Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
-
Šiaip iš kalv g į konstit kaip ir užkabintas ženklas, kad negalima sukti kairėn tam tikromis valandomis. mačiau kelias dienas kaip milicija gaudė piktuosius pažeidėjus, bet kas įdomiausia, tada susidarė didelis kamštukas prie kalvarijų/ žalgirio, norinčių sukti į kairę...
Sakau, gal tą ženkliuką apskritai galėtų taikyti visą parą, o piktuosius pažeidėjus milicija galėtų bausti bausti ir dar kartą bausti? Šiaip bent jau mažiau įstrigtų aplink žaliąjį tiltą...
arba galėtų pagalvoti apie dar vieną sekciją posūkiui į kairę, kas būtų jau nebegerai važiuojantiems iš šiaurinės dalies?
o gal tiesiog pagaliau išgrūsti privačius automobilius iš tų vietų ir pridaryti A juostų? o kol oras pakenčiamas važinėjimui dviračiu, apskritai siūlau tokią transporto priemonę - vakar man ji pasiteisino
Comment
-
Naujovė veiks jau greitai
Po poros savaičių vilniečiams specialiose švieslentėse bus pateikiama informacija apie eismo sąlygas mieste.
Nors pagrindinėse miesto gatvėse šios švieslentės jau senokai įrengtos, kol kas jos neveikia.
Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“, kuri ir įrengia mieste šias informacines švieslentes, vadovas Vaidotas Antanavičius patikino, kad laukti ilgai nebereikės.
„Šiuo metu Ukmergės gatvės pabaigoje montuojama paskutinė švieslentė.
Kai ji bus galutinai įrengta, visas mieste esančias švieslentes sujungsime į vieną sistemą ir įjungsime.
Jau įrengtos švieslentės yra patikrintos – visos puikiai veikia. Jų kol kas neįjungiame, nes norime sutaupyti pinigų, reikalingų eksploatavimui“, – aiškino V.Antanavičius.
Informacinės švieslentės įrengtos judriausiose Vilniaus gatvėse, ten, kur didžiausias automobilių srautas.
Vairuotojai bus informuojami apie eismo sąlygas, oro temperatūrą, mieste atliekamą kelių remontą, automobilių spūstis ir kaip geriau jas apvažiuoti.
Iš viso Vilniuje bus įrengta 13 informacinių švieslenčių.
Šios švieslentės – automatizuotos šviesoforų sistemos dalis.
Lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
-
-
Spauskite ant pavadinimo tam, kad pamatytumėte reportažiuką, kaip spėju iš šiandienos Labo ryto.
Kada pajusime šviesoforų reguliavimo sistemos naudą?
Comment
-
jie norej sviesoforu pagalba valdyti ir pesciuju srautus. deja dabar as pastebiu tik viena: pesciuju nera net arti ,bet sviesoforas vis tiek persijungia i raudona ir stabdo visa eisma. manau,kad nieko kvailiau nebuvo galima sugalvoti. cia prie to paties ir sviesoforu rodykliu pakeitimas sviesoforu sekcijomis.anksciau praleisdami pesciuosius visi visa laika galejo sukti i desine. dabar pesciuju nera,bet visi vis tiek stovi ,nes nedega rodykle. kvailystes mieste kas antrame zingsnyje.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąjie norej sviesoforu pagalba valdyti ir pesciuju srautus. deja dabar as pastebiu tik viena: pesciuju nera net arti ,bet sviesoforas vis tiek persijungia i raudona ir stabdo visa eisma. manau,kad nieko kvailiau nebuvo galima sugalvoti. cia prie to paties ir sviesoforu rodykliu pakeitimas sviesoforu sekcijomis.anksciau praleisdami pesciuosius visi visa laika galejo sukti i desine. dabar pesciuju nera,bet visi vis tiek stovi ,nes nedega rodykle. kvailystes mieste kas antrame zingsnyje.
Dėl pėsčiųjų šviesoforų, tai bent Ukmergės g. dažnas atvejis kai žmogus paspaudžia mygtuką ir nesulaukęs pereina, o po keliasdešimt sekundžių sustabdytas transportas praleidinėja "orą". Nors berods Antakalnio g. yra tekę stabtelti prie tokio šviesoforo, kai ir mašinoms ir pėstiesiems degė raudona. Toks "valdymas" tai tikrai neskatina minėti sistemos geru žodžiu.
Comment
-
A jūs matėt kas tą reguliavimą sukant nuo Laisvės pr. į Narbuto gatvę? Stovi lyg ir du šviesoforai važiuojant dešiniau, vienas iš kairės, kitas iš dešinės. Dešinė eismo juosta yra A/TAKSI. O lentelė, vadinamasis "chaliavščikas" prikabintas tik prie dešiniojo šviesoforo.
