Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kiek suprantu, kai kurie šviesoforai turi greičio matavimo įrangą?
    Taip, si sankryza reaguoja i pesciuju iskvietimo mygtukus ir i transporta virsijusi leistina greiti. Ten zona 40 km/h
    Tai vienintele pesciuju pereja veikianti tokiu principu.

    Comment


      Parašė EVC Rodyti pranešimą
      Taip, si sankryza reaguoja i pesciuju iskvietimo mygtukus ir i transporta virsijusi leistina greiti. Ten zona 40 km/h
      Tai vienintele pesciuju pereja veikianti tokiu principu.
      Tai gaunasi taip, jei važiuoji 50km/h gausi raudoną signalą, kaip įspėjimą mažinti greitį iki leistino? Kodėl kitose perėjose to nėra? Gal galėtum pakomentuoti Stanevičiaus g. esančią perėją prie "Jovaro" ir Gelvonų g. prie "Maximos"?
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Tai gaunasi taip, jei važiuoji 50km/h gausi raudoną signalą, kaip įspėjimą mažinti greitį iki leistino? Kodėl kitose perėjose to nėra? Gal galėtum pakomentuoti Stanevičiaus g. esančią perėją prie "Jovaro" ir Gelvonų g. prie "Maximos"?
        Tai buvo pirma tokio tipo pesciuju pereja. Ji issauke LABAI dideli nepasitenkinima is vairuotoju puses, nes tokioje gatveje niekas nesilaiko kelio zenklu reikalavimu ir nevaziuoja leistinu greiciu.. Del to zinoma kaltas sviesoforas. Greicio ribos keistos buvo neviena karta...
        O del staneviciaus g. pastoviai dega zalia sviesa transportui, kol nenuspaudziamas pesciuju iskvietimo mygtukas. Pravaziavus pereja degant raudonam, yra tikimybe gauti kvietima is Giraites g. Aisku nereiketu pamirsti ir greicio ribojimu

        Comment


          Parašė EVC Rodyti pranešimą
          Tai buvo pirma tokio tipo pesciuju pereja. Ji issauke LABAI dideli nepasitenkinima is vairuotoju puses, nes tokioje gatveje niekas nesilaiko kelio zenklu reikalavimu ir nevaziuoja leistinu greiciu.. Del to zinoma kaltas sviesoforas. Greicio ribos keistos buvo neviena karta...
          O del staneviciaus g. pastoviai dega zalia sviesa transportui, kol nenuspaudziamas pesciuju iskvietimo mygtukas. Pravaziavus pereja degant raudonam, yra tikimybe gauti kvietima is Giraites g. Aisku nereiketu pamirsti ir greicio ribojimu
          Tai reiškia stulpai su "kamuoliukais" taranauja ir policijai. Beje, vienu metu Stanevičiaus g. buvo taip, kad šviesoforas veikė kaip jam patinka Dabar berods taip, kaip ir sakote. Tiesa, pačios kameros esančios ~40m prieš šviesoforą kokį matymo lauką jos apima? Tiesa, kad į preikį mato 100-150m.? Ir ar jos turi kažkokią įtaką pėstiesėms?
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Tai reiškia stulpai su "kamuoliukais" taranauja ir policijai. Beje, vienu metu Stanevičiaus g. buvo taip, kad šviesoforas veikė kaip jam patinka Dabar berods taip, kaip ir sakote. Tiesa, pačios kameros esančios ~40m prieš šviesoforą kokį matymo lauką jos apima? Tiesa, kad į preikį mato 100-150m.? Ir ar jos turi kažkokią įtaką pėstiesėms?
            Nepainiokim dvieju skirtingu dalyku. Stulpai su "kamuoliukais" - video detektoriai, kurie detektuoja transporto srautus (atskirai kiekviena juosta). Santariskese prie "kamuoliuku" irengti greicio matavimo "prietaisiukai" kurie nukreipti i atvaziuojanti transporta apie 150-250 m.
            Jei sankryza veikia kaip ji nori, reiskia yra gedimas. Siuo atveju reiketu (prasome) paskambinti tel 260-9377
            O Staneviciaus ir Gelvonu perejose juk irengti greicio radarai...

