Parašė praeivis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAr pats supratai ka parasei?:-)) pesciuju tilteliai.... visuomeneje yra tam tikra dalis neigaliuju,kurie juda tik su vezimeliais,o tu jiem statai neiveikiamas kliutis-pesciuju tiltelius:-)))) Atsipalaiduok,nueik geriau pasimokink savo tiesioginiu dalyku ir isgaruos is galvos tokios absurdiskos mintys.
Comment
-
Yra toks geras dalykas - žalia papildoma rodyklė į kairę, kuri leidžia saugiai pasukti į kairę. Ji tai užsidega, tai užgęsta. Tačiau ar kas atkreipėt dėmesį, kad Lietuvoje papildomos sekcijos į kairę yra sovietinio tipo - t.y. šioje sekcijoje nėra geltonos ir raudonos spalvos. Į vakarus nuo Lietuvos yra kitaip - pradedant Lenkija, baigiant Graikija, Skandinavija ar Ispanija.
Lenkijos pavyzdys
Lenkijos pavyzdys
Naujieji Kauno šviesoforai prie Akropolio
Juk kai artėji prie sankryžos, ir žalia rodyklė į kairę nedega, tuomet iš tolo matytųsi raudona rodyklė į kairę. Nes pagrindinėje sekcijoje rodyklė, leidžianti važiuoti tik tiesiai ar tiesiai ir dešinėn, pasimato tik privažiavus sankryžą. Manau, kad Vilniaus naujos sistemos projektuotojai praleido galimybę iš tiesų atnaujinti sistemą. Pvz.: Kaune šviesoforai atnaujinami pamažu, bet jie diegiami su pilna sekcija į kairę - raudona, geltona ir žalia rodyklėm.Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.26, 09:24.
Comment
-
Tobulumui ribų nėra. Štai pas mūsų "atsilikusius" kaimynus baltarusius patiko šviesoforai su atbuline laiko atskaita - labai patogu, ir ryškumas jų yra gana žmogiškas, tikriausiai pritaikytas mūsų klimatui. Beje, aplink Minską yra sustatytos neblogos diodinės informacinės lentos, nėra ką lyginti su mūsiškėmis "iškasenomis" Vilniuje. Kiek žinau jie šviesoforus gaminasi patys.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTobulumui ribų nėra. Štai pas mūsų "atsilikusius" kaimynus baltarusius patiko šviesoforai su atbuline laiko atskaita - labai patogu, ir ryškumas jų yra gana žmogiškas, tikriausiai pritaikytas mūsų klimatui. Beje, aplink Minską yra sustatytos neblogos diodinės informacinės lentos, nėra ką lyginti su mūsiškėmis "iškasenomis" Vilniuje. Kiek žinau jie šviesoforus gaminasi patys.
Comment
-
Kad čia jau nebe papildoma sekcija, o visas atskiras šviesoforas. Be to kuom pasireiškia jo pranašumas lyginant tik su papildoma sekcija ? Visi važineja per tuos šviesoforus ir visi supranta, kad sukti galima tik kai užsidega žalia.
Viso šviesoforo skirto tik posūkiams minusas yra didesnė jo kaina.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKad čia jau nebe papildoma sekcija, o visas atskiras šviesoforas. Be to kuom pasireiškia jo pranašumas lyginant tik su papildoma sekcija ? Visi važineja per tuos šviesoforus ir visi supranta, kad sukti galima tik kai užsidega žalia.
Viso šviesoforo skirto tik posūkiams minusas yra didesnė jo kaina.Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.26, 11:59.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai yra papildoma sekcija, tik pilna. Suprast tai gal ir supranta visi, bet eismo saugumo atžvligiu yra saugiau, kai matai iš tolo, jog į kairę dega raudona rodyklė, o ne privažiavęs sankryžą žlibini, ar yra nupieštos ir kokios rodyklės pagrindinėje sekcijoje. Taip ne kartą mačiau į kairę sukančius žioplesnius vairuotojus, kurie nepamato rodyklių pagrindinėje sekcijoje. O ką kalbėt, kai blogas oras ir tų rodyklių beveik visai nesimato...
