Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Na kažkam galvoje tikrai proto trūksta. Negana to kad žaliaisiais koridoriais nepadarė Ukmergės plento ir Laisvės pr., ...

    Žaliajam koridoriui reikalingi šviesoforai sankryžose. Šitose gatvėse gi jų beveik nėra.

    Comment


      Parašė vap Rodyti pranešimą
      Ar aš klystu, bet Kaune tokia yra?
      nu kiek žinau, šalia pilies žiedo yra šviesoforas, bet ten jis skirtas ne įvažiuoti į žiedą, o pėstiesiems, kurių prie pilies tranporto stotelių dideli srautai gatvę kerta.

      Comment


        Parašė balietis Rodyti pranešimą
        Žaliajam koridoriui reikalingi šviesoforai sankryžose. Šitose gatvėse gi jų beveik nėra.
        na jei mūsų valdžia piko metu jomis nevažinėją tai tik jiems gali taip atrodyti
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Jau neiškenčiau.
          Iš kur tiek pesimizmo? Žiedinės sankryžos gali būti reguliuojamos lygiai taip pat sėkmingai kaip ir visos kitos. O norint padaryti koridorius būtina reguliuoti ir žiedus. Kitaip visa sistema nueitu per niek ir norimo efekto tikrai nebūtų. Nebent Spirit žino kitokių būdų, niekam dar neatrastų, kaip tą padaryti.
          Visi peikia šią sistemą dar jos net neįrengus ir nepamačius kaip ji veiks... Kažkaip logikos trūksta kai kuriem vyram čia..
          Paskutinis taisė Edvardas; 2008.05.16, 10:52.

          Comment


            Atrodo kad spirit derėtų pamastyti apie žaliojo koridoriaus veikimo principus ir suvokti būtinybę reguliuoti visus eismo srautus, įskaitant ir pėsčiuosius. O šviesoforais reguliuojama žiedinė sankryža naujiena tik Lietuvoje.

            EDIT: Atrodo būsiu pavėlavęs. Edvardai, neiškenčiau ir aš

            Comment


              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
              Atrodo kad spirit derėtų pamastyti apie žaliojo koridoriaus veikimo principus ir suvokti būtinybę reguliuoti visus eismo srautus, įskaitant ir pėsčiuosius. O šviesoforais reguliuojama žiedinė sankryža naujiena tik Lietuvoje.

              EDIT: Atrodo būsiu pavėlavęs. Edvardai, neiškenčiau ir aš
              Na bet imho žiedinės sankryžos ir daromos tam, kad išvengti šviesoforų ir būtų nuolatinis srauto judėjimas. Ar ne taip? O dėl Edvardo pasakytų minčių, kad žmonės peikia sistemą jos neišbandžius, tai siūlau pasiskaityti komentarus Delfi'je, kur žmonės jau išbandė naująjį kolidorių.
              gera gyventi gerai

              Comment


                Aš taip pat esu matęs žiedų su šviesaforais. Konkrečiai Barselonoje ir labai daug ten tokių.

                Comment


                  Parašė Kema Rodyti pranešimą
                  Na bet imho žiedinės sankryžos ir daromos tam, kad išvengti šviesoforų ir būtų nuolatinis srauto judėjimas. Ar ne taip? O dėl Edvardo pasakytų minčių, kad žmonės peikia sistemą jos neišbandžius, tai siūlau pasiskaityti komentarus Delfi'je, kur žmonės jau išbandė naująjį kolidorių.
                  Skaičiau. Bet jei neklystu sistema dar nėra baikta. Dar iki pilno starto nemažai trūksta. Tai apie ką kalbame?

                  Comment


                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                    Na bet imho žiedinės sankryžos ir daromos tam, kad išvengti šviesoforų ir būtų nuolatinis srauto judėjimas. Ar ne taip? O dėl Edvardo pasakytų minčių, kad žmonės peikia sistemą jos neišbandžius, tai siūlau pasiskaityti komentarus Delfi'je, kur žmonės jau išbandė naująjį kolidorių.
                    Esi teisus, jos tam buvo daromos ir dabar tam daromos, tačiau jau tik užmiestyje kur nedideli automobilių srautai. Bet kalba šiuo metu vyksta apie šviesoforų valdymo sistemą bei žaliuosius koridorius, kurie yra neįmanomi nereguliuojant transporto srautų.

