Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Pritariu. Šviesoforo palikimas toje vietoje tikrai kelia daug klausimų. Julab, kad pati gatvelė bus siaurinama juostų pagalba.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Brėžinyje matosi, kad per skersinę gatvelę, o ne Konstitucijos pr.
      Brėžinyje matosi, kad perėja toje vietoje pažymėta "zebru", o toks žymėjimas tik nereguliuojamose. Juo labiau nėra jokios logikos ir prasmės tokioje vietoje įrengti reguliuojamos perėjos.

      Comment


        Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
        Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
          Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
          www.vilnius.lt problemų registracijoje. Kartu pasirinkti "eismo organizavimas".

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
            Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
            Irgi pastebėjau, kad tik pakeitė reguliavimą ir kamščiai didžiausi...

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Kur reikia kreiptis dėl absurdiško šviesoforo sureguliavimo Kalvarijų - Kazalausko g sankryžoje (prie buv. Norfos)?
              Dabar rytais kamščiai Kalvarijų gatvėje iki pat Jeruzalės "Rimi", o už to šviesoforo kamščių nėra - net prieš Kuro aparatūros (Kalvarijų - Ozo - Kareivių g.) sankryžą
              O tai jeigu perreguliuos šviesoforą, tai kamščių nebeliks? Persikels iki sekančio šviesoforo.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                /\ Tai, kas padaryta Kalvarijų - Kazlausko sankryžoje, viršija įprastas negalvojimo apie pasekmes ribas. Niekada anksčiau nebūdavo tokių kamščių - iki pat Ateities gatvės ir nuo pat ankstyvo ryto.
                Tie šviesoforiniai (...) kažkodėl prioritetą teikia ne pagrindinei gatvei, o šoninei, kurioje fazės pabaigoje net keliolika sekundžių nėra jokių mašinų.
                Savivaldybės skiltyje “Problemos” per porą dienų atsirado net kokie 4 skundai dėl šios sankryžos “sureguliavimo”.
                Šiandien eismo darkytojai dėjo pastangas sukurti kamščius net ir šeštadienį ryte.

                Toje vietoje eismo problemų iš principo neturėtų būti. 80% srauto iš Kazlausko gatvės į dešinę paimtų žalia rodyklė, o posūkiui į kairę porai automobilių per fazę užtektų trumpai degančios žalios fazės.
                Paskutinis taisė Romas; 2017.11.16, 10:12.

                Comment


                  Vilniuje vyksta papildomo ciklo pėstiesiems diegimas eilėje šviesoforų.
                  Pamėgino Gedimino pr. prie Katedros, ten tikrai reikėjo, nes mažai mašinų pasukdavo ir į kairę ir į dešinę. Bet dabar užpuolė pakraščius derintojai.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    O tai jeigu perreguliuos šviesoforą, tai kamščių nebeliks? Persikels iki sekančio šviesoforo.
                    Kamsciu apmazes, nes srautas siek tiek pasisklaido: dalis Zvalgu g., dalis Kalvariju g. Vaziuoja. O dabar visi stovi, kai niekas nevaziuoja is Kazlausko g.

                    Comment


                      Šiandien, atrodo, pastangos dėl Kalvarijų - Kazlausko g. šviesoforo davė rezultatų.
                      Kamštis ryte Kalvarijų gatvėje buvo tik iki Didlaukio g. sankryžos.

                      Comment


                        Sostinėje – net 8 modernesnės sankryžos srautus valdys išmaniai
                        Vilniuje baigtos modernizuoti aštuonios šviesoforais reguliuojamos sankryžos – dar daugiau saugių erdvių sostinėje. Atnaujinta šešių šviesoforais reguliuojamų sankryžų (Žirmūnų – P. Lukšio g., Verkių – P. Lukšio – Ulonų g., Kalvarijų – J. Kazlausko g., Rygos – Taikos g. ties „Kardiolita“, Parko – Pergalės g., P. Višinskio – Subačiaus – Sukilėlių g.) ir dviejų pėsčiųjų perėjų (Gelvonų g. ir Parko g.) įranga. Dabar šias sankryžas ir pėsčiųjų perėjas bus galima koordinuoti su gretimomis sankryžomis ir perėjomis sukuriant naujus transporto koridorius, o naujai įrengti eismo srautų jutikliai užtikrins išmanų transporto ir pėsčiųjų srautų valdymą.
                        http://www.vilnius.lt/index.php?3004389502
                        p.s. su gramatika/logika nedraugauja autorius. Vienos sąnkryžos 8 srautus valdys.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          O tai pala pala? O kai diegė prieš ~10 metų visam Vilniuje nebuvo su "tuo pačiu šūkiu"?
                          Juk tada pakeitė visus šviesoforus, tipo valdys išmaniai (bet nevaldė).

