Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kek Rodyti pranešimą
    Na taip, dabar geriau, nes kiti važiuoja per raudoną ir nesuka sau galvos. Stovi 5 min. sankryžoje, kai galima būtų laisvai pravažiuoti, kol Žalgirio g. dega raudona. Saugumo irgi nepriduoda, nes kai Linkmenų g. žalia, tai ir pestiesiems žalias, praleidinėti reikia, jei per galybę ženklų juos pamatai.

    Ima pavyzdžius iš kitų šalių, bet iki galo nepadaro ir galiausiai gaunasi blogiau nei buvo.
    Na taip, tik šiame forume yra „geriausi“ visų sričių specialistai, kurie viską žino geriau už kitus. Su tokiu mąstymu turbūt ir važiuojama per raudoną.

    Comment


      Per tiek metų nesąmonių tikrai pradeda atrodyt, kad paprasti žmonės daugiau nusimano už tuos, kurie priiminėja tokias taisykles ar sprendimus.

      Šviesoforai debesyse kabo arba ant tiek šonuose, kad persisukt reikia, jeigu tvarkingai sustoji prie STOP linijos, rodyklės panaikintos, bet po jų nuėmimo daugiau niekas ir nedaryta, "rekonstruotos" sankryžos prailgina stovėjimą prie jų, nes dabar kiekvieną fazę reikia apsaugoti nuo visokių baubų. Privalomas sustojimas prie žalios rodyklės (dar kur jos likusios), nors tam nėra reikalo (ypač kai nėra perėjų). 10-20 'pėsčiųjų perėja' ženklų geltonuose fonuose prie kiekvienos perėjos, lemputės mirksinčios, tokiose perėjose žmogų pamatyt sunkiau, nei eilinėse perėjose su 2 ženklais. "Išmanieji" šviesoforai, kurie nereaguoja į nieką. Galima būtų vardinti tokias nesąmones valandų valandas.

      Comment


        Parašė kek Rodyti pranešimą
        Per tiek metų nesąmonių tikrai pradeda atrodyt, kad paprasti žmonės daugiau nusimano už tuos, kurie priiminėja tokias taisykles ar sprendimus.

        Šviesoforai debesyse kabo arba ant tiek šonuose, kad persisukt reikia, jeigu tvarkingai sustoji prie STOP linijos, rodyklės panaikintos, bet po jų nuėmimo daugiau niekas ir nedaryta, "rekonstruotos" sankryžos prailgina stovėjimą prie jų, nes dabar kiekvieną fazę reikia apsaugoti nuo visokių baubų. Privalomas sustojimas prie žalios rodyklės (dar kur jos likusios), nors tam nėra reikalo (ypač kai nėra perėjų). 10-20 'pėsčiųjų perėja' ženklų geltonuose fonuose prie kiekvienos perėjos, lemputės mirksinčios, tokiose perėjose žmogų pamatyt sunkiau, nei eilinėse perėjose su 2 ženklais. "Išmanieji" šviesoforai, kurie nereaguoja į nieką. Galima būtų vardinti tokias nesąmones valandų valandas.
        Derėtų atskirti du dalykus. Tai šviesoforų įrengimą reglamentuojančios taisyklės ir jas taikančios savivaldybės. Jeigu savivaldybė prisigalvoja, kad visur reikalingi apsaugoti ne tik kairieji, bet ir dešinieji posūkiai, tai jokios taisyklės nepadės. Šviesoforų taisyklėse niekur nereikalaujama apsaugoti visų posūkių. Nuo lapkričio 1 d. įsigalios KET pakeitimas, leidžiantis sukti į dešinę, jei nedega papildoma sekcija, o dega žalias pagrindinis signalas be rodyklių. Ar Vilniaus gatvėse išvysime tokį eismo reguliavimą? Dabartinis Vilniaus savivaldybės noras reguliuojamose sankryžose apsaugoti pėsčiuosius verčia tuo abejoti. Ir natūralu, kad atskiras pėsčiųjų reguliavimas tik užkemša sankryžas.

        Comment


          Atskiras pėsčiųjų reguliavimas manyčiau nėra tokia didelė problema, ten kur jų yra nemaži srautai, nes kai stovi ir lauki matai, kad kažkas vyksta sankryžoje ir supranti, jog iš to yra naudos. Blogiausia yra tada, kai visi stovi prie raudono ir sankryža tuščia, kai tuo metu galėtų važiuoti automobiliai. Kad ir ta Linkmenų sankryža kaip pavyzdys, ten pėstiesiems žalia užsidega reikia ar nereikia, jie ten nė velnio neapsaugoti, nes kai automobiliams žalia dega, tai ir pėstiesiems žalias. Tokių sankryžų Vilniuje nemažai ir viskas ko užtektų, tai leisti sukti į dešinę per raudoną, rodyklę arba sekciją.

