Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    2013-12-17 pusmečiu anksčiau nei planuota atidarytas Priekulės aplinkkelio I etapas.

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...keliu-1117999/

    Kol kas tai matoma tik OpenStreetMap žemėlapyje:

    http://openmap.lt/#l=55.56977,21.32744,14,L

    Comment


      #22
      Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
      2013-12-17 pusmečiu anksčiau nei planuota atidarytas Priekulės aplinkkelio I etapas.
      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...keliu-1117999/
      Kol kas tai matoma tik OpenStreetMap žemėlapyje:
      http://openmap.lt/#l=55.56977,21.32744,14,L
      Gerai būtų iš karto įkelti ir žemėlapio fragmentą
      Ten matosi ir Dituvos sodai, kurių gyventojai skundžiasi pokyčiais

      http://openmap.lt/#l=55.56795,21.32737,13,L

      Comment


        #23
        A16. Trakų aplinkkelis

        Kelprojektas 2014.03
        Trakų miesto aplinkkelio PAV programa


        http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20programa.pdf

        Comment


          #24
          Keli magistralinių kelių specialieji aplinkklelių planai iš vad. TPD registro, užegistruoti 2014-2016 m. Ankstesniųjų planų surasti nepavyko.

          A6 Kaunas-Ukmergė-Utena-Zarasai.
          Karmėlavos aplinkkelis


          A6 Kaunas- Ukmergė-Utena-Zarasai.
          Jonavos pietrytinis aplinkkleis


          A16 Vilnius-Preinai-Marijampolė.
          Trakų pietinis aplinkkelis


          https://map.tpdr.lt/tpdr-gis/index.j...ion=tpdrPortal

          Paieška, švelniai tariant nėra tobula.
          Labiausia erzina, kad atsidarius kokį nors planą, jo negalima išjungti ir reikia viską perkrauti.

          Comment


            #25
            Rajoninių kelių gyvenviečių aplinkkelių specialieji planai iš TPD registro
            KK102 Vilnius-Švenčionys-Ignalina-Zarasai
            Švenčionių aplinkkelis


            KK111 Švenčionys-Utena
            Švenčionėlių aplinkkelis


            KK120 Radiškis-Anykščiai-Svėdasai-Rokiškis
            Anykščių aplinkkelis


            KK131 Alytus-Simnas-Kalvarija
            Simno aplinkkelis


            Kėdainių šiaurinis aplinkkelis
            Trasa numatoma tarp KK144 Jonava-Kėdainiai-Šeduva ir KK195 Panevėžys-Krekenava-Kėdainiai
            Bendra situacija


            Kelio trasa


            Registre galima pamatyti ir kitus specialiųjų planų dokumentus
            https://map.tpdr.lt/tpdr-gis/index.j...ion=tpdrPortal

            Comment


              #26
              CVPP paskelbti keturi vienodi pirkimai
              Valstybinės reikšmės kelių prie .... miesto ir besiribojančių teritorijų vietinės reikšmės kelių darnią sąveiką užtikrinančios plėtros schemos parengimas. Techninių specifikacijų projektas

              (...) Pagal Keliu techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobiliu keliai“ nuostatas eismo kokybės lygiai yra tiesiogiai susiję su kelių paskirtimis: 1. tranzitinės paskirties keliuose numatomas aukščiausias eismo kokybės lygis; 2. skirstomosios paskirties keliuose numatomas vidutinis eismo kokybės lygis; 3. privažiuojamosios paskirties keliuose numatomas minimalus eismo kokybės lygis. (...)
              Teoriškai Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinklas minėtoms trims paskirtims atlikti yra suskirstytas taip:tranzitinę paskirtį atlieka magistraliniai keliai;skirstomąją paskirtį atlieka krašto keliai; privažiuojamąją paskirtį atlieka rajoniniai keliai. Praktikoje kelių tinklo elementai dažnai atlieka ne po vieną paskirtį ir numatyti eismo kokybės lygiai juose nėra užtikrinti (...)

