Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nebijai, kad kokie 5 pareigūnai pavaišins elektrošoku?
    Nebijau (girdėjau apie tą atvejį, bet neradau video niekur, kuris lyg ir turėtų egzistuoti), nepamenu kada paskutinį kart teko matyti pareigūnus šiaip patruliuojančius (gal tik per renginius), o nepatruliuojantys dažniausiai skuba ar šiaip nekreipia dėmesio į neratuotus asmenis. Aišku jei matau policijos automobilį šalia, tai per raudoną neisiu, nes ne dėl įžūlumo taip elgiuos, o dėl absurdiškumo, prieš kurį galiu protestuoti ir be pareigūnų pagalbos.

    O sulaukęs jų dėmesio tikrai neduočiau preteksto ant savęs išsilieti,gana greit būna aišku su kuo turi reikalų, o su visokiom gorilom geriausia bendrauti nenusileidžiant iki jų lygio. Tuomet tu jiems tiesiog nebeįdomus.

    Šiaip įdomu, generalinis komisaras sakė, jog pažeidėjai dėl naujos šviesoforų tvarkos bus toleruojami, kaži gal dabar ir tolerancija mane apsaugotų.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      2. Užsidega ne vienu metu bet eismui yra belekiek fazių ir pėstiesiems reikia laukti savosios, o jei nori kirsti sankryžą įstrižai, tai tikėtina kažkokiu būdu nė viena iš dviejų krypčių nepavyks to padaryti sklandžiai. Ir net jei yra skiriamoji juosta, tai vis tiek šviesoforas neužsidegs anksčiau, kad bent pusę įveiktum.
      Buivydiškių/Dūkštų g sankryža yra būtent tokia. Kai reikia įstrižai pėsčiomis pereiti, tai kraujas užverda dėl tokios neteisybės pėsčiųjų atžvilgiu. Žiūrint kokia kryptimi eini, gali tekti laukti 2,5 šviesoforo ciklo, norint įstrižai pereiti.

      Comment


        Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

        Buivydiškių/Dūkštų g sankryža yra būtent tokia. Kai reikia įstrižai pėsčiomis pereiti, tai kraujas užverda dėl tokios neteisybės pėsčiųjų atžvilgiu. Žiūrint kokia kryptimi eini, gali tekti laukti 2,5 šviesoforo ciklo, norint įstrižai pereiti.
        Pasžiūrėjau, ten LIDL stovi čia jau kaip taisyklė, kad jei šalia LIDL pastatys, tai sankryža bus rekonstruota į itin nedraugišką pėstiesiems.

        Comment


          LIDL nereguliuoja šviesoforų.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            LIDL nereguliuoja šviesoforų.
            "kas galėtų paneigti?" Actu juk prekiauja!

            Comment


              Šviesoforai.lt "paviešino" žalių lentelių nuėmimo žemelapį Vilniuje.

              Sluoksniai:
              -Demontuotos lentelės (su arba be infrastruktūrinių pokyčių)
              -Demontuotinos lentelės.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Kaži kodėl pažymėtos ne visos sankryžos, kuriose yra lentelės.

                Comment


                  Netikrinau visko tik apžvelgiau, bet įtariu, kad įtrauktos potencialios vietos naujoms sekcijoms ar kitokiai pertvarkai.

                  Nežinau tik kam tie perprogramavimo taškai iš pvz. 2015m.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Tai ką darys su tomis, kurių nėra plane?

                    Comment


                      Jo, šita sankryža ekstremalesnė buvo, ypač kai reikėdavo pasukti į kairę iš Naugarduko gatvės. Sukimas į dešinę per A juostą irgi ne pats patogiausias būdavo. O ir dar koks durnelis atsirasdavo, kuris dieną bandydavo pasukti iš Švitrigailos g. į Naugarduko g. kairiu posūkiu (kuris draudžiamas darbo dienomis 7–20).
                      Na, bet nieko. Dar liko Panerių g. sankryža su Švitrigailos / Dariaus ir Girėno g. Ypač rekomenduoju posūkį į kairę iš Panerių g. į Dariaus ir Girėno g. Ten unikali situacija, nes srautas priešais važiuoja iš antros juostos tiesiai, o iš pirmos juostos laukia sekcijos į dešinę (labai efektyvu )

