Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kema Rodyti pranešimą

    Pasak Vilniaus mero Juozo Imbraso, "jei Vilniaus vairuotojai duos daugiau signalų, kad sistema neveikia tinkamai, teks projektą pristabdyti ir iš esmės peržiūrėsime sutartį. Mažinsime pinigus, šviesoforų skaičių. Nemokėsime pinigų!"

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18350771
    Tiesiog labai labai graudu
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Pasak Vilniaus mero Juozo Imbraso, "jei Vilniaus vairuotojai duos daugiau signalų, kad sistema neveikia tinkamai, teks projektą pristabdyti ir iš esmės peržiūrėsime sutartį. Mažinsime pinigus, šviesoforų skaičių. Nemokėsime pinigų!"
      Tai tuomet jei garazu savininkai "duos dagiau signalu" reiktu sustabdyti ir vakarinio aplinkelio projekta, arba jei sodininkai "pasignalizuos" gal pamirstam ir Siaurine gatve....

      Comment


        Šiandien 'apturėjau garbę' važiuoti 34 autobuso maršrutu. Nuo stoties iki Baltupių važiavau 46 min. (išvažiavau iš stoties 15.01h), ypač keikiaus kai autobusas važiavo Olandų gatve, kurią leisiu sau pavadinti "šviesoforų alėja". Mano nuomone, šioje gatvėje nereikalingas nei vienas šviesoforas. Tokiais momentais imi svajingai įsivaizduoti save lekiantį metro...
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Šiandien 'apturėjau garbę' važiuoti 34 autobuso maršrutu. Nuo stoties iki Baltupių važiavau 46 min. (išvažiavau iš stoties 15.01h), ypač keikiaus kai autobusas važiavo Olandų gatve, kurią leisiu sau pavadinti "šviesoforų alėja". Mano nuomone, šioje gatvėje nereikalingas nei vienas šviesoforas. Tokiais momentais imi svajingai įsivaizduoti save lekiantį metro...
          Šiaip tai Olandų gatvėje neatsirado nei vieno naujo šviesoforo.

          Antakalnio gatvėje paskutiniu metu teko dažniau pavažinėti, tai nelabai kliudo tie šviesoforai. O kai jie bus įjungti į sistemą, tai manau bus iš vis gerai.

          Klinikų g. leidimas sukti tik į dešinę tikrai idiotiškas. Krūva automobilių priverstinai suka dešinėn ir tada jau užkemša Antakalnio gatvę kai sustoja apsisukinėjimui.

          Tokį variantą pateisinčiau, nebent jei Antakalnio g. raudona užsidegtų tik iš centro pusės, o į centro pusę eismas nebūtų nutraukiamas. Tada taip, iš Klinikų g., sukantys kairėn trukdytų.

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Šiaip tai Olandų gatvėje neatsirado nei vieno naujo šviesoforo.

            Antakalnio gatvėje paskutiniu metu teko dažniau pavažinėti, tai nelabai kliudo tie šviesoforai. O kai jie bus įjungti į sistemą, tai manau bus iš vis gerai.

            Klinikų g. leidimas sukti tik į dešinę tikrai idiotiškas. Krūva automobilių priverstinai suka dešinėn ir tada jau užkemša Antakalnio gatvę kai sustoja apsisukinėjimui.

            Tokį variantą pateisinčiau, nebent jei Antakalnio g. raudona užsidegtų tik iš centro pusės, o į centro pusę eismas nebūtų nutraukiamas. Tada taip, iš Klinikų g., sukantys kairėn trukdytų.
            Gal kai normaliai veiks sistema taip ir bus Ypač ryte toks variantas būtų pateisinamas, kai nemažas srautas Antakalnio gatve juda link centro.
            Flickr

            Comment


              O as kazkaip nesupratau... cia per visas naujienas reke kad sistema - sh ir tik pablogino situacija, nors mano ziniomis, kolkas ijungtas tik vienas "koridorius". Tai apie ka cia tada kalba? Apie testini olandu ziedo ijungima? Zurnalistai kaip visada rekia bele rekt...

              Comment


                Parašė jarik Rodyti pranešimą
                O as kazkaip nesupratau... cia per visas naujienas reke kad sistema - sh ir tik pablogino situacija, nors mano ziniomis, kolkas ijungtas tik vienas "koridorius". Tai apie ka cia tada kalba? Apie testini olandu ziedo ijungima? Zurnalistai kaip visada rekia bele rekt...
                Būtent žurnalistai rašo visokias nesamones, nes neranda apie ką rašyt, arba nesugeba pasigilinti į viską išsamiau. Ir jei mano žinios nepasenusios, tai ta eismo valdymo sistema (interaktyvi siemens kompanijos sistema) dar neveikia nė viename "koridoriuje". Pirmajama koridoriuje buvo tik sujungti šviesoforai su eismo valdymo centru, tačiau nebuvo pajungta sistema reaguojanti į daviklius. Gal jau pajungė, tačiau nepastebėjau jokių pokyčių eismo valdyme per pastaraji mėnesi, tai turbūt dar net ir ten sistema pilnai neįdiegta.