          Nuotrauka 1: Žalia rodyklė panaikintų eiles be jokių juostų perpaišymų, kaip dabar padarė.

          Nuotrauka 2: Tokiu atveju žali signalai/rodyklės irgi sumažintų eiles prie šviesoforų. Viršutinė raudona juosta galėtų gauti žalią rodyklę/sekciją. Apatinė juosta rodyklę (lentelę), nes ten iš vienos juostos galima važiuoti ir tiesiai, ir sukti.

          Iš padebesių nuleisti šviesoforus ir pastatyti kur jie ir buvo, už sankryžos, nes ten visiems yra patogiau. Tiems, kurie užlenda prieš kitus tas šviesoforų nuėmimas nieko nekeičia, nes užlinde jie tiesiog palaukia kol papysina kiti ar tiesiog žiūri į šoną ir laukia, kol kiti pradės važiuot.
          Paskutinis taisė kek; 2019.05.17, 12:07.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Nuo lapkričio 1 d. įsigalios KET pakeitimas, leidžiantis sukti į dešinę, jei nedega papildoma sekcija, o dega žalias pagrindinis signalas be rodyklių.
            Ar Vilniaus gatvėse išvysime tokį eismo reguliavimą? Dabartinis Vilniaus savivaldybės noras reguliuojamose sankryžose apsaugoti pėsčiuosius verčia tuo abejoti. Ir natūralu, kad atskiras pėsčiųjų reguliavimas tik užkemša sankryžas.
            Gal būtų galima detaliau apie šį pakeitimą.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Gal būtų galima detaliau apie šį pakeitimą.
              Detaliau temoje "Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje".

              Comment


                Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

                Comment


                  Parašė Bernex Rodyti pranešimą
                  Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
                  Kodėl juodos rodyklės ant žalios šviesos, ar neturėtų būti atvirkščiai?
                  Taip pat nesupratau sprendimo įrenginėti sekcijas dešiniam posūkiui, visuose pagrindiniuose signaluose paliekant rodykles.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Kodėl juodos rodyklės ant žalios šviesos, ar neturėtų būti atvirkščiai?
                    Taip pat nesupratau sprendimo įrenginėti sekcijas dešiniam posūkiui, visuose pagrindiniuose signaluose paliekant rodykles.
                    Tai ir norėjau pasakyti - KLAIKU. Nuo lapkričio 1 d. suteikiama galimybė pralaidžiau reguliuoti dešinįjį posūkį, o Vilniaus savivaldybė, turinti daugiausiai sankryžų Lietuvoje, planuoja senoviškai įrenginėti papildomas sekcijas.

                    Dėl rodyklių - tai tuščiavidurės rodyklės keičiamos pilnavidurėmis, kad vairuotojai pastebėtų pagrindinio žalio signalo rodykles, jei papildoma sekcija nedega.

                    Comment


                      Parašė Bernex Rodyti pranešimą
                      Nepastebėjau forume kad būtų pasidalinta, tačiau prieš keletą dienų paskelbtas pirkimas šviesoforinių sankryžų pertvarkymui, būtent pagal įsigaliojančius pokyčius nuimant žalias rodykles. Yra pateiktos naujų šviesoforų įrengimo schemos ir fazių sekų planavimai sankryžose: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
                      Ačiū už nuorodą


                      Pirkimo dokumentai - Dalis 559705:1 - ŠVIESOFORŲ POSTŲ (SANKRYŽŲ) MODERNIZAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
                      Priedas Nr. 1
                      ŠVIESOFORŲ POSTŲ (SANKRYŽŲ) MODERNIZAVIMO DARBŲ PIRKIMAS
                      TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
                      1. Pirkimo objektas: atlikti Dariaus ir Girėno - Pelesos g., Laivės pr. - Žemynos g., Justiniškių – Lūžių g., Ateities – Baltupio g., Apkasų – Ulonų g., Ulonų – Žukausko g., Eišiškių pl. – Metalo g., Pilaitės pr. – Spaudos g., Vasario 16-osios – Pamėnkalnio g., Dunojaus – Liepkalnio – Dzūkų g., Laisvės pr. – Viršuliškių g., Antakalnio – Šilo g., Nemenčinės pl. – Saulėtekio al., Ozo - Buivydiškių - Ąžuolyno g., Savanorių pr. – Riovonių g., Gynėjų – Lukiškių g., Molėtų pl. – Mokslininkų – Geležinio Vilko g., Kalvarijų g. – Konstitucijos pr., Naugarduko – Iešmininkų g., Iešmininkų – Panerių g., Geležinio Vilko – Gerosios Vilties g. M. Lietuvio – Ukmergės g. ir kitų Vilniaus miesto sankryžų (viso 101 sankryža) modernizavimo darbus demontuojant žalias lenteles ir vietoj jų įrengiant skydus su papildomomis šviesoforų sekcijomis, skirtas posūkiams į dešinę, į kairę, pėsčiųjų mygtukus pritaikytus silpnaregiams, transporto jutiklius ir kitas techninėje specifikacijoje išvardytas eismo saugumo priemones