              Darbe privaloma išnagrinėti šiuos klausimus:
              1. Svarbu išanalizuoti nagrinėjamos teritorijos valstybinės reikšmės kelių plėtros planus, galimybių studijas, projektinius pasiūlymus, teritorijų planavimo ir kitus dokumentus. (...)
              2. Būtina įvertinti šalia valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių esančiose teritorijose parengtų ar rengiamų teritorijų planavimo dokumentų ir žemės valdos projektų sprendinius dėl susisiekimo sistemų organizavimo. (...)
              5. Parengti siūlymai privalo įvertinti numatomų valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių, jų esamų ar planuojamų sankryžų plėtros galimybes ir užtikrinti transporto priemonių pralaidumą (...)

              Pirkimas 318345. Valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto (...)
              Nagrinėtinų valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ruožų schema ir ilgiai

              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=318345

              Pirkimas 318333. Valstybinės reikšmės kelių prie Kauno miesto (...)
              Nagrinėtinų valstybinės reikšmės kelių prie Kauno miesto ruožų schema ir ilgiai

              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=318333

              Pirkimas 318340. Valstybinės reikšmės kelių prie Šiaulių miesto (...)
              Nagrinėtinų valstybinės reikšmės kelių prie Šiaulių miesto ruožų schema ir ilgiai

              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=318340

              Pirkimas 318336. Valstybinės reikšmės kelių prie Panevėžio miesto (...)
              Nagrinėtinų valstybinės reikšmės kelių prie Panevėžio miesto ruožų schema ir ilgiai

              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=318336

              Comment


                #27
                Žurnalistai užmiršo antraštėje parašyti žodėlį "bus" arba "turbūt bus".

                2018.08.06
                Ukmergės pietinis aplinkkelis su tiltu per Šventąją (bus) įtrauktas į susisiekimo plėtros strategiją
                Vyriausybė pranešė, kad premjeras su Ukmergės savivaldybės vadovybe aptarė miesto pietinio aplinkkelio su tiltu per Šventąja įtraukimą į Lietuvos Susisiekimo plėtros strategiją.

                Politikai taip pat kalbėjosi apie valstybinio krašto kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukciją.

                Pranešime teigiama, jog premjeras informavo, kad planuojamas pietinis aplinkkelis bus įtrauktas į rengiamą strategiją , o kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė remonto darbai prasidės jau 2019-aisiais.

                „Šiuo metu rengiama ir artimiausiu metu bus patvirtinta Lietuvos automobilių kelių direkcijos aplinkkelių statybos planavimo ir atrankos metodika. Pagal ją bus reitinguojami visi planuojamų aplinkkelių ruožai ir parengtas prioritetinis aplinkkelių statybos sąrašas bei Ukmergės miesto pietinis aplinkkelis su tiltu per Šventąją įtrauktas į Lietuvos susisiekimo plėtros strategiją“, – pranešime cituojamas ministras pirmininkas.
                Apie pietinį Ukmergės aplinkkelį yra užsiminta Ukmergės r. bendrajame plane
                Susisiekimo sistemos brėžinys

                Visas brėžinys:http://foto.terpe.lt/inkelti/2018081... BP file 9.jpg
                http://www.ukmerge.lt/go.php/lit/Raj...ndrasis-planas

                Ukmergės miesto BP susisiekimo brėžinyje nurodyta trasa be jungties su KK 115 Molėtai-Ukmergė

                http://www.ukmerge.lt/go.php/lit/Ukm...ndrasis-planas

                Comment


                  #28
                  Keli seniai suplanuoti ir nepradėti aplinkkeliai iš LAKD darbų sąrašo
                  2018 m. planuojami ir vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose
                  https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                  Kelio E262 / A6 Kaunas- Zarasai - Daugpilis planuojami aplinkkeliai
                  Karmėlavos ir Jonavos aplinkkeliai


                  1. Karmėlavos aplinkkelis


                  2. Jonavos pietrytinis aplinkkelis


                  Utenos ir Zarasų aplinkkeliai


                  3. Utenos aplinkkelio trūkstama dalis rytuose


                  4. Zarasų aplinkkelis

                  https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                  Comment


