Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...Pirmas geras žingsnis būtų "iškirsti" Juozapavičiaus g. šviesoforą ir uždrausti ten sukimą į kairę bent darbo dienomis.
    Tai kaip ten biuruose ir įstaigose dirbantiem siūlai papulti? Gal nuo taip pat sėkmingai piko metu užkištos Rinktinės g.? Esmė, kad kogero netuos kaltinam. Reikia miesto planuotojam priekaištus reikšti, kad paskutiniu metu viską taip "zipuoja", kad ne šviesoforų čia problemos, o per tankaus miesto užstatymo.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Šiaip iš kalv g į konstit kaip ir užkabintas ženklas, kad negalima sukti kairėn tam tikromis valandomis. mačiau kelias dienas kaip milicija gaudė piktuosius pažeidėjus, bet kas įdomiausia, tada susidarė didelis kamštukas prie kalvarijų/ žalgirio, norinčių sukti į kairę...
      Sakau, gal tą ženkliuką apskritai galėtų taikyti visą parą, o piktuosius pažeidėjus milicija galėtų bausti bausti ir dar kartą bausti? Šiaip bent jau mažiau įstrigtų aplink žaliąjį tiltą...
      arba galėtų pagalvoti apie dar vieną sekciją posūkiui į kairę, kas būtų jau nebegerai važiuojantiems iš šiaurinės dalies?
      o gal tiesiog pagaliau išgrūsti privačius automobilius iš tų vietų ir pridaryti A juostų? o kol oras pakenčiamas važinėjimui dviračiu, apskritai siūlau tokią transporto priemonę - vakar man ji pasiteisino

      Comment


        Naujovė veiks jau greitai

        Po poros savaičių vilniečiams specialiose švieslentėse bus pateikiama informacija apie eismo sąlygas mieste.

        Nors pagrindinėse miesto gatvėse šios švieslentės jau senokai įrengtos, kol kas jos neveikia.

        Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“, kuri ir įrengia mieste šias informacines švieslentes, vadovas Vaidotas Antanavičius patikino, kad laukti ilgai nebereikės.

        „Šiuo metu Ukmergės gatvės pabaigoje montuojama paskutinė švieslentė.

        Kai ji bus galutinai įrengta, visas mieste esančias švieslentes sujungsime į vieną sistemą ir įjungsime.

        Jau įrengtos švieslentės yra patikrintos – visos puikiai veikia. Jų kol kas neįjungiame, nes norime sutaupyti pinigų, reikalingų eksploatavimui“, – aiškino V.Antanavičius.

        Informacinės švieslentės įrengtos judriausiose Vilniaus gatvėse, ten, kur didžiausias automobilių srautas.

        Vairuotojai bus informuojami apie eismo sąlygas, oro temperatūrą, mieste atliekamą kelių remontą, automobilių spūstis ir kaip geriau jas apvažiuoti.

        Iš viso Vilniuje bus įrengta 13 informacinių švieslenčių.

        Šios švieslentės – automatizuotos šviesoforų sistemos dalis.

        Lrytas.lt
        gera gyventi gerai

        Comment


          Parašė blitz Rodyti pranešimą
          Europa galėtų pasimokyti iš japonų:

          http://uk.youtube.com/watch?v=0fjRPMW_7K4&feature=dir
          Man ypač patiko kompaktiškas mašinų išvežimas.

          Comment


            Spauskite ant pavadinimo tam, kad pamatytumėte reportažiuką, kaip spėju iš šiandienos Labo ryto.

            Kada pajusime šviesoforų reguliavimo sistemos naudą?

            Comment


              nu va, pagaliau kažkas konkretesnio iš pirmų lūpų

              Comment


                jie norej sviesoforu pagalba valdyti ir pesciuju srautus. deja dabar as pastebiu tik viena: pesciuju nera net arti ,bet sviesoforas vis tiek persijungia i raudona ir stabdo visa eisma. manau,kad nieko kvailiau nebuvo galima sugalvoti. cia prie to paties ir sviesoforu rodykliu pakeitimas sviesoforu sekcijomis.anksciau praleisdami pesciuosius visi visa laika galejo sukti i desine. dabar pesciuju nera,bet visi vis tiek stovi ,nes nedega rodykle. kvailystes mieste kas antrame zingsnyje.

