Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Ar pats supratai ka parasei?:-)) pesciuju tilteliai.... visuomeneje yra tam tikra dalis neigaliuju,kurie juda tik su vezimeliais,o tu jiem statai neiveikiamas kliutis-pesciuju tiltelius:-)))) Atsipalaiduok,nueik geriau pasimokink savo tiesioginiu dalyku ir isgaruos is galvos tokios absurdiskos mintys.
    Taigi kad už tos perėjos ir taip betoniniai laiptai, kiek aš atsimenu. Ir niekas niekuo nesirūpina

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Ar pats supratai ka parasei?:-)) pesciuju tilteliai.... visuomeneje yra tam tikra dalis neigaliuju,kurie juda tik su vezimeliais,o tu jiem statai neiveikiamas kliutis-pesciuju tiltelius:-)))) Atsipalaiduok,nueik geriau pasimokink savo tiesioginiu dalyku ir isgaruos is galvos tokios absurdiskos mintys.
      Manau kad tamstelei pačiam reikėtų pasidomėt kaip yra. Kur tu matei kad kasnors šiais laikasi statytų tiltelius be galimybės jais naudotis invalidams?
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Yra toks geras dalykas - žalia papildoma rodyklė į kairę, kuri leidžia saugiai pasukti į kairę. Ji tai užsidega, tai užgęsta. Tačiau ar kas atkreipėt dėmesį, kad Lietuvoje papildomos sekcijos į kairę yra sovietinio tipo - t.y. šioje sekcijoje nėra geltonos ir raudonos spalvos. Į vakarus nuo Lietuvos yra kitaip - pradedant Lenkija, baigiant Graikija, Skandinavija ar Ispanija.

        Click image for larger version

Name:	41535_3.jpg
Views:	1
Size:	92,4 kB
ID:	1418245
        Lenkijos pavyzdys

        Click image for larger version

Name:	Sygnalizacja_swietlna_na_Asfaltowej_w_Policach_0d.jpg
Views:	1
Size:	158,1 kB
ID:	1418246
        Lenkijos pavyzdys

        Click image for larger version

Name:	P4160318.jpg
Views:	1
Size:	58,2 kB
ID:	1418247
        Naujieji Kauno šviesoforai prie Akropolio

        Juk kai artėji prie sankryžos, ir žalia rodyklė į kairę nedega, tuomet iš tolo matytųsi raudona rodyklė į kairę. Nes pagrindinėje sekcijoje rodyklė, leidžianti važiuoti tik tiesiai ar tiesiai ir dešinėn, pasimato tik privažiavus sankryžą. Manau, kad Vilniaus naujos sistemos projektuotojai praleido galimybę iš tiesų atnaujinti sistemą. Pvz.: Kaune šviesoforai atnaujinami pamažu, bet jie diegiami su pilna sekcija į kairę - raudona, geltona ir žalia rodyklėm.
        Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.26, 09:24.

        Comment


          Tobulumui ribų nėra. Štai pas mūsų "atsilikusius" kaimynus baltarusius patiko šviesoforai su atbuline laiko atskaita - labai patogu, ir ryškumas jų yra gana žmogiškas, tikriausiai pritaikytas mūsų klimatui. Beje, aplink Minską yra sustatytos neblogos diodinės informacinės lentos, nėra ką lyginti su mūsiškėmis "iškasenomis" Vilniuje. Kiek žinau jie šviesoforus gaminasi patys.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tobulumui ribų nėra. Štai pas mūsų "atsilikusius" kaimynus baltarusius patiko šviesoforai su atbuline laiko atskaita - labai patogu, ir ryškumas jų yra gana žmogiškas, tikriausiai pritaikytas mūsų klimatui. Beje, aplink Minską yra sustatytos neblogos diodinės informacinės lentos, nėra ką lyginti su mūsiškėmis "iškasenomis" Vilniuje. Kiek žinau jie šviesoforus gaminasi patys.
            Šviesoforų su laiko apskaita yra ir kitose valstybėse. O baltarusiški šviesoforai iš ties savotiški. Diodiniai, bet matosi, kad savos pigios gamybos. Tik rašo, kad net ir saulėtą dieną matosi:

            Click image for larger version

Name:	photo_14.jpg
Views:	1
Size:	164,8 kB
ID:	1418248

            Click image for larger version

Name:	0_9f9c_5f713a55_XL.jpg
Views:	1
Size:	113,3 kB
ID:	1418249

            Comment


              Berlyne veikiančių šviesoforų su papildoma sekcija į kairę pavyzdys:

              Paskutinis taisė digital; 2023.07.24, 23:40.