            Comment


              Parašė EVC Rodyti pranešimą
              Taip, si sankryza reaguoja i pesciuju iskvietimo mygtukus ir i transporta virsijusi leistina greiti. Ten zona 40 km/h
              Tai vienintele pesciuju pereja veikianti tokiu principu.
              Gaila, kad vienintelė.
              Galėtų panašią sistemą įrengti Ukmergės g. "mirtininkų" perėjoje Šeškinėje.
              Aišku, greitį reikia matuoti ne 40, o 50-55km/h.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Gaila, kad vienintelė.
                Galėtų panašią sistemą įrengti Ukmergės g. "mirtininkų" perėjoje Šeškinėje.
                Aišku, greitį reikia matuoti ne 40, o 50-55km/h.
                Juk ten nereguliuojama perėja. Jei jau daryt, tai užtektu ir paprastos reguliuojamos perėjos. Priedo greitis leistinas ten 60km/h. Tačiau mano nuomone ten statyti šviesoforo nereiktu, nes netoliese yra viadukas kuriuo galima pereiti gatvę, jei tai norima padaryti visiškai saugiai. Gal tik vertėtų greičio matuoklį, kuris stovi tolėliau priešais tą perėją perkelti prie jos ir padaryti veikiančiu, nes dabartinis tai kažkur į pievas nukreiptas.

                Comment


                  EVC ir praeivi, prašyčiau ramiau su asmeniškumais.
                  Mano galerija Flickr'yje

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Gal tik vertėtų greičio matuoklį, kuris stovi tolėliau priešais tą perėją perkelti prie jos ir padaryti veikiančiu, nes dabartinis tai kažkur į pievas nukreiptas.
                    Kiek suprantu, tas matuoklis turėjo "stebėti" A juostą (kaip Šeškinės nuokalnėje), o ne matuoti greitį (ar matuokliai sugeba vienu metu atlikti abi funkcijas?), tačiau, dėl kažkokių priežasčių jis iki šiol nebaigtas įrengti.

                    Comment


                      Žalioji banga Klaipėdoje - rožinė svajonė:
                      Vilnius jaučia naudą

                      Anot Vilniaus žiniasklaidos, sostinėje jau daugiau nei pusantrų metų veikiančių dešimties vadinamųjų žaliųjų koridorių naudą pripažįsta ir policija, ir taksistai, ir greičio neviršijantys vairuotojai.

                      Šiai sistemai įdiegti buvo skirta 145 mln. Lt. Darbus atliko keturių įmonių - UAB "Urbico", UAB "Fima", UAB "Hnit-Baltic" bei "Siemens Osakeyhtio" - konsorciumas.

                      Eismo valdymo sistema sostinėje veikia automatiškai. Prie kiekvienos sankryžos yra įmontuota nuo kelių iki keliolikos jutiklių (visame Vilniuje jų - per 2 tūkst.), kurie renka informaciją apie automobilių srautą ir siunčia ją į centrinę stotį. Čia kompiuteriai apskaičiuoja, ar reikia didinti pralaidumą kuriuo nors koridoriumi, ir pagal tai derina šviesoforų signalus. Tad važiuojantiems leistinu greičiu vairuotojams nuo pirmojo iki paskutinio šviesoforo įsijungia žalia šviesa. Viršijantiems greitį arba važiuojantiems pernelyg lėtai vairuotojams tenka arba stoviniuoti prie šviesoforų, arba jie gali nespėti į "žalią bangą".

                      Naktį sistema persijungia į kitą režimą - šviesoforų signalai būna trumpesni, o, pavyzdžiui, jei davikliai neužfiksuoja prie sankryžos į kairę norinčių sukti automobilių, šis šviesoforo signalas gali neįsijungti arba būti sutrumpintas.

