Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Atrodytų ideali vieta pritaikyti naują reguliavimą į dešinę, jei jau čia iš vis reikia atskiro šviesoforo. Būtų galimybė išsukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius esant pagrindiniam žaliam. Pėsčiųjų eismas vis vien neapsaugotas, nes vienas išvažiavimas į Kareivių g. (dešinėn) nereguliuojamas.
Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 10:34.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPanašu, kad čia dar ne visos. Pavyzdžiui, yra lentelės iš Klaipėdos g. į Pylimo g. Taip pat man rodos vis dar yra posūkyje iš Narbuto g. į Laisvės pr. link Spaudos rūmų.
P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!Paskutinis taisė Diim4iik; 2019.11.20, 18:32.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.
P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.
Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
- 2 patinka
Comment
-
Iš gerosios pusės, skersai einančių pėsčiųjų saugumas didesnis.
Iš blogosios pusės, išilgai einančiųjų pėsčiųjų saugumas nepakitęs (nebent tikrai pakaks to poros sekundžių paankstinimo).
Tiesiog pavyzdžiai iš Kauno privertė sunerimti dėl lakstančių - viliuosi, kad nesisaugodami srauto iš kairės atidžiau vertins pėsčiuosius, o ne greičiau įveiks sankryžą.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.
Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.
P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
Parašė Riedis Rodyti pranešimąIš gerosios pusės, skersai einančių pėsčiųjų saugumas didesnis.
Iš blogosios pusės, išilgai einančiųjų pėsčiųjų saugumas nepakitęs (nebent tikrai pakaks to poros sekundžių paankstinimo).
Tiesiog pavyzdžiai iš Kauno privertė sunerimti dėl lakstančių - viliuosi, kad nesisaugodami srauto iš kairės atidžiau vertins pėsčiuosius, o ne greičiau įveiks sankryžą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTik galbūt Antakalnio - Šilo g., jeigu labai kimšis, tai iš pagrindinio žalio išims rodykles, ir tada bus galima sukti į dešinę degant žaliam ir nedegant sekcijai kartu su pėsčiaisiais.
Pavyzdžiui: Laisvės pr. - Viršuliškių g. nuims žalias lenteles, įves "senovinę" sekciją į dešinę. Lieka apsaugota dviračių pervaža, formuosis nauji įpročiai (nauji ratuotieji tik taip ir pažins). Tarkim netikėtai sugalvos pakeisti tvarką nauja be rodyklių pagrindiniam. Pervaža vėl bus neapsaugota.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Būtent tai ir domina, jei toks eismo valdymo būdas bus įvestas. Daugiau kol kas ramu, nebent išaiškės papildomos judrios pėsčiųjų-dviračių pervažos su nauju reguliavimu. Reikalaus ypatingo dėmesingumo kertant su greičiu iš įpročio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Sorry už offtopic, bet kaip baisiai atrodo tas betoninis stulpas su šviestuvais ir šviesoforu ant jo, tie elektros skydeliai, kabantys kabeliai, ženklų perteklius... negi negalima to sutvarkyti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKai Vilnius yra geresnis už Kauną pagal dviračių takus, Vilnius akivaizdžiai prastesnis pagal šviesoforus: gembės įvairių formų, dar keistesnės nei Kaune fazės (pėstieji turi laukti ne max 120 sec kaip Kaune, o gal kokias 5 min), bereikalingi platinimai...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
46. Reikia užtikrinti, kad degant šviesoforo žaliam signalui, įskaitant šviesoforožalio mirksinčio signalo trukmę, pėsčiasis pereitų ne mažiau kaip pusę važiuojamosios kelio dalies. Jeigu reikia pereiti perėją per dvi važiuojamąsias dalis, žalio šviesoforo signalo laikas turėtų trukti tiek, kad būtų galima spėti pereiti platesniąją važiuojamąją dalį, saugumo salelę arba skiriamąją juostą ir ne mažiau kaip pusę antrosios važiuojamosios dalies.Jeigu ilgesnė kaip 60 s laukimo trukmė yra neišvengiama, reikia patikrinti, ar yra galimybė per vieną ciklą du kartus pėstiesiems uždegti žalią signalą. Esant trumpam žaliam pėsčiųjų signalui arba ilgai pėsčiųjų laukimo trukmei kyla pavojus, kad pėstieji nepaisys šviesoforų signalų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.
120 sec, sakyčiau, yra galutinė sveiko proto riba (60 sec virš komfortiško laukimo laiko ribos), o Kaune pvz. po vidurnakčio Savanorių pr. (90-100 km į vakarus nuo Vilniaus) gali be problemų išsikviest šviesoforą ir tau po lygiai 7 sec įjungs žalią šviesą (tau dar countdown laikmatis tai parodys), tiesa dienos metu - įvairiai, gali rasti ir 20 sec, dažnu atveju koks 80 sec, bet max visada bus 120 sec (rodo laikmatis).
Šiaip džiugu, kad Kaunas, galima sakyt, taupo ant šviesoforinių sankryžų, t.y. vietoj sovietinio reguliavimo sankryžų tiesiog uždeda vokiškus šviesoforus su visais jų privalumais Gembės standartizuotos, laukimo laikai ypatingai neerzina, netgi nemažai vietų yra įrengtas laikmatis.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.15, 23:03.
- 5 patinka
Comment
-
Yra naujai rekonstruotų sankryžų iš kurių išskirčiau du tipus:
1. Pėstiesiems užsidega žalia visomis kryptimis vienu metu
2. Užsidega ne vienu metu bet eismui yra belekiek fazių ir pėstiesiems reikia laukti savosios, o jei nori kirsti sankryžą įstrižai, tai tikėtina kažkokiu būdu nė viena iš dviejų krypčių nepavyks to padaryti sklandžiai. Ir net jei yra skiriamoji juosta, tai vis tiek šviesoforas neužsidegs anksčiau, kad bent pusę įveiktum.
Abejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.
- 2 patinka
Comment
-
Apskritai turetu buti daug kur padaryta taip kaip Pilaites pr / Sietyno sankryzoje. Ten raudona dega automobiliams nakti rodos dazniau nei zalia. Kaip ir turetu but, nes matant tolumoje raudona vairuotojai nespaudzia kad spetu pralekt. Nera jokio tikslo spaust dugna kai matai priekyje raudona sviesofora. O privaziuojant automobiliui pasikeicia jo judejimo juostoje i zalia. Bet davikliai sureguliuoti taip kad jei privaziuosi greitai teks stabdyt, o jei vaziuoji normaliu greiciu, apie 50, tai net nestabdant uzsidega zalia ir vaziuoji toliau (jei nera pesciuju).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAbejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.
- 1 patinka
Comment
Comment