                    Parašė Edvardas Rodyti pranešimą
                    Aš taip pat esu matęs žiedų su šviesaforais. Konkrečiai Barselonoje ir labai daug ten tokių.
                    Aš taip pat. Beja dideliuose miestuose, kur dideli eismo srautai retas žiedas nereguliuojamas šviesoforais.

                    Comment


                      Parašė Edvardas Rodyti pranešimą
                      Skaičiau. Bet jei neklystu sistema dar nėra baikta. Dar iki pilno starto nemažai trūksta. Tai apie ką kalbame?
                      Aš tai kalbu apie:
                      Naujoji sistema kol kas veikia tik pirmajame iš šešių numatytų transporto koridorių - atkarpoje nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto iki Žaliojo tilto.
                      Ir skaičiau atsiliepimus iš pasinaudojusių ta sistema.
                      Kas dėl žiedinės sankryžos reguliavimo šviesoforais, tai nusistebėjau, nes nebuvau matęs tokio dalyko (arba nepamenu). Čia kaip pagaminti neriebaluotą sviestą. Manau dar grįšime prie šitos sankryžos, kai pradės ji veikti, o tada lipdysime vienas kitam etiketes
                      gera gyventi gerai

                      Comment


                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        na jei mūsų valdžia piko metu jomis nevažinėją tai tik jiems gali taip atrodyti
                        Mūsų šalies valdžia šiaip jau važinėja Centras - Turniškės, tai 6 žaliųjų koridorių jiems nei pro kur nereikia. Kai gerai pagalvoji, tai nei vieno nereikia - su švyturėliais važinėja.

                        Kai dėl miesto valdžios, tai sistema pradėta diegti Zuoko laikais, jam iš Užupio iki Europos prospekto jeigu kokie eismo koridoriai ir reikalingi buvo, tai tikrai ne šitie.

                        Kai dėl Ukmergės gatvės, tai ten tų šviesoforų išvis turi nelikti: Ukmergės - Geležinio vilko sankryža bus rekonstruota į kažkokią baisiai didelę estakadų sistemą, ties Senukais bus 2 lygių sankryža su Šiaurine gatve, su Laisvės prospektu irgi jau pabaiginėja 2 lygių sankryžą. Kokie dar ten šviesoforų koridoriai - ten tiesiog bus nenutrūkstamas eismas. Kitas dalykas, kada visa tai pastatys, bet tikrai nėra prasmės trumpam laikotarpiui rausti tranšėjas ir keisti šviesoforus.

                        Comment


                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                          Kai dėl Ukmergės gatvės, tai ten tų šviesoforų išvis turi nelikti: Ukmergės - Geležinio vilko sankryža bus rekonstruota į kažkokią baisiai didelę estakadų sistemą,
                          Pritariu. Tik jų iš karto turėjo nebūti.

                          ties Senukais bus 2 lygių sankryža su Šiaurine gatve,
                          Na ir kaip ta sankryža panaikins šviesoforus ties Topo centru ir Senukais?

                          su Laisvės prospektu irgi jau pabaiginėja 2 lygių sankryžą.
                          + pastatytas naujas šviesoforas pėstiesiems. Na o toliau pavažiavus sutinkame šviesoforą ties "BIG'u". Kas ten bus daroma?

                          Kokie dar ten šviesoforų koridoriai - ten tiesiog bus nenutrūkstamas eismas. Kitas dalykas, kada visa tai pastatys, bet tikrai nėra prasmės trumpam laikotarpiui rausti tranšėjas ir keisti šviesoforus.
                          Va taip turėtų atrodyti Ukmergės g.:

                          gera gyventi gerai

                          Comment


                            Parašė Kema Rodyti pranešimą
                            Na ir kaip ta sankryža panaikins šviesoforus ties Topo centru ir Senukais?
                            Tikrai nesunkiai galima panaikinti. Topocentro pasoneje ivaziavima/nuvaziavima i siaurine gatve, o i Ukmerges g. palikt tik desini posuki. Analogiskai ir kitoje puseje prie Iki. Kitaip sakant tas pats principas kaip ir Laisves-Ateities-Ukmerges mazge.