                      Paskutinį vadinamųjų koridorių diegimo etapą - programavimą - atlikusi ir toliau sistemą prižiūrinti kompanija "Siemens" teigia, jog įdiegus eismo valdymo sistemą kai kuriais koridoriais pralaidumas padidėjo iki 30 proc.

                      Vilniaus apskrities VPK Kelių policijos valdybos Kelių patrulių rinktinės vadas Marius Putrimas "Vakarų ekspresui" sakė, jog akivaizdi naujosios sistemos nauda yra jau ir tai, jog pastatyti nauji LED šviesoforai, kurių rodomi signalai yra žymiai geriau matomi nei senųjų.

                      "Nors eismo įvykių Vilniuje sumažėjo dėl sumažėjusio gyventojų skaičiaus, tačiau galima teigti ir tai, jog sankryžose avarijų sumažėjo dėl naujųjų šviesoforų", - sako M. Putrimas.

                      Jis pats "gyvai" yra įsitikinęs, jog žalioji banga tikrai veikia Antakalnio rajone - jį laikantis nustatyto greičio esą galima pervažiuoti nesustojus. Pareigūnas taip pat yra pastebėjęs sistemos pranašumus, kai ji ryte į miesto centrą leidžia didesnius mašinų srautus, nes važiuojantiems ta kryptimi ilgiau dega žalios spalvos šviesoforai, o vakare jie ilgiau dega atvirkštine kryptimi, kad visi galėtų lengviau išvažiuoti iš centro.

                      "Savivaldybė tvirtina, kad sistema veikia ir važiuojant į oro uostą, tačiau pats nesu išbandęs tokio maršruto. Žalioji banga veikia, kai vairuotojai laikosi savo įprastinio maršruto, nes tada susiformuoja nuolatiniai srautai pagal kuriuos galima sureguliuoti šviesoforus. Jei žmonės pradeda keisti važiavimo įpročius, šviesoforus reikia perreguliuoti, nors tai padaryti nėra sunku - kiek žinau, yra net 16 ciklų", - sakė pokalbininkas.
                      Anot jo, įgyvendinant tokį projektą reikėtų keisti šviesoforų valdiklius, vadinamąjį įrenginių protą.

                      "Iš esmės galima bandyti pritaikyti ir senuosius, tačiau dažniausiai jie būna labai ribotų funkcijų. Vadinamąsias galvas ir lempas reikėtų keisti nebent ten, kur jos yra labai senos, bet kiek žinau, Klaipėdoje daug kur yra įrengti nauji šviesoforai. Taip pat šviesoforuose reikėtų įrengti daviklius, kurie renka informaciją apie automobilių srautą ir siunčia ją į centrinę stotį", - aiškino pokalbininkas.

                      Anot jo, darbų kaina priklauso nuo sankryžos dydžio, konfigūracijos, bet iš esmės vidutiniškai vienos sankryžos įjungimas į žaliosios bangos sistemą gali kainuoti 300-400 tūkst. litų.

                      Comment


                        Kvieciame prisijungti facebook'e (Eismo valdymo centras), padiskutuoti apie problemines sankryzas ir kitus su eismu susijusius dalykus.

                        Comment


                          Pastaruoju metu daug važinėjuosi Kaune. Tai stebina Savanorių pr. Ten dauguma turbūt dar sovietmečio laikų šviesoforai, o žalia juosta veikia IDEALIAI! Į ją integruoti ir naujai įrengti šviesoforai ties maxima.
                          Stebina tai, kad tiksliai pataikyta, važiuodamas 45-60 km/h važiuosi nesustodamas.

                          Tuo tarpu Vilniuje ištisai pastebiu, kad iki "horizonto" matau visur žalios. Tada suprantu, kad ten toli toli žalia tikrai ilgai nebedegs. Tada spaudžiu 75 km/h, ties trečiu šviesoforu jis jau mirksi, na o ties paskutiniu jau ir nebespėju...
                          Arba atvirkščiai - sistema veikia, taip, kad žalia užsidega tik kai sustoji. Ir taip važiuoji stoviniuodamas, nors sankryžose stovi tik ~3 automobiliai.