Tai dešinėn sukt galiu ir būdamas kairiojoj juostoj?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDėl žalių rodyklių dešinėn, tai reiktu konkrečiau šnekėt kur ir kaip, nes ne vienoj sankryžoj jos dabar atsirado, kur anksčiau reikdavo laukti vardan tų pačių pėsčiųjų.
Dėl pėsčiųjų šviesoforų, tai bent Ukmergės g. dažnas atvejis kai žmogus paspaudžia mygtuką ir nesulaukęs pereina, o po keliasdešimt sekundžių sustabdytas transportas praleidinėja "orą". Nors berods Antakalnio g. yra tekę stabtelti prie tokio šviesoforo, kai ir mašinoms ir pėstiesiems degė raudona. Toks "valdymas" tai tikrai neskatina minėti sistemos geru žodžiu.
su pesciaisiais problemos budavo tik ten,kur prie sviesoforo nebudavo lenteles su zalia rodykle. tada kol masinos praleidinedavo pesciuosius baigdavo degti zalias. ten kur yra tos lenteles -nebudavo jokiu problemu. o dabar kai padare rodykles-reikia laukti. stai didlaukio gatve nusileisdavai nuo kalno ir galedavai sukti i desine i kalvariju gatve-nebuvo jokiu problemu. dabar padare zalia sekcija. atvaziuoji,masinu nera ir vis tiek stovi.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąA jūs matėt kas tą reguliavimą sukant nuo Laisvės pr. į Narbuto gatvę? Stovi lyg ir du šviesoforai važiuojant dešiniau, vienas iš kairės, kitas iš dešinės. Dešinė eismo juosta yra A/TAKSI. O lentelė, vadinamasis "chaliavščikas" prikabintas tik prie dešiniojo šviesoforo.
Tai dešinėn sukt galiu ir būdamas kairiojoj juostoj?
Parašė praeivis Rodyti pranešimąsu pesciaisiais problemos budavo tik ten,kur prie sviesoforo nebudavo lenteles su zalia rodykle. tada kol masinos praleidinedavo pesciuosius baigdavo degti zalias. ten kur yra tos lenteles -nebudavo jokiu problemu. o dabar kai padare rodykles-reikia laukti. stai didlaukio gatve nusileisdavai nuo kalno ir galedavai sukti i desine i kalvariju gatve-nebuvo jokiu problemu. dabar padare zalia sekcija. atvaziuoji,masinu nera ir vis tiek stovi.
Comment
-
Durniausia dalyka mano nuomomne padare tai kai vaziuoji narbuto gatve i kalna ir sankryzoj jei nori sukt i pasilaiciu puse. ANksciau tne atskiria dekdavo zalia ir veliau pestiesiems dabar abi sviesos kartu dega ir vairuotojai net nesusimasto praleist ten pesciuju tai buna tokiu nelabai linksmu situaciju
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJei gerai suprantu apie kurią vietą šneki, tai berods abi juostos skirtos sukti dešinėn, tuomet gali ir iš antros sukti nelaukdamas leidžiamojo signalo esant papildomai lentelei. Tarp kitko niekur nemačiau jog ta lentelė kabėtų ant kito nei dešinėj esantis šviesoforas, čia turbūt pagal standartus tik ten kabinama.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKaip ir suprantama. Ale man asmeniskai kitas dalykas uzkliuva. Kokio velnio tuomet isvis toj vietoj sviesoforas su rodyklemis reikalingas? Juolab, kad uzsidegusi zalia sviesa su rodykle, dar negarantuoja saugaus pravaziavimo, ba neretai visvien tenka praleidinet atvaziuojancius is kaires.
O ir siaip, iki sitos reorganizacijos toj vietoj nebuvo sviesoforo specialaus. Ar klystu?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Is Delfio straipsniukas, taipogi jau galima matyti vaizda per kamaeras sistemoje. Tik rodo ne tiesiogini-gyva vaizda o kaip nuotrauka uzfiksuoja kaip ant kameros paspaudi ir ismeta keliolikos sekundziu paveluota nuotrauka tos kameras, siaip visai nieko tik nezinau ar daznai ja naudosis siuo "pribambasu", koridoriaus uzkimstuma taipogi rodo. Gal kazkiek pades pries isvaziuojant i darba ar po zmonems.
Nauja informacinė sistema: kad vairuoti sostinėje būtų lengviau
Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
2009 vasario mėn. 1 d. 20:28 Nusiųsti
Informuokite apie klaidas
Skaityti komentarus (3)
Versija spausdinimui
DELFI
Internete pradėjo veikti Vilniaus miesto vairuotojų informacinė sistema. Puslapyje sviesoforai.lt vairuotojai gali sužinoti, kokiu maršrutu patogiausia nuvykti automobiliu iš vieno miesto taško į kitą. Puslapyje spalvomis „gyvai“ parodomas eismo intensyvumas pirmąjame „koridoriuje“ – atkarpoje nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto iki Žaliojo tilto.
