Man patiko vienas dalykas N. Vilnioje: Dumu, Dziaugsmo ir S. Batoro gatviu sankryzose:
Ten labai seni sviesoforai yra keiciami i naujus, matyt. Ir, aisku, iskastos didziules transejos. Ir stai puikioji liutis. Rezultate: Dumu ir Batoro gatviu sankryzoje vienas sviesoforas uzsitrumpino ir pastoviai silpnai dega zalia, ir retsykiais, lyg primirga, raudona. Meistrai
Taip, nes ne pati sistema yra bloga, išskyrus kelis atvejus, o blogai valdoma, Bet tikėkimės tos kabutės laikinos, kol viską darbuotojai suprogramuos, įvertins srautus, išmoks su ja dirbti ir pan.
Kai tik bus mažiausi pažangos požymiai, kabutės bus nuimtos.
Bet pvz. tų švieslenčių prasmės tai aš nesuprantu. Na gerai, gali parodyti oro temperatūrą, pranešti apie vykstančius remonto darbus kelyje, na bet ne už tokią kainą!!!
Švieslentės gal būtų ir nieko, jei iš ties naudotų šiuolaikiškesnes technologijas, bent jau normalų LCD ekraną surištą su valdymo centro informaciniu kompu (jau seniai taip veikia reklaminiai stendai), o ne 70-ųjų metų tablo su 12V lempikėmis. .
Taip, nes ne pati sistema yra bloga, išskyrus kelis atvejus, o blogai valdoma
Tai kada ir kas pagaliau pradės valdyti. Penktadienį Žemaitės gatve kamštis vos ne iki stoties, o Savanorių pr. visiškai tuščias. G.Vilties g. -tas pat. Kur išgirtieji davikliai???
Iš viso Vilniaus gatvėse bus įrengta 13 vairuotojų informavimo švieslenčių.
Didelius lauko ekranus primenantys įrenginiai informuos vairuotojus apie eismo sąlygas. Bus skelbiama apie oro temperatūrą, įvairius kelio darbus, leistiną greitį, kuriose miesto vietose susidarė automobilių spūstys ir kaip būtų galima jas apvažiuoti.
tai jau tikrai...spesi ten perskaityti tiek informacijos ir suprasti kaip ten ka galima apvaziuoti..:-)
Paskutinis taisė Romas; 2008.10.19, 12:39.
Priežastis: Citavimas
Na galima ir teigiamų dalykų įžvelgti, pvz. pagreitėjo šviesų persijungimas, ryškiau šviečia šviesoforai (net ir saulėtą dieną galima įžiūrėti spalvą).
tu taip manai? o tai,kad pesciuju nuo automobiliu eismo sfiesoforai beveik niekuo nesiskiria -tau netrukdo? pesciuju gal tik kokiu sprindziu zemesnis,o visa kita tas pats. Vaziuoji is toliau nemazindamas greicio ir matai: i tave atsukti sviesoforai vieni dega zaliai ,kiti raudonai....:-))) labai reikia atidziai ziureti ir paciam ir stebeti,kad dar kas nors kitas susipainiojes neivaziuotu.
Paskutinis taisė Romas; 2008.10.19, 12:38.
Priežastis: Citavimas
tu taip manai? o tai,kad pesciuju nuo automobiliu eismo sfiesoforai beveik niekuo nesiskiria -tau netrukdo? pesciuju gal tik kokiu sprindziu zemesnis,o visa kita tas pats. Vaziuoji is toliau nemazindamas greicio ir matai: i tave atsukti sviesoforai vieni dega zaliai ,kiti raudonai....:-))) labai reikia atidziai ziureti ir paciam ir stebeti,kad dar kas nors kitas susipainiojes neivaziuotu.
Tai jau tikrai, su tais pesciuju sviesoforais prichalturino. Kad bent zmogeliukai butu nupiesti, tai ne beveik tokio pacio diametro blynai sviecia. Man ir paciam teko eit per gatve Gerosios Vilties - Naugarduko sankryzoj. Sulaukiau zalio signalo, o kazkoks mikriukas aiskiai pamane, kad ten jam uzsidege ir kesinosi mane suvazineti.
Tai gal pagaliau bus kaip Europoj - trumpai pėstiesiems dega žalia šviesa, vėliau jungiama geltona. Jei pėsčiųjų yra, automobiliai leidžia jiems baigti eiti per perėją, jei pėstieji jauni ir vikrūs bei perėją jau perėję automobiliai gali važiuoti, o ne kantriai laukti prie tuščios perėjos.
Bet šiaip tai nieko gero iš tų šviesoforų. Dabar jau net Pašilaičių gatvėje vieną pasodino. Ir nesvarbu, kad ten tų mašinų nedaug ir niekam tas šviesoforas nereikalingas.
Tai gal pagaliau bus kaip Europoj - trumpai pėstiesiems dega žalia šviesa, vėliau jungiama geltona. Jei pėsčiųjų yra, automobiliai leidžia jiems baigti eiti per perėją, jei pėstieji jauni ir vikrūs bei perėją jau perėję automobiliai gali važiuoti, o ne kantriai laukti prie tuščios perėjos.