                      Comment


                        Teko kelis kartus važiuoti Apkasų-Rinktinės-Žalgirio -Tuskulėnų sankryžą.
                        Prieš porą mėnesių rekonstruojant sankryžą dėl LIDL kažkiek padidinta pralaidumą važiuojant Rinktinės gatve nuo centro - praplatino gatvę ir padarė sekciją kairėn į Žalgirio g., nesikemša eismas važiuojant tiesiai Tačiau iš priešingos pusės pakeistus šviesoforo ciklus gatvė pradėjo labiau kimštis.
                        Po žaliųjų rodyklių panaikinimo ten padaryti absurdiški pakeitimai.
                        Anksčiau Apkasų gatvėje buvo dvi juostos tiesiais. Dabar yra viena juosta kairė į Tuskulėnų, viena - teisiai ir atsirado naujovė - apsaugotas posūkis dešinėn į Žalgirio gatvę.

                        Sugebama padaryti kamštį net vėlai vakare, apie 21:00.
                        Kažkada Ogmios centras savo pinigais praplatino tą sankryžą. O dabar pasireiškė saugaus eismo talibanai , kurie moka tik daryti naujus kamščius.
                        Paskutinis taisė Romas; 2020.03.14, 17:55.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Anksčiau Apkasų gatvėje buvo dvi juostos tiesiais. Dabar yra viena juosta kairė į Tuskulėnų, viena - teisiai ir atsirado naujovė - apsaugotas posūkis dešinėn į Žalgirio gatvę.
                          Iliustruoju mintį iš senesnio pranešimo lapkritį #1190



                          Piko metu visai neblogai juda eismas toje sankryžoje, bet nebandžiau minima kryptimi tiesiai link Rinktinės g.

                          Panaši bėda ir tolesnėje nei nuotrauka sankryžoje Rinktinės-Šeimyniškių važiuojant nuo Mindaugo tilto (senamiesčio) labai trumpai dega vienintelės juostos šviesoforas tiesiai, tai dėl prasto vairuotojų reakcijos greičio dažnu atveju pravažiuoja vos 4-6 automobiliai. Todėl spūstis laikosi iki pat kitos šviesoforinės sankryžos. Tuo pačiu daug žioplių, apvažinėjančių per kitas juostas ir kitokių užlendančių prieš nosį ant "geltono korio".
                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.18, 13:12.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Panaši bėda ir tolesnėje nei nuotrauka sankryžoje Rinktinės-Šeimyniškių važiuojant nuo Mindaugo tilto (senamiesčio) labai trumpai dega vienintelės juostos šviesoforas tiesiai, tai dėl prasto vairuotojų reakcijos greičio dažnu atveju pravažiuoja vos 4-6 automobiliai. Todėl spūstis laikosi iki pat kitos šviesoforinės sankryžos.
                            Didelė Vilniaus problema yra perteklinis pėsčiųjų ir mažo eismo posūkių saugojimas su vad. "apsaugotais" posūkiais.
                            Paliekama tik viena juosta važiuoti tiesai. Šitaip tai sukurta unikalus Vilniaus eismo organizavimo absurdas, kai važiuojant tiesiai negalima sukti į dešinę .

                            Comment



                              "Šeštadienio popietę daugiau nei valandai buvo sutrikęs šviesoforų darbas judrioje sankryžoje šalia sostinės „Akropolio“.
                              Šviesoforai Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje neveikė maždaug nuo 13.10 iki 14.40 val
                              ...
                              Eismo įvykių toje vietoje nebuvo registruota“, – sakė policijos atstovė. Ji taip pat pridūrė, kad policijos pareigūnai tuo metu eismo nereguliavo, vairuotojai vadovavosi kelio ženklais.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=83310565

                              Elektros energijos taupymui rezervų yra




                              Comment


                                Žirmūnų g. kompromisinis šviesoforas

                                Click image for larger version  Name:	262020145522.jpg Views:	1 Size:	292,6 kB ID:	1787491

                                Click image for larger version  Name:	26202014561.jpg Views:	1 Size:	278,1 kB ID:	1787492

                                Click image for larger version  Name:	262020145622.jpg Views:	1 Size:	284,7 kB ID:	1787490

                                Yra "A" juosta, bet kelio ženklas nepritaikytas važiuoti tiesiai iš pirmos juostos. Skirtingos VT vairuotojų intepretacijos.