                            Parašė Kema Rodyti pranešimą
                            + pastatytas naujas šviesoforas pėstiesiems. Na o toliau pavažiavus sutinkame šviesoforą ties "BIG'u". Kas ten bus daroma?
                            Prie MaGsimos kai kam TAIP REIKEJO. Pirstais parodyti?
                            Prie Big'o lygiai tas pats. Nors irgi buvo suplanuota sankryza Zemenhofo gatves su Ukmerges. Kitaip sakant jau senai viskas buvo suplanuota taip, kad sviesoforu nereiktu, bet vat kazkam prisireike. Zodziu ateinancios kartos dar ilgai taisys, ka musu korumpuotoji karta pridirbo.

                            Parašė Kema Rodyti pranešimą
                            Va taip turėtų atrodyti Ukmergės g.:
                            Kaip pirstu i aki. Manau neuzilgo labai panasiai ir atrodys.
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2008.05.16, 13:40.

                            Comment


                              Dar vienas panašus straipsnis šia tema iš Lietuvos ryto

                              Į oro uostą keliautojai jau gali nuvažiuoti greičiau

                              Lina MUSTAFINAITĖ
                              „Sostinės“ korespondentė
                              2008-05-16

                              Automatizuotos šviesoforų valdymo sistemos privalumais šiuo metu jau gali mėgautis vilniečiai, važiuojantys nuo Vilniaus tarptautinio oro uosto iki Žaliojo tilto. Kiti penki „žalieji“ eismo kanalai pradės veikti etapais iki lapkričio.

                              Šiuo metu tūkstančiui vilniečių tenka 540 automobilių ir jų skaičius vis didėja.

                              „Automatizuotos šviesoforų valdymo sistemos įdiegimas – tik viena priemonių spūstims miesto gatvėse mažinti.

                              Dabar ir visą vasarą vilniečiai turės pakentėti, kol bus atlikti visi šviesoforų sistemos įrenginėjimo darbai.

                              Bus ir dulkių, ir nepatogumų, bet užtat paskui mažiau vargsime spūstyse“, – apie šviesią ateitį vakar pristatydamas naująją sistemą kalbėjo Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.

                              Tikisi sumažinti avarijų

                              Kai nauja šviesoforų sistema pradės veikti, mašinos galės greičiau važiuoti miesto gatvėmis, vairuotojai mažiau laiko gaiš sankryžose.

                              Greičiau judės ir viešasis transportas. Jau dabar troleibuso vairuotojai džiaugiasi, kad maršrutą nuo Vilniaus stotelės iki Žaliojo tilto įveikia keliomis minutėmis greičiau.

                              Susisiekimo atstovai viliasi, kad tai paskatins vairuotojus palikti automobilius namie ir keliauti viešuoju transportu.

                              Įdiegus centralizuotą šviesoforų reguliavimo sistemą sostinės gatvėse turėtų sumažėti avarijų.

                              Į nelaimės vietą greičiau galės nuvažiuoti ir specialiosios tarnybos, nes joms bus suformuotas „žaliasis koridorius“.

                              Stebės 53 kameros

                              Eismo valdymo sistemą sudaro jau įrengtas Eismo valdymo centras, 208 šviesoforai, automobilių eismo jutikliai ir eismo šviesoforų valdikliai, greičio matuokliai. Šviesoforai galės veikti skirtingais režimais rytinio ar vakarinio piko metu, dienomis ar naktimis.

                              Iš Eismo valdymo centro per 53 kameras 22 sankryžose stebimas transporto judėjimas gatvėse, nustatomi eismo koridoriai („žaliosios bangos“).

                              Netrukus ketinama įrengti 13 informacinių švieslenčių vairuotojams, autobusuose ir troleibusuose įrengti 650 siųstuvų, kurie suteiks pirmenybę važiuoti sankryžose.

                              Ketinama sukurti ir interneto svetainę, kurioje vairuotojai galės sužinoti kaip į konkrečią vietą patekti kuo greičiau, negaištant laiko automobilių spūstyse.

                              Visa sistema – iki rudens

                              Projekto vykdytojai paskaičiavo, kad centralizuotos eismo valdymo sistemos nauda per metus sudarys apie 25 milijonus litų.

                              Į šią sumą įeina sumažėjusios laiko ir degalų sąnaudos, mažesnis avaringumas.

                              Optimizuojant eismo srautus Vilniaus mieste nustatyti šeši pagrindiniai transporto koridoriai. Pirmajame koridoriuje – nuo Tarptautino oro uosto iki Žaliojo tilto – eismo valdymo sistema jau beveik įdiegta.