                    #29
                    KK 141. Kaunas - Jurbarkas -Šilutė - Klaipėda
                    Planuojamo Raudondvario aplinkkelio trasa yra į pietus nuo miestelio

                    2018 m. planuojami ir vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose
                    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                    Comment


                      #30
                      KK 131. Alytus - Simnas - Kalvarija
                      Planuojamo Simno pietinio aplinkkelio trasa

                      2018 m. planuojami ir vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose
                      https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                      Comment


                        #31
                        Apie Jonavos aplinkelį, paminėti ir kiti kurių "artimiausiu metu" nebus - https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1046704
                        Šiaip daugelis jų tebuvo tušti pažadai, kad jau greitai, kitais metais ir t.t. pvz. Karmėlavos aplinkelis.

                        Comment


                          #32
                          Vakar pristatytame Lietuvos automobilių kelių direkcijos kelių tiesimo strategijos iki 2035 metų projekte numatytas 15 aplinkkelių poreikis.
                          Per ateinančius 16 metų LAKD strategai prisiėmė ambiciją nutiesti net 1 (vieną) aplinkkelį - pietinį Vilniaus aplinkkelį.


                          LAKD. VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS
                          http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilga...-tinklo-pletra
                          http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                          Pasiūlymus galima teikti: keliai2035@lakd.lt

                          Comment


                            #33
                            Klausimas - kam dėti 14 nefinansuojamų aplinkkelių į strategiją? Nes visi kiti darbai, kurie ten sudėti, jau "su pinigais".

                            Spaudimas per savivaldybes, gyventojus, Seimą gauti pinigų?
                            Maždaug - "va, suplanavom, bet nedarysim iki 2040..".

                            Atsisakytų kamerų ant 1800 km, pvz. Vilnius-Ukmergė, išeitų vienas kitas aplinkkelis.

                            Comment


                              #34
                              Žiūrint realiai, ypač atsižvelgiant į demografines tendencijas, daugybės tų aplinkkelių poreikis yra gana žemas.

