Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNelabai suprantu, kam reikalingi tie atskiri šviesoforai? negu kur nors bus taip, kad važiuoja tik VT, o kitiems dega raudonas?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šie visad kliuvo, nes tai irgi yra cheat'as užsilikęs po žalių lentelių panaikinimo. O pilnas aiškus šviesoforas vietoje prielipų niekad nebus vizualine tarša
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kad jūs neskiriate signalų reikšmių, jei manote, kad papildomos sekcijos įrengiamos dėl grožio ar siekiant sumažinti vizualinę taršą. Nedegant papildomai sekcijai per pilnavidurį žalią sukdamas į dešinę vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Su atskiru šviesoforu į dešinę eismas į dešinę reguliuojamas, kai būtent reikia apsaugoti pėsčiuosius, nes jie turi atskirą fazę. Kartais geriau nerodyti sąvo išmonės spjaudant į visas puses ir kaltinant kitus, kai neišmanai tos srities esminių niunansų.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.20, 20:56.
- 1 patinka
Comment
-
Na pučiat jūs čia burbulus apie nieką.
Šiaip tai jei ketina kažkas vairuoti svetimoje šalyje, tai gera praktika būtų pasigūglinti "main traffic rule differences in COUNTRY X", ar kažką pan. Nes su tokiu požiūriu daug kas gali trikdyti, pvz. tai, kad nesant kitiems ribojimams, mieste leidžiamas greitis yra 50 km/h. Iš kur kokiam amerikiečiui žinoti? Atsakymas: pasiskaityk prieš vairuodamas svetimoje šalyje.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNa pučiat jūs čia burbulus apie nieką.
Šiaip tai jei ketina kažkas vairuoti svetimoje šalyje, tai gera praktika būtų pasigūglinti "main traffic rule differences in COUNTRY X", ar kažką pan. Nes su tokiu požiūriu daug kas gali trikdyti, pvz. tai, kad nesant kitiems ribojimams, mieste leidžiamas greitis yra 50 km/h. Iš kur kokiam amerikiečiui žinoti? Atsakymas: pasiskaityk prieš vairuodamas svetimoje šalyje.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.07.20, 21:52.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKažkoks ginčas apie nieką. Kai nėra S ir ''-'' lempų ir nedega balta rodyklė, VT vadovaujasi žaliuoju šviesoforu ir važiuoja be tikrosios pirmenybės. Jeigu degtų tiek balta rodyklė, tiek žalias signalas, atsiranda terpė avarinėms situacijoms, o uždegti S lempą viešajam irgi kažkaip beprasmiška. Kabinėjimasis prie stulpo, literaliai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius
Suomijoje irgi naudoja vieną sekciją:
Vokietijoje irgi:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes kai visi kiti signalai sutampa, kam kabinti dubliuojančius signalus? Kad padidint vizualinę taršą?
O tamstai neklūna šis šviesoforas? Nu irgi koks debilas gali nesuprast kada ir kur čia reik važiuot.
Tingiu aiškintis kaip yra dabar, nes Dima ir Co su logika nebendrauja, taisyklių laikymosi priežiūra neužsiima, todėl nelabai kam berūpi kas yra paišoma ar kabinama gatvėse.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kabinėjimasis prie dviračio išradinėjimo, nes darom, kaip nedaro tie patys suomiai iš kurių atseit nusižiūrėjom ir dar aiškinam, kad čia kažkaip gudriai padarėm, o kas nesuyinka tai durnius
Bet jei gintų argumentuotai, o ne vadindamas aplinkinius durniais – būtų įtikimiau. Eiliniam vairuotojui neturi rūpėti ką rodo VT šviesoforai, jam pakanka žiūrėti ką rodo standratiniai. bet vat paaiškinti VT šviesoforų sprendimo parinkimo logiką būtų ne pro šalį.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Šiaip tai kliūna, ne čia šviesoforai įrengti blogai – dėl foninio skydo trūkumo naktį gali kilti sunkumų pastebėti papildomą sekciją. Ankstesniame standarte tokiais atvejais, kai yra papildoma sekcija, būtinai turėjo būti dedamas foninis skydas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Ir ką keičia jei nepastebėsi jog yra papildoma sekcija? Žalias signalas ar su sekcija ar be jos reiškia absoliučiai tą patį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
dsanto juk ir yra šių taisyklių bendraautorius, tad nieko nuostabaus, kad aklai gina savo kūrinį
Bet jei gintų argumentuotai, o ne vadindamas aplinkinius durniais – būtų įtikimiau. Eiliniam vairuotojui neturi rūpėti ką rodo VT šviesoforai, jam pakanka žiūrėti ką rodo standratiniai. bet vat paaiškinti VT šviesoforų sprendimo parinkimo logiką būtų ne pro šalį.
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tiesiog trūksta nuoseklumo. Bet kai Lietuvoje Dima ir būrys leidžia vienu metu naudoti įvairių standartų šviesoforus, tame tarpe ir su žmogeliukais, ir su lentelėmis, ir mirksinčius žaliai, tai skirtumo tikrai nebėra. Indijoje žmonės irgi nesiskundžia eismo reguliavimu, įvairovė pas juos kraujyje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąŠiaip tai kliūna, ne čia šviesoforai įrengti blogai – dėl foninio skydo trūkumo naktį gali kilti sunkumų pastebėti papildomą sekciją. Ankstesniame standarte tokiais atvejais, kai yra papildoma sekcija, būtinai turėjo būti dedamas foninis skydas.
