Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš tai siūlau emocijas padėti į šalį, išklausyti EVC argumentus, nuvykti į centrą ir tada daryti išvadas.

    Kadangi esu įsigilinęs į šviesoforų įrengimo norminius dokumentus, tiek lietuviškus, tiek vokiškus, galiu pasakyti, kad eismo pralaidumui kiša koją ir iš dalies sovietinės kelių eismo taisyklės, nes realiai neįmanoma numatyti kai kurių šviesoforų signalizavimo būdų, kurie naudojami Vokietijoje ir labai pasitarnauja eismo pralaidumui, pvz.: ankstintasis iš dalies apsaugotas kairysis posūkis, iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis. Be to, Lietuvoje viešasis transportas neturi atskirų šviesoforų, kas užkemša sankryžas.

    Comment


      Parašė EVC Rodyti pranešimą
      Ne nu bahuras, tu rimtai toliau savo nosies nieko nematai Rasyk skunda kad sistema veikia ne taip kaip TAU to reikia, svieslentes neparaso TAU aktualios informacijos

      ''prisisekite saugos dirza''
      ''nevirsykite saugaus greicio''
      ''slapia kelio danga''- toks uzrasas buna lietui lyjant,kai ir taip matai,kad visur aplinkui slapia:-)
      '' eismas lazdynu tiltu draudziamas'' - cia butu normali informacija,jei ji butu svieslentese esanciame ant kelio vaziuojant i ta tilta. Dabar ta informacija rasoma svieslenteje,kuri yra vaziuojant is n. vilnios. iki to lazdynu tilto dar reikia pervaziuoti visa miesta. aisku vietiniam gal ir gerai tokia informacija,bet vairuotojui atvaziavusiam is kitur- ji nieko nesako.
      ''transporto kamstis olandu gatveje''- vienintele matyta informacija tinkanti tai svieslentei(esanciai netoli olandu gatves ziedo)
      O dabar pulkite ir mane sudirbkite.Pradekite aiskinti,kad informacija ''uzsisekite saugos dirba'' yra labai svarbi ir tam vertejo isleisti milijonus litu. Dar pasakykite,kad as esu viskuo nepatenkintas mulkis,nes ten kartais ir sviecia uzrasas '' gero kelio'' ,o tai yra labai svarbu ir t.t.ir bla bla bla:-))

      Comment


        na as asmeniskai esu ne karta mates ant seskines kalno reikalinga informacija, kaip "grustis link akropolio" ar "pirmoje juostoje stovi automobilis" - labai maloniai nuteike, ir dave papildomas kelias sekundes sureaguoti ir persirikiuoti. Taip pat logiskai vis uzsidega "ivaziavimas i vilkpedes gatve - is pietinio aplinkelio"

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          diskusija apie sviesoforus ir ju veikima ,o jis isizeides jau sneka apie duona , apie VIP ,dar apie ka tik nori..:-)
          Aš visai neįsižeidęs, pats nežinai ko nori. Anas šviesoforas blogas, kitas, geras, trečio nereikia. O tu bent pasidomėjai ar kiti galvoja taip pat (čia visų miestiečių mąstu). Reikia pagaliau liautis būti pasaulio bamba...
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            ''prisisekite saugos dirza''
            ''nevirsykite saugaus greicio''
            ''slapia kelio danga''- toks uzrasas buna lietui lyjant,kai ir taip matai,kad visur aplinkui slapia:-)
            '' eismas lazdynu tiltu draudziamas'' - cia butu normali informacija,jei ji butu svieslentese esanciame ant kelio vaziuojant i ta tilta. Dabar ta informacija rasoma svieslenteje,kuri yra vaziuojant is n. vilnios. iki to lazdynu tilto dar reikia pervaziuoti visa miesta. aisku vietiniam gal ir gerai tokia informacija,bet vairuotojui atvaziavusiam is kitur- ji nieko nesako.
            ''transporto kamstis olandu gatveje''- vienintele matyta informacija tinkanti tai svieslentei(esanciai netoli olandu gatves ziedo)
            O dabar pulkite ir mane sudirbkite.Pradekite aiskinti,kad informacija ''uzsisekite saugos dirba'' yra labai svarbi ir tam vertejo isleisti milijonus litu. Dar pasakykite,kad as esu viskuo nepatenkintas mulkis,nes ten kartais ir sviecia uzrasas '' gero kelio'' ,o tai yra labai svarbu ir t.t.ir bla bla bla:-))
            Kas tas saugos "dirbas" ??? Nepaisnat visko, tai svarbu. Mini kelių eismo taisyklių elektroninė versija. Čia tokiem, kurie tingi vartyt ir nežino, kad egzistuoja KET'e skyrius "Saugos diržų naudojimas". O tada būna, taip, vienas išsiteškė, nenukentėjo, nes buvo prisisegęs, kitur gi girta kompanija be diržų nuskrido, aj kaip liūdna,negyvi...