                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719
                      Sankryžų, kur naikinamos žalios rodyklės, sąrašas
                      1. Žygimantų-A. Goštauto-Vilniaus g.
                      2. A. Goštauto-A. Jakšto g.
                      3. A. Goštauto-Vasario 16-osios g.
                      4. A. Goštauto-J. Tumo-Vaižganto g.
                      5. J. Tumo-Vaižganto-Lukiškių g.
                      6. V. Kudirkos-Pamėnkalnio g.
                      7. Švitrigailos-J. Basanavičiaus g.
                      8. Švitrigailos-Kauno g.
                      9. Švitrigailos-Panerių g.
                      10. Dariaus ir Girėno-Pelesos g.
                      11. Dariaus ir Girėno-Brolių g.
                      12. Dariaus ir Girėno-Šaltkalvių g.
                      13. Dariaus ir Girėno g.-Eišiškių pl.
                      14. Dariaus ir Girėno-F. Vaitkaus g.
                      15. Kalvarijų-Žvejų-Upės g.
                      16. Kalvarijų g.-Konstitucijos pr.
                      17. Kalvarijų-Žalgirio g.
                      18. Kalvarijų-Kareivių-Ozo g.
                      19. Kalvarijų-V. Gerulaičio g.
                      20. Kareivių-Verkių g.
                      21. Žirmūnų-Kareivių g.
                      22. Konstitucijos pr.-Lvovo g.
                      23. Konstitucijos pr. ties PC Europa
                      24. Konstitucijos pr.-Linkmenų g.
                      25. Kalvarijų-Žvalgų g.
                      26. Arsenalo-Žygimantų-T. Vrublevskio g.
                      27. Antakalnio-Šilo g.
                      28. Žirmūnų-Minties g.
                      29. Rinktinės-Olimpiečių-Žvejų g.
                      30. Nemenčinės pl.-Žirgo g.
                      31. Nemenčinės pl.-Saulėtekio al.
                      32. J. Basanavičiaus-Vytenio g.
                      33. Savanorių-Kedrų g.
                      34. Žemaitės-Savanorių pr.-V. Pietario g.
                      35. S. Konarskio-V. Pietario g.
                      36. Geležinio Vilko-Gerosios Vilties g.
                      37. Savanorių pr.-Vilkpėdės g.
                      38. Savanorių pr.-Riovonių g.
                      39. Žemaitės-Eglių g.
                      40. Pamėnkalnio-J. Stulginskio g.
                      41. Pylimo-Pamėnkalnio-Islandijos g.
                      42. Aušros Vartų-Bazilijonų-M. Daukšos g.
                      43. Mindaugo-Kauno g.
                      44. V. Šopeno-Sodų g.
                      45. Geležinkelio-Aušros Vartų-Liepkalnio g.
                      46. T. Narbuto-Saltoniškių g.
                      47. T. Narbuto-Sėlių g.
                      48. Gedimino pr.-A. Goštauto g.
                      49. A. Goštauto-Gynėjų g.
                      50. Gynėjų-Lukiškių g.
                      51. Ozo-Gelvonų g. ties PC Akropolis
                      52. Ozo-Ukmergės g.
                      53. Ozo-Buivydiškių-Ąžuolyno g.
                      54. Laisvės pr.-T. Narbuto g.
                      55. Laisvės pr.-Justiniškių g.
                      56. Laisvės pr.-Viršuliškių g.
                      57. Laisvės pr.-Ozo g.
                      58. Laisvės pr.-Viršuliškių g. prie bažnyčios
                      59. Laisvės pr.-Žemynos g.
                      60. Justiniškių-Viršilų g.
                      61. Ozo-Justiniškių g.
                      62. Justiniškių-Lūžių g.
                      63. Justiniškių-Rygos g.
                      64. Taikos-Justiniškių g.
                      65. Ukmergės g. 246 ties degaline
                      66. Ateities-Fabijoniškių g.
                      67. S. Stanevičiaus-Ateities g.
                      68. Ateities-Didlaukio g.
                      69. Ateities-Baltupio g.
                      70. Kalvarijų-Ateities g.
                      71. Vydūno-Papilėnų g.
                      72. Pergalės-Pramonės g.
                      73. Drujos-Manufaktūrų g.
                      74. Dunojaus-Liepkalnio-Dzūkų g.
                      75. Liepkalnio-Žirnių g.
                      76. Kalvarijų-Didlaukio g.
                      77. Gelvonų-Paberžės g.
                      78. Architektų-Erfurto g.
                      79. Galvės-Kirtimų g.
                      80. Apkasų-Ulonų g.
                      81. S. Žukausko-Ulonų g.
                      82. Ozo g. 10 ties licėjumi
                      83. Erfurto-Šiltnamių-Lazdynėlių g.
                      84. Eišiškių pl.-Metalo g.
                      85. Rasų-Drujos g.
                      86. Pilaitės pr.-Įsruties g.
                      87. Molėtų pl.-Mokslininkų-Geležinio Vilko g.
                      88. Iešmininkų-Naugarduko g.
                      89. Iešmininkų-Panerių g.
                      90. Kalvarijų-J. Kazlausko g.
                      91. Verkių-P. Lukšio g.
                      92. Žirmūnų-P. Lukšio g.
                      93. Ukmergės g. 369 ties PC BIG
                      94. Ukmergės-Gabijos-S. Nėries g.
                      95. P. Žadeikos-S. Nėries g.
                      96. Laisvės pr.-Pašilaičių-J. Baltrušaičio g.
                      97. Gariūnų-Paneriškių g.
                      98. Savanorių pr. 176 ties PC Norfa
                      99. Vikingų g. ties įvažiavimu į PC