O dėl šviesoforo sekcijos, kad nereiktu bandyti žlibinti kokios ten rodyklės nupieštos specialiai daromas baltos spalvos skydas už šviesoforo. Taip iš toliau jau galima matyti, kad šviesoforas yra su papildoma sekcija iš kairės, vadinasi posūkį į kairę reguliuoja jinai.
Comment
-
Prieš kaltinant kitus žioplumu vertėtų pasivažinėti, tarkim, po Vilnių tamsiu paros metu lietui lyjant. Maršrutą reiktų pasirinkti tokį, kad mintinai nemokėtum, kiek sekcijų kokioje sankryžoje. Tai va. Artėji prie šviesoforo, dega žalia, bet supratimo neturi, ar galima važiuoti, ar gal yra papildoma šviesoforo sekcija, kuri tiesiog šiuo metu nedega. Nes nesimato. Baltas skydas nepadeda, nes labai stipriai šviečia patys šviesoforai.
Gana neblogas pavyzdys yra sankryža prie Baltojo tilto, atvažiavus nuo Tauro kalno. Vieną syki ten grubiai pažeidžiau taisykles, nes nė velnio nesimatė. Dvi juostos suka į dešinę, o viena - į kairę. Užsidegė pagrindinė žalia, o iš kurios pusės papildoma sekcija, nesimato. Išvis nesimato. Nu tada aš nusprendžiau, kad jeigu 2 iš 3 juostų suka į dešinę, tai matyt pagrindinė sekcija yra į dešinę. O dar ir pėstiesiems toje trajektorijoje degė raudona. Žodžiu, nuvažiavau į dešinę. Po kelių dienų tyčia pasižiūrėjau, kaip ten yra. Pasirodo, pagrindinė sekcija yra posūkiui į kairę, o man reikėjo sulaukti atskiro žalio signalo posūkiui į dešinę.
Nemanau, kad esu daug žioplesnis už vidutinį vilnietį. Tiesiog nematau dalykų kurių nesimato. Dar pavyzdžiui, tamsoje nematau pėsčiųjų prie pėsčiųjų perėjos, nes pas mus kažkodėl įprasta apšviesti pačią perėją, bet ne šaligatvį prie perėjos (pvz., Žalgirio gatvėje, bet taip yra daug kur). Tai tenka kuo lėčiau važiuoti pro tokias vietas, bet tada lieku nesuprastas kitų vairuotojų. Dar gana dažnai nematau žalių rodyklių posūkiui į dešinę, bet čia nieko baisaus, blogiausia, kas gali nutikti, tai kad tenka pastovėti be reikalo prie šviesoforo.
Tai tiek. Nežinau, kiek miestas sutaupo, neapšviesdamas visų šitų dalykų ir kiek patiria dėl to nuostolių.Paskutinis taisė balietis; 2009.11.26, 12:26.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąYra toks geras dalykas - žalia papildoma rodyklė į kairę, kuri leidžia saugiai pasukti į kairę. Ji tai užsidega, tai užgęsta. Tačiau ar kas atkreipėt dėmesį, kad Lietuvoje papildomos sekcijos į kairę yra sovietinio tipo - t.y. šioje sekcijoje nėra geltonos ir raudonos spalvos. Į vakarus nuo Lietuvos yra kitaip - pradedant Lenkija, baigiant Graikija, Skandinavija ar Ispanija.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŽioplesni vairuotojai yra ne argumentas. Tokie vairuotojai kartais tik po 4 metų pamato, kad tojie vietoje stovėjimas uždraustas, nors akivaizdžiai stovi daugybė tą rodančių ženklų.