            P.S. Matyt tuos milijonus geriau būtų tau atidavę...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Aš visai neįsižeidęs, pats nežinai ko nori. Anas šviesoforas blogas, kitas, geras, trečio nereikia. O tu bent pasidomėjai ar kiti galvoja taip pat (čia visų miestiečių mąstu). Reikia pagaliau liautis būti pasaulio bamba...
              Nesuprantu kodel tu vis bandai iskraipyti kitu zodzius ir mintis? As niekur nesakiau,kad tas sviesoforas blogas ,o kitas geras ar dar kazkokio nereikia. As tik paminejau fakta,kad si sistema su visais tais davikliais neveikia ,nes buna ,kad masinos tuscioje sankryzoje stovi prie raudonos sviesos.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                Nesuprantu kodel tu vis bandai iskraipyti kitu zodzius ir mintis? As niekur nesakiau,kad tas sviesoforas blogas ,o kitas geras ar dar kazkokio nereikia. As tik paminejau fakta,kad si sistema su visais tais davikliais neveikia ,nes buna ,kad masinos tuscioje sankryzoje stovi prie raudonos sviesos.
                O tu viską priimi kaip "betoną". Labai ribotas esi atrodo...
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  O tu viską priimi kaip "betoną". Labai ribotas esi atrodo...
                  Tikriausiai labai ribotas. Neriboti matyt tie,kurie ir apie duona ir apie VIP, apie betona toje pacioje temoje gali pasneketi,jiems tai nesudaro jokiu problemu:-)
                  Zinai yra toks supaprastintas psichologinis testas,kai zmogaus paklausia apie du visiskai skirtingus dalykus. sakykim klausia kas yra bendro tarp apelsino ir televizijos antenos? Paprastas ,normalus zmogus pasimeta, nes jis yra pagal tave ''ribotas'' ir jis nesugeba sugalvoti kas galetu tuos skirtingus daiktus sieti. O ''neriboti'' zmones atranda daugybe panasumu ir mintys pas juos liejasi laisvai ,jie suras daugybe palyginimu ir t.t. :-)
                  Paskutinis taisė praeivis; 2010.05.20, 14:05.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Tikriausiai labai ribotas. Neriboti matyt tie,kurie is apie duona ir apie VIP, apie betona toje pacioje temoje gali pasneketi,jiems tai nesudaro jokiu problemu:-)
                    Tai, kad užsiciklinęs kaip mažas vaikas žaislų parduotuvėj, nes nori būtent šitos mašinėlės, o ne kaladėlių
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      ...Zinai yra toks supaprastintas psichologinis testas,kai zmogaus paklausia apie du visiskai skirtingus dalykus. sakykim klausia kas yra bendro tarp apelsino ir televizijos antenos? Paprastas ,normalus zmogus pasimeta, nes jis yra pagal tave ''ribotas'' ir jis nesugeba sugalvoti kas galetu tuos skirtingus daiktus sieti. O ''neriboti'' zmones atranda daugybe panasumu ir mintys pas juos liejasi laisvai ,jie suras daugybe palyginimu ir t.t. :-)
                      Tau šito testo įveikti nepavyksta, nes nerandi skirtumų tarp savęs ir kitų. Visi gi negali būti vieno mąstymo? Tai tokiu atveju ir nereikia įrodynėti, kad esi vienintelis teisus ir visi turi šokti pagal tavo dūdelę...
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Tau šito testo įveikti nepavyksta, nes nerandi skirtumų tarp savęs ir kitų. Visi gi negali būti vieno mąstymo? Tai tokiu atveju ir nereikia įrodynėti, kad esi vienintelis teisus ir visi turi šokti pagal tavo dūdelę...