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  jie norej sviesoforu pagalba valdyti ir pesciuju srautus. deja dabar as pastebiu tik viena: pesciuju nera net arti ,bet sviesoforas vis tiek persijungia i raudona ir stabdo visa eisma. manau,kad nieko kvailiau nebuvo galima sugalvoti. cia prie to paties ir sviesoforu rodykliu pakeitimas sviesoforu sekcijomis.anksciau praleisdami pesciuosius visi visa laika galejo sukti i desine. dabar pesciuju nera,bet visi vis tiek stovi ,nes nedega rodykle. kvailystes mieste kas antrame zingsnyje.
                  Dėl žalių rodyklių dešinėn, tai reiktu konkrečiau šnekėt kur ir kaip, nes ne vienoj sankryžoj jos dabar atsirado, kur anksčiau reikdavo laukti vardan tų pačių pėsčiųjų.
                  Dėl pėsčiųjų šviesoforų, tai bent Ukmergės g. dažnas atvejis kai žmogus paspaudžia mygtuką ir nesulaukęs pereina, o po keliasdešimt sekundžių sustabdytas transportas praleidinėja "orą". Nors berods Antakalnio g. yra tekę stabtelti prie tokio šviesoforo, kai ir mašinoms ir pėstiesiems degė raudona. Toks "valdymas" tai tikrai neskatina minėti sistemos geru žodžiu.

                  Comment



                    Sistema 100% veiks po metų!
                    www.lt-lv-forum.org/

                    Comment


                      A jūs matėt kas tą reguliavimą sukant nuo Laisvės pr. į Narbuto gatvę? Stovi lyg ir du šviesoforai važiuojant dešiniau, vienas iš kairės, kitas iš dešinės. Dešinė eismo juosta yra A/TAKSI. O lentelė, vadinamasis "chaliavščikas" prikabintas tik prie dešiniojo šviesoforo.
                      Tai dešinėn sukt galiu ir būdamas kairiojoj juostoj?
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Dėl žalių rodyklių dešinėn, tai reiktu konkrečiau šnekėt kur ir kaip, nes ne vienoj sankryžoj jos dabar atsirado, kur anksčiau reikdavo laukti vardan tų pačių pėsčiųjų.
                        Dėl pėsčiųjų šviesoforų, tai bent Ukmergės g. dažnas atvejis kai žmogus paspaudžia mygtuką ir nesulaukęs pereina, o po keliasdešimt sekundžių sustabdytas transportas praleidinėja "orą". Nors berods Antakalnio g. yra tekę stabtelti prie tokio šviesoforo, kai ir mašinoms ir pėstiesiems degė raudona. Toks "valdymas" tai tikrai neskatina minėti sistemos geru žodžiu.

                        su pesciaisiais problemos budavo tik ten,kur prie sviesoforo nebudavo lenteles su zalia rodykle. tada kol masinos praleidinedavo pesciuosius baigdavo degti zalias. ten kur yra tos lenteles -nebudavo jokiu problemu. o dabar kai padare rodykles-reikia laukti. stai didlaukio gatve nusileisdavai nuo kalno ir galedavai sukti i desine i kalvariju gatve-nebuvo jokiu problemu. dabar padare zalia sekcija. atvaziuoji,masinu nera ir vis tiek stovi.

                        Comment


                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                          A jūs matėt kas tą reguliavimą sukant nuo Laisvės pr. į Narbuto gatvę? Stovi lyg ir du šviesoforai važiuojant dešiniau, vienas iš kairės, kitas iš dešinės. Dešinė eismo juosta yra A/TAKSI. O lentelė, vadinamasis "chaliavščikas" prikabintas tik prie dešiniojo šviesoforo.
                          Tai dešinėn sukt galiu ir būdamas kairiojoj juostoj?
                          Jei gerai suprantu apie kurią vietą šneki, tai berods abi juostos skirtos sukti dešinėn, tuomet gali ir iš antros sukti nelaukdamas leidžiamojo signalo esant papildomai lentelei. Tarp kitko niekur nemačiau jog ta lentelė kabėtų ant kito nei dešinėj esantis šviesoforas, čia turbūt pagal standartus tik ten kabinama.


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          su pesciaisiais problemos budavo tik ten,kur prie sviesoforo nebudavo lenteles su zalia rodykle. tada kol masinos praleidinedavo pesciuosius baigdavo degti zalias. ten kur yra tos lenteles -nebudavo jokiu problemu. o dabar kai padare rodykles-reikia laukti. stai didlaukio gatve nusileisdavai nuo kalno ir galedavai sukti i desine i kalvariju gatve-nebuvo jokiu problemu. dabar padare zalia sekcija. atvaziuoji,masinu nera ir vis tiek stovi.
                          Priešinga situacija Šilo/Antakalnio g. sankryžoje. Anksčiau norint sukti į dešinę reikdavo laukti žalios rodyklės, nes ten buvo ir pėsčiųjų šviesoforas. Dabar ten jau kabo žalia lentelė
                          Paskutinis taisė sleader; 2009.01.15, 19:44. Priežastis: pacitavau ir kitą pranešimą