O dėl šviesoforo sekcijos, kad nereiktu bandyti žlibinti kokios ten rodyklės nupieštos specialiai daromas baltos spalvos skydas už šviesoforo. Taip iš toliau jau galima matyti, kad šviesoforas yra su papildoma sekcija iš kairės, vadinasi posūkį į kairę reguliuoja jinai.
Pateikiu foto iš sankryžos Kaune, Jonavos - Nuokalnės g.:
Paskutinis taisė dsanto; 2009.11.30, 13:25.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBet tos naujovės irgi suklaidina. Nuo Molėtų plento, kur tie naujoviški šviesoforai įrengti, važiuodamas vos nenulėkiau, tik paskutiniu metu pastebėjęs, kad ne man ta žalia dega.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąManau kad tamstelei pačiam reikėtų pasidomėt kaip yra. Kur tu matei kad kasnors šiais laikasi statytų tiltelius be galimybės jais naudotis invalidams?
visos perejos,kurios padarytos ne pozemines ,o virs transporto eismo yra be jokiu nuolydziu invalidams. Ten net jeigu ir padarysi nuolydi neigaliesiems,tai ziemos metu jis vis vien ten neivaziuos. As jei dar rasiu imesiu tau nuotrauka is ispanijos kur toks virszeminis perejimas padarytas sveikiems zmonems ir kokie serpantinai neigaliesiems ir kiek jie uzima vietos(nes padaryti taip,kad nebutu staigaus pakilimo).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš kalbu apie saugumą. Jei yra papildoma raudona rodyklė iš kairės, ją pamatai kad ir už kilometro, jei tiesus kelias. Be to, kai dega ir raudona, ir geltonos rodyklės, žinai, kad tuoj užsidegs žalia. O kai nėra raudonos ir geltonos, tai pajudi vėliau, kol sureaguoji, kad jau dega žalia rodyklė.
Pateikiu foto iš sankryžos Kaune, Jonavos - Nuokalnės g. (atsiprašau už kokybę, bet oras buvo tikrai prastas):
Peržiūrėjau daugiau nuotraukų ir pastebėjau, kad praktiškai visada tokie šviesoforai kabinami virš visų eismo juostų. Aišku tai yra gerai, tačiau visa tai kainuoja daugokai ir pravartu tik plačiose magistralinėse gatvėse. Nelabai įsivaizduoju viso miesto sankryžų su konstrukcijom ant kurių prikabinėta daugybė šviesoforų.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTas žinojimas, kad tuoj užsidegs žalia nėra naudingas, nes greit sureagavęs vairuotojas gali išvažiuoti į sankryžą pernelyg anksti. Taigi vistiek reikalingas specialus uždelsimas ir jis panaikiną tą skirtumą ar vairuotojas tiesiog veliau sureaguos į užsidegusį žalią signalą, ar šviesoforas tam tikrą tarpą švies visiem raudona.
Peržiūrėjau daugiau nuotraukų ir pastebėjau, kad praktiškai visada tokie šviesoforai kabinami virš visų eismo juostų. Aišku tai yra gerai, tačiau visa tai kainuoja daugokai ir pravartu tik plačiose magistralinėse gatvėse. Nelabai įsivaizduoju viso miesto sankryžų su konstrukcijom ant kurių prikabinėta daugybė šviesoforų.
Nemanau, kad dvi lempos sudarys didžiulę pinigų sumą, kai visa sistema kainuoja 200-300 tūkst. Lt. Akivaizdus Berlyno pavyzdys. Tereikia geltonos ir raudonos spalvos lempų.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNemanau, kad dvi lempos sudarys didžiulę pinigų sumą, kai visa sistema kainuoja 200-300 tūkst. Lt. Akivaizdus Berlyno pavyzdys. Tereikia geltonos ir raudonos spalvos lempų.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad šiuo atveju yra gerai kaip yra. Tuos pinigus geriau išleisti atitvarams, horizontaliam žymėjimui ir t.t.
Comment
Comment