Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė EVC Rodyti pranešimą
    P.S. noras suorganizuoti vizita atsirado del to, kad daugelis isivaizduoja kad viska zino... pvz.: praeivis


    Nezinau kaip veikia jusu posistemes ,bet matau akivaizdu dalyka. Stai sakykim tu stovi prie raudonos sankryzoje, pagrindineje gatveje ir praleidineji kitas is sonines gatveles masinas. Ten is sonines gatveles visos masinos jau senai isvaziavo ,o sviesoforas vis tiek dar kokia puse minutes laiko pagrindiniam srautui raudona sviesa ir visi stovi. O tai reiskia tik viena: kad tos sankryzos sviesoforas tikrai nereaguoja i jokius daviklius. Jei ten butu kokie veikiantys davikliai,tai soninei gatvelei istustejus, sviesoforas turetu is karto pagrindinei gatvei jungti zalia sviesa,o ne laukti ten kazkokio savo isijungimo laiko .

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Nezinau kaip veikia jusu posistemes ,bet matau akivaizdu dalyka. Stai sakykim tu stovi prie raudonos sankryzoje, pagrindineje gatveje ir praleidineji kitas is sonines gatveles masinas. Ten is sonines gatveles visos masinos jau senai isvaziavo ,o sviesoforas vis tiek dar kokia puse minutes laiko pagrindiniam srautui raudona sviesa ir visi stovi. O tai reiskia tik viena: kad tos sankryzos sviesoforas tikrai nereaguoja i jokius daviklius. Jei ten butu kokie veikiantys davikliai,tai soninei gatvelei istustejus, sviesoforas turetu is karto pagrindinei gatvei jungti zalia sviesa,o ne laukti ten kazkokio savo isijungimo laiko .
      Man asmeniskai uztenka paskaityti Jusu pirmus 5 zodzius Jei atvyktumete, galetumeme detaliai parodyti kas kaip kodel buvo.. kodel dave tiek sekundziu o ne maziau.. kur prioritetine kryptis... kodel sustojote ant raudono ir panasiai...

      As Jums pasiuliau, toliau - sprekite patys...

      Comment


        Parašė EVC Rodyti pranešimą
        Man asmeniskai uztenka paskaityti Jusu pirmus 5 zodzius Jei atvyktumete, galetumeme detaliai parodyti kas kaip kodel buvo.. kodel dave tiek sekundziu o ne maziau.. kur prioritetine kryptis... kodel sustojote ant raudono ir panasiai...

        As Jums pasiuliau, toliau - sprekite patys...
        gerai.man tenka daug vazineti po miesta. Pradziai ,nesivaikydamas kokybes,nufilmuosiu telefonu bent keleta sankryzu ir kita savaite pateiksiu cia. Galesite patys pasiskaiciuoti sekundes ir nuspresti veikia jusu davikliai ar ne? Bus labai objektyvu ir jokio saliskumo:-)

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          gerai.man tenka daug vazineti po miesta. Pradziai ,nesivaikydamas kokybes,nufilmuosiu telefonu bent keleta sankryzu ir kita savaite pateiksiu cia. Galesite patys pasiskaiciuoti sekundes ir nuspresti veikia jusu davikliai ar ne? Bus labai objektyvu ir jokio saliskumo:-)
          Beprasme diskusija... Gaila...

          Comment


            Parašė EVC Rodyti pranešimą
            Sveiki,
            nuolat skaitau Jusu diskusijas ir nusprendziau kad reiketu suorganizuoti vizita i eismo valdymo centra Vilniuje. Dauguma Jusu suprantate kaip kas mazdaug veikia, bet daznai darote skubotas isvadas tam tikrose sankryzose ar net apie visa sistema... Kaip Jus ziuretumete i tai, kad susitiktume eismo valdymo centre ir aptartume situacija Vilniaus mieste? Supazindintume su sistema, jos posistememis ir t.t.
            Sveiki,

            Na, man, kaip elektronikos megėjui būtų tikrai įdomu. Ir manau pakalbėjęs su vieno panašaus maketo kūrėjais mielai pas Jus užsuktume pasižiūrėti kaip ir kas.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė EVC Rodyti pranešimą
              Beprasme diskusija... Gaila...
              kodel beprasme? Kazkas pasiryzes irodyti,kad eismas organizuotas gerai ir davikliai veikia.
              Nufilmuosime ir parodysime kaip ypac vakarais stovi masinos prie raudonos sviesos tusciose sankryzose.

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                kodel beprasme? Kazkas pasiryzes irodyti,kad eismas organizuotas gerai ir davikliai veikia.
                Nufilmuosime ir parodysime kaip ypac vakarais stovi masinos prie raudonos sviesos tusciose sankryzose.
                O ką tu vairuoji? Dviratį ar automobilį? Ar nepatenkintas, kad ilgai reikia laukti kol užsidėga žalia pėstiesėms? Kuriai kategorija save priskirtum?
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Nufilmuosime ir parodysime kaip ypac vakarais stovi masinos prie raudonos sviesos tusciose sankryzose.
                  Tai gal ten sistema tokius nustatymus turi
                  Aplankyčiau tą centrą jei ne darbas nuo 7:00 iki 19:00
                  Yra tikrai keletas vietų, kur nesuprantami sprendimai (jei jie iš viso yra), kad ir ta pati Riovonių sankryža...