                        Na prie ko cia ''sokti pagal dudele''?? Na gerai pereikim prie konkretesniu dalyku. Niekam nera teke vakare stoveti prie raudonos sviesos esant tusciai sankryzai? Visi isitikine ,kad kiekvienoje sankryzoje yra tie davikliai ,jie veikia ir veikia nepriekaistingai? Niekas nera anksti ryte stovejes tuscioje didlaukio-ateities sankryzoje? kalvariju-didlaukio , kalvariju-zvalgu? Niekas nera pastebejes,kad sukant i kaire pagal rodykle is vaizganto i pamenkalnio gatve,rodykle dega labai trumpai,speja prasokti vos 2-3 masinos? O gal pasakysite ,kad sioje sankryzoje sviesoforas reaguoja i kazkokius daviklius ? Ir panasiu pavyzdziu galima prisiminti daug.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Na prie ko cia ''sokti pagal dudele''?? Na gerai pereikim prie konkretesniu dalyku. Niekam nera teke vakare stoveti prie raudonos sviesos esant tusciai sankryzai?
                          Kodėl vakare? Ir ryte arba dieną... Tenka dažnai važinėti po Vilnių.
                          Neturiu laiko atvykti į EVC. Tik man keistoka pozicija, kad viską sužinoti galima TIK atvykus pas juos. Negi sunku paaiškinti veikimo principus viešai, užuot aušinus mums čia liežuvius, atsiprašau - klaviatūras...

                          Comment


                            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                            Na prie ko cia ''sokti pagal dudele''?? Na gerai pereikim prie konkretesniu dalyku. Niekam nera teke vakare stoveti prie raudonos sviesos esant tusciai sankryzai? Visi isitikine ,kad kiekvienoje sankryzoje yra tie davikliai ,jie veikia ir veikia nepriekaistingai? Niekas nera anksti ryte stovejes tuscioje didlaukio-ateities sankryzoje? kalvariju-didlaukio , kalvariju-zvalgu? Niekas nera pastebejes,kad sukant i kaire pagal rodykle is vaizganto i pamenkalnio gatve,rodykle dega labai trumpai,speja prasokti vos 2-3 masinos? O gal pasakysite ,kad sioje sankryzoje sviesoforas reaguoja i kazkokius daviklius ? Ir panasiu pavyzdziu galima prisiminti daug.
                            Bet žmogau tu apie tai jau kokius keliasdešimt puslapių rašai. Gal tiesiog laikas liautis tą patį per tą patį? Mes puikiai viską suprantam. Aš pastoviu visur ir pilnose, ir tusčiose gatvėse, bet gi čia miestas, ne kaimas, kur per dieną tas pats traktoristas ratus suka, diedukas į apskrities centrą važiuoja. Dauguma pasaulio miestų skęsta kamsčiuose. Ne įdiegtose sistemose esmė, o vairuotojų kultūroj ir abipusiame supratime vairuojant, o kaip žinia visokių yra netik Lietuvoj. Kiek galima kartoti tą patį ir tą patį. Jau nuobodu darosi. Pasikartosiu paskutinį kartą, kad man asmeniškai bandymai patiko labiau, nei dabartinis rezultatas. Jau apšnekėta, kad toks siauras gatvių tinklas vienoj vietoj yra pakankamai nemaža našta tai sistemai ir ji kogero nesusitvarko. Ką nepament kaip siemenso atstovai sakė, kad bandyt sunku, nes ten kažkas nesigauna...
                            Paskutinis taisė SPX; 2010.05.20, 14:50.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Kodėl vakare? Ir ryte arba dieną... Tenka dažnai važinėti po Vilnių.
                              Neturiu laiko atvykti į EVC. Tik man keistoka pozicija, kad viską sužinoti galima TIK atvykus pas juos. Negi sunku paaiškinti veikimo principus viešai, užuot aušinus mums čia liežuvius, atsiprašau - klaviatūras...
                              Yra šitoj temoj PDF'e berods nemažas paaiškinimas. Ten kažkas parašyta.
                              O šeip geriau vieną kartą pamatyt, negu poto dešimt kartų skaityt tuos veikimo principus ir vėl uždavinėt durnus klausimus
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Bet žmogau tu apie tai jau kokius keliasdešimt puslapių rašai. Gal tiesiog laikas liautis tą patį per tą patį? Mes puikiai viską suprantam. Aš pastoviu visur ir pilnose, ir tusčiose gatvėse, bet gi čia miestas, ne kaimas, kur per dieną tas pats traktoristas ratus suka, diedukas į apskrities centrą važiuoja.
                                Prie ko cia miestas su jo kamsciais? Mes kalbejome apie tas sviesoforu darbo valandas,kai transporto srautas yra mazas. Gerai,tada paklausiu kitaip. Ar gali kas nurodyti nors viena sankryza vilniuje,kur veiktu tie davikliai ir butu taip,kad vaziuojant anksti ryte i darba,kai aplink dar nera masinu, sviesoforas tau draugiskai ijungtu zalia sviesa? Specialiai pravaziuociau pasidziaugti pro tokia sankryza,tik nezinau kur tokia rasti?