Tingiu aiškintis kaip yra dabar, nes Dima ir Co su logika nebendrauja, taisyklių laikymosi priežiūra neužsiima, todėl nelabai kam berūpi kas yra paišoma ar kabinama gatvėse.
Kitose šalyse (išskyrus buvusias sovietines šalis) išskirtinai papildomoms sekcijoms skydų nenaudoja. Jei naudoja, tai pagal poreikį šviesoforams (ir papildomoms sekcijoms kartu), bet ne išskirtinai papildomoms sekcijoms. Vokietijoje retesniais atvejais galima sutikti papildomas sekcijas skyde.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO ką siūlote - skirti milijonus visoje Lietuvoje ir urmu atnaujinti visus šviesoforus, kurie įrengti pagal seną standartą? Seni šviesoforai išnyks palaipsniui. Dabartinė ministerija tikrai neatsakinga už kažkada buvusius senus standartus ir juos kvailai interpretavusias savivaldybes.
Ir ar ne tie patys teigė, kad nuo 2012-ųjų šviesoforus bus galima statyti tik pagal naująsias taisykles, todėl perėjimas bus sklandus? Gal žinoma iki kada dabar ketinama pereiti prie to „naujojo“ (11 metų naujumo) standarto?
Kad Vokietijoje galima pamatyti įvairiausių kvailysčių, tai nė neabejoju. Bet kodėl tokios pervertintos šalies išsigalvojimus reikia laikyti sektinu pavyzdžiu ir ją minėti?Paskutinis taisė KEdas; 2023.07.21, 00:55.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Aciprašau, o tai kas gi tada acakingi už žmogeliukus Vilniaus transportiniuose šviesoforuose, dviračių ženkliukus pėsčiųjų šviesoforuose? Ne tie patys, kurie Seimo nariams teigė, kad Konvencija draudžia dviračiu važiuoti per perėjas ir tik taip bus užtikrintas teisėtumas bei stos tvarka bei ramybė Lietuvoje?
Ir ar ne tie patys teigė, kad nuo 2012-ųjų šviesoforus bus galima statyti tik pagal naująsias taisykles, todėl perėjimas bus sklandus? Gal žinoma iki kada dabar ketinama pereiti prie to „naujojo“ (11 metų naujumo) standarto?
Kad Vokietijoje galima pamatyti įvairiausių kvailysčių, tai nė neabejoju. Bet kodėl tokios pervertintos šalies išsigalvojimus reikia laikyti sektinu pavyzdžiu ir ją minėti?
Šviesoforai nuo 2012 m. įrengiami pagal naujas taisykles. Kai Lietuvoje šimtai sankryžų, natūralu, kad atsinaujinimo procesas ilgas. Kol nėra poreikio atnaujinti sankryžą, nėra ko be reikalo leisti pinigus vien dėl to, kad ji atitiktų naujas taisykles. Kam to reikia? Senus šviesoforus eismo dalyviai supranta.
Kiek žmonių, tiek nuomonių. Vokietija čia minėtina, nes mūsų šviesoforų taisyklės rengtos remiantis Vokietijos šviesoforų įrengimo gairėmis kaip pagrindu.
Comment
-
Nelabai sekiau ar buvo diskutuota kitose temose, bet labai nustebino T. Narbuto-Sėlių g. sankryžos šviesoforų atnaujinimas, tiesiant dviračių taką.
Nejaugi Vilnius savavališkai grįžta prie sovietinio šviesoforų įrengimo standarto?
Šioje sankryžoje jau įrengtos sovietinės rodyklės:
https://goo.gl/maps/YB33mKfU821zLwR5A
Kai kur taip pat įrengiami nauji juodi sovietinio reguliavimo šviesoforai. Tiesa, kiek per Street View teko pastebėt, gembės į juodas atnaujinamos tik dalyje šviesoforinės sankryžos, pvz. Laisvės pr.-Pilaitės pr. arba Įsruties-Pilaitės pr.
Įdomu, ar yra planų atnaujinti šviesoforų standartą Vilniuje?
Likusioje Lietuvoje beveik netenka pastebėt seno reguliavimo šviesoforų, ar bent jau sovietinio sekcinijinio reguliavimo, tiksliau, jo labai sumažėję, o Vilnius su sovietiniu reguliavimu yra paėmęs viršų ir panašu, kad tokį reguliavimą gal net myli kaip vienas mūsų forumietis iš A raidės.Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.21, 02:46.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vienintelis, kuris čia aršiai ginčijasi be rimtų argumentų, esi tu.
Suomijoje irgi naudoja vieną sekciją:
Vokietijoje irgi:
Dėl Vokietijos nesigilinau, ba ten įvairovė dar nuo sienos griuvimo laikų nesibaigė, bet čia panašu irgi bus visi ženklai viename ir esminis skirtumas, kad ji nekaba ten, kur kabėtų automobiliams skirta rodyklė, jos visada kabo atskirai. Tai jei čia artimiausias rastas variantas, tuomet Vilnius vis dar išlieka unikalusPaskutinis taisė Ginthus; 2023.07.21, 07:26.
Comment
Comment