
V. Pociūno g. ir Pilaitės pr. sankryža, pėsčiųjų šviesoforas. Kuriuo tikėti?
Faktiškai, kairysis yra skirtas kertantiems Pilaitės pr. (mėlynas punktyras) iki salelės (žalias apvadas), o dešinysis - jau nuo tos salelės kertantiems išvažiavimą iš Pociūno g. (rožinė linija) į Pilaitės pr. Pilaitės kryptimi. Raudonu punktyru apvesta abiejų šviesoforų vieta.
- 2 patinka
Comment
Comment