                          Comment


                            Durniausia dalyka mano nuomomne padare tai kai vaziuoji narbuto gatve i kalna ir sankryzoj jei nori sukt i pasilaiciu puse. ANksciau tne atskiria dekdavo zalia ir veliau pestiesiems dabar abi sviesos kartu dega ir vairuotojai net nesusimasto praleist ten pesciuju tai buna tokiu nelabai linksmu situaciju

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Jei gerai suprantu apie kurią vietą šneki, tai berods abi juostos skirtos sukti dešinėn, tuomet gali ir iš antros sukti nelaukdamas leidžiamojo signalo esant papildomai lentelei. Tarp kitko niekur nemačiau jog ta lentelė kabėtų ant kito nei dešinėj esantis šviesoforas, čia turbūt pagal standartus tik ten kabinama.
                              Kaip ir suprantama. Ale man asmeniskai kitas dalykas uzkliuva. Kokio velnio tuomet isvis toj vietoj sviesoforas su rodyklemis reikalingas? Juolab, kad uzsidegusi zalia sviesa su rodykle, dar negarantuoja saugaus pravaziavimo, ba neretai visvien tenka praleidinet atvaziuojancius is kaires.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Kaip ir suprantama. Ale man asmeniskai kitas dalykas uzkliuva. Kokio velnio tuomet isvis toj vietoj sviesoforas su rodyklemis reikalingas? Juolab, kad uzsidegusi zalia sviesa su rodykle, dar negarantuoja saugaus pravaziavimo, ba neretai visvien tenka praleidinet atvaziuojancius is kaires.
                                Tai va, kad nelabai reikalingas.
                                O ir siaip, iki sitos reorganizacijos toj vietoj nebuvo sviesoforo specialaus. Ar klystu?
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Is Delfio straipsniukas, taipogi jau galima matyti vaizda per kamaeras sistemoje. Tik rodo ne tiesiogini-gyva vaizda o kaip nuotrauka uzfiksuoja kaip ant kameros paspaudi ir ismeta keliolikos sekundziu paveluota nuotrauka tos kameras, siaip visai nieko tik nezinau ar daznai ja naudosis siuo "pribambasu", koridoriaus uzkimstuma taipogi rodo. Gal kazkiek pades pries isvaziuojant i darba ar po zmonems.

                                  Nauja informacinė sistema: kad vairuoti sostinėje būtų lengviau

                                  Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
                                  2009 vasario mėn. 1 d. 20:28 Nusiųsti
                                  Informuokite apie klaidas
                                  Skaityti komentarus (3)
                                  Versija spausdinimui



                                  DELFI
                                  Internete pradėjo veikti Vilniaus miesto vairuotojų informacinė sistema. Puslapyje sviesoforai.lt vairuotojai gali sužinoti, kokiu maršrutu patogiausia nuvykti automobiliu iš vieno miesto taško į kitą. Puslapyje spalvomis „gyvai“ parodomas eismo intensyvumas pirmąjame „koridoriuje“ – atkarpoje nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto iki Žaliojo tilto.



                                  „Kol kas matosi tik vienas „koridorius“, tačiau per mėnesį turėtų pasimatyti visos šešios atkarpos, beliko tik užbaigti programavimo darbus“, - DELFI žadėjo savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Vaidotas Antanavičius.

                                  Jo teigimu, interneto puslapyje vairuotojai taip pat gali matyti, kuriose miesto vietose vyksta kelio remonto darbai ar įvyko autoavarijos, jeigu į jas yra kviečiami policijos pareigūnai: informacinė sistema yra suderinta su Bendruoju pagalbos centru ir telefono numeriu 112.

                                  Žemėlapyje taip pat galima pasižiūrėti miesto gatvėse išdėstytų video kamerų rodomą vaizdą.


                                  DELFI primena, kad Vilniuje jau kurį laiką diegiama vairuotojų prieštaringai vertinama per 100 mln. litų kainuojanti centralizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema.

                                  Atsižvelgiant į transporto srautus ir eismo situaciją, mieste buvo nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose aktualiausia įrengti centralizuotą eismo valdymo sistemą: Tarptautinis oro uostas – Žaliasis tiltas, Žaliasis tiltas – Kalvarijų g., Žaliasis tiltas – Arsenalo g. – Antakalnio g. – Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.), J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.) – Savanorių pr. (iki Riovonių g.), Vasario 16-osios g. – Tauro g. – Šopeno g. – Pylimo g. – Vilniaus g. ir Vilniaus centrinė dalis.