                Comment


                  Švieslentės informuos apie eismo sąlygas

                  Vilniaus gatvėse dabar sparčiai statomos vairuotojų informacinės švieslentės, tačiau kol kas jos neveiks.

                  Šiuo metu Baltupiuose kyla dar viena, vairuotojams skirta švieslentė. Geležinio Vilko gatvės pabaigoje statoma švieslentė tik pradėta įrenginėti.

                  Didelis ekranas pastatytas turėtų būti po poros savaičių, tačiau artimiausiu metu jis dar neveiks.

                  „Šios vairuotojų informacinės švieslentės yra diegiamos kartu su automatizuota šviesoforų sistema.

                  Tai vienas bendras projektas.Šiuo metu mieste jau yra įrengtos kelios tokios švieslentės, tačiau nė viena jų dar neveikia.

                  Negalime jų pajungti, nes nėra galutinai įdiegta šviesoforų sistema. Kai mieste veiks „žalieji koridoriai“, tai ir šios švieslentės atliks savo funkciją“, – aiškino šviesoforų sistemą mieste diegiančios bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ Eismo skyriaus viršininkas Jevgenijus Solovjovas.

                  Šiuo metu tokios švieslentės pastatytos Ukmergės, Dariaus ir Girėno, S.Batoro, Geležinio Vilko gatvėse, Pilaitės ir Savanorių prospektuose.

                  Iš viso Vilniaus gatvėse bus įrengta 13 vairuotojų informavimo švieslenčių.

                  Didelius lauko ekranus primenantys įrenginiai informuos vairuotojus apie eismo sąlygas. Bus skelbiama apie oro temperatūrą, įvairius kelio darbus, leistiną greitį, kuriose miesto vietose susidarė automobilių spūstys ir kaip būtų galima jas apvažiuoti.

                  Kiek kainuos įrengti tokias vairuotojų informavimo švieslentes, J.Solovjovas atsakyti negalėjo.

                  „Švieslenčių kaina įeina į bendrą šviesoforų diegimo projekto kainą, tad jų išskirti negaliu“, – teigė viršininkas.

                  lrytas.lt
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    Pora paskutinių dienų buvo įjungti visi šviesoforai.

                    Teko patikslinti temos pavadinimą. Žodis "sistema" patalpintas į kabutes.
                    Galimi kiti variantai - Šviesoforų "valdymo" sistema ir kiti.

                    Visi pasiūlymai sveikintini.
                    Svetimų kalbų žodžių "chaltūra", "bardakas" ir pan. prašome siūlymuose nenaudoti

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Pora paskutinių dienų buvo įjungti visi šviesoforai.

                      Teko patikslinti temos pavadinimą. Žodis "sistema" patalpintas į kabutes.
                      Galimi kiti variantai - Šviesoforų "valdymo" sistema ir kiti.

                      Visi pasiūlymai sveikintini.
                      Svetimų kalbų žodžių "chaltūra", "bardakas" ir pan. prašome siūlymuose nenaudoti
                      O kodėl sistema kabutėse?
                      Flickr

                      Comment


                        Šviesoforininkai sugebėjo padaryti tai, kas atrodė neįmanoma.

                        1. Ryte niekad nebuvo kamščių Ateities - Kalvarijų sankryžoje. Padaryta sekcija į kairę. Į kairę spėja pravažiuti tik 2-3 mašinos ir žalia pradeda mirksėti. Ten "kišenėje" nebetelpa mašinos, visos važiuojančios tiesiai link Santariškių rikiuojasi į pirmą eilę ir sudaro kamštį. Vakare ten turbūt buvo dar didesni kamščiai.

                        2. Įjungė ryte šviesoforus Kalvarijų gatvėje prie "Zymens" arenos. O atrodė, kad jie bus skirti tik srautams per renginius reguliuoti.
                        Kažkas siūlė pakentėti, kol bus sureguoliuoti. Tačiau kokiu (...) reikia būti, kad pagrindiniu keliu degtų žalia šviesa 20 sekundžių, o šalutiniame - 50 sekundžių. Iš ryto tuo šalutiniu keliu važinėja tik mikriukai ir kiti "lindikai". Juk Arenoje ar akvaparke niekas nenakvoja...

                        3. Įjungė šviesoforą Kalvarijų - Lukšio sankryžoje. Tam, kad palengvinti susisiekimą į kairę, padarė sekciją. Ten iš karto susidarė tokia eilė, kokios niekada nebuvo. Anksčiau viskas susireguliuodavo savaime - juk netoliese yra dažnai junginėjamas pėsčiųjų šviesoforas.
                        Ir išvis toj sankryžoj reikėjo uždrausi posūkį į kairę iš Lukšio gatvės.