Tikrai nebloga sistema - tokią neseniai mačiau Romoj. Iš esmės ten pėstiesiems vertimas būtų toks - žalia - eik, geltona - eik kiek greičiau, raudona - elkis pagal aplinkybes. Žalia dega labai trumpai, geltona - gana ilgai.
Eglė Digrytė, Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
2008 spalio mėn. 20 d. 00:10
Karas su spūstimis – ne visada efektyvus, suprantamas ir atitinkantis KET
Nematome mes jokių „žalių juostų“, nepakliūname į jokią „bangą“. Daugiausiai per dvi sankryžas pravažiuojame degant žaliai šviesai, o po to vis tiek stojame į kamštį
(...)
Kiek laiko matome mirksinčius šviesoforus – vis nesugeba jų sureguliuoti ir paleisti į darbą. Šviesoforai sustatyti, pinigai investuoti, o rezultato neturime.
Pats straipsnis gana padrikas - ten ir apie dviratininkus, ir apie Olandų žiedą.
Tačiau yra nemažai protingų komentarų
DJV, 2008 10 20 09:08
Koks bardakas leidziantis nuo ex siaures miestelio Apkasu gatve link kalvariju turgaus!!!anksciau buvo minimalus kamsciai, o dabar sviesoforu pristate, masinu kamsciai prasideda jau nuo kalno..juda letai ir tt. grazinkit sena tvarka!!!
-----
1,2,3, 2008 10 20 09:10
Nauji šviesoforai trukdo eismui. Tai faktas. Kai Kalvarijų g. ties sankryža su gatve į Siemens areną įjungė šviesoforą susidarė tokia spūstis, kokios dar nebuvo. Kai šis šviesoforas yra išjungtas (pvz., šiandien) - viskas Ok. Taip pat pastebėjau, kad kamštis Kalvarijų g. ženkliai buvo sumažėjęs, kai dėl kažkokių priežasčių buvo išjungtas šviesoforas tiek Norfa.
-----
1,2,3, 2008 10 20 09:15
Šviesoforų sistemos autoriams ir užsakovams yra pats laikas viešai pasakyti, kad sumanymas buvo blogas, jo įgyvendinimo poveikis neįvertintas, o pinigai, kuriuos buvo galima panaudoti viadukų statybai, yra didžiąja dalimi išmesti į balą. Ir užtenka visiems meluoti, kad problemos laikinos ir išsispręs kai sistema bus sureguliuota. Tai yra nerimta.
vienas is pavyzdziu: naujas sviesoforas prie Gelezino vilko/Zalgirio g. sankryzos. jo pastatymas sankryzos pralaiduma sumazino min. 30proc. ir pilnai nubrauke viaduko nuo Gelezinio vilko i Ukmerges gatve nauda. kamsciai vel tokie, kaip iki ta viaduka pastatant.
Sviesoforas pestiesiems prie Kalvariju/ Zalgirio g. - ne pestiesiems skirtas. pesciuju sviesoforas yra dvieju daliu (raudona ir zalia) su zmoniu figuromis, sis - triju daliu be figureliu. naturalu, kad automobiliai pagal ji vaziuoja.
Kitas pavyzdys - su papildomu posukio segmentu. pateiksiu du pav.
- segmentas sukti i kaire: sankryza Kalvariju/Ateities. nebuvo segmento, pasukti i kaire dideliu problemu nebuvo. pastate segmenta, atsirado nedideli kamsciai. laukti pasukti reikia min. 2x ilgiau.
- segmentas posukiui i desine: sankryza Paneriu/Svitrigailos. is paneriu g. pasukti link viaduko per gelezinkeli, pastatytas naujas posukio i desine segmentas (vietoj lenteles posukiui i desine). kamsciai atsirado kaip ir visais atvejais anksciau, kai ta lentele nuimdavo. nueme lentele jau trecia karta. pries tai kiekvienas toks "eksperimentas" privesdavo prie kamsciu.
-----
Kysininkavimas, 2008 10 20 11:33
Kysininkavimas ir korupcija Vilniaus miesto taryboje - tai kamsciu priezastis!
Paziurekit i Ukmerges g.: prie Senuku NET 3 sviesoforai!!! pzdc... prie kiekvienos parduotuves po sviesofora! Negi visi po darbo tik ir svajoja uzsukti i koki plyteliu turgu?
Naujausias pavyzdis - Panorama! Kokio velnio ten sankryza buvo irengineti? Juk ziedas uz 100m.
Aisku, atsakymas paprastas - OTKATAI (10%). Poro debilisku prekybos centru pelnosi viso miesto saskaita.
Logika turi buti paprasta: nori statyti prekybos centra, - statyk, bet jokiu papildomu sviesoforu nebus! Per maza apyvarta? OK, - statyk viaduka savo saskaita!
Comment