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            O tai pala pala? O kai diegė prieš ~10 metų visam Vilniuje nebuvo su "tuo pačiu šūkiu"?
                            Juk tada pakeitė visus šviesoforus, tipo valdys išmaniai (bet nevaldė).
                            Valdė dalinai išmaniai. Bent taip reiktų reikštis po teismų maratono verdikto Tuome Siemensas pakišo kiaulę ir pasodino ant adatos su savo uždara sistema, kuri nedraugauja su konkurentų sistemomis.

                            Comment


                              bet kuri intelektuali sistema retkarčiais bent kas 10 metų reikalauja atnaujinti softą
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Valdė dalinai išmaniai. Bent taip reiktų reikštis po teismų maratono verdikto Tuome Siemensas pakišo kiaulę ir pasodino ant adatos su savo uždara sistema, kuri nedraugauja su konkurentų sistemomis.
                                Tai visiems 200 šviesaforų reikės viską atnaujinti??? Nes 8 tai gal 5 proc.

                                Comment


                                  Ką aš ir rašiau prieš 10 metų, kad kiekvienoje sankryžoje reikėjo įmontuoti po notebooką, o ne prabangius senoviškus kontrolerius Tai dabar galima būtų persiinstaliuoti ką nori.
                                  Nors išeitis visada yra - išmesti Siemenso laužą ir sudėti Raspberius. Išeis 1000x pigiau ir sistema bus lanksti ir adaptuojama prie bet ko. Iš esmės sankryžos šviesoforai yra labai primityvus dalykas, kad ir kiek ten sekcijų bebūtų.
                                  Aišku vizualiniai jutikliai reikalauja daugiau resursų, bet panašu, kad su įmontuojamais į asfaltą eismui rezultatas būtų toks pats, tik duomenų surinkimas kur kas lengvesnis.
                                  Paskutinis taisė Rimas_OK; 2017.12.12, 10:37.

                                  Comment


                                    Ir nebūtų vizualinės taršos - tų papildomų stulpų.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Ką aš ir rašiau prieš 10 metų, kad kiekvienoje sankryžoje reikėjo įmontuoti po notebooką, o ne prabangius senoviškus kontrolerius Tai dabar galima būtų persiinstaliuoti ką nori.
                                      Nors išeitis visada yra - išmesti Siemenso laužą ir sudėti Raspberius. Išeis 1000x pigiau ir sistema bus lanksti ir adaptuojama prie bet ko. Iš esmės sankryžos šviesoforai yra labai primityvus dalykas, kad ir kiek ten sekcijų bebūtų.
                                      Aišku vizualiniai jutikliai reikalauja daugiau resursų, bet panašu, kad su įmontuojamais į asfaltą eismui rezultatas būtų toks pats, tik duomenų surinkimas kur kas lengvesnis.
                                      Panašiai optimizavo su pirmais ekranais VT stotelėse. Sudėjo paprastus LCD. Per pirmą šaltuką sugedo ir tik po n metų supirko skirtus lauko sąlygoms. Ar yra Raspberry montavimas, kad atlaikytų platų temperatūrų diapazoną, drėgmę ir t.t.? Jei yra - ar tinkamai sertifikuotas ir sutiks duoti garantiją, kad atlaikys XYZ metų?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Panašiai optimizavo su pirmais ekranais VT stotelėse. Sudėjo paprastus LCD. Per pirmą šaltuką sugedo ir tik po n metų supirko skirtus lauko sąlygoms. Ar yra Raspberry montavimas, kad atlaikytų platų temperatūrų diapazoną, drėgmę ir t.t.? Jei yra - ar tinkamai sertifikuotas ir sutiks duoti garantiją, kad atlaikys XYZ metų?
                                        Dėti į sumuštinių plastikinį dėklą

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Ir nebūtų vizualinės taršos - tų papildomų stulpų.
                                          Pirma reikėtų nurinkti troleibusų tinklus, jeigu jau vizualinė tarša yra aktuali

                                          Comment

                                          Working...
                                          X