Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=255645

    Vln, Lukšio-Kubiliaus sankryža.
    Tomas III 16 puslapis
    Sankryžai valdyti parengiamos 5 programos "Naktis", "Rytas pik", "Diena", "Diena pik", "Vakaras".
    Tačiau valdymui šeštadienį, sekmadienį yra naudojama "Adaptyvi programa". Dėl 28 valandų ir perka kameras, jutiklius su +60-40 diapazonu. Manau tie jutikliai išbrangina projektą gana žymiai. O efekto nelabai bus.

    Va taip pas mus gimsta šviesoforai (kurie atsiras kitais ar dar kitais metais).

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.

      Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
      Visos pertvarkytos sankryžos ir perėjos turi mikrokontrolerius, ir pvz. ciklai užprogramuojami vietoje pasijungus kompą su tam skirta programine įranga. Tik nesakykit, kad niekada nematėte prie rack dėžių sankryžose besidarbuojančių su komapis žmonių. 21 amžius
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė digital
        Ne 21. 21-am nereikėtų važiuoti ir jungti kompą, o daroma per atstumą.
        Čia jau techniniai niuansai. na, bet tema ne apie tai
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Apie tai. Paskui elementariai tingima važiuoti ir perprogramuoti. Prieš pora metų FB kažkas iš jų paprašė, kad jiems būtų siunčiami pasiūlymai, nusiskundimai. Nusiunčiau pasiūlymą dėl pėsčiųjų šviesoforo ciklo prie Mados. Atsakymas buvo, kad čia reikia pasikelti popierius, žiūrėti kodėl taip buvo suprogramuota ir nieko aišku nepadarė.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.

            Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
            Kažkada ekskursijoje eismo valdymo centre pasakojo, kad daviklių duomenys nėra panaudojami on-line. Užtrunka keletą minučių, kol centrinis kompas apdoroja ir pakeičia šviesoforų ciklus pagal automobilių kiekius.
            Ir išties, jei vieną šviesoforą pakeistum on-line, tuomet sugriūtų visa centralizacija, žalios juostos ir t.t.
            Bet sistema galėtų persiorientuoti į naktinį režimą, kai racionaliau šviesoforams veikti individualiu momentiniu režimu.

            Nar ir dar tuo pačiu, gaila, kad iki šiol nesugeba pagaminti šviesoforo valdymo sistemos, kuri turėtų elementarų šviesos jutiklį ir naktį sumažintų LED galingumą.
            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2015.12.10, 00:21.

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Nar ir dar tuo pačiu, gaila, kad iki šiol nesugeba pagaminti šviesoforo valdymo sistemos, kuri turėtų elementarų šviesos jutiklį ir naktį sumažintų LED galingumą.
              Kaune nuo 2010 m. naudojami tokie šviesoforai.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Kažkada ekskursijoje eismo valdymo centre pasakojo, kad daviklių duomenys nėra panaudojami on-line. Užtrunka keletą minučių, kol centrinis kompas apdoroja ir pakeičia šviesoforų ciklus pagal automobilių kiekius.
                Ir išties, jei vieną šviesoforą pakeistum on-line, tuomet sugriūtų visa centralizacija, žalios juostos ir t.t.
                Užsienyje daug kur esu matęs. Atvažiuoja mašina, viena iš šimto, kuri suks į kairę. Truputį pastovi ir jai įjungia ciklą.

                Pas mus gali būti didžiausias kamštis ir nei vieno norinčio į kairę. Jei priklauso degti 20 sek., tiek ir degs. (Geležinio vilko, ties Santariškėmis, į farmacijos įmonės kiemą).
                Arba sukabinti pėsčiųjų mygtukai, pėsčiojo nei vieno, posūkis dešnėn neleidžiamas, nes 30 sek. dega "žmogeliukas" (Vln, nuo katedros link Petro ir Povilo žiedo).

                Tarybinė žalia banga padaryta su chronometru. Dabar turėtų būti prieinama prie to per jutiklius ir programavimą.

                Comment


                  Ar kas nors žino ar su didžiuoju Vilniaus šviesoforų projektu buvo kas nors su davikliais įdiegta ar tik iš centrinio valdymo pulto rankutėmis valdo?
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Ar kas nors žino ar su didžiuoju Vilniaus šviesoforų projektu buvo kas nors su davikliais įdiegta ar tik iš centrinio valdymo pulto rankutėmis valdo?
                    Kai kur tikriausiai įdiegta. Prie Norfos Bazės jaučiasi, kad kažkas reguliuojasi, o štai sankryžoje su Riovonių g. - po senovei, nors ant stulpų kabo kažkas.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Užsienyje daug kur esu matęs. Atvažiuoja mašina, viena iš šimto, kuri suks į kairę. Truputį pastovi ir jai įjungia ciklą.

                      Pas mus gali būti didžiausias kamštis ir nei vieno norinčio į kairę. Jei priklauso degti 20 sek., tiek ir degs. (Geležinio vilko, ties Santariškėmis, į farmacijos įmonės kiemą).
                      Ne visur taip yra. Pavyzdžiui Viršuliškėse Laisvės pr. link Matulaičio a. kairysis posūkis įsijungia tik kai yra sustojusių automobilių. Tas pats berods yra ir kairiajame posūkyje į Viršuliškių g.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ne visur taip yra. Pavyzdžiui Viršuliškėse Laisvės pr. link Matulaičio a. kairysis posūkis įsijungia tik kai yra sustojusių automobilių. Tas pats berods yra ir kairiajame posūkyje į Viršuliškių g.
                        S. Neries Žadeikos g. sankryžoje taip pat tik stovint automobiliui įsijungia rodyklės į kairę.

