Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Andrewass Rodyti pranešimąKlausimas Vilniečiams: prieš du metus žiede prie Petro ir Povilo bažnyčios buvo pastatyti šviesoforai ( maniau,kad pagaliau, nes ten tragiškas žiedas ). O prieš savaite jų jau nebebuvo. Klausimas kodėl juos nuėmė, nepasiteisino ar pinigų neužteko ar .... ?Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.12.18, 18:09.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTeko girdėti, kad net vokiečiai nesugebėjo susidoroti su to žiedo reguliavimu. Pati blogiausia idėja - stabdyti eismą ratu, todėl ir prasidėjo nesąmonės. Jeigu stabdyti vien tik įvažiavimą, tuomet būtų geriau. O nuėmė šviesoforus jau pernai...
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBelieka apgailestauti, kad šioje situacijoje visi esame „kalti“ — už mūsų mokesčius šviesoforus pastatė, už mūsų mokesčius juos nuėmė, o „kaltieji“ ir toliau murkdosi tuose pačiuose kamščiuose. Keista tik tai, kad apie šviesoforų (ne tik šio žiedo, apskritai visų sankryžų ir visos sistemos) įdiegimą buvo garsiai trimituojama, o nuimti jie patyliukais... O Vilniaus miesto savivaldybė ir toliau skęsta skolose, nestatomas Nacionalinis stadionas, reikalaujama daugiau GPM'o palikti Vilniui, tačiau su gaunamais finansais nesugebama efektyviai susidoroti.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNa na na, iš kur tokios žinios, kad už šviesoforus apmokėta? Mano patikimas šaltinis teigia, kad už juos nemokėta, nes eismo valdymas nepavyko. Bet kodėl nepavyko? Todėl, kad buvo duota vos pora valandų sureguliuoti eismą. Aišku, žiedas pasikimšo (kaip per dvi valandas jį sureguliuosi), o savivaldybė, pridėjusi į kelnes liepė stabdyti eksperimentą. Štai ir rezultatas - ačiū bailiams valdininkams.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąGalima plačiau? Kas ir kiek už tai sumokėjo? Ne tik už pačius šviesoforus, bet ir jų pastatymą, sumontavimą, pajungimą prie sistemos, elektros energiją ir visa kita?
Comment
-
Ar tikrai Vilniaus „pėsčiųjų“ šviesoforai skirti pėstiesiems?
Keliuose ir gatvėse eismą reguliuoja Kelių eismo taisyklės (KET). KET 50 punkte pasakyta: „Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforais.“ KET 78 punktas aiškiai apibrėžia – pėsčiųjų šviesoforas turi dvi spalvas ir pėsčiojo simbolius, transporto šviesoforas – tris spalvas ir gali būti su rodyklėmis arba be jų.
Tačiau Vilniuje turime štai tokią situaciją: prie sankryžos stovi vairuotojas ir pėstysis, abu žiūri ta pačia kryptimi ir mato du arba daugiau šviesoforus, pastatytus jų kryptimi. Tai transporto šviesoforai (trys spalvos be pėsčiųjų ir dviračių simbolių), tačiau vienas šviesoforas rodo žalią signalą, o kitas – raudoną! Šviesoforų valdymo klaida? Anaiptol – tai sąmoningai sukurta situacija!
http://www.lrytas.lt/-12928519811290...nuotraukos.htm
Comment
-
Nesuinteresuoto asmens, dirbančio vairavimo instruktore, komentaras:
– Kokios eismo problemos sostinėje, jūsų manymu, didžiausios?
– Sostinės gatves pažįstu puikiai. Kiekvieną pamoką suplanuoju taip, kad žmogus susidurtų su visomis įmanomomis situacijomis.
Eismas mieste gerėja, žaliosios bangos veikia, kur leidžia kelio plotis, įrengiamos papildomos juostos. Didžiausia problema yra degalų kainos ir, žinoma, gatvių būklė. Mieste tiek daug duobių ir jos tokios didelės!
Comment
-
Galutinį žodį tars ekspertai
Gintarė MICEVIČIŪTĖ
„Sostinės” korespondentė
2011-10-29
Šią savaitę sostinės gatvėse darbuojasi specialistai iš Austrijos ir Čekijos. Jie ištirs, kaip mieste veikia naujieji šviesoforai ir centralizuota jų valdymo sistema.
Ekspertai šią savaitę šviesoforus tikrino skirtingose sankryžose. R.Danisevičiaus nuotr.
Centralizuotas eismo valdymas mieste buvo pradėtas diegti prieš kelerius metus, o darbai baigti šį pavasarį.
Tačiau šviesoforų valdymo sistemą sumontavusi įmonė „Urbico” iki šiol iš miesto savivaldybės nėra gavusi pinigų už atliktus darbus. Negana to, savivaldybei priklausanti įmonė „Susisiekimo paslaugos” tvirtina, kad naujai įdiegtoje eismo valdymo sistemoje yra defektų, todėl dalį skolos norėtų nubraukti.
„Senoji miesto valdžia apskritai vilkino laiką, bet naujoji suprato, kad per šią kadenciją viską kažkaip reikės baigti. Kad buvo iškviesti ekspertai iš užsienio, galima laikyti darbų pradžia”, – teigė įmonės „Urbico” vadovas Raimundas Mickūnas.
Už šviesoforų ir jų valdymo įrengimą įmonė „Urbico” iki šiol yra gavusi beveik 4 mln. litų. Jiems dar liko susigrąžinti apie 75 mln. litų.
„Tačiau įmonė „Susisiekimo paslaugos” nori nuolaidos už defektus ir skaičiuoja, kad grąžinti liko kiek daugiau nei 50 milijonų litų”, – teigė R.Mickūnas.
