Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Giedra70 Rodyti pranešimą

    Nu čia tai geras.
    Ypač suma gera, o svarbiausia, pinigus galima bus "virškinti" be pedsakų

    Comment


      #22
      Įdomu pabrangimas: 40 000 x 1000 Lt
      P.S. taip parasiau, kad aiškiau suprast kokia tai suma, nes žodis mln. kažkaip jau nieko nebesako, kad tai didelė suma.

      Ir kad nepasibaigtų šis projektas viso labo 3 švieslentėm per visą miestą ir keleta bobulių prie monitorių stebinčių sankryžas. Dar šis projektas gali persidengti su miesto kameromis, už kurias kaip ir sumokėjom. Tad dabar sumokėsim dar sykį už ta patį

      Comment


        #23
        Įsivaizduokim:
        Įsėdam į automobilį, GPS'e ant žemėlapio pasirenkam galutinį maršruto tašką, o sistema parenka patį tinkamiausią kelią nuo esamos padėties iki galutinio taško ne vien pagal atstumą, bet ir pagal esamą padėtį keliuose (mašinų srautus/užtvertus-remontuojamus kelius ir pan.). Toliau sau sėkmingai važiuojam apytuštėm gatvėm, girdėdami nurodymus kur sukti.
        Automatizuota eismo valdymo sistema būtų pagrindas tam.

        Comment


          #24
          Bet kaži ar į kainą įskaičiuota visų gatvių ir pravažiavimų ištyrimas. Čia turi chebra apvažiuoti kiekviena užkampį ir išmatuoti pravažiavimo trukmę ir t.t.. Tokį darba studentai galėtų ne taip jau ir brangiai atlikti. Bet valdininkai kaip visada be keleto šimtų tūkstančių ar tiksliau keletos milijonų nepajudintų iš vietos.

          Comment


            #25
            Vilniuje pradedama diegti centralizuota šviesoforų sistema

            Vilniuje pradedama diegti centralizuota šviesoforų sistema. Šiandien SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ir tiekėjų grupės atstovai sostinės Savivaldybėje pasirašė sutartį dėl automatizuotos šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos Vilniuje diegimo darbų ir eksploatacijos paslaugų pirkimo.
            Sostinėje įdiegus automatizuotą šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemą sumažės automobilių stovėjimo laikas prie sankryžų, palengvės visuomeninio transporto darbas, specialiųjų tarnybų transporto priemonės greičiau pasieks tikslą, padidės eismo saugumas, miestas bus mažiau teršiamas transporto išmetamosiomis dujomis. Specialistų skaičiavimu, ekonominė projekto nauda per metus sudarys 19 mln. litų. Skaičiuojama, kad per metus beveik 1 mln. valandų sumažės kelionės laiko sąnaudos, 13 proc. sumažės avaringumas, degalų sunaudojimo ekonomija sieks 2 mln. litų, vidutinis greitis pagrindiniuose Vilniaus miesto transporto koridoriuose padidės 10-25 procentais.
            „Vilniuje įdiegsime moderniausią regione eismo reguliavimo sistemą, kuri transporto pralaidumą mieste padidins apie 20 proc. Tikimės, kad teigiamą efektą vilniečiai pajus jau po kelių mėnesių“, - sakė sostinės meras Artūras Zuokas.
            Centralizuotą šviesoforinio reguliavimo sistemą sudarys eismo valdymo centras, šviesoforai, automobilių eismo jutikliai ir eismo šviesoforų valdikliai, viešojo transporto prioritetų sistema, vairuotojų informavimo švieslenčių sistema, eismo stebėjimo sistema, informacinė sistema ir greičio matavimo sistema.
            Diegiant eismo srauto valdymo sistemą, važiuojamosios dalies dangoje prieš šviesoforus bus įrengiami specialūs jutikliai, sujungti su šviesoforo valdymo įranga. Jie fiksuos ir perduos šviesoforo valdikliui duomenis apie eismo srautą sankryžose. Šviesoforo valdymo įranga pagal užfiksuotus srautus ir nustatytus šviesoforo darbo režimo parametrus koordinuos eismo srautą ir pralaidumą sankryžose. Naudojama šviesoforų valdymo įranga sujungta į automatizuoto eismo valdymo sistemą, perduos duomenis apie transporto srautus ir šviesoforo gedimus.
            Diegiant šią sistemą numatoma įrengti naujus ar modernizuoti per 2700 šviesoforus mieste. 38-iose sankryžose bus įrengta 418 naujų šviesoforų, 70-yje sankryžų numatyta pakeisti 373 šviesoforus, dar 1 399 transporto ir pėsčiųjų šviesoforus 90-yje sankryžų numatoma rekonstruoti. Visi Vilniaus mieste veikiantys šviesoforų valdikliai bus sujungti į bendrąją centralizuoto eismo valdymo sistemą. Ši sistema bus įdiegta iki 2008 metų vidurio.
            Centralizuotą šviesoforų sistemą sostinėje įdiegs tiekėjų grupė, kurią sudaro UAB “Eismas”, UAB “Fima”, UAB “Hnit-Baltic Geoinfoservisas”, UAB “Siemens”, laimėjusi konkursą. Projekto vertė 145 mln. litų.
            Šiuo metu automobilizacijos lygis Vilniuje jau viršija 450 automobilių 1000 gyventojų.
            www.vilnius.lt