              Comment


                Kad čia jau nebe papildoma sekcija, o visas atskiras šviesoforas. Be to kuom pasireiškia jo pranašumas lyginant tik su papildoma sekcija ? Visi važineja per tuos šviesoforus ir visi supranta, kad sukti galima tik kai užsidega žalia.
                Viso šviesoforo skirto tik posūkiams minusas yra didesnė jo kaina.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Kad čia jau nebe papildoma sekcija, o visas atskiras šviesoforas. Be to kuom pasireiškia jo pranašumas lyginant tik su papildoma sekcija ? Visi važineja per tuos šviesoforus ir visi supranta, kad sukti galima tik kai užsidega žalia.
                  Viso šviesoforo skirto tik posūkiams minusas yra didesnė jo kaina.
                  Tai yra papildoma sekcija, tik pilna (nes tai spalvotos rodyklės juodame fone, o ne atvirkščiai kaip pagrindinėje sekcijoje - juodos rodyklės raudoname, geltoname ir žaliame fonuose). Suprast tai gal ir supranta visi, bet eismo saugumo atžvligiu yra saugiau, kai matai iš tolo, jog į kairę dega raudona rodyklė, o ne privažiavęs sankryžą žlibini, ar yra nupieštos ir kokios rodyklės pagrindinėje sekcijoje. Taip ne kartą mačiau į kairę sukančius žioplesnius vairuotojus, kurie nepamato rodyklių pagrindinėje sekcijoje. O ką kalbėt, kai blogas oras ir tų rodyklių pagrindinėje sekcijoje beveik visai nesimato...
                  Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.26, 11:59.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Tai yra papildoma sekcija, tik pilna. Suprast tai gal ir supranta visi, bet eismo saugumo atžvligiu yra saugiau, kai matai iš tolo, jog į kairę dega raudona rodyklė, o ne privažiavęs sankryžą žlibini, ar yra nupieštos ir kokios rodyklės pagrindinėje sekcijoje. Taip ne kartą mačiau į kairę sukančius žioplesnius vairuotojus, kurie nepamato rodyklių pagrindinėje sekcijoje. O ką kalbėt, kai blogas oras ir tų rodyklių beveik visai nesimato...
                    Žioplesni vairuotojai yra ne argumentas. Tokie vairuotojai kartais tik po 4 metų pamato, kad tojie vietoje stovėjimas uždraustas, nors akivaizdžiai stovi daugybė tą rodančių ženklų.
                    O dėl šviesoforo sekcijos, kad nereiktu bandyti žlibinti kokios ten rodyklės nupieštos specialiai daromas baltos spalvos skydas už šviesoforo. Taip iš toliau jau galima matyti, kad šviesoforas yra su papildoma sekcija iš kairės, vadinasi posūkį į kairę reguliuoja jinai.