                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

                      Comment


                        Pora pavyzdžių, kaip ketinama pertrvarkyti sankryžas panaikinus žalias rodykles

                        Priedas Nr. 18. Molėtų pl.-Mokslininkų-Geležinio Vilko g. (110-118 psl.)










                        Priedas Nr. 20. Kalvarijų g.-Šeimyniškių g. -Konstitucijos pr. (120-126 psl.)








                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

                        Peržiūrėjus sąrašą bei priedus yra ir kitų įdomių sankryžų sprendimų, pvz.:
                        Liepkalnio- Dzūkų -Dunojaus g.
                        Gynėjų-Lukiškių g. (užvažiavimas ant tilto)
                        Nemenčinės pl.- Saulėtekio al.

                        Comment


                          Labai svarbus, daug ką miesto transporto srautuose keičiantis planas. Kur būtų galima rašyti pasiūlymus? Turiu keletą variantų sankryžoms, kur darbai nenumatomi arba numatytų neužtenka.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė kek Rodyti pranešimą
                            Iš padebesių nuleisti šviesoforus ir pastatyti kur jie ir buvo, už sankryžos, nes ten visiems yra patogiau. Tiems, kurie užlenda prieš kitus tas šviesoforų nuėmimas nieko nekeičia, nes užlinde jie tiesiog palaukia kol papysina kiti ar tiesiog žiūri į šoną ir laukia, kol kiti pradės važiuot.
                            Kodėl taip kategoriškai? Už visus kalbėti nedera. Kai kuriems yra patogesnis dabartinis šviesoforų išdėstymas virš eismo juostų. O sustojus pirmam prieš Stop liniją reikėtų žiūrėti į šoninius šviesoforus.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Kodėl taip kategoriškai? Už visus kalbėti nedera. Kai kuriems yra patogesnis dabartinis šviesoforų išdėstymas virš eismo juostų. O sustojus pirmam prieš Stop liniją reikėtų žiūrėti į šoninius šviesoforus.
                              Sėkmės matant šoninį šviesoforą Kauno-Naugarduko sankryžoje važiuojant nuo stoties (nekalbant jau apie tai, kad jų signalus pamatai likus 5-10m iki pačio šviesoforo - dėl sankryžos konfigūracijos).

