Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet kokia problema tame, kad yra atskiros sekcijos į dešinę ten, kur yra atskiros juostos? Automobiliams irgi ne visada lengva pastebėti ta pačia kryptimi važiuojančius dviračius/paspirtukus, ypač, kai jie atsiduria akloje zonoje ar užstoja kokie medžiai. Manau kuo daugiau apsaugotų perėjų - tuo geriau ir saugiau.
    Sutinku, kad saugiau yra geriau. Bet jeigu visur, reikia nereikia, bus tik apsaugoti posūkiai, vairuotojams bus padaryta ir meškos paslauga, nes dar labiau atpras praleidinėti pėsčiuosius ir dviratininkus kitose sankryžose, kur posūkiai neapsaugoti. O antra, kai reguliavimas į dešinę bele kaip padarytas, kaip šiame video, tai tikrai neprisideda prie sklandaus eismo organizavimo:

    Comment


      Atrodytų ideali vieta pritaikyti naują reguliavimą į dešinę, jei jau čia iš vis reikia atskiro šviesoforo. Būtų galimybė išsukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius esant pagrindiniam žaliam. Pėsčiųjų eismas vis vien neapsaugotas, nes vienas išvažiavimas į Kareivių g. (dešinėn) nereguliuojamas.
      Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 10:34.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Panašu, kad čia dar ne visos. Pavyzdžiui, yra lentelės iš Klaipėdos g. į Pylimo g. Taip pat man rodos vis dar yra posūkyje iš Narbuto g. į Laisvės pr. link Spaudos rūmų.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Panašu, kad čia dar ne visos. Pavyzdžiui, yra lentelės iš Klaipėdos g. į Pylimo g. Taip pat man rodos vis dar yra posūkyje iš Narbuto g. į Laisvės pr. link Spaudos rūmų.
          Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.

          P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
          Paskutinis taisė Diim4iik; 2019.11.20, 18:32.

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

            Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.

            P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
            Nu bet komentaras teigia kitaip. Aš į komentarą ir reaguoju.

            Comment


              Iš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.

              Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Iš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.

                Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
                O tai kas ten bus kitaip, nei yra dabar, su tuo pėsčiųjų praleidimu?

                Comment


                  Iš gerosios pusės, skersai einančių pėsčiųjų saugumas didesnis.
                  Iš blogosios pusės, išilgai einančiųjų pėsčiųjų saugumas nepakitęs (nebent tikrai pakaks to poros sekundžių paankstinimo).
                  Tiesiog pavyzdžiai iš Kauno privertė sunerimti dėl lakstančių - viliuosi, kad nesisaugodami srauto iš kairės atidžiau vertins pėsčiuosius, o ne greičiau įveiks sankryžą.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Iš tų 5 minimų sankryžų, įdomiausia atrodo Antakalnio - Šilo g. Bene čia intensyviausias pėsčių eismas iš jų. Nors neesu tikras kuriom kryptim bus.

                    Man kol kas baisu kaip bus su tuo pėsčiųjų praleidimu nedegant papildomai sekcijai. Teks užmesti akį.
                    O kaip dabar vyksta lygiagretaus pėsčiųjų eismo praleidimas sukant į dešinę? Jei kabėtų tos lentelės dar 100 metų, niekas net ir nepastebėtų, kaip praleidžiami pėstieji.

                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                    Tai čia ne lenteliu sarašas, o sankrižu kur atsiras sekcijos i dešine.

                    P.S 120 sankryžu kur buvo lentelės, ir tik bus 5 kur atsiras sekcijos, valio!
                    Facebook paskyroje SP irgi teigia, kad bus tik 5 sekcijos, bet manau, kad čia klaida, nes pirkime buvo daugiau.

