Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O čia jau žmonių reikalas ir noras suprasti kur kas ir kaip. Rašė, kad bus bezabrazija, bet buvo paminėta, kad didesni šviesoforai - vairuotojamas, o mažesni - pėstiesėms. Man bent jau aišku kol kas
    nesamonė. jei aš neturiu su kuo palyginti aš negaliu teigti, kad tas šviesoforas didesnis ar mažesnis. man, jie atrodo vienodo dydžio. ir žinoma aš pripratau prie tokios bezabrazijos ir jau žinau. tačiau, dar iki šiol praktiškai kievieną dieną aš pamatau tokį vairuotoją, kuris pamatęs šviesoforą šoka į priekį ir po to staigiai stabdo. beja, kaip manote, kas liktų kaltas jei kada nors įvyktų tokia avarija?


    P.S. patikslinu klausimą, tas apsižioplinęs yra teisininkas arba turi daug draugų jų tarpe.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      Aš vat irgi niekaip nesuprantu, kam reikėjo kurti problemas lygioje vietoje. Negi stikliukai su žmogeliukais butu taip labai brangesni (lyginant su viso projekto kaina).

      Comment


        Parašė balietis Rodyti pranešimą
        Aš vat irgi niekaip nesuprantu, kam reikėjo kurti problemas lygioje vietoje. Negi stikliukai su žmogeliukais butu taip labai brangesni (lyginant su viso projekto kaina).
        Čia kogero ne brangume klausimas. Nes kiek pamenu kur anksčiau buvo sudėti žmogeliukai kai kur jų tiesiog normaliai nesimatė didesnėj sankryžoj. Šiuo atveju galbūt blynas ir patogiau prasčiau matantiems. Ošeip ten kur buvo grynai šviesofortinės perėjose, jose ir liko žmogeliukai.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Čia kogero ne brangume klausimas. Nes kiek pamenu kur anksčiau buvo sudėti žmogeliukai kai kur jų tiesiog normaliai nesimatė didesnėj sankryžoj. Šiuo atveju galbūt blynas ir patogiau prasčiau matantiems. Ošeip ten kur buvo grynai šviesofortinės perėjose, jose ir liko žmogeliukai.


          Pestiesiems visu pirma sviesoforai turetu buti tik 2 spalvu: raudona ,zalia. tada jie butu aiskiai vizualiai mazesni ir dar zmogiuku konturai ir neliktu painiavos. o cia sitie sustatyti sviesoforai aiskiai skirti ne pestiesiems. Kazkas gavo otkata ir nupirko partija tokiu,kokius pasiule.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Pestiesiems visu pirma sviesoforai turetu buti tik 2 spalvu: raudona ,zalia. tada jie butu aiskiai vizualiai mazesni ir dar zmogiuku konturai ir neliktu painiavos. o cia sitie sustatyti sviesoforai aiskiai skirti ne pestiesiems. Kazkas gavo otkata ir nupirko partija tokiu,kokius pasiule.
            Bet kai kur ir žmogeliukus sustatė. taip, kad gal galėtų kas geriau žino pakomentuoti tokią statymo taktiką...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Bet kai kur ir žmogeliukus sustatė. taip, kad gal galėtų kas geriau žino pakomentuoti tokią statymo taktiką...
              Žmogus, kuris tiesiogiai susijęs su šviesoforų statymų man pasakojo, kad maždaug, statome tokius, kokius gavom (suprask - pigiausius rinkoje). Čia kaip ir su tom švieslentėm. Lygtais pakoreguoti buvo reikalavimai link "pačio pigiausio varianto". Beje, su dideliais šviesoforais - tas pats. Nors ne visi pigiausi variantai yra blogiausi eksploatacijos prasme. Tie maži šviesoforiukai tikriausiai gauti, nes kažkur kitur (Europoje) nebuvo panaudoti.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Žmogus, kuris tiesiogiai susijęs su šviesoforų statymų man pasakojo, kad maždaug, statome tokius, kokius gavom (suprask - pigiausius rinkoje)...
                Nebūtinai pigiausi, galbūt išpardavimo sąlygom
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Pestiesiems visu pirma sviesoforai turetu buti tik 2 spalvu: raudona ,zalia. tada jie butu aiskiai vizualiai mazesni ir dar zmogiuku konturai ir neliktu painiavos. o cia sitie sustatyti sviesoforai aiskiai skirti ne pestiesiems. Kazkas gavo otkata ir nupirko partija tokiu,kokius pasiule.
                  Kiek esu pastebėjas, tai šviesoforai su žmogeliukais statomi tik ten, kur pėstiesiems degant žaliai jų ėjimo krypties nekerta jokie automobiliai (ty lygiagrečiai važiuojančiom mašinom draudžiama sukti į dešinę/kairę). Nežinau ar tokį pėsčiųjų šviesoforų naudojimą reglamentuoja kokie standartai, bet tik tokią tvarką esu matęs. Ir naujuose pastatytuose šviesoforuose kur yra pėsčiųjų sekcijos, tai degant žaliai, joks transportas nekerta pėstiesiems kelio.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kiek esu pastebėjas, tai šviesoforai su žmogeliukais statomi tik ten, kur pėstiesiems degant žaliai jų ėjimo krypties nekerta jokie automobiliai (ty lygiagrečiai važiuojančiom mašinom draudžiama sukti į dešinę/kairę). Nežinau ar tokį pėsčiųjų šviesoforų naudojimą reglamentuoja kokie standartai, bet tik tokią tvarką esu matęs. Ir naujuose pastatytuose šviesoforuose kur yra pėsčiųjų sekcijos, tai degant žaliai, joks transportas nekerta pėstiesiems kelio.
                    Nebūtinai. Pvz sankryžoje prie Tauro kalno ir "blynams" degant, pėstiesiems nekerta kelio automobilių srautas.