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Sėkmės matant šoninį šviesoforą Kauno-Naugarduko sankryžoje važiuojant nuo stoties (nekalbant jau apie tai, kad jų signalus pamatai likus 5-10m iki pačio šviesoforo - dėl sankryžos konfigūracijos).
                                Ta sankryža - vienas iš šviesoforinio idiotizmo pavyzdžių.
                                Važiuojant nuo stoties link Žemaitės gatvės visiškai nesimato, kokia šviesa dega.
                                Tie "apsaugoti posūkiai" - visiškas absurdas, nieko bendro neturintis nei su eismo srautais, nei su eismo saugumu. Prikurta begalė fazių, iš kurių dalis nenaudojama - tik sukuria beprasmius kamščius. Ypač tas keista, kai nėra pėsčiųjų, bet nesami pėstieji saugomi. Galima važiuoti tiesiai, bet neleidžiama sukti dešinėn. Sukimo juostoje (pvz. tarp Smolensko g. ir "Maximos") susidaro kamštukai, kurie užkemša ir važiavimą tiesiai.
                                Dabar tos dirbtinai sugadintos vietos tenka vengti. Turbūt ir tas prekybcentris, kuris sponsoriavo tą sankryžos rekonstrukciją, nelabai džiaugiasi rezutatais.

                                Comment


                                  Parašė Romas

                                  Ta sankryža - vienas iš šviesoforinio idiotizmo pavyzdžių.
                                  Važiuojant nuo stoties link Žemaitės gatvės visiškai nesimato kokia šviesa dega
                                  Tie "apsaugoti posūkiai" - visiškas absurdas nieko bendro neturinti nei su eismo srautais nei su eismo saugumu. Begalė fazių iš kurių dalis neaudojama tik sukuria beprasmius kamščius.
                                  Ypač tas keista , kai nėra pėsčiųjų, bet nesami pėstieji saugomi. Galima važiuoti tiesiai, bet neleidžiama sukti dešinėn. Susidaro sukimo juostoje (pvz. tarp Smolensko g. ir "Maximos") susidaro kamštukai, kurie užkemša ir važiavimą tiesiai.
                                  Dabar tos dirbitinai sugadintos vietos tenka vengti. Turbūt ir tas prekybcentris, kuris sponsoriavo tą absurdą, nelabai džiaugiasi rezutatais.
                                  Tie apsaugoti dešinieji posūkiai yra Vilniaus absurdas. Ir gerai pastebėta, kad pėstieji leidžiami, net jei jų nėra.

                                  P.S. Iš šviesoforų modernizavimo projekto matosi, kad tų apsaugotų dešiniųjų posūkių tik daugės. Rengiu raštą dėl projekto sprendinių pakeitimo.
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2019.05.18, 13:05.

                                  Comment


                                    Galbūt reiktų bandyti kažkaip pasiūlyti įtraukti pakeitimus šiuoje sankryžoje į naująjį šviesoforų pertvarkos planą. Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt. Aišku, dėti papildomas sekcijas čia būtų kaip žingsnis atgal, bet... jos tikrai smarkiai pagerintų situaciją. O geriausia turbūt yra išvis atsisakyti apsaugotų posūkių į dešinę, išskyrus vietas, kur tikrai didelis pėsčiųjų judėjimas.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Galbūt reiktų bandyti kažkaip pasiūlyti įtraukti pakeitimus šiuoje sankryžoje į naująjį šviesoforų pertvarkos planą. Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt. Aišku, dėti papildomas sekcijas čia būtų kaip žingsnis atgal, bet... jos tikrai smarkiai pagerintų situaciją. O geriausia turbūt yra išvis atsisakyti apsaugotų posūkių į dešinę, išskyrus vietas, kur tikrai didelis pėsčiųjų judėjimas.
                                      Dėti papildomas sekcijas į dešinę yra gerai. Tik pagrindinis žalias signalas turi būti be rodyklių, kad būtų galima sukti į dešinę nedegant papildomai sekcijai.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Nelabai žinau, kam reikia rašyti, tai savo pasiūlymus sudėjau į tvarkaumiesta.lt.
                                        Nemanau, kad tinkamas adresatas. Rašyčiau i bendrą, CC Šimašių, Poderskį ir Paužą pridėčiau. Dar gal kokiam Zuokui, kad turėtų ką palot ant Šimašiaus, kad kuria spūstis mieste

                                        Comment


                                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                          Nemanau, kad tinkamas adresatas. Rašyčiau i bendrą, CC Šimašių, Poderskį ir Paužą pridėčiau. Dar gal kokiam Zuokui, kad turėtų ką palot ant Šimašiaus, kad kuria spūstis mieste
                                          Aš siųsiu savivaldybei, Susisiekimo paslaugoms ir prisegsiu merą, kad matytų, kad miesto eismo organizavimas vis dar rengiamas pagal sovietmetį ir ignoruojama Susisiekimo ministerijos parengta nauja tvarka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X