Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kauno tiesiog standartinės nuspėjamo dizaino gembės. Nėra taip, kaip Vilniuje, kur kažkodėl atramas su šviesoforais 6 m aukštyje įrengia.
    Nes troleibusų kontaktinis tinklas yra 5.0-5.7 metrų aukštyje.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

      Nes troleibusų kontaktinis tinklas yra 5.0-5.7 metrų aukštyje.
      Kaune, kur troleibusų linijos, šviesoforus irgi įrengia aukščiau. Kitaip neišeina.

      Comment


        Šviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?

        https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Šviesoforas su žalia rodykle posūkiui iš Saulėtekio al. į Nemenčinės pl. Gana bjauri vieta, kur kaskart ant manęs vos neužvažiuoja į kitą pusę žiopsantys ir tuo pačiu pirmyn judantys aftomobilistai, kurie, savaime suprantama, taip pat ir nesustoja prieš sukdami į dešinę, kai jiems dega raudonas. Kas nori lažintis, kad bus tipiškas VMS atmazas? O gal nebus ir sutvarkys?

          https://tvarkaumiesta.lt/problem/246676
          Geriausia būtų ten padaryti atskirą juostą į dešinę su savo sekcija. 70% VT vairuotojų vis tiek važiuoja iš kairiausios juostos (nors jie tą gali daryti ir iš dešiniosios), nes būtent nenori trukdyti sukantiems į dešinę. Sukančių į kairę automobilių ten gana nedaug.

          Comment


            Grįžtu prie primirštos temos apie šviesoforų ciklų trukmę. Žadėjo imtis priemonių mažinti vidutinį laukimo laiką, tačiau buvo pasipiktinimo dėl maksimalios trukmės (atėjau piko metu ir užgeso žalias prieš nosį). Tai atkapsčiau po turbūt gerų metų tą žemėlapį. Prioritetas pėstiesiems šviesoforais valdomose sankryžose. Lieka išimtis įvardinta apačioje - kairėje.

            Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	144,9 kB ID:	1972205

            Smagu, kad darbai vyksta ir po truputį "žaliuoja" daugiau vietų. Taip pat įdomu, kad paspaudus ant pakoreaguoto šviesoforo rodo ne tik buvusią ir esamą vidutinę, bet ir maksimalią trukmę. Buvau pastebėjęs pokyčius Pilaitėje, tačiau likau apšalęs kokio dydžio buvo maksimali laukimo trukmė ir visai nekeista kodėl tiek žmonių prieš keletą metų vaikščiodavo per raudoną. Eismo intensyvumas Vydūno gatvėje pakankamai juokingas kaip C kategorijos (išskyrus ryte)

            Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	22,5 kB ID:	1972204
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Šiaip tai įdomu kodėl ne visi šviesoforai pažymėti. Pvz. negi nieko neketinama daryti su Žirmūnų/Lukšio sankryžos šviesoforu, kur gatvės viduryje irgi yra vienišas iškvietimo mygtukas, o net ir naktį tenka laukti ilgai kol prasisuka visi ciklai, nors eismo sankryžoje nėra visai.

              Comment


                Įrengtas pirmas VT šviesoforas Kareivių g.
                T formos sankryžoje, kurios turėtų nebūti. Be pėsčiųjų eismo (gan unikali vieta)

                Click image for larger version  Name:	VMS_2451.jpg Views:	1 Size:	330,8 kB ID:	1987022

                Šaltinis: https://judu.lt/vilniuje-irengta-pir...oforo-sekcija/

                Rašoma apie kitas potencialias vietas:
                Parašė judu.lt
                Tai galėtų būti Laisvės pr. – Justiniškių g., Konstitucijos pr. – Lietuvos Statutų g. sankryžos. Taip pat galima suteikti pirmumą viešajam transportui išvažiuoti iš stotelių – pavyzdžiui, prie Žaliojo tilto.
                Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.23, 16:56.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Būtų tikrai geras postūmis VT. Dar pridėčiau, kad galima būtų įrengti ir Ozo g. ir Ozo parko einančios gatvelės sankryžoje, Savanorių – Račių g., o jei būtų įrengtos VT juostos, tai ir sankryžoje prie „Mados“ ar Savanorių – Gerosios Vilties sankryžoje.
                  Paskutinis taisė abruo; 2022.08.24, 19:53.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Madeinvilius / Delfi 2022.10.19
                    Pilaitėje siūloma įrengti dar vieną šviesoforais reguliuojamą sankryžą
                    Vilniaus savivaldybei pateikti projektiniai siūlymai, kuriuose pateikiamos naujos Karaliaučiaus gatvės atkarpos tiesimo galimybės. Projekte taip pat nurodoma, jog taip pat būtų įrengiama šviesoforinė Karaliaučiaus gatvės ir Pilaitės prospekto sankryža

                    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=91523053

                    Comment


                      Šviesoforas Lenkijoje sankryžoje su nukirstu kampu posūkiui į dešinę.


