Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paskelbti šviesoforų modernizavimo pirkimai:
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=504128

    Panašu kad bus taip (gali būti klaidų ar netikslumų):

    Naujasis reguliavimas, kai pagrindinis žalias be rodyklių (su sekcija į dešinę):

    Kalvarijų -> Juozapavičiaus g.
    Apkasų -> Minties g.
    Savanorių -> Žemaitės g.
    Pietario -> Konarskio g.
    Basanavičiaus -> Algirdo g.
    Kalvarijų -> Ateities g.
    Drujos -> Rasų g.
    Baltrušaičio -> Laisvės pr.
    Baltrušaičio -> Ateities g.

    Verkių -> Kareivių g.
    Konstitucijos 9 -> Konstitucijos pr.
    Gelvonų -> Paberžės g.
    Architektų -> Erfurto g.

    Kompromisinis reguliavimas, kai pagrindinis žalias su rodyklėmis, sutampančiomis su sekcija:

    Kalvarijų -> Žalgirio g.
    Žirmūnų -> Kareivių g.
    Kareivių -> Žirmūnų g.
    Laisvės pr -> Buivydiškių g.
    Rygos g.-> Laisvės pr.

    Naujas šviesoforinis reguliavimas, įrengiant sekciją/as:

    Kalvarijų -> Ateities g. (trijų sekcijų į kairę)
    Kalvarijų -> Ateities g. (crazy tripusių rodyklių trijų sekcijų šviesoforas iš jungiamojo keliuko nuo vienuolyno - apačioje iliustracija)
    Ateities -> Kalvarijų g. (Trijų sekcijų šviesoforai)
    Gerulaičio -> Kalvarijų g.
    Saltoniškių -> Narbuto g. (iš abiejų pusių Saltoniškių g.)
    Narbuto -> Saltoniškių g.

    P.S. Kalbėta savivaldybėje apie informacinių ženklų statymą ties pagrindiniu žaliu be rodyklių su sekcija. Kol kas tokių nemačiau.

    Click image for larger version  Name:	sviesoforas.jpg Views:	1 Size:	6,5 kB ID:	1792067
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.25, 16:05.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Šiuo metu geriausias "modernizavimas" būtų palikti veikti kokį trečdalį šviesoforų, kai kur sutrumpinus fazes, o likusiuose 2/3 įjungti mirksinčias geltonas šviesas.

      Comment


        Abejoju ar būtų geras sprendimas, nes gatvėse šiuo metu ir taip vyksta lenktynės. Tokių greičių dar neesu regėjęs, tuo pačiu jaučiasi ir kylanti įtampa tarp vairuotojų - manevrai darosi pavojingesni.

        Principe daugelį sankryžų realiai modernizavus, būtų pritaikytas adaptyvesnis valdymas, kuris sumažintų prastovas tuštesniu metu. Nežinau detalių dėl šių konkrečių atvejų, bet tam tikrose sankryžose lėtai privažiuojant vakare (tuštesniu metu) persijungia šviesoforas pilnai nesustojus.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Vilniuje, Kalvarijų g. - Konstitucijos g. kryptimi sumontavo kairiojo ir dešiniojo posūkių sekcijas. Kol kas dar neveikia.

          Comment


            Kairys posūkis tikriausiai su paprasta sekcija, o ne trijų spalvų šviesoforu? Spėju vėl bus tokia nesąmonė:

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Vilniuje, Kalvarijų g. - Konstitucijos g. kryptimi sumontavo kairiojo ir dešiniojo posūkių sekcijas. Kol kas dar neveikia.
              Šiandien jau veikia. Kairysis su paprasta sekcija. Dešinysis bendras žalias su juoda rodykle, t.y. niekas nepasikeitė, per raudoną sukti nebus galima.
              Tas pats padaryta ir sukant iš Kalvarijų į Šeimyniškių.
              O bet tačiau, nurovė ženklą iš Kalvarijų sukant į Konstitucijos su ribojimu sukti kairėn 16-19 val. Gal dabar, kol eismas neintensyvus ir neaktualu, bet kai karantinas baigsis, tai autobusams problemos bus pasukti.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Šiandien jau veikia. Kairysis su paprasta sekcija. Dešinysis bendras žalias su juoda rodykle, t.y. niekas nepasikeitė, per raudoną sukti nebus galima.
                Tas pats padaryta ir sukant iš Kalvarijų į Šeimyniškių.
                Tai nėra sekcijų į dešinę?