                        4. Vienintėlė gera naujiena. Kalvarijų - Žalgirio sankryžoje kitaip supaišė juostas. Dabar ten jau 4 juostos ir nereikės žiūrėti, kaip autobusai iš antros juostos ryžtingai rikiuojasi į stotelę - pirmoj viską būdavo užkimšę bandantys sukti į dešinę (bandymas paprastai būdavo nesėkmingas, nes ten visąlaik būdavo pėsčiųjų).

                        5. Prasiveržusiems pro Konstitucijos pr. sankryžą - dar vienas (...) šviesoforas.
                        Vietoj to, kad Juozapavičiaus g. - Kalvarijų sankryžoje uždrausti bent piko metu sukti į kairę, įkalė šviesoforą.

                        6. Pagrindinis "sistemos" pasididžiavimo objektas - žiedas prie Operos
                        Ryte dauguma mašinų suka žiedu nuo Žaliojo tilto į centrą, o nuo Baltojo tilto pusės atvažiuoja vienetai. Kai pabando apsukti žiedą, užsidega raudona šviesa ne tik sankryžoje su Vilniaus gatve (koks skirtumas, kada anoj gatvėj ryte degs žalia šviesa, kai mašinų beveik nėra), bet ir troleibusams, sukantiems link Prospekto.
                        Užsikemša žiedas, užsikemša Žygymantų gatvė ir t.t. ir pan.

                        Tokio buko neprofesionalumo net Lietuvoje reikia paieškoti.
                        Paskutinis taisė Romas; 2008.10.19, 09:37.

                        Comment


                          /\ Dar pakurstysiu ugnį. Šviesoforas įkaltas Pylimo - Sodų gatvių sankryžoje. Nesuprantu šio sprendimo, nes visą sovietmetį ir kone du LR dešimtmečius čia net nekvepėjo šviesoforu ir niekam jų nereikėjo, nes nebuvo kamščių. Dabar spėju bus...
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            O kodėl sistema kabutėse?
                            Tai gal tinkamiau bus, jei kabutėse bus žodis "valdymo"?

                            Comment


                              Pamažu pildosi "pranašystė", kad Vilniuje nebebus daug kamščių - bus tik vienas didelis kamštis.

                              Comment


                                Na galima ir teigiamų dalykų įžvelgti, pvz. pagreitėjo šviesų persijungimas, ryškiau šviečia šviesoforai (net ir saulėtą dieną galima įžiūrėti spalvą). Bet pvz. tų švieslenčių prasmės tai aš nesuprantu. Na gerai, gali parodyti oro temperatūrą, pranešti apie vykstančius remonto darbus kelyje, na bet ne už tokią kainą!!! Visokie ten patarimai, kaip apvažiuoti kamštį yra nieko verti, nes paralelinių gatvių beveik nėra arba ten papulsi į tokį patį kamštį.
                                gera gyventi gerai

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Pamažu pildosi "pranašystė", kad Vilniuje nebebus daug kamščių - bus tik vienas didelis kamštis.
                                  "Kažkas" už mokesčių mokėtojų pinigus norėjo kaip geriau, bet išėjo kaip visada.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    "Kažkas" už mokesčių mokėtojų pinigus norėjo kaip geriau, bet išėjo kaip visada.
                                    Nėra taip blogai, kai kuriomis gatvėmis pravažiuoju nesustojęs, nors atrodytų, kad šviesaforų prie kai kurių perėjų nereikėtų, bet ankčiau ten tekdavo sustojinėti, o dabar ne. Rektų į viską plačiau žvelgti. Nepaisant kai kurių pavienių sankryžų pati sistema yra gera. Klausimas tik, kaip gerai ji bus valdoma ir reguliuojama. Kaip matome ne visur dar viskas gerai sureguliuota. Bet apie pačios sistemos būtinumą ir naudą manau neturėtų būti klausimų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Tai gal tinkamiau bus, jei kabutėse bus žodis "valdymo"?
                                      Taip, nes ne pati sistema yra bloga, išskyrus kelis atvejus, o blogai valdoma, Bet tikėkimės tos kabutės laikinos, kol viską darbuotojai suprogramuos, įvertins srautus, išmoks su ja dirbti ir pan.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Forume buvo rašyta, kad sistema nepaleista iki galo ir dar nebus kurį laiką. Dar vis matau vietomis išrausta aplink sankryžas, perėjas... Manau įjungs tik tada, kai sustatys visus šviesoforus. Prie sankryžų ne be reikalo kameras stato.. Matyt tik neįjungtas šviesoforų tinklas ir jie veikia kiekvienas sau.
                                        Tikimės, kad Vilnius nepavirs vienu dideliu kamščiu...

                                        Comment


                                          Man patiko vienas dalykas N. Vilnioje: Dumu, Dziaugsmo ir S. Batoro gatviu sankryzose:
                                          Ten labai seni sviesoforai yra keiciami i naujus, matyt. Ir, aisku, iskastos didziules transejos. Ir stai puikioji liutis. Rezultate: Dumu ir Batoro gatviu sankryzoje vienas sviesoforas uzsitrumpino ir pastoviai silpnai dega zalia, ir retsykiais, lyg primirga, raudona. Meistrai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X