                      Jis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto

                      https://www.google.com/maps/@54.6939...2!9m2!1b1!2i38

                      Panašus sprendimas būtų pritaikomas ir Laisvės pr. - Narbuto g ar Žalgirio g.- Geležinio Vilko g., tik ten yra pėsčiųjų perėjos.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Jis labai tiktų Goštauto - Lukiškių gatvių sankryžoje užvažiavime į Pedagoginio tilto
                        O kam šioje vietoje papildomas šviesoforas? Kokia būtų jo nauda?

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Ką tik praėjau pro savo apylinkes ir supratau, kad truputį susipainiojau. Turejau omeny ne žalias rodykles, o perėjas, kur ir pėstiesiems, ir automobiliams, įjungiamos žalios šviesos tuo pačiu metu. Tada sukaktys į dešinę dažnai privažiuoja prie pat pėsčiųjų ir nulydi skubinančiais žvilgsniais. Tai yra bloga praktika, kuri yra nesaugi ir gana reikšmingai pablogina vaikščiojimo patirtį mieste. Ar buvo kas nors daroma prieš tokias perėjas Vilniuje Šimašiaus kadencijų metu?

                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Kai kurios naujesnės perėjos turi izoliuotus ciklus pėstiesiems, bet kai kurios ne. Aš nelabai suprantu, pagal kokią logiką tai daroma, net yra tikrai pavojingų vietų, kur kasdien kyla konfliktinės ar net avarinės situacijos dėl vairuotojų neatidumo/bbdėjimo. Ypač aktualu, kai atsirado daug dviračių takų ir jais greit juda dviračiai ar paspirrtukai, kurių kai kurie vairuotojai nėra pajėgūs pastebėti.
                          Pralaidumo (prastovos) ir saugumo balansas. Apsaugotos perėjos labai prailgina laukimo laiką visiems, bet pilnai apsaugo ir principe automobilių pralaidumas per fazę didėja, nes nereikia nieko praleisti.

                          Sutinku, kad neturi būti neapsaugotų kairiųjų posūkių su pėsčiaisiais, nes vairuotojas bando prašokti sankryžoje priešpriešinį eismą ir trumpai skiria dėmesį perėjai. Nebent tai yra mažytė 2 juostų sankryža su neintensyviu eismu ar pakankamai saugumo vietos salelėse.

                          Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
                          Paskutinis taisė Riedis; 2022.10.31, 10:38.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą






                            Bet pilnai apsaugoti dešinieji posūkiai mano manymu yra blogis, nes vairuotojai pratinami nesidaryti pėsčiųjų ir dviračių. Įpratinsi šviesoforinėse sankryžose nesisaugoti, tai neįpras ir visokiose nereguliuojamose sankryžose, žieduose, perėjose ir įvažiavimuose. Manau, kad reikia šiame scenarijuje labiau rizikuoti, bet rasti būdų lėtinti eismą (dėl mažesnių pasėkmių) mažais posūkių spinduliais, trumpom perėjom eismo juostų pločio sąskaita, naikinant mirksinčius žalius signalus ir pan.
                            UK visi pėsčiųjų ciklai turi izoliuotą šviesoforų fazę. UK taip pat turi vieną geriausių pasaulio eismo saugumą ir bene geriausius vairuotojus. Tai šita teorija ten kaip ir negalioja? Kodėl tas "blogis" ten nepasireiškia?

                            Comment



                              Pilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.

                              Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
                              https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144

                              Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Pilna yra padaryta tyrimų ta tema ir visų jų išvados yra tos pačios - tai yra pavojinga praktika.

                                Not Just Bikes yra apie tai kalbėjęs šioje konkrečioje vietoje:
                                https://youtu.be/_ByEBjf9ktY?t=144

                                Bet kam rūpi tos žmonių gyvybės ir vaikščiojimo mieste komfortas kai yra mažas pralaidumas, kurį nedelsiant reikia didinti.
                                jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
                                Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
                                https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
                                Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
                                Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
                                Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
                                pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.

                                Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
                                Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.

                                Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.

                                Comment


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą

                                  jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
                                  Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
                                  https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s

                                  Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
                                  Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
                                  Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
                                  pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.