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Tai gal ten sistema tokius nustatymus turi
                    Aplankyčiau tą centrą jei ne darbas nuo 7:00 iki 19:00
                    Yra tikrai keletas vietų, kur nesuprantami sprendimai (jei jie iš viso yra), kad ir ta pati Riovonių sankryža...
                    Aš tai manau, kad naktim palikinėt įjungtas sankryžas ten ten kur geras matomumas ir mažas eismas nėra sąmonė.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Norintys apsilankyti eismo valdymo centre parasykite info@sviesoforai.lt ir susitarsime del vizito.

                      To praeivis: kai filmuosite, nufilmuokite prasau is visu pusiu sankryza, kad matytusi visi detekroriai ir pesciuju iskvietimo mygtukai, tik tokiu atveju bus imanoma (bent minimaliai) paaiskinti Jusu problema.

                      Comment


                        Tokią problemą ir aš esu matęs ir stovėjęs prie raudonos. Tik iš tiesų negaliu garantuoti, kad koks pėsčiųjų mygtukas nebuvo paspaustas/pasispaudęs. Bent vizualiai buvo tuščia.

                        Kitas klausimas, dėl pėsčiųjų perėjos Pilies g. pradžioje.
                        Ten nesvarbu kiek mašinų - šviesoforas veikia turbūt vienodais intervalais. Nesvarbu, kad prie raudonos sustojo tik 3 mašinos ir užsidegus žaliai jos per 5 sek nuvažiavo. Sekantis pėsčiųjų "paketas" stovės prie tuščios gatvės ir bus paleistas negreit, lyg būtų milžiniškas automobilių eismas.
                        Bet kiek pamenu, tie šviesoforai, kad ir modernūs su kameromis, bet buvo įrengti dar iki sistemos įrengimo.

                        Pagrindinis klausimas dėl sistemos, jos veikimo strategija.
                        Kaip suprantu šios sistemos veikimo principas kaupti informaciją apie srautą ir duomenis panaudoti vėlesniam šviesoforų reguliavimui. O ne veikti on-line.
                        Gal pagal kokius nors paskaičiavimus paaiškėjo, kad tie 1 ar 5 automobiliai stovintys prie raudonos mažesnis nuostolis, nei tikslus bendras sureguliuotas veikimas, pagal nusistovėjusius srautus?

                        Tai tikiuosi, kad ekskursijos metu šitą sužinosime ir kitaip pažiūrėsime į šviesoforus

                        Comment


                          Parašė EVC Rodyti pranešimą
                          Norintys apsilankyti eismo valdymo centre parasykite info@sviesoforai.lt ir susitarsime del vizito.

                          To praeivis: kai filmuosite, nufilmuokite prasau is visu pusiu sankryza, kad matytusi visi detekroriai ir pesciuju iskvietimo mygtukai, tik tokiu atveju bus imanoma (bent minimaliai) paaiskinti Jusu problema.


                          zinai as jau sitame tavo pasakyme jauciu ''padjobke''. As nezinau kur yra tie detektoriai, kaip jie atrodo ir ar aplamai toje sankryzoje jie yra. As tik pasakiau,kas galiu nufilmuoti kazkokias konkrecias sankryzas,kuriose vakarais automobiliai stovi prie raudonos sviesos ,kai pati sankryza yra aplamai tuscia. O pats man iskelei tokia uzduoti:is visu pusiu,kad matytusi detektoriai. Tai tu specialistas ir turi zinoti apie tuos visus savo detektorius. As tau galiu tik kaip vartotojas pateikti pavyzdzius,kad stai ten ir ten yra negerai. Nors siandien ir neturejau laiko kazka filmuoti ,bet vakara vaziuodamas tiesiog atkreipiau demesi...nezinau,bet mano manymu daugelyje sankryzu visi tie sviesoforai veikia paprasciausiu laiko algoritmu ir nereaguoja i jokius ten daviklius.Vaziavau pylimo gatve ir stovejau net keliose tusciose sankryzose pries raudona sviesa.

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Aš tai manau, kad naktim palikinėt įjungtas sankryžas ten ten kur geras matomumas ir mažas eismas nėra sąmonė.
                            Naktim tai aisku,kad nesamone,geriau jau mirksinti geltona sviesa. Bet ,kad ir vakarejant ,kai eismo srautas mazas tie jokie davikliai neveikia. tiesiog transportas stabdomas pagal tam tikra intervala is viskas,nesvarbu,kad is salutines gatves niekam isvaziuoti nereikia.

