/\ Pritariu. Šviesoforo palikimas toje vietoje tikrai kelia daug klausimų. Julab, kad pati gatvelė bus siaurinama juostų pagalba.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
Comment
-
/\ Tai, kas padaryta Kalvarijų - Kazlausko sankryžoje, viršija įprastas negalvojimo apie pasekmes ribas. Niekada anksčiau nebūdavo tokių kamščių - iki pat Ateities gatvės ir nuo pat ankstyvo ryto.
Tie šviesoforiniai (...) kažkodėl prioritetą teikia ne pagrindinei gatvei, o šoninei, kurioje fazės pabaigoje net keliolika sekundžių nėra jokių mašinų.
Savivaldybės skiltyje “Problemos” per porą dienų atsirado net kokie 4 skundai dėl šios sankryžos “sureguliavimo”.
Šiandien eismo darkytojai dėjo pastangas sukurti kamščius net ir šeštadienį ryte.
Toje vietoje eismo problemų iš principo neturėtų būti. 80% srauto iš Kazlausko gatvės į dešinę paimtų žalia rodyklė, o posūkiui į kairę porai automobilių per fazę užtektų trumpai degančios žalios fazės.Paskutinis taisė Romas; 2017.11.16, 10:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
O tai jeigu perreguliuos šviesoforą, tai kamščių nebeliks? Persikels iki sekančio šviesoforo.
- 1 patinka
Comment
-
Sostinėje – net 8 modernesnės sankryžos srautus valdys išmaniai
Vilniuje baigtos modernizuoti aštuonios šviesoforais reguliuojamos sankryžos – dar daugiau saugių erdvių sostinėje. Atnaujinta šešių šviesoforais reguliuojamų sankryžų (Žirmūnų – P. Lukšio g., Verkių – P. Lukšio – Ulonų g., Kalvarijų – J. Kazlausko g., Rygos – Taikos g. ties „Kardiolita“, Parko – Pergalės g., P. Višinskio – Subačiaus – Sukilėlių g.) ir dviejų pėsčiųjų perėjų (Gelvonų g. ir Parko g.) įranga. Dabar šias sankryžas ir pėsčiųjų perėjas bus galima koordinuoti su gretimomis sankryžomis ir perėjomis sukuriant naujus transporto koridorius, o naujai įrengti eismo srautų jutikliai užtikrins išmanų transporto ir pėsčiųjų srautų valdymą.
p.s. su gramatika/logika nedraugauja autorius. Vienos sąnkryžos 8 srautus valdys.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO tai pala pala? O kai diegė prieš ~10 metų visam Vilniuje nebuvo su "tuo pačiu šūkiu"?
Juk tada pakeitė visus šviesoforus, tipo valdys išmaniai (bet nevaldė).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Valdė dalinai išmaniai. Bent taip reiktų reikštis po teismų maratono verdikto Tuome Siemensas pakišo kiaulę ir pasodino ant adatos su savo uždara sistema, kuri nedraugauja su konkurentų sistemomis.
Comment
-
Ką aš ir rašiau prieš 10 metų, kad kiekvienoje sankryžoje reikėjo įmontuoti po notebooką, o ne prabangius senoviškus kontrolerius Tai dabar galima būtų persiinstaliuoti ką nori.
Nors išeitis visada yra - išmesti Siemenso laužą ir sudėti Raspberius. Išeis 1000x pigiau ir sistema bus lanksti ir adaptuojama prie bet ko. Iš esmės sankryžos šviesoforai yra labai primityvus dalykas, kad ir kiek ten sekcijų bebūtų.
Aišku vizualiniai jutikliai reikalauja daugiau resursų, bet panašu, kad su įmontuojamais į asfaltą eismui rezultatas būtų toks pats, tik duomenų surinkimas kur kas lengvesnis.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2017.12.12, 10:37.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKą aš ir rašiau prieš 10 metų, kad kiekvienoje sankryžoje reikėjo įmontuoti po notebooką, o ne prabangius senoviškus kontrolerius Tai dabar galima būtų persiinstaliuoti ką nori.
Nors išeitis visada yra - išmesti Siemenso laužą ir sudėti Raspberius. Išeis 1000x pigiau ir sistema bus lanksti ir adaptuojama prie bet ko. Iš esmės sankryžos šviesoforai yra labai primityvus dalykas, kad ir kiek ten sekcijų bebūtų.
Aišku vizualiniai jutikliai reikalauja daugiau resursų, bet panašu, kad su įmontuojamais į asfaltą eismui rezultatas būtų toks pats, tik duomenų surinkimas kur kas lengvesnis.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Panašiai optimizavo su pirmais ekranais VT stotelėse. Sudėjo paprastus LCD. Per pirmą šaltuką sugedo ir tik po n metų supirko skirtus lauko sąlygoms. Ar yra Raspberry montavimas, kad atlaikytų platų temperatūrų diapazoną, drėgmę ir t.t.? Jei yra - ar tinkamai sertifikuotas ir sutiks duoti garantiją, kad atlaikys XYZ metų?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIr nebūtų vizualinės taršos - tų papildomų stulpų.
- 1 patinka
Comment
Comment