                Comment


                  Nėra, tik kairė sekcija su žalia rodykle. Ten jos seniausiai reikėjo.
                  Visos sankryžos šviesoforų gi neperdarė - iš Konstitucijos ir Šeimyniškių sukimui į Kalvarijų buvo žalios sekcijos kairėn. Gi kažkur rašė, kad bus rekonstruojama Kalvarijų g., daromos A juostos ir įrengiamos naujos VT stotelės ties Kalvarijų, Šeimyniškių ir Konstitucijos pr. ir rekonstruojama sankryža.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nėra, tik kairė sekcija su žalia rodykle. Ten jos seniausiai reikėjo.
                    Visos sankryžos šviesoforų gi neperdarė - iš Konstitucijos ir Šeimyniškių sukimui į Kalvarijų buvo žalios sekcijos kairėn. Gi kažkur rašė, kad bus rekonstruojama Kalvarijų g., daromos A juostos ir įrengiamos naujos VT stotelės ties Kalvarijų, Šeimyniškių ir Konstitucijos pr. ir rekonstruojama sankryža.
                    Tai kad yra ir į dešinę.

                    Naujienos Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. – Šeimyniškių g. sankryžoje, kad visi judėtume saugiau, aiškiau ir sklandžiau. Nuo šiandien čia pastebėsite papildomas šviesoforų sekcijas kairiesiems posūkiams, važiuodami iš Kalvarijų g. ir sukdami į kairę link Konstitucijos pr. ir Šeimyniškių g. Taip pat – papildomą sekciją sukdami į dešinę iš Kalvarijų g. į Konstitucijos pr.

                    Tokios sekcijos kairiesiems posūkiams jau įrengtos ir Naugarduko – Iešmininkų g. bei Panerių – Iešmininkų g. sankryžose. Visur pakeisti ir kelio ženklai, kurie nurodo eismo kryptis sankryžose, tad sekcijos į kairę ir dešinę nuo šiol turės atskiras tik tam posūkiui skirtas eismo juostas.
                    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1587041478236.jpg
Views:	421
Size:	118,7 kB
ID:	1796589

                    https://www.facebook.com/26551334356...3939115719315/
                    Paskutinis taisė dsanto; 2020.04.16, 15:55.

                    Comment


                      Tada nepastebėjau, nes tik važiuojant centro link yra, o važiuojant nuo tilto jos nėra.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tada nepastebėjau, nes tik važiuojant centro link yra, o važiuojant nuo tilto jos nėra.
                        Tai važiuojant nuo tilto nėra atskiros juostos posūkiui į dešinę (t.y. nebėra), todėl ir nėra sekcijos.

                        Comment


                          Buvo juosta. Na. pakeitė dabar, bet dar juostų neperbraižė, o tik ženklą šiandien pastatė. Kai važiavau prieš pietus, dar jo nebuvo. Iš esmės nieko gero tai neduos, nes yra butelio kaklelis nuo A. Juozapavičiaus g. iki buvusios sukimo juostos dešinėn pradžios ties Holiday Inn. Neaišku, kaip sureguliuoti šviesoforai. Manau, kad geriausias variantas būtų "važiuoti tiesiai ir sukti kairėn" atskiro ciklo įvedimas važiuojant nuo tilto, ir tokio pat atskiro ciklo važiuojant Kalvarijų g. centro link., o ne bendri du ciklai abiem kryptimis judant Kalvarijų gatve "važiuoti tiesiai" ir "sukti kairėn".
                          Paskutinis taisė Al1; 2020.04.16, 18:12.

