Netoli žalio tilto pastatė kažkokį stulpą su ant jo prikabintu neaiškiu objektu, spėju kad tai galėtų būti daviklis eismo valdymo sistemai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNetoli žalio tilto pastatė kažkokį stulpą su ant jo prikabintu neaiškiu objektu, spėju kad tai galėtų būti daviklis eismo valdymo sistemai?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąOro temperatūra 15 `C
Dangos temperatūra 17 `C
Prašome pasirinkti saugų greitį
(arba Prašome nešiukšlinti kelyje)
Visgi turbūt rimtesniems dalykams bus įsisavintos lėšos. Aš panašiai galvoju, ką rašė Meier.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė kasharas Rodyti pranešimąvienoj vietoj panaikino, o štai antakalnio gatvėj dar du nauji šviesaforai atsirado baisu bus pro ten važiuotKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Gal čia ne į temą, bet ar nekilo klausimas kaip ši sistema rinks duomenis apie transporto srautus, nes jei kompiuteris turėtų kontroliuoti šitų šviesoforų reguliavimą. Važiuodamas Kosciuškos gatve pastebėjau ant vieno stulpo kažkokį prietaisą panašų į jutiklį. Gal jis kažkaip rinks duomenis apie srautų intensyvumą.
Comment
-
Apie tą šviesoforų sistemą gal reikėtų atskiros temos.
Atrodo, kad naujų šviesoforų prismaigstymas ir šviesoforų ciklo pailginimas tik sukels naujų problemų. Tuo labiau, kad sankryžos nepraplatinamos.
Vien trasoje nuo Naujininkų iki Ozo gatvės atsiras ar jau atsirado nauji šviesoforai:
1. Švitrigailos / Vivulskio
2. Kudirkos / Čiurlionio
3. Pėsčiųjų prie Vokietijos ambasados
4. Kalvarijų / Juozapavičiaus (ten reikėtų tik uždrausti posūkį į kairę iš šalutinės gatvės)
5. Kalvarijų / Krokuvos (ten reikėtų tik uždrausti posūkį į kairę iš šalutinės gatvės)
6. Kalvarijų / Lukšio (ten reikėtų tik uždrausti posūkį į kairę iš šalutinės gatvės)
7. Kalvarijų / Gerulaičio (prie Siemenso).
Ypač erzina, kai padaroma sekcija į kairę, pailgėja šviesoforo ciklas tiesiai važiuojančiam, bet nepasirūpinama, kad "kišenėje" tilptų mašinų tiek, kiek susikaupia per porą šviesoforo ciklų:
- Kalvarijų / Žalgirio g. leidžiantis nuo kalno nerekomenduojama važiuoti antrąja juosta, nes ten netelpa sukantys į kairę į Žalgirio g.
- Kalvarijų / Lukšio g. ryte be vargo galima sukti į kairę, vakare ten stichinė nelaimė. Padarius sekciją į kairę iš Kalvarijų g. (nuo Ozo g. pusės) bus stichinė nelaimė ir rytais.
- Padaryta sekcija sukimui iš Žalgirio g. į Apkasų g. (ir Minties g.). Pailgėjo šviesoforo ciklas. Iškart paralyžiuotas eismas rytais. Apkasų - Ulonų gatvėje dabar kamščiai iki pat Lukšio gatvės. Geriau jie būtų praplatinę Apkasų g., kad sukantys iš Minties g. į Žalgirio g. leistų pravažiuoti tiems, kas važiuoja tiesiai į Rinktinės g.
Vienas iš absurdiškiausių dalykų, kai toje pačioje gatvėje priešingomis kryptimis neleidžiama važiuoti (Ateities/Baltupio, Minties/Žirmūnų). Saugomi pėsčiųjų ar sukančių į kairę interesai, bet sudaromi kamščiai važiuojant tiesiai.
Taip pakeistas ciklas Kudirkos / Pamėnkalnio, bet vakariniai kamščiai neišnyko. Buvo visai tinkamas senasis ciklas, tik reikėjo dar vieno ciklo, kai nuo Tauro kalno galima važiuoti tiesiai, sutrumpinant ciklą sukantiems į kairę iš Kudirkos į Pamėnkalnio g.