                    Comment


                      Naujos stotys darko centrą

                      Viktorija VITKAUSKAITĖ
                      LR korespondentė
                      2009-02-18
                      Griozdiškos grafičiais apipaišytos dėžės. Taip Vilniaus paveldosaugininkai įvertino sostinės centre prie šviesoforų iškilusius įrenginius.
                      Modernizuoti šviesoforų sistemą užsimojusi savivaldybė į paveldosaugos reikalavimus pažvelgė pro pirštus. Prie šviesoforų neseniai atsiradę automatinio reguliavimo įrenginiai siekia pusantro metro aukščio.
                      Tokie nauji statiniai sostinės centre pašiurpino paveldosaugininkus.
                      „Panašų įrenginį miesto centre norėjo pastatyti viena telekomunikacijos bendrovė. Mes jiems neleidome – toks statinys darkytų miesto veidą.
                      Bet tokie patys įrenginiai prie šviesoforų miesto centre iškilo vienas po kito“, – stebėjosi Vilniaus savivaldybės kultūros paveldo skyriaus vedėjas Vitas Karčiauskas.
                      Paveldosaugininkas tvirtino, kad projektus pateikusios įmonės pagudravo ir apie naujus statinius neužsiminė.
                      „Šie įrenginiai projektuose pavadinti skydais. Bet juk čia – normalūs statiniai. Projekto rengėjai nepateikė net jų matmenų.
                      Pikčiausia, kad šie įrenginiai lengvai galėjo būti įmontuoti ir po žeme, o dabar stovi centrinėse gatvėse. Tai – nesusipratimas“, – piktinosi V.Karčiauskas.
                      Įrenginius užsakiusios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius tvirtino, kad įrengti reguliavimo stotis po žeme būtų kainavę pernelyg brangiai.
                      „Sutinku su visais paveldosaugos reikalavimais. Kita vertus, gyvenimas kelia savus reikalavimus. Galbūt gatvių žibintai irgi negražiai atrodo, bet nejaugi turime grįžti į XVIII amžių?
                      Tiesiog praeivių akis dar neįprato prie naujų įrenginių. Gal ir buvo galima juos įmontuoti po žeme, tačiau tada projektas būtų buvęs dvigubai brangesnis“, – tvirtino V.Antanavičius.
                      Tačiau savivaldybės kultūros paveldo skyrius užmiršti naujų įrenginių neketina. „Teks spręsti, kaip juos užmaskuoti“, – sakė V.Karčiauskas.
                      http://www.lrytas.lt/?data=20090218&...u090218&view=2

                      Comment


                        Spūsčių Vilniuje mažėja

                        Pastaruoju metu vilniečiams automobilių spūstyse įstrigti tenka vis rečiau. Ar tai tik laimingas atsitiktinumas, ar valdžios pastangos sureguliuoti eismą pradėjo duoti rezultatus?

