Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
-
Aš tai puikiai suprantu, kodėl piktinasi. Nes gyvenimas pablogėjo, ir galo tam nematyti. Kažkaip sunku buvo numatyti, kad derinimo darbai gali trukti kelis mėnesius. Sakyčiau vyksta ne tiek derinimas, kiek patirties rinkimas realiomis sąlygomis tikrame mieste. Tarybiniais laikais buvo tokia populiari frazė iš filmo: "Тренируйся лучше на кошках".
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąAš tai puikiai suprantu, kodėl piktinasi. Nes gyvenimas pablogėjo, ir galo tam nematyti. Kažkaip sunku buvo numatyti, kad derinimo darbai gali trukti kelis mėnesius. Sakyčiau vyksta ne tiek derinimas, kiek patirties rinkimas realiomis sąlygomis tikrame mieste. Tarybiniais laikais buvo tokia populiari frazė iš filmo: "Тренируйся лучше на кошках".
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNedaug trūksta, kad būtų kaip Kairo mieste. Ten šviesoforų niekas nežiūri, ženklų taip pat...
Comment
-
Parašė AIRzol Rodyti pranešimąNelabai suprantu, ko čia visi piktinasi naująja sistema, juk ji dar nepajungta, o tik visokiausių bandymų ir montavimų stadijoje
Comment
-
Bėda, ta, kad dar dispečerinė atrodo neveikia. Ar jau kas pasikeitė? Žodžiu, tie davikliai ir kameros, ne visur bus skirti eismo srautų reaguliavimui, o tiesiog stebėjimui. Reikia nenustebti, kad kaikur sankryžose pokyčių su šviesoforų "spalvom" nebus.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė AIRzol Rodyti pranešimąNelabai suprantu, ko čia visi piktinasi naująja sistema, juk ji dar nepajungta, o tik visokiausių bandymų ir montavimų stadijoje
nes dabar gyvenimas pablogėjo, reikia dažniau stot, startuot, gaištam daugiau laiko, degiam daugiau kuro, teršiam daugiau orą, gadinam daugiau nervų...
Comment
-
Kaip lietuviai nekantrūs tai matosi tiek kelyje, kai lenkia per dešinę, ilgom šviesom isterijas demonstruodami... tiek forumuose, burbėdami kaip antai šitoj temoj. Tai gal tada visus pavadinimus pakeiskim - vakarinis Vilniaus "aplinkkelis", ir pan..? Galų gale, kol dar neatidarytas tai ir nėr pagrindo tikėt kad išvis jis egzistuoja? Žmonės, turėkit kantrybės. Sistemos tokios egzistuoja ne vienoje vakarų šalyje ir puikiausiai veikia, tai ne eksperimentą čia daro o patikrintą dalyką diegia. Palaukit kol pastatys, paleis, o tada komentuokit. Pabandykit įsivaizduot kompiuterį be operacinės sistemos. Kol kas tie šviesoforai yra būtent tokioj stadijoj.
Comment
-
Parašė testudo Rodyti pranešimąKaip lietuviai nekantrūs tai matosi tiek kelyje, kai lenkia per dešinę, ilgom šviesom isterijas demonstruodami... tiek forumuose, burbėdami kaip antai šitoj temoj. Tai gal tada visus pavadinimus pakeiskim - vakarinis Vilniaus "aplinkkelis", ir pan..? Galų gale, kol dar neatidarytas tai ir nėr pagrindo tikėt kad išvis jis egzistuoja? Žmonės, turėkit kantrybės. Sistemos tokios egzistuoja ne vienoje vakarų šalyje ir puikiausiai veikia, tai ne eksperimentą čia daro o patikrintą dalyką diegia. Palaukit kol pastatys, paleis, o tada komentuokit. Pabandykit įsivaizduot kompiuterį be operacinės sistemos. Kol kas tie šviesoforai yra būtent tokioj stadijoj.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Žmonės gali būti kantrūs tam tikrą laiką. Vieni ilgiau, kiti trumpiau, bet be galo kantrių beveik nepasitaiko. Ir visi būna gerokai kantresni, kai žino terminus. Tai va. Kai pradėjo viską rausti ir statyti tuos šviesoforus, tai buvo galima aiškiai pasakyti, kad sistema pilnai funkcionuos, tarkim, nuo 2009 metų pavasario. Nes bent jau aš taip įsivaizdavau, kad nuo rugsėjo mėnesio. Tai čia vienas dalykas. Kitas dalykas būtų tiesiog nejungti bent jau tų šviesoforų, kurie kol kas padėtį tik blogina, kol nebus viskas iki galo sujungta ir pajungta. Dar buvo galima kaip nors darbų eigą nukreipti tokiu būdu, kad kuo anksčiau pasijustų teigiami rezultatai, kad ir lokalūs. Pavyzdžiui, pilnai įrengti vieną žalią koridorių, paskui imtis kito, ir t.t. Etapai būtų trumpesni, rezultatai irgi matytųsi greičiau. Jeigu pats pirmas žalias koridorius duotų konkrečios naudos, tai visi daug lengviau pakeltų laikinus nepatogumus dėl sekančių.Paskutinis taisė balietis; 2008.10.22, 13:25.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąŽmonės gali būti kantrūs tam tikrą laiką. Vieni ilgiau, kiti trumpiau, bet be galo kantrių beveik nepasitaiko. Ir visi būna gerokai kantresni, kai žino terminus. Tai va. Kai pradėjo viską rausti ir statyti tuos šviesoforus, tai buvo galima aiškiai pasakyti, kad sistema pilnai funkcionuos, tarkim, nuo 2009 metų pavasario. Nes bent jau aš taip įsivaizdavau, kad nuo rugsėjo mėnesio. Tai čia vienas dalykas. Kitas dalykas būtų tiesiog nejungti bent jau tų šviesoforų, kurie kol kas padėtį tik blogina, kol nebus viskas iki galo sujungta ir pajungta. Dar buvo galima kaip nors darbų eigą nukreipti tokiu būdu, kad kuo anksčiau pasijustų teigiami rezultatai, kad ir lokalūs. Pavyzdžiui, pilnai įrengti vieną žalią koridorių, paskui imtis kito, ir t.t. Etapai būtų trumpesni, rezultatai irgi matytųsi greičiau. Jeigu pats pirmas žalias koridorius duotų konkrečios naudos, tai visi daug lengviau pakletų laikinus nepatogumus dėl sekančių.