                              Kituose penkiuose koridoriuose centralizuota šviesoforų sistema bus įrengta iki rudens.

                              Tai – Žaliasis tiltas-Kalvarijų g., Žaliasis tiltas-Arsenalo g.-Antakalnio g.-Nemenčinės pl., J.Basanavičiaus g.-Savanorių pr., Vasario 16-osios g.-Tauro g.-Mindaugo g.-Šopeno g.-Pylimo g.-Vilniaus g. bei Centrinė miesto dalis.

                              Sutaupė 50 minučių

                              „Pirmieji rezultatai jau matyti. Trečiadienį stebėjome, kad spūstis prie Žaliojo tilto susidarė 17 valandą 20 minučių, nors paprastai gatvė užsikimšdavo apie pusę penkių vakaro.

                              Džiaugiamės, kad pavyko laimėti pirmąsias 50 minučių“, – sakė V.Antanavičius.

                              Į bendrą sistemą bus prijungti ir kiti – ne „žaliuosiuose“ koridoriuose esantys šviesoforai. Projekto kaina – 145 milijonai litų. Iš jų sistemai įdiegti skirti 102 milijonai litų.
                              Paskutinis taisė baltic; 2008.05.16, 13:22.
                              Vilnius yra nuostabus!

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Na kažkam galvoje tikrai proto trūksta. Negana to kad žaliaisiais koridoriais nepadarė Ukmergės plento ir Laisvės pr., tai dar nori pastatyti šviesoforą ten, kur jo sveiku protu nepastatysi. Tikriausiai tai bus vienintelė žiedinė sankryža pasaulyje reguliuojama šviesoforais.
                                Jei nežinai, tai geriau nečiauškėk. Žiedinės šviesoforu reguliuojamos sankryžos labai populiarios Anglijoje, Airijoje ir esu jų matęs Vokietijoje, Čekijoje ir Slovakijoje.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Laisvės pr. ir Ukmergės gat. per retai šviesoforai sustatyti, kad butų kažkoks žaliasis koridorius.
                                  Dėl Olandų žiedo, tai jei niekur tokio pasaulyje nera, tai čia argumentas, kad blogai?
                                  Manau blogiau nebus, nei dabar yra, žiedas tinkamas tik tada, kai automobilių srautas palyginus nedidelis...
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                    Na bet imho žiedinės sankryžos ir daromos tam, kad išvengti šviesoforų ir būtų nuolatinis srauto judėjimas. Ar ne taip? O dėl Edvardo pasakytų minčių, kad žmonės peikia sistemą jos neišbandžius, tai siūlau pasiskaityti komentarus Delfi'je, kur žmonės jau išbandė naująjį kolidorių.
                                    O tu bent esi kada nors važiavęs Olandų žiedu? ten NUOLATINIO SRAUTO JUDĖJIMAS būna nebent naktį.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Šeštadieni turėjau progą pavažiuoti nuo aerouosto iki Žaliojo tilto. Nežinau ar sutapimas, bet iki pat Konstitucijos pr. nuvažiavau nesustojęs. Visur degė žalia. Jausmas nepakartojamas.
                                      Beje, dirbu Švitrigailos g. Tai vakariniai kamščiai bent jau vizualiai yra sumažėję, tiek kiek matau per langą. Išvada - visgi veikia kažkiek.

                                      Comment


                                        Pirmas „žaliasis koridorius“ dar mirga raudonomis dėmėmis

                                        2008-05-20

                                        „Sostinė“ įsitikino – pirmuoju išgirtu eismo kanalu nuvažiuoti nestoviniuojant nuo Žaliojo tilto iki Vilniaus tarptautinio oro uosto yra utopija.

                                        Ar 145 milijonus litų kainuojanti automatizuota šviesoforų valdymo sistema išgelbės Vilnių nuo transporto grūsčių?

                                        Toks klausimas iškyla pabandžius pirmąjį „žaliąjį“ eismo kanalą.

                                        Nuvažiuoti nuo Žaliojo tilto iki Tarptautinio Vilniaus oro uosto nestoviniuojant neįmanoma.

                                        Nesėkmės – jau pradžioje


                                        Kelionei „žaliuoju koridoriumi“ pasirinkome vidurdienį – ne spūsčių metą, kai gatvės nėra per daug užgrūstos mašinomis. Leistinu 50 kilometrų per valandą greičiu pajudame nuo Žaliojo tilto A.Goštauto gatve.