                                Click image for larger version  Name:	26202015759.jpg Views:	1 Size:	285,2 kB ID:	1787500

                                Šilo tilto kompromisinis šviesoforas:

                                Click image for larger version  Name:	262020145645.jpg Views:	2 Size:	252,5 kB ID:	1787496

                                Click image for larger version  Name:	262020145658.jpg Views:	1 Size:	252,6 kB ID:	1787494

                                Click image for larger version  Name:	262020145719.jpg Views:	1 Size:	253,3 kB ID:	1787495
                                Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.06, 15:26.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Kaziuko proga mirga ir dviratininkų šviesoforas

                                  Click image for larger version

Name:	262020193142.jpg
Views:	177
Size:	248,2 kB
ID:	1787524
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Žirmūnų g. kompromisinis šviesoforas

                                    Yra "A" juosta, bet kelio ženklas nepritaikytas važiuoti tiesiai iš pirmos juostos. Skirtingos VT vairuotojų intepretacijos.


                                    Šilo tilto kompromisinis šviesoforas:

                                    Ką reiškia "kompromisinis"? Pirma juosta tik į dešinę. O jei VT vairuotojai nemoka KET, tai reiktų susirūpinti jų kvalifikacija.

                                    Comment


                                      Spėju, kad iš įpročio. Panašiai kaip ir su lentelėmis buvo nuėmimo nepastebėjusių. Manau prisideda ir tai, kad nėra viešai informuojama apie eismo organizavimo pokyčius. Nors asmeniškai manau absurdas visam VT toje vietoje po stotelės grūstis į vidurinę juostą ir atlaisvinti vietą posūkiui į dešinę. Su lentele - ne problema, su šviesoforu - bėda.

                                      Google streetview 2012 Erdvinis vilnius 2019

                                      Vėl skelbiami šios sankryžos rekonstrukcijos pirkimai, brežiniai vis dar seni ir taip pat ženklas, kuriame leidžiamas eismas tiesiai kaip kad buvo. Tik aišku šviesoforas pažymėtas ne tokia "modernia" kombinacija (apie kurią išvis nebuvo informacijos ir nepažymėjo savo žemėlapyje, kuriame įdėjo naują sluoksnį "žalio be rodyklių vietas"). Įdomu, ką galų gale padarys ar paliks kaip yra.

                                      Klausimas, jei tokiu atveju šviesoforo sekcija į kairę būtų pakeista į 3 sekcijų šviesoforą kairėn ar tada galėtų būti pagrindinis be rodyklių (tuo pačiu neleidžiantis sukti kairėn)?
                                      Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.08, 00:57.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Klausimas, jei tokiu atveju šviesoforo sekcija į kairę būtų pakeista į 3 sekcijų šviesoforą kairėn ar tada galėtų būti pagrindinis be rodyklių (tuo pačiu neleidžiantis sukti kairėn)?
                                        Taip, pagrindinis žalias signalas gali būti be rodyklių, nes į kairę sukti draus raudonas signalas su rodyklėmis į kairę.

                                        Comment


                                          Jeigu gerai suprantu, tai Vilniuje identifikavo 19 sankryžų, kuriose numatomi infrastruktūriniai šviesoforų pokyčiai (pagal mano manymu didelį finansavimą turbūt šiemet):

                                          Laisvės pr.- Baltrušaičio - Pašilaičių g.
                                          Laisvės pr. - Rygos - Buivydiškių g.
                                          Gelvonų - Paberžės g.

                                          Kalvarijų - Ateities g.
                                          Kalvarijų - Gerulaičio g.
                                          Kalvarijų - Žalgirio g.
                                          Kalvarijų - Šeimyniškių - Konstitucijos pr.
                                          Kalvarijų - Juozapavičiaus g.

                                          Kareivių - Verkių g.
                                          Kareivių - Žirmūnų g.

                                          Apkasų - Minties g.
                                          Narbuto - Saltoniškių g.
                                          Konstitucijos pr. 9

                                          Pietario - Konarskio g.
                                          Savanorių pr. - Pietario - Žemaitės g.
                                          Naugardo - Iešmininkų g.
                                          Iešmininkų - Panerių g.

                                          Drujos - Rasų g.
                                          Erfurto - Architektų g.



                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X