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Prie ko cia miestas su jo kamsciais? Mes kalbejome apie tas sviesoforu darbo valandas,kai transporto srautas yra mazas. Gerai,tada paklausiu kitaip. Ar gali kas nurodyti nors viena sankryza vilniuje,kur veiktu tie davikliai ir butu taip,kad vaziuojant anksti ryte i darba,kai aplink dar nera masinu, sviesoforas tau draugiskai ijungtu zalia sviesa? Specialiai pravaziuociau pasidziaugti pro tokia sankryza,tik nezinau kur tokia rasti?
                                  Savanorių pr. - Gerosios Vilties. Anksčiau kol neišjungdavo nakčiai Ukmergės g. šviesofor ties PC "Senukai" važiuojant nuo Fabijoniškių g. visada jungdavo rodyklytę. Kalvarijų - Upės. O šeip naktim miegu, nevažinėju ir kitiem patarčiau, ramiau miegosis poto O taum maža John video buvo. Ten dar kažkas įmetęs nuorodų buvo...
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Ekrane Vilniaus gatvės – kaip ant delno
                                    Sandra TRINKŪNAITĖ
                                    „Sostinės“ korespondentė
                                    2010-05-29
                                    Transporto eismą per vaizdo kameras stebintis savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo skyriaus viršininkas 59 metų Jevgenijus Solovjovas neretai tampa netikėčiausių įvykių liudininku.

                                    Vilniuje 22 sankryžose įrengta 50 vaizdo kamerų. 14 iš jų valdomos, galinčios apsisukti 360 laipsnių kampu.

                                    J.Solovjovo kabinete ant vienos sienos – didžiulis ekranas.

                                    Jame – miesto sankryžos, jose važiuojančios ar stovinčios mašinos. Visa Vilniaus transporto sistema ją prižiūrintiems darbuotojams – kaip ant delno.

                                    „Jeipradedama remontuoti kokia nors gatvė, čia iš karto galima pamatyti, kur susidaro automobilių spūstys. Mes matome, kokia yra padėtis ir kaip reikėtų ją keisti“, – teigė J.Solovjovas.

                                    - Kaip vilniečiai reaguoja į sankryžose įrengtas vaizdo kameras? – paklausėme V.Solovjovo.

                                    - Šios kameros – ne tam, kad vairuotojai būtų sekami.

                                    Buvo atvejų, kai vilniečiai skundėsi įvairiausioms tarnyboms, esą mes sekame jų privatų gyvenimą. Jie tikino, kad vaizdo kameras esame nukreipę į gyvenamųjų namų langus.

                                    Tačiau to tikrai nedarome. Vilniaus sankryžose, prie šviesoforų, yra įtaisyta ir 780 eismo jutiklių, kurie skaičiuoja automobilius. Šie jutikliai panašūs į vaizdo kameras, tačiau jokio vaizdo jie netransliuoja.

                                    - Ar vaizdo kameros užfiksuoja muštynių ar kitų incidentų?

                                    - Kartą su mūsų pagalba policija sučiupo originalų „verslą“ sumaniusį vyrą.

                                    Atsitiktinai pamatėme, kaip Žirmūnų ir Kareivių gatvių sankryžoje žmogus eidamas per gatvę stabtelėjo lyg ko laukdamas.