            Comment


              #26
              Pasakos apie šviesoforų efektus man atrodo kaip sunkaus ligonio klejonės - kai tik įsisuka dabartiniai reguliuotojai, iškart atsiranda kamščiai, pvz.,
              - Kalvarijų gatvėje tarp Kazlausko ir Žvalgų g. (ar kam nors yra pavykę pravažiuoti 500 m atkarpą nesustojus prie vieno iš trijų šviesoforų),
              - Lukšio / Ulonų / Verkių g.
              - Žirmūnų / Minties g.
              - Baltupio / Ateities g.
              - Laisvės pr. / Rygos / Buivydiškių g.
              Paskutinis taisė Romas; 2008.05.09, 07:37. Priežastis: Kopija iš temos "Infrastruktūros projektai Vilniuje"

              Comment


                #27
                Nemanau, kad galima lyginti automatizuotą šviesoforų valdymo sistemą su dabartiniu vienkartiniu šviesoforų nureguliavimu "iš akies" ir palikimu likimo valiai.

                Comment


                  #28
                  Vilniuje pradėti centralizuotos šviesoforų sistemos įrengimo darbai
                  2006-12-20





                  Sostinėje prasidėjo automatizuotos šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos įdiegimo darbai. Šiandien šviesoforų keitimo darbus vienoje iš pirmų sankryžų J. Tumo-Vaižganto gatvėje apžiūrėjo Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas, Savivaldybės specialistai, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorius V. Antanavičius, tiekėjų UAB „Eismas“ direktorius M. Kandziarauskas.
                  Atsižvelgiant į transporto srautus ir eismo situaciją, mieste nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose ir bus įrengta centralizuota eismo valdymo sistema. Tai – magistralės „Tarptautinis oro uostas–Žaliasis tiltas“, „Žaliasis tiltas–Kalvarijų g.“, „Žaliasis tiltas–Arsenalo g.–Antakalnio g.–Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)“, „J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.)–Savanorių pr. (iki Riovonių g.)“, „Vasario 16-osios g.–Tauro g.–Šopeno g.–Pylimo g.–Vilniaus g.“ ir Vilniaus miesto centrinė dalis.
                  Centralizuotą eismo valdymo sistemą sudarys eismo valdymo centras, automobilių eismo jutikliai ir šviesoforų valdikliai, eismo šviesoforai, viešojo transporto prioritetų sistema, vairuotojų informavimo švieslenčių sistema, eismo stebėjimo, informacinė bei greičio matavimo sistemos.

                  Aš asmeniškai netikiu šios sistemos efektyvumu. Bus išmesta į balą beveik 200 mln., o piko metu ji nieko neduos. Kai ne pikas, žinoma bus maloniau pravažiuoti, bet jei visos aplinkinės gatvės ir sankryžos totaliai užkištos, tai nors 10 automatizuotų sistemų diek, vis viena efektas bus nulinis.
                  Parašas :)

                  Comment


                    #29
                    Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                    Aš asmeniškai netikiu šios sistemos efektyvumu. Bus išmesta į balą beveik 200 mln., o piko metu ji nieko neduos. Kai ne pikas, žinoma bus maloniau pravažiuoti, bet jei visos aplinkinės gatvės ir sankryžos totaliai užkištos, tai nors 10 automatizuotų sistemų diek, vis viena efektas bus nulinis.
                    Ir kaip tu nustatei, kad sistema bus neefektyvi?
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      #30
                      Tai čia ta sistema veiks tik keliose pagrindinėse gatvėse? Tuomet nieko gero.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Tai čia ta sistema veiks tik keliose pagrindinėse gatvėse? Tuomet nieko gero.
                        Eismo valdymo centras užtikrins, kad eismas būtų reguliuojamas pagal esamą transporto situaciją, parinks konkrečioms situacijoms tinkamiausius eismo valdymo planus ir koordinuos šviesoforų veikimą. Visų šviesoforų valdikliai bus sujungti į vieningą centralizuoto valdymo sistemą. Pagal automobilių eismo jutiklių teikiamą informaciją kiekvienoje sankryžoje šviesoforų valdikliai optimizuos šviesoforų darbą, užtikrindami maksimalų sankryžų pralaidumą.
                        Vairuotus informuos specialios švieslentės, kurios pateiks aktualią informaciją apie eismo sąlygas mieste, meteorologines sąlygas, vykdomus kelio darbus, susidariusius kamščius, siūlomus alternatyvius maršrutus. Siekiant operatyviai reaguoti į galimus eismo sutrikimus ir avarijas, problemiškiausios sankryžos bus stebimos per papildomai įrengtas vaizdo stebėjimo kameras.
                        Centralizuota eismo valdymo sistema padės taupyti laiką, mažins avaringumą, degalų suvartojimą, aplinkos taršą. Numatoma šio projekto ekonominė nauda per metus sieks 19 mln. litų.
                        Šiuo metu Vilniuje yra 156 sankryžos, kurių maždaug pusė renovuota, tačiau likusiose stovi prieš 20 metų įrengti šviesoforai. Šio projekto metu sostinės gatvėse bus pakeisti apie 1150 šviesoforų.
                        Manau kad daug kur veiks... pamatysim.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                          Ir kaip tu nustatei, kad sistema bus neefektyvi?
                          Tai jau seniai nustatyta. Ne pirmas miestas, kur ji diegiama. Jeigu viršyjamas gatvių, o ypač sankryžų pralaidumas, paprasčiausiai sistema neranda sprendimų (logiška). Kita vertus, Vilniuje ne piko metu pravažiuojamumas yra ir taip gana geras, ypač ten kur gatvės ne po vieną juostą. Taip kad išmintis būtų tokia - platinkite gatves, sankryžas, naikinkit akligatvius - efektas tikras ir nenuginčyjamas.

                          Comment


                            #33
                            Tokia sistema tikrai būtų naudinga (beje ir spūsčių metu), tad neaišku ką jūs galvojat rašydami, kad ji visiškai neveiksminga ir pan.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tai jau seniai nustatyta. Ne pirmas miestas, kur ji diegiama. Jeigu viršyjamas gatvių, o ypač sankryžų pralaidumas, paprasčiausiai sistema neranda sprendimų (logiška).
                              As galeciau pasakyti kad ponas esate labai kukliai susipazines su tokiu ar panasiu sistemu veikimo principais, dirbtinio intelekto ir ziniu baziu technologijomis. Taigi sakyti kad tokia sistema, esant srautui virsijanciam gatviu pralaiduma, neras sprendimu yra mazu maziausiai apsurdiska.
                              Mano galerijos:
                              Flickr'e

                              Comment


                                #35
                                Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                As galeciau pasakyti kad ponas esate labai kukliai susipazines su tokiu ar panasiu sistemu veikimo principais, dirbtinio intelekto ir ziniu baziu technologijomis. Taigi sakyti kad tokia sistema, esant srautui virsijanciam gatviu pralaiduma, neras sprendimu yra mazu maziausiai apsurdiska.
                                Ar nepastebi, kad pats sau prieštarauji? Kaip gali rasti logišką sprendimą viršijus kokias nors ribas? (Šiuo atveju viršijus gatvių ar sankryžų pralaidumą).
                                Šiuo atveju sistema vairuotojams tik gali pasiūlyti kažkokią alternatyvą, bet jei jis bus absurdiška (ką dažnai sugalvoja mūsų valdžioje esantys asmenys) ar vairuotojui nenaudingas tai jis tikrai tuo pasiūlymu nesinaudos ir toliau stovės kamštyje.
                                Dar neteko girdėti, kad kokia nors sistema PASAULYJE padėtų išspręsti pralaidumo optimizavomo užduotis jei yra viršyta fizinė pralaidumo riba. Jei sistema rado sprendima - reiškia fizinė riba dar nebuvo viršyta, o tik neoptimaliai paskirstyti srautai
                                Parašas :)

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                  Šiuo atveju sistema vairuotojams tik gali pasiūlyti kažkokią alternatyvą, bet jei jis bus absurdiška (ką dažnai sugalvoja mūsų valdžioje esantys asmenys) ar vairuotojui nenaudingas tai jis tikrai tuo pasiūlymu nesinaudos ir toliau stovės kamštyje.
                                  Sistema pasiūlys visiems persėst į viešąjį transportą ir išsijungs

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                    Ar nepastebi, kad pats sau prieštarauji? Kaip gali rasti logišką sprendimą viršijus kokias nors ribas? (Šiuo atveju viršijus gatvių ar sankryžų pralaidumą).
                                    Šiuo atveju sistema vairuotojams tik gali pasiūlyti kažkokią alternatyvą, bet jei jis bus absurdiška (ką dažnai sugalvoja mūsų valdžioje esantys asmenys) ar vairuotojui nenaudingas tai jis tikrai tuo pasiūlymu nesinaudos ir toliau stovės kamštyje.
                                    Dar neteko girdėti, kad kokia nors sistema PASAULYJE padėtų išspręsti pralaidumo optimizavomo užduotis jei yra viršyta fizinė pralaidumo riba. Jei sistema rado sprendima - reiškia fizinė riba dar nebuvo viršyta, o tik neoptimaliai paskirstyti srautai
                                    teoriskai tu teisus bet praktiskai galima surast sprendimu budu. Cia viskas priklausytu daugiau nuo laiko intervalo.
                                    Galiu pabandyt suformuot pavyzdy. kur nebutinai realybiai butu..
                                    Sakykim eina gatvej is eiles trys dideles sankryzos, kurios piko metu visiskai uzsikemsa. Priezastis to gali buti pasalinis ivykis kuris sumazina prailaiduma arba visiskai blokuoja pravaziavima tam tikra kryptimi (pvz avarija). Tokiu atveju AVS reakcija galetu buti, Eismo ta kryptimi uzdraudimas (pvz tai krypciai visalaik raudona sviesa, kol nebus pasalintos kliutys), ir alternatyvaus marsruto nurodymas.
                                    ar vairuotojui nenaudingas tai jis tikrai tuo pasiūlymu nesinaudos ir toliau stovės kamštyje.
                                    Taip aisku gali buti. Bet tai nereiskia kad tai AVS kalte.

                                    Aisku mano sitas pavyzdys nepilnai atsako ir tavo teigini ir as sutinku kad negalima ispresti pralaidumo optimizacijos uzduoties kai virsijama fizine pralaidumo riba. Bet siuo atveju taikant realioje situacijoje tikimybe kad butu pasiekta "patine" situacija, yra nykstamai maza. Todel dazniausiai virsytas pralaidumas gali butu tik tam tikromis kryptimis, o sita uzdaviny padetu ispresti alternatyviu varijantu parinkimas.
                                    Mano galerijos:
                                    Flickr'e

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė umbrella Rodyti pranešimą

                                      Taip aisku gali buti. Bet tai nereiskia kad tai AVS kalte.
                                      Tai nieks AVS nekaltina, aš irgi nekaltinu, tik stebūklų iš jos nesitikiu. Žinoma ši sistema turės teigiamą įtaką bendram eismo organizavimui mieste, bet nuo kamščių tikrai neišgelbės.
                                      Kamščius pilnai panaikinti gali tik papildomų gatvių tiesimas, naujų kelių lygių sankryžų statymas ir žinoma alternatyvaus visuomeninio transporto vystymas, kad dabar dalis vairuotojų, važiuojančių nuosavomis a/m susiviliotų persėsti į visuomeninį transportą, kuris būtų pakankamai komfortabilus ir žinoma be BOMŽų.

                                      Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                      Aisku mano sitas pavyzdys nepilnai atsako ir tavo teigini ir as sutinku kad negalima ispresti pralaidumo optimizacijos uzduoties kai virsijama fizine pralaidumo riba. Bet siuo atveju taikant realioje situacijoje tikimybe kad butu pasiekta "patine" situacija, yra nykstamai maza. Todel dazniausiai virsytas pralaidumas gali butu tik tam tikromis kryptimis, o sita uzdaviny padetu ispresti alternatyviu varijantu parinkimas.
                                      Ta tavo minima "patinė" situacija dažnokai pasitaiko ir pasitaikys įvykus eismo įvykiui centre ar netikėtai (mūsų kelius prižiūrinčioms tarnyboms) kaip pvz. vakar paaiškėjus, kad gruodžio mėn. Lietuvoje gali snigti. Tada staigiai sulėtėjus bendram transporto srautui, o kai kuriose vietose net praktiškai sustojus ir būna viršijama fizinė pralaidumo riba, o kaip mes visi žinome, Vilniuje tikrai nėra pakankamai alternatyvių gatvių, kad apvažiuotume užsikimšusiais vietas.

                                      Pasikartosiu, kad ši sistema turės teigiamą efektą, bet man nesitiki, kad duos tokį teigiamą efektą, kad pasiteisin į jį investuotos daugiamilijoninės lėšos.......? Nepiko metu važiavimo komfortas tikrai padidės, bet piko...? Ar sumažins kamščiuose praleidžiamą laiką ar ne sužinosime tik įdiegus pilnai visą žadamą sistemą ir, kaip paaiškėjo, deje ji neapims viso miesto (nors prezentacijose apie tai niekur nebuvo užsimenama).
                                      Paskutinis taisė Svecias; 2006.12.21, 12:09.
                                      Parašas :)

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                        Tai nieks AVS nekaltina, aš irgi nekaltinu, tik stebūklų iš jos nesitikiu. Žinoma ši sistema turės teigiamą įtaką bendram eismo organizavimui mieste, bet nuo kamščių tikrai neišgelbės.
                                        Kamščius pilnai panaikinti gali tik papildomų gatvių tiesimas, naujų kelių lygių sankryžų statymas ir žinoma alternatyvaus visuomeninio transporto vystymas, kad dabar dalis vairuotojų, važiuojančių nuosavomis a/m susiviliotų persėsti į visuomeninį transportą, kuris būtų pakankamai komfortabilus ir žinoma be BOMŽų.
                                        Pilnai pritariu.

                                        Comment


                                          #40
                                          Vilniuje pradėti centralizuotos šviesoforų sistemos įrengimo darbai







                                          www.vilnius.lt

                                          Geroj vietoj pradėjo .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X