                              Kai kurie projektai netgi šiek tiek keistoki (4):
                              • Ukmergės pietvakarinis aplinkkelis. Nežinau kokiu Dubaju reikia būt, kad tokio reiktų Nebent pati Ukmergė pradės augti, tada gal po 2040 m. ir apsimokės, bet aš iš vis bijau kažką planuoti toliau 2040 m., nes neaišku kaip keisis technologijos ir kokie bus poreikiai keliams. Ukmergė jau turi du aplinkkelius.
                              • Mažeikių vakarinis aplinkkelis. Woow... Žiūrint į žemėlapį atrodo, gal jie nori vystyti alternatyvią Klaipėdos-Rygos magistralę?
                              • Plungės vakarinis aplinkkelis. Ta pati situacija kaip su Ukmergės aplinkkeliu. Gal kažkiek ten namų ir pagerintume sąlygas, bet irgi kažkaip nerealus projektas.
                              • Šakių pietinis aplinkkelis. Gal geriau jau Sintautų aplinkkelį padarytų, o 3814 išasfaltuotų. Planui minimum, užtektų 3814 išasfaltuoti.
                              Kiti aplinkkeliai (6):
                              • Karčemų aplinkkelis. Gal per tiek metų susipras iš karto tiesti visą Radviliškio aplinkkelį, o ruožą iki Šeduvos įgyvendinti atskiru projektu?
                              • Klaipėdos pietvakarinis aplinkkelis. Kai nebuvo to laivų terminalo ties Smiltynės perkėla, atrodė tas projektas labiau svarbus. Dabar sunku kažką pasakyti, nes nežinau situacijos. Gal šiems laikams užtenka sutvarkytų Jūrininkų pr. ir Šilutės pl., su Klaipėdos LEZ jungtimi į 141.
                              • Priekulės aplinkkelio pabaigimas. Atrodo, reikėtų šios jungties, bet kai verkiama, kad su Lietuvos keliais situacija yra nelabai gerai, tai šiems laikams galima pakentėti ir su keletu posūkiu. Ir visas kelias eina ne gyvenvietėse.
                              • Karmėlavos aplinkkelis. Gal ir reikėtų, bet bent jau turime sutvarkytą gatvę, kuria malonu važiuoti. Eina tiesus platus 2+2 kelias.
                              • Raudondvario aplinkkelis. Dvejopi jausmai. Kyla abejonių ar jo reikia, nes Nemuno slėnis jau virsta rekreacine ramia vieta.
                              • Rietavo vakarinis aplinkkelis. Rietavas kita kalba, nes nėra aplinkkelio šiaurės-pietų kryptimi, bet toks neprioritetinis. KK164 gyvenvietę kerta tiesiai, nedarydama posūkių.
                              Reikalingi aplinkkeliai (5):
                              • Šiaulių šiaurinis aplinkkelis. Čia, sakyčiau, reiktų gerinti tranzito sąlygas. Nemažai daliai Lietuvos jis būtų reikalingas. Tikiuosi, tai bus antras aplinkkelio projektas po Vilniaus pietinio aplinkkelio II etapo.
                              • Trakų ir Zarasų aplinkkeliai. Tam, kad dar sklandžiau vystyti turizmą, manau, jiems taip pat būtini aplinkkeliai. Zarasuose kelias eina per patį miesto centrą, o Trakuose labai vinguriuoja.
                              • Simno aplinkkelis. Ateityje bus pagrindinis kelias iš Alytaus į Lenkiją, o eina vinguriuodamas Simno gatvelėmis.
                              • Karsakiškio aplinkkelis. Buvo daug apie jį šnekama, ne kaip apie Rietavo aplinkkelį apie kurį pirmą kartą girdžiu, tai nesinori kažkaip keisti nuomonės apie jį.
                              Statomi aplinkkeliai (nuo 2033 m.):
                              • Vilniaus pietinis aplinkkelis II etapas.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.24, 00:35.

                              Comment


                                #35
                                Labai apgailėtina, kad Lietuvos Radar.. tfu, Kelių direkcija visiškai nebeturi ambicijų.

                                Per porą dešimtmečių numatyti tik vieną aplinkkelį - tai po 15 metų rezultatas bus lygus 0 (nuliui)
                                Jei artimiausių metų projektuose LAKD numatytų kokius 5 prioritetinius aplinkelius, tai po kelerių metų atsirastų pinigų 2 ar 3 aplinkkeliams.

                                Kai toje nėra direkcijoje jokio noro ne tik kažką daryti, bet ir norėti, tai tą būseną labiau apibūdina medicininis terminas.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Žiūrint realiai, ypač atsižvelgiant į demografines tendencijas, daugybės tų aplinkkelių poreikis yra gana žemas.[*]Vilniaus pietinis aplinkkelis II etapas.[/LIST]
                                  Šiaip jau tik II etapas užsibaigia akligatviu iš esmės, ir savo tikslų aplinkelis nepasiekia. O kada bus III etapas iki Minsko pl.? 2050-2055 m. perspektyvoje?

                                  Comment


                                    #37
                                    Ukmergės pietvakarinis aplinkkelis – dar vienu žingsniu arčiau
                                    ...Ukmergės miesto pietvakarinio aplinkkelio su tiltu per Šventosios upę techninis projektas bus rengiamas 2020–2021 m., statybos darbai įgyvendinami 2022–2023 m.

                                    Tilto per Šventąją remonto techninis projektas bus rengiamas 2021–2022 m., statybos darbai įgyvendinami 2023–2024 m...
                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=82726185
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      #38
                                      Lenkijoje vakar paskelbta 100 aplinkkelių programa 2020-2030 metais
                                      Program budowy 100 obwodnic na lata 2020 - 2030

                                      Per 10 metų numatoma nutiesti 820 km aplinkkelių.
                                      Programos įgyvendinimas kainuos 28 mlrd PLN (apie 7 mlrd EUR).