                                  Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
                                  Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.
                                  Koncentravausi ant to fakto, kad pėstieji neturi izoliuoto ciklo, t.y. einant per perėja per ją tuo pačiu metu važiuoja ir mašinos. Visa kita - detalės (nors ir, pripažinsiu, reikšmingos). Beje, skirtingai nei daugumai čia, Olandija man nėra šalis, nuo kurios reiktų viską aklai kopijuoti. Pvz. UK pėsčiųjų ciklai yra izoliuoti pilnai, t.y. jei pėstiesiems dega žalia, automobiliai niekada perėjos nekirs. Mano nuomone tai yra saugiausia sistema, suteikianti geriausia vaikščiojimo mieste jausmą. Tai yra, turbūt, ir viena iš priežasčių, dėl kurių UK turi tokią puikią žūčių keliuose statistiką:

                                  https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ted_death_rate


                                  Parašė jan Rodyti pranešimą
                                  Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
                                  Smagus ad hominem - jei norėsi sužinoti kur aš gyvenu ir kur aš būnu, gali parašyti man į PM

                                  Comment


                                    Parašė jan Rodyti pranešimą

                                    jis čia kalba apie posūkį dešinėn degant raudonai kas yra mūsų žalios rodyklės kurių 9/10 jau nuėmė ir negražino.
                                    Sukti dešinėn ir kairėn degant žaliam signalui paprastose sankryžose galima, nėra jokių atskirų fazių, matosi taksi ketinantis sukti į kairę ir laukiantis kol galės pasukti:
                                    https://www.youtube.com/watch?v=knbVWXzL4-4&t=292s
                                    Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
                                    Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
                                    Visiškai apsaugotos fazės tik kur tramvajus važiuoja ar daugiau juostų eismui su intensyviu eismu.
                                    pėsčiuosius stengiamasi nukreipti toliau nuo tokių gatvių ir ten laukti žalio pėstiesiems užtrunka daug ilgiau nes kaip ir pas mus aukštesnės kategorijos gatvėse prioretizuoja transporto srautus.

                                    Po to kai pašalino žalias rodykles nebėra pas mus tokia jau bloga situacija.
                                    Centre kaip tik per daug reguliavimo ir reiktų nemažai šviesoforų šalinti ir palikti nereguliuojamas sankryžas ir perėjas nes jie dabar tik stabdo pėsčiuosius.

                                    Daug komentuojat apie Vilnių bet spėju retai būnat nes praktinės žinios labai pasenusios tiek apie žalių rodyklių skaičių tiek apie saugumą.
                                    Dėl pėsčiųjų paprasčiau. Kaip dėl dviračių? Yra ne viena vieta Vilniuje, kur pats kone kasdien matau konfliktus tarp auto ir dviračių vairuotojų, nes abiem tuo pat metu dega žalia.

                                    Comment


                                      Parašė jan Rodyti pranešimą
                                      Dėl saugumo pėstiesiems yra keliom sekundėm anksčiau įjungiamas žalias signalas ką jis ten ir kalba.
                                      Vilniuje tokių pėsčiųjų šviesoforų jau yra nė vienas keli metai.
                                      Papildysiu. Yra dar pora sąlygų dėl pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo. Draudžiama, kad pėsčiųjų, dviratininkų žalias signalas įsijungtų vėliau, nei sukančioms transporto priemonėms. Priešingu atveju sukančios transporto priemonės vairuotojui pėsčiasis ar dviratininkas gali būti netikėtas.

                                      Taip pat jeigu transporto priemonės suka dviem ar daugiau juostomis, pėstieji ir dviratininkai privalo turėti atskirą fazę.

                                      Ne visos šalys, kuriose pėstieji, dviratininkai leidžiami kartu su sukančiomis transporto priemonėmis, turi tokias sąlygas. Šios sąlygos pas mus atsirado 2012 m. paėmus pavyzdį iš Vokietijos.

                                      Comment


                                        Tipiška Vilniaus situacija, kai automobiliai užblokuoja pėsčiųjų perėją, nors tuo metu pėstiesiems dega žalias ciklas, spėju paimta iš Bangladešo

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Dėl pėsčiųjų paprasčiau. Kaip dėl dviračių? Yra ne viena vieta Vilniuje, kur pats kone kasdien matau konfliktus tarp auto ir dviračių vairuotojų, nes abiem tuo pat metu dega žalia.
                                          Tegu daro kaip dviratininkams geriau.
                                          Jeigu blogai kaip olandijoj tai gal kitur kažkur daro geriau, tegu ieško eismo organizatoriai.
                                          Svarbu kad pėstiesiems būtų atskiras šviesoforas nuo dviratistų ir pėstiesiems nereiktų stoviniuoti be reikalo prie raudono vien tam kad vairuotojas pasukti galėtų netrukdomas dviratininko.
                                          Fazė tiesiai važiuoti automobiliams yra pati ilgiausia ir jei nėra vietos juostai tik į dešinę tuomet apsaugotą posūkį daro kartu su ja ir pėstiesiems reikia tenkintis keliomis sekundėmis per kelias minutes kuomet jie gali kirsti gatvę.
                                          Kaune Kęstučio gatvėje dėl to pėstieji eina per raudoną o dviratistai važiuoja gatve A juosta o ne savo takais vietoj kurių galėjo geriau platesnį šaligatvį padaryti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X