Comment
-
Informacinių technologijų taikymas miesto transporto organizavime
/\is cia galima atsisiuti prezentacija skirta siai sistemai
Comment
-
Net neatidarius Pietinio aplinkkelio labai išaugo Naugarduko gatvės vaidmuo - gali tiesiai išvažiuoti į Vilkpėdės gatvę. Apie šviesoforų ciklus Naugarduko - Švitrigailos sankryžoj geriau nerašyti - ten yra "tuščias" kanalas Nr.1 nuo aerouosto link upės, o važiuojantys Naugarduko gatve negali be kliūčių važiuoti tiesiai - sukantys į dešinę praleidžia pėsčiuosius, o iš kairės juostos sukama į kairę.
Parašė testudo Rodyti pranešimąKaip lietuviai nekantrūs tai matosi (...) forumuose, burbėdami kaip antai šitoj temoj.
Labai padaugėjo sukančių į Naugarduko gatvę iš Kauno gatvės. Padaryta sekcija. Padaryta ir atskira juosta. Dabar Kauno-Žemaitės-Naugarduko gatvėje yra trys juostos.
Tiesa, juostų žymėjimas su pasityčiojimo elementais - vienoje tų juostų vos telpa gal pora mašinų. Realiai srautas tiesiai juda tik viena juosta vietoj anksčiau buvusių dviejų.
Comment
-
Tai, kad čia išvis dar net neveikia niekas Veikiantis daviklis tik Kauno/Švitrigailos g. sankryžoj. Apie Naugarduko dar nesvaigit, ten jei kas ir pasikeitė, tai kelios sekcijos, bet jos dar į tinklą net neįjungtos. Veikia kaip atskiri blokai, kas tikrai sukelia tokius marzamus... Kai įjungs pavasarį tada ir spręsim ar čia viskas ok. Tikrai reikia kantrumo. O beto jau anksčiau minėjau, kad tikėtina jog apie 20 proc. kamštyje stovi bereikalo, t.y. važiuoja tik dėl to, kad turi ratus... Romai, nebūk toks viską smerkiantis. Patarsiu bereikalo nevažinėti ir nereikės bumbėti, kad viskas yra blogai. Tada neimi į galvą ir mažiau nervųPaskutinis taisė SPX; 2008.11.04, 20:26.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Ačiū už pastabas.
Turiu savo akis. Atskiriu, kur kelionė pailgėjo keliomis dešimtimis minučių vien dėl buko šviesoforų statymo ten, kur nereikia ir esamų sureguliavimo "į pievas"
----
Vis dėl to, paakintas kolegų, bandau optimistiškai pažvelgti į šią nuostabią "sistemą"
Dar vienas geriausios pasaulyje sistemos pasiekimas - ženkliai padidėjo pralaidumas visuose koridoriaus Nr. 1 ruožuose. Ypač puikūs "sistemos" derinimo rezultatai žiede prie Operos. Čia pralaidumas padidėjo 60 ar 70% (tiesa, kol kas tik ryte ir tik į Žaliojo tilto pusę).
Praėjus pusei minutės nuo oro uosto pusės pravažiavo gal 5 ar 6 mašinos. Visokie važiuojantys 'be reikalo" nuo Žaliojo tilto tegul pastovi ir pasigėri nuostabiausiu pasiekimu - išnykusiais kaščiais ten, kur ir taip nėra mašinų.
Žaliasis tiltas ryte. Kai į jungtas šviesoforas su Juozapavičiaus gatve, ten yra dar geresni rezultatai - visi laukia susigrūdę Kalvarijų - Šeimyniškių sankryžoje
Comment
-
Šiandien vėl buvo įjungti niekam nereikalingi šviesoforai:
1. Ties Siemens arena (labai akivaizdi pažanga - ten santykis 50/50, o ne 50/20 Siemens akligatvio naudai)
2. Lukšio - Kalvarijų g. (ten sugebėta padaryti kamščius ir savaitgalį)
3. Kalvarijų - Juozapavičiaus g. (dabar ten iš šono įsilieja srautas jau dviejose vietose, o pagrindinis srautas stovi)
Kelionės laikas pailgėjo dar 20 minučių.
Comment
Comment