Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Po aplinkkelio atidarymo Ukmergės gatvė turėtų gerokai pralaisvėti.
    Įdomu tik kaip ilgai, nes yra dar ir tikimyė kad formuosis kamščiai ties visais nuvažiavimais. Dėl to žmonės gali vėl grįžt atgal.

    Be to šiandien kamštis buvo nuo TIR parking. Kuo toliau tuo smagiau.

    Comment


      Vilniaus Žirmūnų – Kareivių g. sankryžoje – ilgai laukti pokyčiai
      Papildomos kairiosios sekcijos sankryžos šviesoforuose bus įrengiamos pirmadienį, kovo 6 d., o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d. Dėl nereguliuojamų kairiųjų posūkių nuo Žirmūnų g. formuojasi spūstys ir neretai kyla pavojus eismo dalyviams atliekant kairiuosius posūkius, įvyksta eismo įvykiai.
      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73947728
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Vilniaus Žirmūnų – Kareivių g. sankryžoje – ilgai laukti pokyčiai

        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73947728
        Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo

        Comment


          Parašė Daan Rodyti pranešimą
          Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
          Nereikia panikuoti kol nebaigti darbai.

          ...o eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki kovo 10 d.

          Comment


            Parašė Daan Rodyti pranešimą
            Kolkas yra labai sumažėjęs pralaidumas (ir panašu kad taip ir liks) vakarinio piko metu kareivių g. link upės, stovim ilgiau ir kamsčiai anksčiau prasideda ir toliau siekia - situacija tik suprastėjo
            Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Tai logiška, kad sumažėja pralaidumas, nes atsiranda naujos apsaugotos fazės. Saugumas mažina pralaidumą.
              Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Toje sankryžoje yra pakankamai vietos žiedui (reikia tik Kareivių gatvę "pastumti" šiek tiek į šiaurę) - t.y. būtų ir pralaidumas didelis, ir saugumas.
                Prašau, jeigu nebūtų labai sunku, pateikite bent apytikslius skaičiavimus (esama situacija -> žiedinė sankryža), kurie parodytų, kad pralaidumas būtų didesnis.

                Comment


                  Kareivių - Žirmūnų gatvių sankryža dar sovietmečiu buvo planuota žiedinė ir dviejų lygių.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Reiktų nepamiršt kad Žirmūnų g. už sankryžos iš karto kyla į kalną, o Kareivių leidžiasi žemyn link upės.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Tolimoje ateityje į tą sankryžą remsis ir Šiaurinė g. Tad kažką ten daryti tikrai reikės.

                      Comment


                        Šiaurinėje Vilniaus dalyje – sklandžiau judantis eismas
                        Atnaujinus šviesoforų programas užtikrinamas sklandesnis transporto judėjimas šiaurinėje Vilniaus dalyje, teigia Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ eismo organizavimo specialistai. Jų pastangomis šių metų vasario – kovo mėnesiais atlikta Ateities g. transporto srautų analizė, kurios pagrindu pakeistos šios gatvės sankryžų valdymo programos. Po pakeitimų Ateities g. važiuojančių vairuotojų kelionės sutrumpėjo bent keliomis minutėmis.

                        Visos Ateities g. esančios sankryžos sujungtos į transporto koridorių, kitaip dar vadinamą „žaliąją bangą“. Ji sudaryta iš aštuoniose Ateities g. esančiose šviesoforinėse sankryžose veikiančių šviesoforų.

                        Šiuo metu Vilniaus mieste veikia šeši pagrindiniai transporto koridoriai:

                        • Tarptautinis Vilniaus oro uostas – Žaliasis tiltas;
                        • Žaliasis tiltas – Kalvarijų g.;
                        • Žaliasis tiltas – Arsenalo g. – Antakalnio g. – Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.);
                        • J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.) – Savanorių pr. (iki Riovonių g.);
                        • Vasario 16–osios g. – Tauro g. – Mindaugo g. – F. Šopeno g. – Pylimo g. – Vilniaus g.
                        • Centrinė miesto dalis.
                        www.vilnius.lt/index.php?1925184564
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          PAGALIAU: Sostinėje bus atnaujinta šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema

                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ldymo-sistema/ .

                          Comment


                            Vilniuje bus atnaujinta šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema

                            http://www.vilnius.lt/index.php?416984640
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                              PAGALIAU: Sostinėje bus atnaujinta šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ldymo-sistema/ .
                              Įdomu ar galėtų jie patvarkyti pačius šviesoforus? Vietoj papildomos sekcijos padaryti atskirą šviesoforą kairiam posūkiui; pakeisti pėsčiųjų šviesoforų simbolius į standartinius.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Įdomu ar galėtų jie patvarkyti pačius šviesoforus? Vietoj papildomos sekcijos padaryti atskirą šviesoforą kairiam posūkiui; pakeisti pėsčiųjų šviesoforų simbolius į standartinius.
                                1. Tai daug lėšų. 50 proc.sankryžų spėčiau. 20 proc. jau naujoviškos, 30 proc. nereikia.
                                2. Jei taip sutvarkys "vokiškai sistemai" be šansų. Nes reiktų nukabinti atgal. Dabar tos vilties yra, ypač jei ministru liks Masiulis.

                                Vokišką sistema pristatė forume dsanto. Per paiešką.
                                Angliškai:
                                " When the right-of-way for left turns changes from permitted to protected (or vice-versa), a different style of signal is used. In this case, the left turn signal is located across the intersection on the left corner. There are two varieties in use: a green-yellow combination, or a single green signal. The combination signal consists of a flashing yellow arrow (Figure 5below) or a solid green arrow (Figure 6). The yellow flashing arrow shown in Figure 5 indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution and yield to oncoming traffic. When the green arrow is on, as shown in Figure 6, then the turn is protected. In some cases, there is only the single green arrow signal (i.e. no flashing yellow arrow.) Just as in the other cases, the green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for through traffic and yield to oncoming traffic when turning left."

                                fig5fig6

                                Comment


                                  Konstitucijos prospekte atsiras dar viena šviesoforais reguliuojama sankryža

                                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...jama-sankryza/

                                  Comment


                                    Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                    Konstitucijos prospekte atsiras dar viena šviesoforais reguliuojama sankryža

                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...jama-sankryza/
                                    Būkit žmonės, jei kopijuojat, tai esmę. O ne antrašte. Vieną panaikins, vieną įrengs.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Būkit žmonės, jei kopijuojat, tai esmę. O ne antrašte. Vieną panaikins, vieną įrengs.
                                      Nurodyta, kad šviesoforas liks pėstiesiems ir dviratininkams.

                                      Comment


                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                        Nurodyta, kad šviesoforas liks pėstiesiems ir dviratininkams.
                                        Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.



                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                          Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.


                                          Būtų labai savotiškas sprendimas - esant draudžiamam signalui transporto priemonės laukiančios posūkio trukdytų eismą A juostoje Konstitucijos pr.? Žinoma galima modeliuoti, kad sukančių transporto priemonių bus nedaug ir tai nesudarys problemos, bet kuriuo atveju neakivaizdus tokio šviesoforo poreikis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X