                          Comment


                            Bet ar gali taip lengva ranka Vilnius kabint sekcijas į kairę, kai naujos taisyklės numato trijų spalvų šviesoforus?

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Bet ar gali taip lengva ranka Vilnius kabint sekcijas į kairę, kai naujos taisyklės numato trijų spalvų šviesoforus?
                              Sena dilema. Standarto, kuris numato sovietines sekcijas, nebėra jau beveik 8 metus. Bet Vilniuje laikomasi pozicijos, kad jei sankryža įrengta pagal seną standartą, tai ir jo rekonstrukcija galima pagal jį. Kaune šiaip tokiais atvejais kabina atskirus posūkių šviesoforus.

                              Comment


                                Nes reikia į viską žiūrėti racionaliai. Jei tik kosmetinis patvarkymas, tai kam kišti pinigus į pilną pertvarkymą? O seniau įrengti šviesoforai turi tarnauti tiek, kiek gali ar bent jau iki rimtos sankryžos rekonstrukcijos, o ne dėl kažkokių standartų tai keitimo mėtant pinigus į balą.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nes reikia į viską žiūrėti racionaliai. Jei tik kosmetinis patvarkymas, tai kam kišti pinigus į pilną pertvarkymą? O seniau įrengti šviesoforai turi tarnauti tiek, kiek gali ar bent jau iki rimtos sankryžos rekonstrukcijos, o ne dėl kažkokių standartų tai keitimo mėtant pinigus į balą.
                                  Tai žinoma. Ir Kaune tokiu atveju tik prideda šviesoforus posūkiams, o likusių nekeičia. Bet čia kalba eina apie tris sekcijas vietoje vienos. Realiai kainos atžvilgiu tai smulkmena.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Kairys posūkis tikriausiai su paprasta sekcija, o ne trijų spalvų šviesoforu? Spėju vėl bus tokia nesąmonė:
                                    Tik šiandien pavyko pravažiuoti. Patvirtintu, kad įrengtas toks šviesoforas.

                                    Comment


                                      dsanto ar čia tinkamai sureguliuota? Pėstieji paleidžiami vėliau nei auto srautas.

                                      Rygos g. - Laisvės pr. naujas šviesoforas, kai pagrindinio rodyklės sutampa su sekcija.



                                      Tuo pačiu netolies nauji šviesoforai, kai pagrindinis be rodyklių. Baltrušaičio g. - Laisvės pr. (tas pats ir priešingoje pusėje) Itin simetriška sankryža. Gerai, kad prastova dviračiu nepailgėjo.



                                      Žinoma vairuotojai pypsi, nes taisyklės nežinančių dar apstu. Per du ciklus pirmieji auto nereagavo. Tačiau dabar jau tokių šviesoforų daugiau įvairiuose rajonuose.
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2020.08.26, 16:35.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        dsanto ar čia tinkamai sureguliuota? Pėstieji paleidžiami vėliau nei auto srautas.

                                        Rygos g. - Laisvės pr. naujas šviesoforas, kai pagrindinio rodyklės sutampa su sekcija.

                                        Tuo pačiu netolies nauji šviesoforai, kai pagrindinis be rodyklių. Baltrušaičio g. - Laisvės pr. (tas pats ir priešingoje pusėje) Itin simetriška sankryža. Gerai, kad prastova dviračiu nepailgėjo.

                                        Žinoma vairuotojai pypsi, nes taisyklės nežinančių dar apstu. Per du ciklus pirmieji auto nereagavo. Tačiau dabar jau tokių šviesoforų daugiau įvairiuose rajonuose.
                                        Sankryžos senos, įrengtos pagal seną standartą. Sekcijos įrengtos pagal naują tvarką. Kadangi perprogramavo, galėjo ir pėsčiuosius padaryti pagal naują tvarką. Pasidomėsiu.

                                        P.S. geri video

                                        Comment


                                          Pakoreaguotas Rygos g. - Laisvės pr. šviesoforas.

                                          Pėstieji paleidžiami anksčiau nei auto srautas.

                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X