                                        Stabdyti automobilį tenka jau po 27 sek. – ties A.Goštauto ir A.Jakšto gatvių sankryža dega raudonas šviesoforo signalas. Tiesa, stovėti tenka neilgai. Netrukus judame į priekį.

                                        A.Goštauto ir Vasario 16-osios gatvių sankryžą pravažiuojame be trukdžių.

                                        Tačiau kita sankryža – A.Goštauto ir J.TumoVaižganto gatvių – vėl pasitinka raudona šviesoforo akimi. Čia jau tenka prastovėti 40 sek.

                                        Reikėtų viršyti greitį

                                        Nesustodami kertame J.Savickio gatvę ir Gedimino prospektą.

                                        Tačiau ir be „žaliojo koridoriaus“ šiose vietose sustoti buvo retenybė. Šviesoforas vėl priverčia sustoti ties V.Kudirkos ir Pamėnkalnio gatvių sankryža. Nuo kelionės pradžios praėjusios tik 2 min. 56 sek.

                                        Prie vairuotojų keiksnojamos sankryžos stovime 38 sek. Automobilių eilė neilga, todėl spėjame pravažiuoti degant žaliam šviesoforo signalui.

                                        V.Kudirkos ir Z.Sierakausko, V.Kudirkos ir M.K.Čiurlionio gatvių sankryžose, kur įrengti nauji šviesoforai, kliūčių nėra.

                                        Vėl stoviniuoti prisiena ties V.Kudirkos ir J.Basanavičiaus gatvių sankryža. Nuo kelionės pradžios praėjo 4 min. 58 sek.

                                        Chronometras negailestingai skaičiuoja sekundes. Pajudame, kai nuo kelionės praėjusios 6 min. 3 sek.

                                        Patarimas sostinės vairuotojams: V.Kudirkos ir J.Basanavičiaus gatvių sankryžą galima „prašokti“, jei viršysite leistiną greitį. Antraip teks ilgiau negu minutę stoviniuoti.

                                        Tenka laukti dar minutę


                                        Švitrigailos ir A.Vivulskio, Švitrigailos ir T.Ševčenkos gatvėse dega žali šviesoforų signalai. Laisva ir Švitrigailos, ir Naugarduko gatvių sankryža.

                                        Ties Švitrigailos ir Kauno gatvių sankryža pakliūvame į transporto grūstį.

                                        Čia viskas – kaip senovėje, kai apie „žaliąjį koridorių“ ir kalbų dar nebuvo.

                                        Raudonu šviesoforo signalu pasitinka ir Švitrigailos bei Panerių gatvių sankryža. Nuo kelionės pradžios – 8 min. 4 sek. Priekyje – šeši automobiliai.
                                        Tačiau užsižiebus žaliam signalui pravažiuoti nespėjome, todėl laukti tenka dar vieną minutę.

                                        Kai kurios spūstys „ištirpo“

                                        Nestabteldami pravažiuojame Dariaus ir Girėno bei Brolių, Dariaus ir Girėno bei Šaltkalvių gatvių sankryžas. Pastarojoje sankryžoje transporto grūstys, kurių būdavo anksčiau, „ištirpusios“.

                                        Gatvė platėja, leistinas greitis – 60 kilometrų per valandą.

                                        Dariaus ir Girėno gatvės ir Eišiškių plento sankryžoje – senos bėdos. Stovime 37 sek. Kelionėje jau praleidome 12 min. 51 sek.

                                        Nuo kelionės pradžios – 14 min. 16 sek. Įsukame į F.Vaitkaus gatvę, vedančią oro uosto link. Po 45 sek. sustojame prie pagrindinio įėjimo. Kelionė truko 15 min. 1 sek.

                                        Užsienietis tik džiaugtųsi

                                        Bet kurios Europos valstybės sostinės gyventojui pasakius, kad Vilniuje oro uostą įmanoma pasiekti per 15 min., jis sušuktų, jog tai – fantastika.

                                        Žinoma, negalima labai peikti „žaliojo koridoriaus“. Bet atsižvelgus į kelias aplinkybes, naujovės privalumais galima ir kiek suabejoti.

                                        Kai nėra transporto grūsčių, ne piko metu, į oro uostą nuo Žaliojo tilto automobiliu per 15 minučių galima nuvažiuoti ir be visų milijonus kainavusių naujovių.

                                        Be to, artėjant vasarai sostinės gatvėse automobilių pastebimai sumažėjo. Mašinų mažiau ir dėl nuolat kylančių degalų kainų.

                                        Daugiau transporto grūsčių

                                        Pamėginame dar kartą įveikti tą patį maršrutą. Šįkart – iš oro uosto iki Žaliojo tilto.

                                        Ties Dariaus ir Girėno gatvės ir Eišiškių plentu bėdos kartojasi – čia vėl raudonas šviesoforo signalas. Lieka spėlioti – gal automobilio greitis buvo per mažas? Važiavome 49 kilometrų per valandą greičiu. Laukti tenka 1 min. 18 sek.

                                        Automobilio greitį didiname iki 60 kilometrų per valandą, bet Dariaus ir Girėno bei Šaltkalvių gatvių sankryžoje – raudona. Nuo kelionės pradžios 4 min. 19 sek.

                                        Susidaro įspūdis, jog šviesoforai sureguliuoti taip, kad automobilis judėtų 55 kilometrų per valandą greičiu. Taigi daugelyje gatvių atkarpų turėtume pažeisti kelių eismo taisykles.

                                        Prie Dariaus ir Girėno bei Brolių gatvių sankryžos – transporto grūstis. Šįkart labai peikti „žaliojo koridoriaus“ negalima. Problemų kyla dėl rekonstruojamo Dariaus ir Girėno gatvės viaduko, kurio pralaidumas vis dar nepakankamas.

                                        Artėjant prie viaduko chaosas didėja, neaišku, kuria eismo juosta reikia važiuoti. Tik prieš sunkvežimio priekį „įlendame“ į tą juostą, kurios reikia.

                                        Švitrigailos ir Panerių gatvių sankryža. Ir vėl raudona! Atrodo, kad kelionė iš oro uosto iki Žaliojo tilto bus gerokai ilgesnė nei iš Žaliojo tilto į oro uostą.
                                        Artėjant prie Švitrigailos ir Kauno gatvių sankryžos matyti, kad užsidega žalias šviesoforo signalas, bet stovime transporto grūstyje.

                                        Lėtapėdžiai vairuotojai

                                        Vėliau – tik žali šviesoforo signalai. Taip pasiekiame V.Kudirkos ir Pamėnkalnio gatvių sankryžą. Čia laukti tenka 32 sek.

                                        Koks čia „žaliasis koridorius“, jei kitoje sankryžoje – V.Kudirkos gatvės ir Gedimino prospekto – vėl raudonas signalas!

                                        Kita vertus, gal viskas būtų ir gerai, jei ne lietuvių vairuotojų lėtapėdiškumas.

                                        Pamažu įsibėgėjant prie kitos sankryžos – V.Kudirkos ir J.Savickio gatvių – vėl pasitinka raudonas signalas.

                                        Toliau kelionė – be trukdžių iki A.Goštauto ir A.Vienuolio gatvių sankryžos. Pasiekiame Žaliąjį tiltą. Šįkart beveik 7 kilometrų ilgio kelionė iš oro uosto iki Žaliojo tilto truko 15 min. 26 sek.

                                        Viskas paaiškės rudenį

                                        Visiškai supeikti „žaliojo koridoriaus“ neišeina, tačiau naudos kol kas mažoka. O kas tame išgirtame eismo kanale būna piko metu?

                                        Kiti penki „žalieji koridoriai“ pradės veikti etapais iki lapkričio mėnesio.

                                        Taigi, kaip sakoma, viščiukus teks skaičiuoti rudenį.

                                        Bet projekto vykdytojai jau suskaičiavo, kad centralizuotos eismo valdymo sistemos nauda per metus sudarys apie 25 milijonus litų. Tai – sumažėjusios laiko ir degalų sąnaudos, mažesnis avaringumas.

                                        Į bendrą sistemą bus įjungti ir kiti, ne „žaliuosiuose koridoriuose“ esantys šviesoforai.

                                        Šio projekto kaina sieks 145 milijonus litų.

                                        lrytas.lt
                                        Vilnius yra nuostabus!

                                        Comment


                                          Jaučiasi straipsnio šališkumas... Nors, paskaityti įdomu.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X