                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                    Iš gerosios pusės, skersai einančių pėsčiųjų saugumas didesnis.
                    Iš blogosios pusės, išilgai einančiųjų pėsčiųjų saugumas nepakitęs (nebent tikrai pakaks to poros sekundžių paankstinimo).
                    Tiesiog pavyzdžiai iš Kauno privertė sunerimti dėl lakstančių - viliuosi, kad nesisaugodami srauto iš kairės atidžiau vertins pėsčiuosius, o ne greičiau įveiks sankryžą.
                    Vilniuje pagal konkursinę medžiagą numatytos tarybinio valdymo papildomos sekcijos, t.y. pagrindinis žalias bus su rodyklėmis. Nedegant sekcijai, nebus galima sukti į dešinę. Tik galbūt Antakalnio - Šilo g., jeigu labai kimšis, tai iš pagrindinio žalio išims rodykles, ir tada bus galima sukti į dešinę degant žaliam ir nedegant sekcijai kartu su pėsčiaisiais.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Tik galbūt Antakalnio - Šilo g., jeigu labai kimšis, tai iš pagrindinio žalio išims rodykles, ir tada bus galima sukti į dešinę degant žaliam ir nedegant sekcijai kartu su pėsčiaisiais.
                      Būtent tai ir domina, jei toks eismo valdymo būdas bus įvestas. Daugiau kol kas ramu, nebent išaiškės papildomos judrios pėsčiųjų-dviračių pervažos su nauju reguliavimu. Reikalaus ypatingo dėmesingumo kertant su greičiu iš įpročio.

                      Pavyzdžiui: Laisvės pr. - Viršuliškių g. nuims žalias lenteles, įves "senovinę" sekciją į dešinę. Lieka apsaugota dviračių pervaža, formuosis nauji įpročiai (nauji ratuotieji tik taip ir pažins). Tarkim netikėtai sugalvos pakeisti tvarką nauja be rodyklių pagrindiniam. Pervaža vėl bus neapsaugota.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                        Būtent tai ir domina, jei toks eismo valdymo būdas bus įvestas. Daugiau kol kas ramu, nebent išaiškės papildomos judrios pėsčiųjų-dviračių pervažos su nauju reguliavimu. Reikalaus ypatingo dėmesingumo kertant su greičiu iš įpročio.
                        Jeigu nuėmus lentelę iš karto uždedama papildoma sekcija pagal naują tvarką, tai pėstieji kaip buvo leidžiami degant žaliam signalui kartu su transportu, taip ir lieka, tik jiems skiriama bent 1 s pirmumo, ko nebuvo sukant pagal lentelę:

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Jeigu nuėmus lentelę iš karto uždedama papildoma sekcija pagal naują tvarką, tai pėstieji kaip buvo leidžiami degant žaliam signalui kartu su transportu, taip ir lieka, tik jiems skiriama bent 1 s pirmumo, ko nebuvo sukant pagal lentelę:

                          Sorry už offtopic, bet kaip baisiai atrodo tas betoninis stulpas su šviestuvais ir šviesoforu ant jo, tie elektros skydeliai, kabantys kabeliai, ženklų perteklius... negi negalima to sutvarkyti?

                          Comment


                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                            Sorry už offtopic, bet kaip baisiai atrodo tas betoninis stulpas su šviestuvais ir šviesoforu ant jo, tie elektros skydeliai, kabantys kabeliai, ženklų perteklius... negi negalima to sutvarkyti?
                            Čia Kauno praeito amžiaus dešimto dešimtmečio paveldas

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Kai Vilnius yra geresnis už Kauną pagal dviračių takus, Vilnius akivaizdžiai prastesnis pagal šviesoforus: gembės įvairių formų, dar keistesnės nei Kaune fazės (pėstieji turi laukti ne max 120 sec kaip Kaune, o gal kokias 5 min), bereikalingi platinimai...
                              Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
                                Mačiau 2012 m. taisyklėse parašyta, kad kaip suprantu reiktų orientuotis į max 60 sec. Sakyčiau, reiktų maksimaliai vengti tų visų 120 sec ir ypač 180 sec.

