Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nes troleibusų kontaktinis tinklas yra 5.0-5.7 metrų aukštyje.
Comment
-
Šviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?
https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?
https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676
- 2 patinka
Comment
-
Grįžtu prie primirštos temos apie šviesoforų ciklų trukmę. Žadėjo imtis priemonių mažinti vidutinį laukimo laiką, tačiau buvo pasipiktinimo dėl maksimalios trukmės (atėjau piko metu ir užgeso žalias prieš nosį). Tai atkapsčiau po turbūt gerų metų tą žemėlapį. Prioritetas pėstiesiems šviesoforais valdomose sankryžose. Lieka išimtis įvardinta apačioje - kairėje.
Smagu, kad darbai vyksta ir po truputį "žaliuoja" daugiau vietų. Taip pat įdomu, kad paspaudus ant pakoreaguoto šviesoforo rodo ne tik buvusią ir esamą vidutinę, bet ir maksimalią trukmę. Buvau pastebėjęs pokyčius Pilaitėje, tačiau likau apšalęs kokio dydžio buvo maksimali laukimo trukmė ir visai nekeista kodėl tiek žmonių prieš keletą metų vaikščiodavo per raudoną. Eismo intensyvumas Vydūno gatvėje pakankamai juokingas kaip C kategorijos (išskyrus ryte)
- 5 patinka
Comment
-
Įrengtas pirmas VT šviesoforas Kareivių g.
T formos sankryžoje, kurios turėtų nebūti. Be pėsčiųjų eismo (gan unikali vieta)
Šaltinis: https://judu.lt/vilniuje-irengta-pir...oforo-sekcija/
Rašoma apie kitas potencialias vietas:
Parašė judu.ltTai galėtų būti Laisvės pr. – Justiniškių g., Konstitucijos pr. – Lietuvos Statutų g. sankryžos. Taip pat galima suteikti pirmumą viešajam transportui išvažiuoti iš stotelių – pavyzdžiui, prie Žaliojo tilto.Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.23, 16:56.
- 6 patinka
Comment
-
Būtų tikrai geras postūmis VT. Dar pridėčiau, kad galima būtų įrengti ir Ozo g. ir Ozo parko einančios gatvelės sankryžoje, Savanorių – Račių g., o jei būtų įrengtos VT juostos, tai ir sankryžoje prie „Mados“ ar Savanorių – Gerosios Vilties sankryžoje.Paskutinis taisė abruo; 2022.08.24, 19:53.Lietuva visiems.
Comment
-
Madeinvilius / Delfi 2022.10.19
Pilaitėje siūloma įrengti dar vieną šviesoforais reguliuojamą sankryžą
Vilniaus savivaldybei pateikti projektiniai siūlymai, kuriuose pateikiamos naujos Karaliaučiaus gatvės atkarpos tiesimo galimybės. Projekte taip pat nurodoma, jog taip pat būtų įrengiama šviesoforinė Karaliaučiaus gatvės ir Pilaitės prospekto sankryža
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=91523053
Comment
-
Šviesoforas Lenkijoje sankryžoje su nukirstu kampu posūkiui į dešinę.
Jis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto
https://www.google.com/maps/@54.6939...2!9m2!1b1!2i38
Panašus sprendimas būtų pritaikomas ir Laisvės pr. - Narbuto g ar Žalgirio g.- Geležinio Vilko g., tik ten yra pėsčiųjų perėjos.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKą tik praėjau pro savo apylinkes ir supratau, kad truputį susipainiojau. Turejau omeny ne žalias rodykles, o perėjas, kur ir pėstiesiems, ir automobiliams, įjungiamos žalios šviesos tuo pačiu metu. Tada sukaktys į dešinę dažnai privažiuoja prie pat pėsčiųjų ir nulydi skubinančiais žvilgsniais. Tai yra bloga praktika, kuri yra nesaugi ir gana reikšmingai pablogina vaikščiojimo patirtį mieste. Ar buvo kas nors daroma prieš tokias perėjas Vilniuje Šimašiaus kadencijų metu?
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai kurios naujesnės perėjos turi izoliuotus ciklus pėstiesiems, bet kai kurios ne. Aš nelabai suprantu, pagal kokią logiką tai daroma, net yra tikrai pavojingų vietų, kur kasdien kyla konfliktinės ar net avarinės situacijos dėl vairuotojų neatidumo/bbdėjimo. Ypač aktualu, kai atsirado daug dviračių takų ir jais greit juda dviračiai ar paspirrtukai, kurių kai kurie vairuotojai nėra pajėgūs pastebėti.
Sutinku, kad neturi būti neapsaugotų kairiųjų posūkių su pėsčiaisiais, nes vairuotojas bando prašokti sankryžoje priešpriešinį eismą ir trumpai skiria dėmesį perėjai. Nebent tai yra mažytė 2 juostų sankryža su neintensyviu eismu ar pakankamai saugumo vietos salelėse.
Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
Paskutinis taisė Riedis; 2022.10.31, 10:38.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
Comment
-
Pilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.
Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144
Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.
Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144
Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.
Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.
Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.
Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ted_death_rate
Parašė jan Rodyti pranešimąDaug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.
Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimąDėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
Taip pat jeigu transporto priemonės suka dviem ar daugiau juostomis, pėstieji ir dviratininkai privalo turėti atskirą fazę.
Ne visos šalys, kuriose pėstieji, dviratininkai leidžiami kartu su sukančiomis transporto priemonėmis, turi tokias sąlygas. Šios sąlygos pas mus atsirado 2012 m. paėmus pavyzdį iš Vokietijos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl pėsčiųjų paprasčiau. Kaip dėl dviračių? Yra ne viena vieta Vilniuje, kur pats kone kasdien matau konfliktus tarp auto ir dviračių vairuotojų, nes abiem tuo pat metu dega žalia.
Jeigu blogai kaip olandijoj tai gal kitur kažkur daro geriau, tegu ieško eismo organizatoriai.
Svarbu kad pėstiesiems būtų atskiras šviesoforas nuo dviratistų ir pėstiesiems nereiktų stoviniuoti be reikalo prie raudono vien tam kad vairuotojas pasukti galėtų netrukdomas dviratininko.
Fazė tiesiai važiuoti automobiliams yra pati ilgiausia ir jei nėra vietos juostai tik į dešinę tuomet apsaugotą posūkį daro kartu su ja ir pėstiesiems reikia tenkintis keliomis sekundėmis per kelias minutes kuomet jie gali kirsti gatvę.
Kaune Kęstučio gatvėje dėl to pėstieji eina per raudoną o dviratistai važiuoja gatve A juosta o ne savo takais vietoj kurių galėjo geriau platesnį šaligatvį padaryti.
Comment
Comment