„Kol kas matosi tik vienas „koridorius“, tačiau per mėnesį turėtų pasimatyti visos šešios atkarpos, beliko tik užbaigti programavimo darbus“, - DELFI žadėjo savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.
Jo teigimu, interneto puslapyje vairuotojai taip pat gali matyti, kuriose miesto vietose vyksta kelio remonto darbai ar įvyko autoavarijos, jeigu į jas yra kviečiami policijos pareigūnai: informacinė sistema yra suderinta su Bendruoju pagalbos centru ir telefono numeriu 112.
Žemėlapyje taip pat galima pasižiūrėti miesto gatvėse išdėstytų video kamerų rodomą vaizdą.
DELFI primena, kad Vilniuje jau kurį laiką diegiama vairuotojų prieštaringai vertinama per 100 mln. litų kainuojanti centralizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema.
Atsižvelgiant į transporto srautus ir eismo situaciją, mieste buvo nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose aktualiausia įrengti centralizuotą eismo valdymo sistemą: Tarptautinis oro uostas – Žaliasis tiltas, Žaliasis tiltas – Kalvarijų g., Žaliasis tiltas – Arsenalo g. – Antakalnio g. – Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.), J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.) – Savanorių pr. (iki Riovonių g.), Vasario 16-osios g. – Tauro g. – Šopeno g. – Pylimo g. – Vilniaus g. ir Vilniaus centrinė dalis.
Centralizuotą eismo valdymo sistemą sudaro eismo valdymo centras, automobilių eismo jutikliai ir šviesoforų valdikliai, eismo šviesoforai, viešojo transporto prioritetų sistema, vairuotojų informavimo švieslenčių sistema, eismo stebėjimo, informacinė bei greičio matavimo sistemos.
Visą projektą buvo žadama užbaigti iki praėjusių metų lapkričio, tačiau sistemos suderinimo darbai stringa.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąsu pesciaisiais problemos budavo tik ten,kur prie sviesoforo nebudavo lenteles su zalia rodykle. tada kol masinos praleidinedavo pesciuosius baigdavo degti zalias. ten kur yra tos lenteles -nebudavo jokiu problemu. o dabar kai padare rodykles-reikia laukti. stai didlaukio gatve nusileisdavai nuo kalno ir galedavai sukti i desine i kalvariju gatve-nebuvo jokiu problemu. dabar padare zalia sekcija. atvaziuoji,masinu nera ir vis tiek stovi.
2008-06-30 09:57:31
Eismo organizavimas
Didlaukio ir Kalvarijų gatvėje sankryžoje yra žalia rodyklė sukti į dešinę ties, kurie nusileidžia nuo Baltupių kalno. Piko metu dėl šios rodyklės degant raudonam signalui nuo Jeruzalės važiuojančiam transportui, į sankryžą įvažiuoja nusileidžiantys nuo kalno. Užsidegus žaliam signalui srautui nuo Jeruzalės praktiškai pravažiuoja tik keli automobiliai. Siūlau žalią rodyklę, leidžiančią sukti į dešinę, važiuojant nuo Baltupių kalno panaikinti.
Manau, kvailesnis sprendimas buvo panaikinti žalią rodyklę iš Žvalgų gatvės įsukti į Kalvarijų gatvę, nes ten ir vakarinio piko metu viskas pakankamai gerai susitvarkydavo. O dabar reikia veltui stovėt visada
Nebent pagal kažkieno sugalvotą tvarką į "žaliuoius koridorius" iš principo negalima įleist "nekontroliuojamų srautų"... Nors Kalvarijų gatvės atkarpos šiauriau Siemens arenos šviesoforo lyg ir nepripažįsta koridoriaus dalimi...Paskutinis taisė aRa; 2009.02.01, 23:06.
Comment
-
Netoli 'Panoramos' ir Stumbrų gatvės pastatė šviesaforą. Po pusės metų įjungė. Bereikalo. Pėstieji žalio signalo retai kada sulaukia, vistiek reikia po raudona bėgt. O tada po raudona stovi auto. Čia saugus eismas ar žalia banga? Reikėtų tuos kas šviesoforą reguliavo pavaikyt kokią diena po tą perėją.
Comment
-
Parašė gytisl Rodyti pranešimąNetoli 'Panoramos' ir Stumbrų gatvės pastatė šviesaforą. Po pusės metų įjungė. Bereikalo. Pėstieji žalio signalo retai kada sulaukia, vistiek reikia po raudona bėgt. O tada po raudona stovi auto. Čia saugus eismas ar žalia banga? Reikėtų tuos kas šviesoforą reguliavo pavaikyt kokią diena po tą perėją.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment