Saugumą padidintų Kęsučio gatvėje uždarymas įvažiavimų iš visų šalutinių gatvių, o tam tikslui palikti tik kelias reguliuojamas sankryžas (tarkim su Latvių ir Mickevičiaus g.) Nes dabar Kęstučio gatve vyskta gana intesyvus viešojo transporto judėjimas, dėl ko, kiekvienoje iš tų nereguliuojamų sankryžų Kęstučio gatvėje įvyksta nemažai eismo įvykių.
Griaut lūšnas, barus ir platint gatvę Beje, gal kas žino ar yra numatytas koks nors šios gatvės rekonstrukcijos planas ateityje? Ar čia Žvėrynas ir nieko liesti negalima?
Griaut lūšnas, barus ir platint gatvę Beje, gal kas žino ar yra numatytas koks nors šios gatvės rekonstrukcijos planas ateityje? Ar čia Žvėrynas ir nieko liesti negalima?
Gatvės platinimas problemų, kurias minėjau neišspręstų. Greičiau jų tik padaugėtų, padidėjus greičiui Kęstučio gatvėje. Pagalvok, kas būtų, kai pėstieji pradėtų vaikščioti per greitą ir plačią gatvę ir iš tų visų šalutinių gatvių sukinėtų automobliai į tokią gatvę?
Gatvės platinimas problemų, kurias minėjau neišspręstų. Greičiau jų tik padaugėtų, padidėjus greičiui Kęstučio gatvėje. Pagalvok, kas būtų, kai pėstieji pradėtų vaikščioti per greitą ir plačią gatvę ir iš tų visų šalutinių gatvių sukinėtų automobliai į tokią gatvę?
Tai matai, yra toks žodis kaip - projektavimas Norint viską galima padaryti, bet čia Lietuva...
Tai matai, yra toks žodis kaip - projektavimas Norint viską galima padaryti, bet čia Lietuva...
Apie tai ir kalbu, platesnės gatvės projektavimas problemų neišspręstų. Lietuva čia ar ne esmės nekeičia, pėstieji visada eis, kur jiems arčiau ir greičiau, o per platesnę gatvę nebus saugiau pereiti ar tai Lietuva ar ne. Pėstieji niekur nedings, kol bus viešasis transportas, neišgriausi juk pusę žvėryno dėl vienos tranzitinės gatvės.
Nu matai, čia kaip pažiūrėsi. Vardan saugumo galima puikiai projektuot viską, čia tik lėšų klausimas. O kaip žinia, daugiausią jų suvalgo lūšnų savininkai, prašantys daugiau, nei įvertino NT vertintojai
Būdavo, skubi į traukinį, pamatai jau nuvažiuojantį, bet kol garvežys įsibėgėja, tai pabėgėjai iš paskos ir pasivijai - pats mačiau filmuose. O dabar durys užsidaro ir iškart greitai ima važiuoti. Visiškai negalvoja apie paprastus žmones geležinkelininkai.
Čia nelabai į temą, bet nesusilaikysiu nepakomentavęs. /\
Pagalvoja. Į dyzeliuką gali suspėt, nes kol tik būna tik pradėjęs judėti tai mašinistas sustabdo, mat jie veidrodžiais nepasikliauja (arba tai daro labai retai), o iškiša galvą pro langą ir žiūri. Oro uosto automotrisė buvo sustojus net du kartus iš eilės.
Eile metu vaikams buvo kalama, kad per pereja galima eiti kai dega zalias zmogeliukas, o kas dabar? kam tos trys spalvos pestiesiems reikalingos? gal kad vairuotojus klaidint?
cia teisingai pastebeta. Ypac nakti klaidina tie pesciuju sviesoforai.ir kalvariju gatveje prie sankryzos su pramogu arena is pradziuju uzsidega zalia pestiesiems,vairuotojai pradeda judeti,po to pastebi ,kad kiti dega raudonai,vel stabdo.po poros sekundziu uzsidega zalia pagrindiniuose-vel vaziuoja. taip kad suklysta is desimties net keli vairuotojai.
Paskutinis taisė Romas; 2008.12.11, 19:57.
Priežastis: Pataisytas citavimas
Diskusija apie švieslentes ir pėsčiųjų šviesoforus atkelta iš temos "Infrastruktūros projektai Vilniuje". Atsiprašau, kad persipynė diskusijos apie švieslentes ir naujus šviesoforus Žvėryne.
Beje, gal reikėtų atskiros temos toms informacinėms lentoms su mažom raidytėm?
ir kalvariju gatveje prie sankryzos su pramogu arena is pradziuju uzsidega zalia pestiesiems,vairuotojai pradeda judeti,po to pastebi ,kad kiti dega raudonai,vel stabdo.po poros sekundziu uzsidega zalia pagrindiniuose-vel vaziuoja. taip kad suklysta is desimties net keli vairuotojai.
Tas šviesoforas prie "Siemenso" - vienas iš tų, kurie išvis nereikalingi
Tas šviesoforas prie "Siemenso" - vienas iš tų, kurie išvis nereikalingi
Apskritai nereikalingas? Kaip tada reiktų pasukti nuo ,,Siemens'o'' į kairę į Kalvarijų gatvę? Kol nėra šiaurinės gatvės nelabai yra alternatyvų, kur važiuoti.