                        http://vilniaus.diena.lt/naujienos/m...-42-val-203461

                        Comment


                          Labai jau abejoju valdžios pastangomis, greičiau tai krizės pasekmės. Ištikrųjų, automobilių mažiau, gal kas darbo jau neteko, gal kas kooperuojasi. Beje, kada gi pradės veikti "informacinės" švieslentės? Jau turbūt prieš kelis mėnesius rašė, kad tuoj tuoj....
                          gera gyventi gerai

                          Comment


                            būtent mažėja dėl ekonominės krizės. buvo prieš metus straipsnis, kad ekonominė krizė Latvijoje išsprendė spūsčių problemas Rygoje - nepaslaptis, kad krizė Latvijoje prasidėjo gerokai anksčiau. Retai važinėju darbo dienom tačiau šeštadienį ar sekmadienį naujoji sistema tiesiog siutina kai esi vienas visoje sankryžoje, o naujieji gudrieji šviesoforai butent man įžiebia raudoną šviesą.
                            Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                            Comment


                              Aš tai drįsčiau abejoti ar taip labai jau krizė, tai įtakoja. Kaimynas ir taip turėjo du automobilius, vat prieš sav. trečią įsigijo. Tai čia krizė? Tegul nejuokina, automobilių kainos kritę, o ypač naudotų, tai tik ir naudojasi visi tokia proga Ir pats mąstau kažką gersnio įsigyti
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Na tai tavo kaimynas nėra rodiklis. Kas savaitę bedarbių pasipildo apie 10 000 (čia aišku visoje Lietuvoje), kita dalis negarantuota dėl rytojaus, atlyginimai mažinami ir t.t. Pagalvok vien kiek sumažėjo visokių statybininkų, kurie išvažiavo iš Vilniaus. Kiti gal nusprendė nesinaudoti automobiliu, kiti kooperuojasi važiuoti į darbą. Šiaip nemažai auto matau likusių kiemuose.
                                gera gyventi gerai

                                Comment


                                  /\ Mano kieme, bent jau kas vairavo, tai vairuoja ir toliau, na, aišku yra tokių kurie ir nebe - 5-6mašinos jau kelias sav. nenaudojamos. Aišku per miestą toks skaičius sudaro nemažą daly. Nors mano akimis, tai kamsčiai gal tik kažkiek sumažėjo. Sunkiausiose vietose jie yra, kaip antai, Lukiškių, Goštauto, Ozo, Ukmergės ir t.t. Gal susikimšimas kaikur tiesiog greičiau juda, nes pastėbėjau, kad žalia ilgiau šviečia. Bet drįsčiau nesutikti su tuo, kad ypatingai sumažėjo automobilių...
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    apsireiškiau kažkur šiuo klausimu ir vėl apsireikšiu. bent jau per rytinį piką (ne kasdien), nes kalvarijų g iš baltupių stovi nebent eilutė į žvalgų gatvę, bet tiesiai daugmaž drąsiai galima važiuoti ir apskritai prapuolė ištisinis kamštukas. Autobusu galima smagiai prasilėkti... tiesa, šiandien buvo kažkaip prasčiau - gal dėl pabrangusių bilietėlių?
                                    sakykim, kad išguldė automobilius slaptas virusas...

                                    Comment


                                      Mano akimis kamščiai gana ženkliai sumažėjo. Dar prieš kokius 3 mėn. į darbą važiuodavau apie 1 valandą, dabar atlekiu per maždaug 40 min.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Jie planuoja pagaliau kadanors paleist tas švieslentes ar jos taip ir liks tik dėl vaizdo pastatytos?
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Mano akimis kamščiai gana ženkliai sumažėjo. Dar prieš kokius 3 mėn. į darbą važiuodavau apie 1 valandą, dabar atlekiu per maždaug 40 min.
                                          Prieš porą dienų važiavau į Saulėtekį (vienas iš tų retų atvejų, kai važiuoju automobiliu), tai vietoj pusės valandos užtrukau 20 min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X