                                46. Reikia užtikrinti, kad degant šviesoforo žaliam signalui, įskaitant šviesoforožalio mirksinčio signalo trukmę, pėsčiasis pereitų ne mažiau kaip pusę važiuojamosios kelio dalies. Jeigu reikia pereiti perėją per dvi važiuojamąsias dalis, žalio šviesoforo signalo laikas turėtų trukti tiek, kad būtų galima spėti pereiti platesniąją važiuojamąją dalį, saugumo salelę arba skiriamąją juostą ir ne mažiau kaip pusę antrosios važiuojamosios dalies.Jeigu ilgesnė kaip 60 s laukimo trukmė yra neišvengiama, reikia patikrinti, ar yra galimybė per vieną ciklą du kartus pėstiesiems uždegti žalią signalą. Esant trumpam žaliam pėsčiųjų signalui arba ilgai pėsčiųjų laukimo trukmei kyla pavojus, kad pėstieji nepaisys šviesoforų signalų.
                                Mąstau, kad pėsčiųjų poreikiams tam tikrais atvejais būtų tikslinga statyti viadukus (deimanto formos skirtingų lygių sankryžas). Tada būtų galima leisti mažesniems nei 60 sec laukimo laikus, o srautas dėl kurio užlaikomi šviesoforai eitų skirtingame aukštyje.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Na 5 minučių nereikia laukti Kiek girdėjau, maksimalūs ciklai Vilniuje apie 180 s. Aišku, tai yra labai daug ir viršija maksimalią rekomenduojamą 120 s trukmę.
                                  Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Yra ilgesnių. Apie 4 min. Bet galėsiu išmatuoti tiksliai. Ir tokių vietų yra ne viena. Kas dar absurdiška, kad net kokį Sekmadienio rytą aktyvavus pėsčiųjų fazę ant perėjos šviesoforo, kai gatvėje nėra nė vienos mašinos, laukti reikia tikrai ne mažiau, nei 120s.
                                    Panašu, kad kartais Vilnius padaro keistų kliurkų, kurių gal net niekur kitur Lietuvoj nepasitaiko. Šiuo atveju, pėsčiųjų laukimo laikai ir šviesoforų rekonstrukcijų metodai.

                                    120 sec, sakyčiau, yra galutinė sveiko proto riba (60 sec virš komfortiško laukimo laiko ribos), o Kaune pvz. po vidurnakčio Savanorių pr. (90-100 km į vakarus nuo Vilniaus) gali be problemų išsikviest šviesoforą ir tau po lygiai 7 sec įjungs žalią šviesą (tau dar countdown laikmatis tai parodys), tiesa dienos metu - įvairiai, gali rasti ir 20 sec, dažnu atveju koks 80 sec, bet max visada bus 120 sec (rodo laikmatis).

                                    Šiaip džiugu, kad Kaunas, galima sakyt, taupo ant šviesoforinių sankryžų, t.y. vietoj sovietinio reguliavimo sankryžų tiesiog uždeda vokiškus šviesoforus su visais jų privalumais Gembės standartizuotos, laukimo laikai ypatingai neerzina, netgi nemažai vietų yra įrengtas laikmatis.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.15, 23:03.

                                    Comment


                                      Yra naujai rekonstruotų sankryžų iš kurių išskirčiau du tipus:
                                      1. Pėstiesiems užsidega žalia visomis kryptimis vienu metu
                                      2. Užsidega ne vienu metu bet eismui yra belekiek fazių ir pėstiesiems reikia laukti savosios, o jei nori kirsti sankryžą įstrižai, tai tikėtina kažkokiu būdu nė viena iš dviejų krypčių nepavyks to padaryti sklandžiai. Ir net jei yra skiriamoji juosta, tai vis tiek šviesoforas neužsidegs anksčiau, kad bent pusę įveiktum.

                                      Abejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.


                                      Comment


                                        Apskritai turetu buti daug kur padaryta taip kaip Pilaites pr / Sietyno sankryzoje. Ten raudona dega automobiliams nakti rodos dazniau nei zalia. Kaip ir turetu but, nes matant tolumoje raudona vairuotojai nespaudzia kad spetu pralekt. Nera jokio tikslo spaust dugna kai matai priekyje raudona sviesofora. O privaziuojant automobiliui pasikeicia jo judejimo juostoje i zalia. Bet davikliai sureguliuoti taip kad jei privaziuosi greitai teks stabdyt, o jei vaziuoji normaliu greiciu, apie 50, tai net nestabdant uzsidega zalia ir vaziuoji toliau (jei nera pesciuju).

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Abejų tipų sankryžose reikia laukti belekiek laiko ir kadangi aš ne fašistas, tai kai matau, jog saugu, einu ar važiuoju dviračiu per raudoną. Čia man olandiškas modelis daug labiau prie širdies nei daniškas, kur visi dviratininkai pavyzdingai laukia neaišku ko.
                                          Nebijai, kad kokie 5 pareigūnai pavaišins elektrošoku?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X