                          Na ir vis dar nepasitaiso eilinės problemėlės: lyg ir žalia juosta, bet staiga koks vienintelis šviesoforas viską nutraukia. Tačiau už jo esantys toliau veikia sistemoje, reiškia atstovėjęs prie to nusimušusio kitame vėl papuoli į raudoną.

                          Comment


                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                            Pastaruoju metu daug važinėjuosi Kaune. Tai stebina Savanorių pr. Ten dauguma turbūt dar sovietmečio laikų šviesoforai, o žalia juosta veikia IDEALIAI! Į ją integruoti ir naujai įrengti šviesoforai ties maxima.
                            Stebina tai, kad tiksliai pataikyta, važiuodamas 45-60 km/h važiuosi nesustodamas.

                            Tuo tarpu Vilniuje ištisai pastebiu, kad iki "horizonto" matau visur žalios. Tada suprantu, kad ten toli toli žalia tikrai ilgai nebedegs. Tada spaudžiu 75 km/h, ties trečiu šviesoforu jis jau mirksi, na o ties paskutiniu jau ir nebespėju...
                            Arba atvirkščiai - sistema veikia, taip, kad žalia užsidega tik kai sustoji. Ir taip važiuoji stoviniuodamas, nors sankryžose stovi tik ~3 automobiliai.

                            Na ir vis dar nepasitaiso eilinės problemėlės: lyg ir žalia juosta, bet staiga koks vienintelis šviesoforas viską nutraukia. Tačiau už jo esantys toliau veikia sistemoje, reiškia atstovėjęs prie to nusimušusio kitame vėl papuoli į raudoną.
                            Esmė ta, kad Kaune jie sureguliuoti taip, bet ne integruoti į kokią nors sistemą. O Vilniuje yra sistema, kiekvienoje sankryžoje paskirstanti prioritetą tam transportui, kuriam tuo metu žalios šviesos labiausiai reikia... Na, teoriškai taip turėtų veikti, tačiau net ir tai Vilniuje veikia ne idealiai. Taigi yra dvi problemos: blogai veikia žalioji banga ir blogai veikia prioritetas.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              man iš darbo važiuojant namo (vilniuje, kalvarijų g., sigma - jaruzalės rimi) yra 8 šviesoforai. nepamenu kada pro visus esu pravažiavęs per žalią nestodamas. neretai pasitaiko kad 8/8 būna raudoni... greičio neviršiju.

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Esmė ta, kad Kaune jie sureguliuoti taip, bet ne integruoti į kokią nors sistemą. O Vilniuje yra sistema, kiekvienoje sankryžoje paskirstanti prioritetą tam transportui, kuriam tuo metu žalios šviesos labiausiai reikia... Na, teoriškai taip turėtų veikti, tačiau net ir tai Vilniuje veikia ne idealiai. Taigi yra dvi problemos: blogai veikia žalioji banga ir blogai veikia prioritetas.
                                Papildysiu ir aš - praktiškai neįmanoma idealiai padaryti žalią bangą, kai tiek daug skirtingų sankryžų su skirtingu signalinių grupių skaičiumi. Bet Vilniuje tikrai kamščiai išsisprendė, net ir jei reikia karts nuo karto stabtelti prie raudono. Atsimenu, seniau Vilniuje užsidega žalias, o tu stovi ir negali įvažiuoti į sankryžą, nes ji pilna. Dabar tokių dalykų jau seniai nepastebėjau.

                                O Kaune Savanorių pr. tiesiog taip nustatytas laikas, kad visur pravažiuotum žalią. Laikas yra standartinis ir nereaguoja į srautus, tad kai daug mašinų, gali kartais ir nespėti. Bet šiaip tai Savanorių pr. tikrai malonu važiuoti Panašus jausmas Vilniuje, važiuojant Antakalnio žalia banga - visur žalia, žalia...
                                Paskutinis taisė dsanto; 2010.12.15, 14:33.