                                  Centralizuotą eismo valdymo sistemą sudaro eismo valdymo centras, automobilių eismo jutikliai ir šviesoforų valdikliai, eismo šviesoforai, viešojo transporto prioritetų sistema, vairuotojų informavimo švieslenčių sistema, eismo stebėjimo, informacinė bei greičio matavimo sistemos.

                                  Visą projektą buvo žadama užbaigti iki praėjusių metų lapkričio, tačiau sistemos suderinimo darbai stringa.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    su pesciaisiais problemos budavo tik ten,kur prie sviesoforo nebudavo lenteles su zalia rodykle. tada kol masinos praleidinedavo pesciuosius baigdavo degti zalias. ten kur yra tos lenteles -nebudavo jokiu problemu. o dabar kai padare rodykles-reikia laukti. stai didlaukio gatve nusileisdavai nuo kalno ir galedavai sukti i desine i kalvariju gatve-nebuvo jokiu problemu. dabar padare zalia sekcija. atvaziuoji,masinu nera ir vis tiek stovi.
                                    Savivaldybės puslapyje yra skiltis "Miesto problemos" ir viena iš miestiečių kadaise užrašytų problemų buvo būtent apie tai:
                                    2008-06-30 09:57:31
                                    Eismo organizavimas
                                    Didlaukio ir Kalvarijų gatvėje sankryžoje yra žalia rodyklė sukti į dešinę ties, kurie nusileidžia nuo Baltupių kalno. Piko metu dėl šios rodyklės degant raudonam signalui nuo Jeruzalės važiuojančiam transportui, į sankryžą įvažiuoja nusileidžiantys nuo kalno. Užsidegus žaliam signalui srautui nuo Jeruzalės praktiškai pravažiuoja tik keli automobiliai. Siūlau žalią rodyklę, leidžiančią sukti į dešinę, važiuojant nuo Baltupių kalno panaikinti.
                                    Gal atsižvelgdami į tokius skundus, o gal keisdami šviesoforus ir panaikino žalią rodyklę. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad rytais ten situacija išties būdavo tokia, kaip aprašyta. Kol nėra pakankamos kultūros, gal tokie sprendimai ir teisingi, nepaisant to, kad visą likusį paros metą ir savaitgaliais ta žalia rodyklė niekam nemaišytų.

                                    Manau, kvailesnis sprendimas buvo panaikinti žalią rodyklę iš Žvalgų gatvės įsukti į Kalvarijų gatvę, nes ten ir vakarinio piko metu viskas pakankamai gerai susitvarkydavo. O dabar reikia veltui stovėt visada

                                    Nebent pagal kažkieno sugalvotą tvarką į "žaliuoius koridorius" iš principo negalima įleist "nekontroliuojamų srautų"... Nors Kalvarijų gatvės atkarpos šiauriau Siemens arenos šviesoforo lyg ir nepripažįsta koridoriaus dalimi...
                                    Paskutinis taisė aRa; 2009.02.01, 23:06.

                                    Comment


                                      Naktį ėjau tuščiomis gatvėmis. Prie pėsčiųjų perėjų priėjus užsidegdavo žalia. Patiko
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Netoli 'Panoramos' ir Stumbrų gatvės pastatė šviesaforą. Po pusės metų įjungė. Bereikalo. Pėstieji žalio signalo retai kada sulaukia, vistiek reikia po raudona bėgt. O tada po raudona stovi auto. Čia saugus eismas ar žalia banga? Reikėtų tuos kas šviesoforą reguliavo pavaikyt kokią diena po tą perėją.

                                        Comment


                                          Parašė gytisl Rodyti pranešimą
                                          Netoli 'Panoramos' ir Stumbrų gatvės pastatė šviesaforą. Po pusės metų įjungė. Bereikalo. Pėstieji žalio signalo retai kada sulaukia, vistiek reikia po raudona bėgt. O tada po raudona stovi auto. Čia saugus eismas ar žalia banga? Reikėtų tuos kas šviesoforą reguliavo pavaikyt kokią diena po tą perėją.
                                          Pėstiesėms ši sistema naudinga tik išdalies. O šeip raudona bus dažnai, nes prioritetas yra automobiliai ir kol bus srautas didesnis, nei 2 automobiliai, tol švies raudona spalva. Tiesa, geras variantas dabar yra Gerosios Vilties - Savanorių pr. sankryžoje, ten gan operatyviai veikia reguliavimas. Kol G. Vilties gatvė tuščia žalia Savanorių prospekte šviečia ištisai.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X