                                      Konkretūs į programą įtraukti projektai - vaivadijų aplinkkelių projektų nuorodose.


                                      https://www.gov.pl/web/infrastruktur...ta-2020---2031

                                      Jei bus įgyvendinta bent pusė programos, tai labai pagerins eismo pagrindiniuose keliuose ir tranzitinių gyvenviečių gyventojų sąlygas.

                                      Patys lenkai Skyscrapercity abejoja, ar programa bus įgyvendinta
                                      Tačiau kiekvienas veiksmas prasideda nuo noro ir tikslo siekimo; o jei bus noro pinigai kada nors atsiras.

                                      ---
                                      Nedidelis nukrypimas nuo temos.

                                      Lietuvoje pagal šalies dydį turėtų būti tikslas per 10 metų nutiesti 6 - 9 aplinkkelius. Realybė yra kuklesnė

                                      http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                                      Liūdna darosi lyginant Lenkijos ir Lietuvos kelininkų planus. Mūsų politikai, kelininkai ir ministerijos valdininkai yra visiškai praradę ambicijas - dar "geriausio ministro" laikais per 15 metų numatė nutiesti net 1 (vieną) aplinkkelį. Kai ministerijai vadovauja "blogiausias ministras", iš kurio kas netingi atiminėja biudžeto pinigus, tai nieko ir nelieka tikėtis.
                                      Tačiau Lietuvos kelių reikalai yra kitos temos objektas.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Romas
                                        Liūdna darosi lyginant Lenkijos ir Lietuvos kelininkų planus. Mūsų politikai, kelininkai ir ministerijos valdininkai yra visiškai praradę ambicijas - dar "geriausio ministro" laikais per 15 metų numatė nutiesti net 1 (vieną) aplinkkelį. Kai ministerijai vadovauja "blogiausias ministras", iš kurio kas netingi atiminėja biudžeto pinigus, tai nieko ir nelieka tikėtis.
                                        Tačiau Lietuvos kelių reikalai yra kitos temos objektas.
                                        Reikia skaičiuoti perspektyvinius srautus, įdomu kiek iš lietuvių suplanuotų aplinkkelių su jų numatomais srautais po 10-15 metų patys lenkai įtrauktų į savo sąrašą. Lenkai spėju tikisi, jog srautai pas juos augs, pas mus daugeliu atveju - mažės. Mažėjimo priežastys kompleksinės ir merkti pinigus vien į kelius neverta, jeigu tai prasilenkia su valstybės strategija visose kitose srityse. Galima diskutuoti, ar ji teisinga, bet ištraukti iš konteksto kelius neobjektyvu, ypač kai jų tiesimo kainos auga dideliais tempais ir išlaidos jiems būtų našta, kurią privaloma pagrįsti.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Reikia skaičiuoti perspektyvinius srautus, įdomu kiek iš lietuvių suplanuotų aplinkkelių su jų numatomais srautais po 10-15 metų patys lenkai įtrauktų į savo sąrašą. Lenkai spėju tikisi, jog srautai pas juos augs, pas mus daugeliu atveju - mažės. Mažėjimo priežastys kompleksinės ir merkti pinigus vien į kelius neverta, jeigu tai prasilenkia su valstybės strategija visose kitose srityse. Galima diskutuoti, ar ji teisinga, bet ištraukti iš konteksto kelius neobjektyvu, ypač kai jų tiesimo kainos auga dideliais tempais ir išlaidos jiems būtų našta, kurią privaloma pagrįsti.
                                          Tai va, aš irgi galvoju, kad demografija visai kita tose miesteliuose, kuriuose tikimasi aplinkkelių. Geriausia palaikyti esamą kelių būklę, miestuose ir visur kitur gerinti kitų eismo dalyvių sąlygas. Netgi manau, kad ateityje kaip tik tranzitinis srautas neštų mažesnėms miestams šiek tiek gyvybės, o aplinkkeliai juos apmarintų.

                                          Iš plėtros planų geriausia būtų, kad sutvarkytų Via Baltica.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.08, 18:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X