                            Comment


                              praeivi, klausyk esmė ne konkrečioj sankryžoj. Pagal mane centras setbi situacija daug toliau, todėl tave užlaiko, kad kitur išsiskirstytų srautai. Gal tai ir nelabai patogu, bet... O šeip jei tau labai neaišku viskas, pasiūlė žmogus gražiai atvykti ir pasižiūrėti kap viskas veikia
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Naktim tai aisku,kad nesamone,geriau jau mirksinti geltona sviesa.
                                Bent jau pagal greitai išeisiančius naujus šviesoforų naudojimo normatyvus, geltoną mirksinčią šviesą leidžiama įjungti tik įsitikinus, kad tai nekels grėsmės eismo saugumui. Tau gal ir patogiau lėkti nestabdomam pagrindiniu keliu, bet reikia pagalvoti ir apie šalutinio kelio vairuotojus bei pėsčiuosius - ar jiems bus saugu kirsti sankryžą. Eismo reguliavimas susideda iš daugelio aspektų, nereikia vien galvoti apie save
                                Paskutinis taisė dsanto; 2011.05.10, 09:11.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Bent jau pagal greitai išeisiančias Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, įjungti geltoną mirksinčią šviesą leidžiama įjungti tik įsitikinus, kad tai nekels grėsmės eismo saugumui. Tau gal ir patogiau lėkti nestabdomam pagrindiniu keliu, bet reikia pagalvoti ir apie šalutinio kelio vairuotojus bei pėsčiuosius - ar jiems bus saugu kirsti sankryžą. Eismo reguliavimas susideda iš daugelio aspektų, nereikia vien galvoti apie save
                                  Žmpgus matyt galvojo, kad jei jo automobilis žalias, tai ir jam žalią žiebs visur ši sistema
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Naktim tai aisku,kad nesamone,geriau jau mirksinti geltona sviesa. Bet ,kad ir vakarejant ,kai eismo srautas mazas tie jokie davikliai neveikia. tiesiog transportas stabdomas pagal tam tikra intervala is viskas,nesvarbu,kad is salutines gatves niekam isvaziuoti nereikia.
                                    Jei davikliai veiktų on-line, tai tikrai būtų geriau nei mirksintis geltonas. Tuomet iš šalutinės nereikėtų sustot ir dairytis ar kas neatlekia pagrindiniu. Iš visų pusių pravažiavimas būtų kaip iš pagrindinio, nes artėjant prie sankryžos užsidegtų žalia ir nereikėtų net pristabdyt. Bet taip būna tik pasakoje, t.y. užsienyje.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Jei davikliai veiktų on-line, tai tikrai būtų geriau nei mirksintis geltonas. Tuomet iš šalutinės nereikėtų sustot ir dairytis ar kas neatlekia pagrindiniu. Iš visų pusių pravažiavimas būtų kaip iš pagrindinio, nes artėjant prie sankryžos užsidegtų žalia ir nereikėtų net pristabdyt. Bet taip būna tik pasakoje, t.y. užsienyje.
                                      Jei esami davikliai veiktų ir "on-line" vis tiek tektų sustoti kol valdikliai perjungs šviesoforą. Davikliai kiek teko matyti dažniausiai įrengti maždaug 10-50 m iki sankryžos, tai važiuojant normaliu greičiu nespėtų daviklis sureaguot ir valdiklis perjungt šviesoforo kol privažiuos mašina. Toks variantas įmanomas, tik tada daviklius reiktu statyti toliau nuo sankryžos ir tai nebent įmanoma magistralinėse gatvėse, kur nėra įvažiavimų/išvažiavimų kas 50-100m

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Jei esami davikliai veiktų ir "on-line" vis tiek tektų sustoti kol valdikliai perjungs šviesoforą. Davikliai kiek teko matyti dažniausiai įrengti maždaug 10-50 m iki sankryžos, tai važiuojant normaliu greičiu nespėtų daviklis sureaguot ir valdiklis perjungt šviesoforo kol privažiuos mašina. Toks variantas įmanomas, tik tada daviklius reiktu statyti toliau nuo sankryžos ir tai nebent įmanoma magistralinėse gatvėse, kur nėra įvažiavimų/išvažiavimų kas 50-100m
                                        Tos srauto kameros berods 100-150m. į preikį mato.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Ištrauka iš greit įsigaliosiančių šviesoforų įrengimo taisyklių:

                                          "Šviesoforai turi veikti nuolat (dieną ir naktį). Net ir esant mažam eismo intensyvumui, šviesoforai gali būti išjungti arba paliktas geltonas mirksintis režimas tik tuomet, jeigu reikia sumažinti išmetamųjų dujų kiekį bei važiavimo per sankryžą laiką ir jeigu tuo metu jos reguliuoti nebūtina. Turi būti išsamiai patikrinta, ar eismas yra pakankamai saugus, kad būtų galima išjungti šviesoforus."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X