Kol kas nieko gero iš tos sistemos netenka laukti.Paskutinis taisė Romas; 2008.05.08, 19:28.
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąTaigi bus 6 transporto srautų koridoriai. Pirmasis (Oro uostas - Žaliasis tiltas) jau visai į pabaigą. Jei neklystu (?), visus turi baigti iki šių metų pabaigos.
Nes kol kas tai ant kiekvienos sankryžėlės pristatė po šviesoforą, tai tiesiog tenka stovinėti visur
Comment
-
Turėjau galvoje, kad baigs visus darbus, tačiau bijau, kad galiu klysti. Bandžiau surasti kur skaičiau, bet neradau. Jei teisingai prisimenu, tai rašė, kad iki metų pabaigos turėtų baigti visus darbus. Tai kaip suprantu, tuo pačiu ir sistemą turėtų pajungti.
Na žiūrėsim kaip bus.
Papildymas. Va, pora nuorodų:
http://www.conference.lt/?do=list&id...name=news&p=85 (2007 kovas)
http://www.lzinios.lt/lt/2008-04-16/...s_mazinti.html (2008 balandis)Paskutinis taisė baltic; 2008.05.08, 21:20.Vilnius yra nuostabus!
Comment
-
Ar man akyse vaidenasi, ar tikrai šviesoforai pastarąją savaitę pradėjo kvailioti?
Pvz, šiandien kalvarijų gatvė dar net ne vakarinio piko valandomis buvo totaliai užkišta nuo centro pusės, nes kalvarijų/ ozo šviesoforas pasidarė neprognozuojamas: į kairę šiandien labai nenorėjo leisti eismo, fazės sutrumpėjo ozo gatvėje, dažniau iš ozo įsukinėja į kalvarijų. Užtat jokio kamščio iš santariškių pusės
net kalvarijų/ konstitucijos kažkaip išsimušė iš ritmo, kas ir vėl pasibaigė eilinėm transporto sangrūdom prie operos. Ai, dar ten eilinį kartą kelio darbai buvo, tad iš vis...
Kas gali tokius reiškinius paaiškinti? Ar čia nebus kaltas tų šviesoforų sistemos diegimas? kokiu principu dabar organizuojamas eismas, t.y. valdomi šviesoforai? Gal jau kamerom tom naudojasi? Gal jau kas nors testuoja sistemą ir tereikia pakentėti? Jei taip, tai artimiausiom savaitėm ir toliau važinėsiu dviračiu
Comment
-
Vis dėlto ši stichinė nelaimė verta atskiros temos.
Labai norėjosi temos pavadinime rašyti kabutėse žodžius "valdymo" arba "sistema".
- 90 pranešimų atkelta iš temos [VLN] Infrastruktūros projektai Vilniuje
- 7 pranešimai atkelti iš temos [VLN] Vilniaus eismo ir kamščių nuotraukos
Kai viską sukėliau į vieną vietą, pastebėjau, kad šios modernios "sistemos" viešinimui buvo išleista geras tuzinas PiaRinių pranešimų. Už tuos pinigus buvo galima praplatinti kokią sankryžą (arba pastatyti dar du šviesoforus)
Comment
-
Aurelija JONUŠAITĖ
„Sostinės“ korespondentė
2008-05-09
Miesto šviesoforai pradėti jungti į bendrą sistemą
Vilniaus gatvėse jau derinama šviesoforų reguliavimo sistema. Moderni technologija netrukus turėtų reguliuoti mieste eismą. Žadama, kad, įdiegus naująją šviesoforų reguliavimo sistemą, Vilniuje penktadaliu sumažės automobilių spūstys.
Tačiau kol kas, kol vyksta darbai, dėl dažnai neveikiančių šviesoforų kai kuriose gatvėse susidaro dar didesnės automobilių spūstys nei anksčiau.
Situacija mieste gerėja
Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktoriaus Vaidoto Antanavičiaus teigimu, šiuo metu situacija mieste jau daug geresnė nei prieš kelis mėnesius.