Galbūt vakare po renginių jo reikia (nors policininkų vis tiek reikia tvarkai prižiūrėti).
O kam jis reikalingas (ir dar su sekcijomis) ryte?
Na sukančių į kairę susidaro kartais nemažai abiem juostom, aš pats ten kartais pravažiuoju. Srautas, kai padarė jungtį su Geležinio vilko gatve eina iš jos, pro ,,Wichy'' ir ,,Siemens'' kas nori patekti į kalvarijų gatvę, arba nuo akropolio važiuojantys Ozo gatve, kad kamštyje prie Kalvarijų- Ozo sankryžos nereiktų stovėti.
/\ A, čia tas atvejis, kai gudručiams sudaromos šiltnamio sąlygos, o pagrindinis srautas turi stovėti.
Kodėl? Nevisai taip, tarkim aš galiu važiuoti Geležinio vilko gatve, pasukti į Ozo gatvę, gaišti laiką ir dar pailginti kamštį, arba važiuoti mano minėtu maršrutu. Nuo to visiems geriau, kad srautai kuo daugiau pasiskirsytų, tam ir yra tiesiamos naujos gatvės, ko pasekoje ir nauji šviesaforai atsiranda. O kalvarijų gatvėje dėl to šviesaforo kamčiai tikrai nepailgėja, vis tiek viskas atsiremia į Ozo-kalvarijų sankryžą, tad iš esmės koks skirtumas ryte, ar judant kamštyje keliolika sekundžių pastovėsiu neriedėdamas ir praleisiu sukančius į kairę ar ne.
Apskritai nereikalingas? Kaip tada reiktų pasukti nuo ,,Siemens'o'' į kairę į Kalvarijų gatvę? Kol nėra šiaurinės gatvės nelabai yra alternatyvų, kur važiuoti.
Sorry, Lettered, labai nepataikei į... Tas šviesoforas gal ir reikalingas renginių metu (tai yra kelioms valandoms), bet velniop jį jungti rytinio piko metu? Man anksti ryte kiekviena sekundė auksinė.
Sorry, Lettered, labai nepataikei į... Tas šviesoforas gal ir reikalingas renginių metu (tai yra kelioms valandoms), bet velniop jį jungti rytinio piko metu? Man anksti ryte kiekviena sekundė auksinė.
Tai Tu nepateikei, nieko ryte ten neprarandi, juk stovi ištisai kamštyje, kai koks skirtumas, ar praleisi, ką nors prieš save pravažiuoti ar ne? Ta sankryža ne tik į reginius važiuoti dabar skirta, o jungtis tarp Kalvarijų ir Ozo bei Geležinio vilko gatvių.
Tai Tu nepateikei, nieko ryte ten neprarandi, juk stovi ištisai kamštyje, kai koks skirtumas, ar praleisi, ką nors prieš save pravažiuoti ar ne? Ta sankryža ne tik į reginius važiuoti dabar skirta, o jungtis tarp Kalvarijų ir Ozo bei Geležinio vilko gatvių.
Tingiu aiškint smulkmenas, tik lengvąja važiuoju Geležinio Vilko gatve, o viešuoju - Kalvarijų gatve. Kaip žinia, tuo šviesoforu reguliuojama sankryža kerta A juostą.
Tingiu aiškint smulkmenas, tik lengvąja važiuoju Geležinio Vilko gatve, o viešuoju - Kalvarijų gatve. Kaip žinia, tuo šviesoforu reguliuojama sankryža kerta A juostą.
Kad jokių rimtų argumetų nepateiki, tik sakai, kas pačiam asmeniškai naudinga, labai lietuviškas požiūris. Aš irgi galiu pasakyti, jei tau brangios kelios sekundės, tai man dar brangesnės keliolika minučių. Reikia ryte tas kelias sekundes anskčiau atsikelti, taip pažiūrėjus, kas kerta A juostas, tai pusę šviesaforų reiktų naikinti.
Šiandien panašus straipsnis apie Antakalnio žiedą buvo ir L.ryte (tik kažkodėl kita autorė).
Patiko viena reguliuotojo "auksinė" mintis
Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
2008 gruodžio mėn. 11 d. 15:43 Nepavyksta iki galo sureguliuoti Vilniaus šviesoforų
Šiandien šviesoforai dirbo pusantros valandos, pravažumas žiede buvo geras, tačiau spūstys susidarė prieigose“, - DELFI ketvirtadienį teigė SĮ „Susisiekimo pslaugos“ Eismo skyriaus viršininkas
Šios dienos straipsnis iš L.ryto apie Antakalnio žiedą.
Patiko viena auksinė mintis
.
Logikos tame yra, į patį žiedą lengviau ir saugiau įvažiuoti, tik kitas reikalas iki jo privažiuoti. Šiaip tas žiedas visai netinkamas šviesaforiniam reguliavimui, nes neracionaliai srautai paskirstomi, geriau tada būtų padarę paprastą sankryžą (iš visų pusių dvi juostos skirtos tiesiai važiuoti ir po vieną į kairę ir dešinę)
Comment