Jeigu šią savaitę centralizuotos eismo valdymo sistemos veikimą tiriantys ekspertai iš užsienio nustatys, kad viskas veikia be priekaištų, įmonei „Susisiekimo paslaugos” nuolaidas teks pamiršti.
Įmonės „Susisiekimo paslaugos” direktorius Gintas Bliuvas apie eismo valdymo sistemos defektus kalbėti kol kas nenorėjo ir siūlė laukti ekspertų išvados.
Specialistai iš Austrijos ir Čekijos savo išvadas ketina pateikti tik kitų metų sausio mėnesį.
Centralizuota eismo valdymo sistema Vilniuje pradėta montuoti maždaug prieš 4 metus.
Iš pradžių mieste šviesoforų darbas buvo pradėtas derinti taip, kad atsirastų vadinamieji žalieji koridoriai.
Pirmas toks ruožas, kurį vairuotojai galėjo įveikti degant tik žaliai šviesoforų spalvai – kelias nuo oro uosto iki Žaliojo tilto.
Vėliau žalieji koridoriai suformuoti ir Kalvarijų gatvėje nuo Žaliojo tilto, Antakalnio, J.Basanavičiaus, Pylimo gatvėse, Savanorių prospekte.
Pagal šį projektą mieste taip pat atsirado švieslentės, informuojančios apie eismo sąlygas ir viešojo transporto maršrutus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąInformacinių laikmačių nelabai gali naudoti, jei sankryža veikia adaptyviai, t.y. nuo jutiklių. Todėl, kad nežinoma, kada suveiks jutiklis kitai krypčiai. O Vilnius visas praktiškai adaptyviai suprogramuotas... Laikmačiai galimi, jei sankryža veikia fiksuotai. Kiek suprantu, Druskininkai laikmatį įrengs pėsčiųjų perjėoje, kur bus fiksuotas pėstiesiems skirtas žalias signalas.
Sistemos jutikliai kaupia informaciją, perduoda serveriui, jis paskaičiuoja ir tik tada pakoreguoja ciklo ilgius. Tas visas procesas užtrunka apie 20 min. Dėl to jei naktį visiškai tuščioje sankryžoje vairuotojui dega raudona, nereiškia kad sistemos automatika neveikia
Tad techniškai jokių probl. padaryti laiko rodymą. Beje laiko rodymas kaip tik aktualu, kai vienąsyk žalia dega trumpai kitąsyk ilgai.
Comment
-
Parašė lencasLaukdamas autobuso stotelėje, vis stebiu Lazdynėlių ir Šiltnamių gatvių sankryžos šviesoforus. Ten šviesoforai veikia be jokių vėlavimų - jei niekas nevažiuoja Šiltnamių gatve, tai ten niekada ir neįsijungia žalias signalas. Jei tik privažiuoja prie šviesoforo, iškarto persijungia žalias. Ir dar gan gudriai ten viskas veikia. Jei susidaro eilė, tai žalias dega tol, kol pravažiuoja visos mašinos. Reiškiasi, kad viskas vyksta realiu laiku, o ne siunčiama kur nors į serverius. Panašiai, kaip pastebėjau, veikia ir kitos sankryžos, tačiau ne visos.
Kitas atvejis, gal tas Lazdynėlių šviesoforas veikia savarankiškai atskirai nuo sistemos?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąValdymo centre lankėmės prieš keletą metų, tai galbūt jau patobulino? Bet tada sakė, kad tobulinti be šansų - vokietukai kaip sumastė taip padarė ir daugiau jiem niekas neįdomu (Idiotiškai rengto konkurso pasekmė). O darbuotojai, kurie tikrai išmano ko reik, koreguoti ar tobulinti ko gero neturėjo teisės.
Kitas atvejis, gal tas Lazdynėlių šviesoforas veikia savarankiškai atskirai nuo sistemos?
Comment
-
Perkant įrangą buvo iškelta viena sąlyga - gamintojas turi būti Siemens. O iš to ir centralizuota sistema vietoj decentralizuotos su "besišnekančiom" sankryžom.
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąValdymo centre lankėmės prieš keletą metų, tai galbūt jau patobulino? Bet tada sakė, kad tobulinti be šansų - vokietukai kaip sumastė taip padarė ir daugiau jiem niekas neįdomu (Idiotiškai rengto konkurso pasekmė). O darbuotojai, kurie tikrai išmano ko reik, koreguoti ar tobulinti ko gero neturėjo teisės.
Kitas atvejis, gal tas Lazdynėlių šviesoforas veikia savarankiškai atskirai nuo sistemos?
Comment
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąPerkant įrangą buvo iškelta viena sąlyga - gamintojas turi būti Siemens. O iš to ir centralizuota sistema vietoj decentralizuotos su "besišnekančiom" sankryžom.
Beje lazdynėlių šviesoforo veiksmais džiaugiuosi. Visgi vasaros savaitgaliais galėjo būti ir išjungtas. Dabar jis išjungiamas kiekvieną dieną 19.00, teko ne kartą buti staiga kilusio chaoso liudininku .
Comment
-
Tokia info gavau iš Fimos.
Parašė giurza Rodyti pranešimąCia rimtai del Siemens? Gal turi konkreciu argumentu ar tai tiesiog konstatavimas po fakto?
Comment
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąTokia info gavau iš Fimos.
Comment
-
Jie tie patys, kurie beveik Urbico ir toliau daug ką diegia.
Parašė giurza Rodyti pranešimąJie turbūt tie patys kur nelabai laimėjo? Nors šiaip gi Fima, man atrodo, nemažus kąsnius apžioja?
Comment
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąJie tie patys, kurie beveik Urbico ir toliau daug ką diegia.
Comment
Comment