„Jau galime reguliuoti sankryžą prie Operos ir baleto teatro. Tai – viena sudėtingiausių sankryžų mieste, kurią pirmiausia ir reikėjo sutvarkyti. Tiesa, dėl Kalvarijų gatvėje vykdomų darbų vairuotojai tikriausiai nejaučia didelio skirtumo, nes šioje vietoje vis vien susidarydavo spūstys. Tačiau situacija gerokai pasikeis jau po poros mėnesių“, – žadėjo direktorius.
Baigia ir antrąjį kanalą
Nuo Vilniaus oro uosto miesto centro link važiuojantys vilniečiai taip pat jau gali patys pamatyti, kaip veikia moderni šviesoforus reguliuojanti sistema. Pirmasis šios sistemos kanalas Tarptautinis Vilniaus oro uostas- Kalvarijų gatvė jau veikia.
Tačiau realius pokyčius vairuotojai pajus tik tada, kai į sistemą bus sujungti visi šeši kanalai. Tik tada iš centrinės būstinės Tilto gatvėje bus galima valdyti visus mieste esančius šviesoforus. Jau šio mėnesio pabaigoje bus baigtas tvarkyti ir antrasis kanalas – Žaliasis tiltas-Kalvarijų gatvė.
Centralizuota eismo valdymo sistema bus įdiegta dar keturiuose transporto koridoriuose: Žaliasis tiltas-Arsenalo gatvė-Antakalnio gatvė-Nemenčinės plentas, J.Basanavičiaus gatvė-Savanorių prospektas, Vasario 16-osios gatvė-Tauro gatvė-Mindaugo gatvė-V.Šopeno gatvė-Pylimo gatvė-Vilniaus gatvė ir centrinėje miesto dalyje.
Informuos iš anksto
Šviesoforų valdymo sistemą diegti baigti ketinama iki šių metų spalio pabaigos.
„Šiuo metu po truputį paleidinėjame sistemą, tikriname įrangą, ją reguliuojame. Dėl to dažnai kelioms valandoms tai vienur, tai kitur neveikia šviesoforai. Apie tvarkomus šviesoforus stengiamės pranešti iš anksto, kad vairuotojai aplenktų tas sankryžas“, – teigė V.Antanavičius.
Comment
-
Dar vienas straipsnis.
Vakar buvo keičiamas šviesoforas Verkių / Kareivių g. sankryžoje
Jonas Varnas, Andrejus Žukovskis, "Vilniaus diena"
2008 gegužės mėn. 9 d. 00:01
Eismo reguliavimo pareigūnų gestai – mįslė
Dėl keičiamų šviesoforų artimiausią mėnesį gali būti sudėtingos eismo sąlygos Kalvarijų, Žygimantų, T.Kosčiuskos, Antakalnio gatvėse ir Nemenčinės plento pradžioje iki Saulėtekio alėjos.
(...)
Šiuo metu vykdomi darbai yra labiausiai pastebimas projekto etapas. Kalvarijų gatvės sankryžose montuojami jutikliai, kurie ateityje matuos eismo srautus. Prietaisai reaguos į susidariusias grūstis ir valdys šviesoforų signalus. Toje sankryžoje, kur automobilių srautas bus didesnis, žalia šviesa degs ilgiau nei įprastai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, kad naujų šviesoforų prismaigstymas ir šviesoforų ciklo pailginimas tik sukels naujų problemų. Tuo labiau, kad sankryžos nepraplatinamos.
Aišku kolkas nesuderinti šviesoforai erzina. Ir kad viskas taip veiks iš tikrųjų kaip turėtų veikti dar irgi turiu abejonių Ką darys sistema kai pvz. važiuojantys pagal lietuviškas tradicijas ir nesilaikantys taisyklės, kad "draudžiama įvažiuoti į sankryžą, jei už jos yra kliūtis, dėl kurios vairuotojas negalės išvažiuoti iš sankryžos" viską užkiš ir niekas negalės pajudėti jokia kryptimi.
Comment
Comment