                        Comment


                          Panašu, kad eksperimentuoja mažesnėse gatvelėse automatikos valdymo principus Po 5 metų, kai išmoks, jei neišeis iš darbo dėl mažos algos, gal kažkas ir pagerės.

                          Mechanikos principus išmoko. Su ženklų pastatymų problemų nebėra. Jeigu reikia, yra argumentų. pažymėjus Vilniaus problemų žemėlapyje vietą kaip probleminę, įbeda stulpą ir prisuką ženklo plokštę. Žinoma, ženklų turėtų būti ~70 proc. mažiau, nes labai daug jų yra bereikšmiai (pvz. 4 juostų gatvėje prieš kiekvieną kiemuko išvažiavimą uždėtas "Rombas", nors užtektų kiemuke "Trikampio". Arba Vilniuje ženklas "šviesoforas" Prieš 98 proc. šviesoforų nėra, bet prieš kelis yra, kas kelis metus atnaujinami, nauji perkabinami kelio ženklai.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Arba Vilniuje ženklas "šviesoforas" Atvaizdas
                            Prieš 98 proc. šviesoforų nėra, bet prieš kelis yra, kas kelis metus atnaujinami, nauji perkabinami kelio ženklai.
                            Pagal taisykles šie ženklai statomi tik prieš pačius pirmus šviesoforus įvažiavus į miestą/gyvenvietę.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Pagal taisykles šie ženklai statomi tik prieš pačius pirmus šviesoforus įvažiavus į miestą/gyvenvietę.
                              Kurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.

                              Comment


                                "Ford Galaxy", manoma, didžiuliu greičiu važiavo centro link. Savanorių pr. ir Riovonių g. sankryžoje automobilis kliudė atitvarą, jį sulamdė, o paskui rėžėsi į "Riovonių" stotelę. Sudaužęs laukimo paviljoną, automobilis šonu rėžėsi į apšvietimo stulpą. Smūgis buvo toks, kad detalės išlakstė po prospektą maždaug šimto metrų atstumu.
                                Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk
                                  Tam, kad nuostoliai būtų mažesni, kai ereliai juos taranuoja. Beto griūnantis stulpas gali užgriūti ant kitų žmonių, nukritę laidai kažką nutrenkti ir pan., žodžiu mieste nelabai saugus sprendimas.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.13, 02:22.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Kurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.
                                    Kelio ženklų įrengimo taisyklėse tai nurodyta tikrai, o dėl kitų dabar nesu tikras.

                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk
                                    Stulpas kartu yra ir kontaktinio troleibusų tinklo atrama. Kažin ar ant pasyviai saugių stulpų galėtų būti tvirtinamas šis tinklas. Juo labiau ar išvis miestuose (gyvenvietėse) naudojami tokie stulpai?

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Kurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.
                                      "Kelio ženklų įrengimo ir vertikalaus ženklinimo taisyklės"
                                      54. Ženklas Nr. 112 „Šviesoforas“ ne gyvenvietėse turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą, pėsčiųjų perėją ar kelio ruožą, kuriame eismą reguliuoja šviesoforai, o gyvenvietėse – prieš kiekvieną pirmąjį įvažiuojant į gyvenvietę šviesoforą arba kai šviesoforas matomas iš mažesnio nei 35 m (80 m) atstumo esant 50 km/h (70 km/h) leidžiamam važiavimo greičiui.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Kažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.

                                        O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
                                        Taisyklėse tokiu atveju numatyta, kad būtų bendri šviesoforai pėstiesiems ir dviratininkams:

                                        54.2. Dviračių eismas reguliuojamas bendrai su pėsčiųjų eismu tada, kai dviračių eismas prieš šviesoforą atitraukiamas tolyn nuo automobilių eismo ir priartinamas prie šaligatvio ar pėsčiųjų tako. Tuomet dviratininkai turi vadovautis šviesoforais, kurių signaluose yra pėsčiojo ir dviračio simboliai. Toks dviratininkų eismo reguliavimo būdas gali būti taikomas ir tuomet, kai dviračių takas nėra atitrauktas nuo važiuojamosios kelio dalies, bet dviračių takas yra pėsčiųjų tako lygyje (aukščiau už kelio važiuojamąją dalį) ir prieš šviesoforą nebuvo sutapdintas su kelio važiuojamąja dalimi.

                                        54.3. Dviračių eismas reguliuojamas atskirai tada, kai įrengti dviratininkų šviesoforai. Šis reguliavimo būdas taikomas didelio ploto sankryžose, kurias atlaisvinti dviratininkams trunka gana ilgai. Siekiant geresnio saugumo ir pralaidumo rekomenduojama, kad žalias dviračių eismo signalas užgestų anksčiau nei automobilių eismo. Kartu tai reiškia, kad dviračių eismo infrastruktūra turi būti atskirta nuo automobilių eismo juostų.
                                        Manau, kad įrengus atskirus šviesoforus ir mygtukus bus tik chaoso, nes žmonės spaudys mygtukus, kuriuos pamatys pirmiau. Kas ten žiūrės, kas ant jų parašyta.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          "Kelio ženklų įrengimo ir vertikalaus ženklinimo taisyklės"
                                          54. Ženklas Nr. 112 „Šviesoforas“ ne gyvenvietėse turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą, pėsčiųjų perėją ar kelio ruožą, kuriame eismą reguliuoja šviesoforai, o gyvenvietėse – prieš kiekvieną pirmąjį įvažiuojant į gyvenvietę šviesoforą arba kai šviesoforas matomas iš mažesnio nei 35 m (80 m) atstumo esant 50 km/h (70 km/h) leidžiamam važiavimo greičiui.
                                          Dėkui už taisykles.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X