                                    Kai privažiavo automobilis, vyriškis staiga šoko ant jo galo ir griuvo. Jis apsimetė, kad buvo partrenktas.

                                    Paaiškėjo, kad vyras iš vairuotojo reikalavo pinigų už sužalojimą. Mūsų užfiksuotas vaizdas policijai padėjo nustatyti, kas iš tiesų kaltas.

                                    Būna įvykių, kuriuos stebint net kvapą užgniaužia. Kokius 3-4 kartus per savaitę policijos pareigūnai kreipiasi į mus su prašymu pateikti vaizdo medžiagą, kuri padėtų nustatyti avarijos kaltininką.

                                    Paprastai vaizdo įrašas saugomas dvi savaites. Tačiau jei užfiksuojame kokį nors dėmesio vertą įvykį, saugome ilgiau. Turime sukaupę net nedidelį archyvą.

                                    - Jeigu pamatote, kad koks nors žmogus pažeidžia kelių eismo taisykles, ar savo iniciatyva perduodate informaciją policijos pareigūnams?

                                    - Mes neturime teisės bausti už nusižengimus. Be to, mūsų daryti įrašai – nekokybiški. Juose sunku įžiūrėti žmogaus veidą ar automobilio numerį.

                                    Žinoma, mes pastebime, kad daug vairuotojų nesilaiko kelių eismo taisyklių, važiuoja taip, kaip jiems patogiau. Tačiau savo iniciatyva tos informacijos pareigūnams neperduodame.

                                    Stebėdami vairuotojų elgesį, galime pasakyti, kada prasidėjo mėnulio pilnatis. Tuo metu vairuotojai tampa agresyvūs, pikti, elgiasi nedrausmingai. Mėnulio fazės tikrai veikia žmones.

                                    Dažniausiai vairuotojai piktinasi, kad per dažnai užsidega ar per ilgai dega raudonas šviesoforo signalas. Bet kai įvyksta avarija, beveik visi tvirtina, jog važiavo degant žaliai šviesai.

                                    - Teko girdėti, jog prieš keletą metų iš vieno miestelio atvykusi moteris įvažiavo į Olandų transporto žiedą ir 15 minučių suko ratu negalėdama išvažiuoti. Pareigūnui teko stabdyti eismą, kad išleistų ją iš žiedo.

                                    Vėliau moteris pasakojo, kad dideliame mieste automobilį vairavo pirmą kartą.

                                    Ar esate užfiksavę panašių situacijų?


                                    - Kartą vienas įkaušęs vyras įsuko į Žirmūnų žiedą ir taip pat niekaip negalėjo iš jo išvažiuoti.

                                    Policijos pareigūnams pasirodė keista, kad žmogus vis važiuoja ratu. Jie sustabdė automobilį. Žinoma, žmogelis iš karto prarado vairuotojo pažymėjimą.

                                    Tokių atvejų pasitaiko. Tačiau ekrane vaizdą stebime tikrai ne dėl pramogos.

                                    - Ar rytinių bei vakarinių spūsčių metu yra minučių, kai mašinų srautas mažesnis?

                                    - Ryte visi vilniečiai į darbą važiuoja beveik vienu metu. Spūstys prasideda maždaug 7 val. 15 min. ir trunka apie valandą, nes dauguma dirba nuo 8 valandos.

                                    Todėl, jeigu neturite svarbių reikalų, 7 val. 40 min. ar 7 val. 45 min. važiuoti nepatartina.

                                    Spūsčių sumažėtų, jeigu iš miesto centro kai kurios įstaigos būtų iškeltos. Jų taip pat būtų mažiau, jei įvairiose įstaigose ir organizacijose darbo diena prasidėtų skirtingu metu.

                                    - Kaip atrodė transporto sistema Vilniuje, kai pradėjote čia dirbti?

                                    - Šioje sistemoje dirbu jau 33 metus. Tuomet sostinėje buvo tik 28 šviesoforai. Dabar jų – 240.

                                    Atsimenu tuos laikus, kai kai kuriuos šviesoforus rankiniu būdu junginėdavo specialiose būdelėse sėdintys pareigūnai. Jie spaudydavo mygtukus.