                                Comment


                                  Arba raudona, raudona

                                  Comment


                                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                    Arba raudona, raudona
                                    Nepasitaikė

                                    Comment


                                      Kartą Suvalkuose tikrinau kokiu greičiu reikia važiuoti nesustojant prie šviesoforo, kadangi Suvalkuose irgi yra žalia banga. Rezultatas buvo apie 40 km/h.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje tikrai kamščiai išsisprendė, net ir jei reikia karts nuo karto stabtelti prie raudono. Atsimenu, seniau Vilniuje užsidega žalias, o tu stovi ir negali įvažiuoti į sankryžą, nes ji pilna. Dabar tokių dalykų jau seniai nepastebėjau.
                                        Tikrai ne visur Vilniuje išspręstos kamščių problemos. Pvz Kalvarijų g., šiauriau Siemens arenos, šviesoforai (bent jau ne pagrindinių gatvių) įjungiami ryte 7.00h. Iki to momento kamščių tas pats kas nėra. Bet lygiai 7h ties kiekviena sankryža sulig kiekvienos spalvos pasikeitimu vis padaugėja po 4-5 automobilius, ir jau apie 7.15h susiformuoja vientisas kamštis nuo Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžos iki Kalvarijų/Didlaukio sankryžos ir dar Kalvarijų gatve šiauriau. Pastarosiomis dienomis, iš paryčiais pasnigus, tie kamščiai dar žiauresni.
                                        Bet didžiausia nesąmonė yra minėtos Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžos ir šiek tiek šiauriau esančio ties įvažiavimu į Siemens areną šviesoforų suderinamumas. Jeigu jau „sėdai“ ant pastarojo raudonos (važiuojant Kalvarijų gatve į centro pusę), tai kitas tuo metu būtinai dega žalias, ir atvirkščiai. vadinasi, sulaukęs ties įvažiavimu į areną žalios, už ~250m vėl stabdysi, nes ten degs jau raudona. O šioje, Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžoje, šviesoforo ciklas gana ilgas, nes visos 4 kryptys yra svarbios, yra vieno lygio pėsčiųjų perėjos, ir ši sankryža yra viena problemiškiausių kamščių prasme Vilniuje.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Tikrai ne visur Vilniuje išspręstos kamščių problemos. Pvz Kalvarijų g., šiauriau Siemens arenos, šviesoforai (bent jau ne pagrindinių gatvių) įjungiami ryte 7.00h. Iki to momento kamščių tas pats kas nėra. Bet lygiai 7h ties kiekviena sankryža sulig kiekvienos spalvos pasikeitimu vis padaugėja po 4-5 automobilius, ir jau apie 7.15h susiformuoja vientisas kamštis nuo Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžos iki Kalvarijų/Didlaukio sankryžos ir dar Kalvarijų gatve šiauriau. Pastarosiomis dienomis, iš paryčiais pasnigus, tie kamščiai dar žiauresni.
                                          Bet didžiausia nesąmonė yra minėtos Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžos ir šiek tiek šiauriau esančio ties įvažiavimu į Siemens areną šviesoforų suderinamumas. Jeigu jau „sėdai“ ant pastarojo raudonos (važiuojant Kalvarijų gatve į centro pusę), tai kitas tuo metu būtinai dega žalias, ir atvirkščiai. vadinasi, sulaukęs ties įvažiavimu į areną žalios, už ~250m vėl stabdysi, nes ten degs jau raudona. O šioje, Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžoje, šviesoforo ciklas gana ilgas, nes visos 4 kryptys yra svarbios, yra vieno lygio pėsčiųjų perėjos, ir ši sankryža yra viena problemiškiausių kamščių prasme Vilniuje.
                                          Nelabai įsivaizduoju eismo 7 val., jei nebūtų įjungtas šviesoforas Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžoje. Juk iš Ozo ir Kaeivių gatvių būtų ypač sunku pasukti į kairę.

                                          Dėl Siemens ir Ozo/Kalvarijų/Kareivių gatvių sankryžos šviesoforų. Žalioji banga ateina nuo Kareivių gatvės ir užsisuka į Kalvarijų gatvę link centro, tad gali būti, kad atvažiavęs nuo Siemens negausi žalio signalo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X