                    Comment


                      Prieš kaltinant kitus žioplumu vertėtų pasivažinėti, tarkim, po Vilnių tamsiu paros metu lietui lyjant. Maršrutą reiktų pasirinkti tokį, kad mintinai nemokėtum, kiek sekcijų kokioje sankryžoje. Tai va. Artėji prie šviesoforo, dega žalia, bet supratimo neturi, ar galima važiuoti, ar gal yra papildoma šviesoforo sekcija, kuri tiesiog šiuo metu nedega. Nes nesimato. Baltas skydas nepadeda, nes labai stipriai šviečia patys šviesoforai.
                      Gana neblogas pavyzdys yra sankryža prie Baltojo tilto, atvažiavus nuo Tauro kalno. Vieną syki ten grubiai pažeidžiau taisykles, nes nė velnio nesimatė. Dvi juostos suka į dešinę, o viena - į kairę. Užsidegė pagrindinė žalia, o iš kurios pusės papildoma sekcija, nesimato. Išvis nesimato. Nu tada aš nusprendžiau, kad jeigu 2 iš 3 juostų suka į dešinę, tai matyt pagrindinė sekcija yra į dešinę. O dar ir pėstiesiems toje trajektorijoje degė raudona. Žodžiu, nuvažiavau į dešinę. Po kelių dienų tyčia pasižiūrėjau, kaip ten yra. Pasirodo, pagrindinė sekcija yra posūkiui į kairę, o man reikėjo sulaukti atskiro žalio signalo posūkiui į dešinę.
                      Nemanau, kad esu daug žioplesnis už vidutinį vilnietį. Tiesiog nematau dalykų kurių nesimato. Dar pavyzdžiui, tamsoje nematau pėsčiųjų prie pėsčiųjų perėjos, nes pas mus kažkodėl įprasta apšviesti pačią perėją, bet ne šaligatvį prie perėjos (pvz., Žalgirio gatvėje, bet taip yra daug kur). Tai tenka kuo lėčiau važiuoti pro tokias vietas, bet tada lieku nesuprastas kitų vairuotojų. Dar gana dažnai nematau žalių rodyklių posūkiui į dešinę, bet čia nieko baisaus, blogiausia, kas gali nutikti, tai kad tenka pastovėti be reikalo prie šviesoforo.
                      Tai tiek. Nežinau, kiek miestas sutaupo, neapšviesdamas visų šitų dalykų ir kiek patiria dėl to nuostolių.
                      Paskutinis taisė balietis; 2009.11.26, 12:26.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Yra toks geras dalykas - žalia papildoma rodyklė į kairę, kuri leidžia saugiai pasukti į kairę. Ji tai užsidega, tai užgęsta. Tačiau ar kas atkreipėt dėmesį, kad Lietuvoje papildomos sekcijos į kairę yra sovietinio tipo - t.y. šioje sekcijoje nėra geltonos ir raudonos spalvos. Į vakarus nuo Lietuvos yra kitaip - pradedant Lenkija, baigiant Graikija, Skandinavija ar Ispanija.
                        Bet tos naujovės irgi suklaidina. Nuo Molėtų plento, kur tie naujoviški šviesoforai įrengti, važiuodamas vos nenulėkiau, tik paskutiniu metu pastebėjęs, kad ne man ta žalia dega.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Žioplesni vairuotojai yra ne argumentas. Tokie vairuotojai kartais tik po 4 metų pamato, kad tojie vietoje stovėjimas uždraustas, nors akivaizdžiai stovi daugybė tą rodančių ženklų.
                          O dėl šviesoforo sekcijos, kad nereiktu bandyti žlibinti kokios ten rodyklės nupieštos specialiai daromas baltos spalvos skydas už šviesoforo. Taip iš toliau jau galima matyti, kad šviesoforas yra su papildoma sekcija iš kairės, vadinasi posūkį į kairę reguliuoja jinai.
                          Aš kalbu apie saugumą. Jei yra papildoma raudona rodyklė iš kairės, ją pamatai kad ir už kilometro, jei tiesus kelias. Be to, kai dega ir raudona, ir geltonos rodyklės, žinai, kad tuoj užsidegs žalia. O kai nėra raudonos ir geltonos, tai pajudi vėliau, kol sureaguoji, kad jau dega žalia rodyklė.

                          Pateikiu foto iš sankryžos Kaune, Jonavos - Nuokalnės g.:

                          Click image for larger version

Name:	20091130603.jpg
Views:	1
Size:	120,1 kB
ID:	1418257
                          Click image for larger version

Name:	20091130604.jpg
Views:	2
Size:	122,7 kB
ID:	1418258
                          Click image for larger version

Name:	20091130605.jpg
Views:	1
Size:	120,5 kB
ID:	1418259
                          Click image for larger version

Name:	20091130606.jpg
Views:	2
Size:	124,3 kB
ID:	1418260
                          Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.30, 13:25.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Bet tos naujovės irgi suklaidina. Nuo Molėtų plento, kur tie naujoviški šviesoforai įrengti, važiuodamas vos nenulėkiau, tik paskutiniu metu pastebėjęs, kad ne man ta žalia dega.
                            O konkrečiau, kam ji degė?

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Manau kad tamstelei pačiam reikėtų pasidomėt kaip yra. Kur tu matei kad kasnors šiais laikasi statytų tiltelius be galimybės jais naudotis invalidams?

                              visos perejos,kurios padarytos ne pozemines ,o virs transporto eismo yra be jokiu nuolydziu invalidams. Ten net jeigu ir padarysi nuolydi neigaliesiems,tai ziemos metu jis vis vien ten neivaziuos. As jei dar rasiu imesiu tau nuotrauka is ispanijos kur toks virszeminis perejimas padarytas sveikiems zmonems ir kokie serpantinai neigaliesiems ir kiek jie uzima vietos(nes padaryti taip,kad nebutu staigaus pakilimo).