                                    Tokios būdelės stovėjo J.Basanavičiaus ir Pylimo gatvių bei Vilniaus gatvės ir Gedimino prospekto sankryžose.

                                    Tuomet pareigūnai eismą dažnai reguliuodavo ir patys. Tai jie darydavo gražiai, meniškai – lyg kokie virtuozai.

                                    Stebėti juos būdavo tikras malonumas. Dabar policininkai taip reguliuoti nemoka, nes tai daryti tenka retai.

                                    Per tris dešimtmečius Vilniuje šviesoforų padaugėjo maždaug dešimt kartų. Tačiau jų dar nėra tiek, kiek turėtų būti pagal Europos Sąjungos normas.

                                    Vairuotojai kartais piktinasi, esą pristatome šviesoforų ant kiekvieno kampo, – neįmanoma važiuoti.

                                    Pavyzdžiui, Antakalnyje yra įrengtas vadinamasis žaliasis koridorius – šviesoforai dirba taip, kad per visą rajoną galima važiuoti nesustojant. Nuo to laiko, kai šį koridorių įrengėme, čia nenukentėjo nė vienas pėsčiasis.

                                    Comment


                                      Per tris dešimtmečius Vilniuje šviesoforų padaugėjo maždaug dešimt kartų. Tačiau jų dar nėra tiek, kiek turėtų būti pagal Europos Sąjungos normas.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Tai jau tikrai. Tokiame jo pareiškime Vilnius nuskabėjo kaip Berlynas. Vat įdomu kiek šviesoforų kokioj Tauragėj pagal ES normas reikia Tiek kiek Vilniuj
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Tai apsilankėme praėjusią savaitę Eismo valdymo centre. Džiugu, kad ten dirba geras ir jaunas kolektyvas, kuris pagal galimybes matyt padaro viską kas įmanoma.

                                          Tačiau pati eismo valdymo sistema iš techninės ir programinės pusės: pirkta ir sumokėta už mercedesą, o gavosi golfiukas. Išties ne taip jau blogai - vis ne zaporožietis (kas pas mus dažnai gaunasi su viešaisiais pirkimais)

                                          Tokią sistemą turime, nes ji sukurta pagal konkurso sąlygas, kurias ruošė ne eismo valdymo centras (tokio dar tada nebuvo), o mūsų savivaldybės klerkai. Kitaip sakant darbas pradėtas ne nuo to galo ir gavosi kreivas. Konkurse dalyvavo tik vienas dalyvis, tad nebuvo ir iš ko rinktis.
                                          O kodėl dalyvavo vienas dalyvis, kai tokias sistemas įrenginėja daug bendrovių, atsakymas ten pat - pas konkurso sąlygas ruošusius savivaldybės klerkus.

                                          Taigi, kaip veikia tas mūsų golfiukas už mercedeso kainą:
                                          On-line reagavimo nėra. Teoriškai lyg ir įmanoma, bet tada turbūt šviesoforai veiktų individualiai. Ir tam nėra galimybės tik perjungti kitą režimą, tam reikia perprogramuoti, o resursų matyt nėra.
                                          Šita sistema nuo veikiančių on-line skiriasi tuo, kad valdymas yra serveryje centre, kuris negali sankryžų tiesiogiai valdyti. Tik siunčia korekciją, kuri atsiranda po didoko uždelsimo (čia jau dešimtimis minučių).
                                          Sistema neturi savo tinklo. Sankryžos sujungtos per nuomojamą Zebra šviesolaidinį tinklą. Pataupyta irgi ne vietoje. Projektuotojų klaidos.

                                          Dar viena bėda, daug šviesoforų yra be pėsčiųjų mygtukų, tad jie junginėjasi ištisai, nes galbūt atėjo pėstysis. Konkurso rengėjų, bei Siemenso vokietukų problema - kam jiem statyt mygtuką jei jie neprivalo. Kodėl neprivalo? Reik klausti pas konkurso rengėjus

                                          O dabar dar viską užstrigdino ir bylinėjimaisi. Tobulinti matyt nelabai įmanoma, kol vokietukai nepridavė.

                                          Jei kažką supainiojau pataisysite.

                                          Belieka tikėtis, kad Kaunas rinksis ne vokietukus, o skandinavus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X