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                O konkrečiau, kam ji degė?
                                Kitai eismo juostai.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Aš kalbu apie saugumą. Jei yra papildoma raudona rodyklė iš kairės, ją pamatai kad ir už kilometro, jei tiesus kelias. Be to, kai dega ir raudona, ir geltonos rodyklės, žinai, kad tuoj užsidegs žalia. O kai nėra raudonos ir geltonos, tai pajudi vėliau, kol sureaguoji, kad jau dega žalia rodyklė.

                                  Pateikiu foto iš sankryžos Kaune, Jonavos - Nuokalnės g. (atsiprašau už kokybę, bet oras buvo tikrai prastas):
                                  Tas žinojimas, kad tuoj užsidegs žalia nėra naudingas, nes greit sureagavęs vairuotojas gali išvažiuoti į sankryžą pernelyg anksti. Taigi vistiek reikalingas specialus uždelsimas ir jis panaikiną tą skirtumą ar vairuotojas tiesiog veliau sureaguos į užsidegusį žalią signalą, ar šviesoforas tam tikrą tarpą švies visiem raudona.

                                  Peržiūrėjau daugiau nuotraukų ir pastebėjau, kad praktiškai visada tokie šviesoforai kabinami virš visų eismo juostų. Aišku tai yra gerai, tačiau visa tai kainuoja daugokai ir pravartu tik plačiose magistralinėse gatvėse. Nelabai įsivaizduoju viso miesto sankryžų su konstrukcijom ant kurių prikabinėta daugybė šviesoforų.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Tas žinojimas, kad tuoj užsidegs žalia nėra naudingas, nes greit sureagavęs vairuotojas gali išvažiuoti į sankryžą pernelyg anksti. Taigi vistiek reikalingas specialus uždelsimas ir jis panaikiną tą skirtumą ar vairuotojas tiesiog veliau sureaguos į užsidegusį žalią signalą, ar šviesoforas tam tikrą tarpą švies visiem raudona.

                                    Peržiūrėjau daugiau nuotraukų ir pastebėjau, kad praktiškai visada tokie šviesoforai kabinami virš visų eismo juostų. Aišku tai yra gerai, tačiau visa tai kainuoja daugokai ir pravartu tik plačiose magistralinėse gatvėse. Nelabai įsivaizduoju viso miesto sankryžų su konstrukcijom ant kurių prikabinėta daugybė šviesoforų.

                                    Nemanau, kad dvi lempos sudarys didžiulę pinigų sumą, kai visa sistema kainuoja 200-300 tūkst. Lt. Akivaizdus Berlyno pavyzdys. Tereikia geltonos ir raudonos spalvos lempų.

                                    Comment


                                      Akivaizdu, kad šiuo atveju yra gerai kaip yra. Tuos pinigus geriau išleisti atitvarams, horizontaliam žymėjimui ir t.t.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Nemanau, kad dvi lempos sudarys didžiulę pinigų sumą, kai visa sistema kainuoja 200-300 tūkst. Lt. Akivaizdus Berlyno pavyzdys. Tereikia geltonos ir raudonos spalvos lempų.
                                        Kaip jau minėjau, tai panašu, kad pagal praktiką tada kabinama po šviesoforą kiekvienai juostai atskirai. Tada jau ne tik dvi lempas pridėt reikia, bet ir montavimo konstrukcijas, dar daugybė lempų vienai sankryžai, kas jau tikrai sudaro apvalią sumelę. O jei ir pridėjus tik prie dabar kabančių šviesoforų, tai dvi lempos viena kryptimi, dar dvi lempos iš kitos pusės, kita kryptimi dar 4 lempos, vat jau apčiuopemesnė suma.

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Akivaizdu, kad šiuo atveju yra gerai kaip yra. Tuos pinigus geriau išleisti atitvarams, horizontaliam žymėjimui ir t.t.
                                          Privalumas vienas - jei dega žalia pagrindinės sekcijos lempa su rodykle tiesiai ir į dešinę, o papildoma į kairę nedega, o tu vis tiek pasuki į kairę, policija baudžia pagal "kitus" pažeidimus, nes tuo metu nedegė raudonas, draudžiamasis signalas ir jie negali traktuoti, kad pravažiavai pro raudoną

                                          Click image for larger version

Name:	sviesoforas.jpg
Views:	1
Size:	25,7 kB
ID:	1418250

                                          Comment

                                          Working...
                                          X