Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    as sutinku kad infrastrukturos reikia, bet ar jos reikia butent Alytuje toje vietoje... bus iskirsti senieji miskai, milziniski pinigai... ir tt TIKRAI yra geresniu vietu kur galima isleist tuos pinigus kad ir tam paciam kariniam mobilumui.

    Tad velgi as noriu pamatyt naudos kastu analize o ne as noriu, taip atrodo geriau ir tt . elementariai bent masinu pravaziuojanciu kieki apzvelgt ir naujas geopolitines realijas.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      #62
      Jei ir bus koks nors proveržis Lietuvoje su aplinkekliais - tai tik po karinio mobilumo vėliava.
      Gal pajudės bent Jonavos aplinkkelis, o Ukmergės ar Alytaus - tai tik gražios svajonės.

      Comment


        #63
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
        Beveik kaip svarstyti ar reikalinga Tokijo mikrorajono dydžio Vilniuje tiek daug tranzitinių gatvių.

        Comment


          #64
          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

          Beveik kaip svarstyti ar reikalinga Tokijo mikrorajono dydžio Vilniuje tiek daug tranzitinių gatvių.
          Tame ir esmė, kad Viniuje daug tranzitinio srauto, o Alytuje tos plačios gatvės pagrinde tik vietiniam eismui skirtos.
          Flickr

          Comment


            #65
            A16 / E28. Pietinis Prienų aplinkkelis
            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Reikia aplinkkelio.
            Galbūt maždaug čia?:
            Žemėlapyje Prienų aplinkkelis atrodo labai gražiai, ir kelias sutrumpėtų keliais kilometrais.

            Tačiau šis projektas dabar yra nerealus - tiestį kelią per Prienų šilą nepadės net karinis mobilumas.

            2009 metų Kauno apskrites bendrajame (generalinime) plane jis buvo numatytas
            6 lentelė. Automobilių kelių transporto infrastruktūros plėtros ir modernizavimo prioritetai
            16. Birštono ir Prienų aplinkkelis // II rango, naujas; reikia tilto per Nemuną /// po 2017 metų

            https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=w5ecrvyqo
            ​​
            Rengėjas - "Kauno planas" http://www.kaunoplanas.lt/ (nuoroda neveikia)

            Dabartiniame Prienų rajono bendrajame plane (2023.03.09) apie šį aplinkklį neužsimenama
            ​​
            https://www.prienai.lt/gyventojams/t...drieji-planai/

            Lietuvos 2021 m. bendrajame plane ([https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bbc1b08701c7f8[LRV 2021.09.29 nutarimas Nr. 789[/ur]]) apie jį tekste (1 priedas) irgi neužsimenama, tačiau LR BP 8 priede "Kompleksine-infrastruktura-ir-rezervavimas" nupaišyta trasa galima rezervavimui
            ​​
            https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf
            Paskutinis taisė Romas; 2024.03.19, 17:04. Priežastis: Atkurtas rodymas be "Photobucket" ženklų

            Comment


              #66
              Kelių tinklas Lietuvoje kelis dešimtmečius nėra plėtojamas, netiesiami nauji aplinkkeliai.
              Dabar Kauno šiauriniame aplinkkelyje A1 į vieną srautą sugrūdamos kelios tranzitinės kryptys (Vilnius - Klaipėda, Vilnius - Marijampolė - Kaliningradas, Utena - Marijampolė - Lenkija) sugrūdamos kartu su Kauno miesto srautais. Nuo to, kad pastatomi trys tiltai ir bus 2*4 juostos kažkiek padidės pralidumas, tačiau visas srautas koncentruojamas vienoje vietoje.
              Gerai, kad bent pajudėjo KK139 Pietrytinio Kauno aplinkkelio statybos.

              VIsiškai nepateisinama, kai buvo sėkmingai rezervuotos teritorijos Rail Baltica statybai ir tiltui per Nerį.
              Tačiau besigiriant koks didžiausias, ilgiausias ir kitoks "-iausias:" tiltas, nebuvo numatyta galimybė ateityje ten tiesti automobilinį tiltą.

              Lietuvos Respublikos, apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo nemažai aplinkkelių su tiltais vizijų:
              1. Ukmergės pietinis aplinkkelis su tiltu per Šventąją
              2. Kauno tikrasis šiaurinis aplinkkelis Palemonas - Lapės - Babtai su tiltu per Nerį
              3. Kauno tolimasis pietrytinis aplinkkelis Žiežmariai - Kruonis - Darsūniškis su tiltu per Nemuną.
              4. Prienų pietinis aplinkkelis su tiltu per Nemuną.
              5. Prienų pietinis aplinkkelis su tiltu per Nemuną.

              Žemėlapio pagrindas -iš LR BP (2021) https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf

              Kelių tinklo manevringumą ir mobilumą didinantiems aplinkkelių projektams su tiltais laikas tik tuomet, kai dėl kokių nors priežasčių ilgam užsikimš Islandijos plentas / Kauno šiaurinis "aplinkkelis".

              Comment


                #67
                Zarasų aplinkkelis

                Įdomu ar tik politiniai lozungai ar vis gi pajudės?

                ,,Susitikimo metu Susisiekimo ministerija pristatė „Via Lietuvos“ sprendimą rengti Zarasų kraštui itin svarbų Zarasų aplinkkelio investicinį projektą.''

                https://structum.lt/prezidentas-zara...entoju-juduma/

                Comment


                  #68
                  Pacituotas praneśimas iś RB-II temos.

                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  ES bandė su šaukštu sušerti šitą projektą čiabuviams praktiškai už dyką, bet tie ir to nesugebėjo sukramtyti ir nuryti.
                  Panašu, kad tai yra sunkiau nei remontuoti kelius ir tiesti neaiškaus reikalingumo aplinkkelius su neaiškaus skaidrumo vietinėmis kompanijomis, turinčiomis milžinišką lobizmo galią Lietuvoje. Tai, panašu, sugeba net ir visiški kaušai.
                  ​​​​​Galima geležinkelius aklai mylėti, bet tai nėra priežastis nušokti nuo bėgių ir pyktis su faktais.

                  Per 34 metus Lietuvoje, neskaitant "Via Balticos", nutiesti vos 4 (keturi) rimti aplinkeliai:
                  A9 Kairių aplinkkelis;
                  A13 Palangis aplinkkelis;
                  A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis;
                  KK141 Priekulės aplinkkelis.
                  Plius keli fragmentai ar esamų aplinkkelių charakteristikų gerinimas.
                  Daugiausia jų buvo nutiesta apie 2010 - 2014 metus.
                  Iki 2035 metų net nebuvo planuojama jokių naujų aplinkkelių, tik karinis mobilumas leido pradėti nedidelį Jonavos aplinkkelio "posmą".

                  VLR
                  Būtų labai įdomu sužinoti, kuris iš tų aplinkkelių yra "abejotino reikalingumo"
                  Paskutinis taisė Romas; 2024.06.12, 00:44.

                  Comment


                    #69
                    Iš realistinių projektų, mąstyčiau apie šiuos aplinkkelius kaip reikalingiausius:

                    E272:
                    A18 Šiaulių rytinis aplinkkelis - reikalingas sklandus E272 (rytai-vakarai) tęsinys ir susijungimas su keliu E77 (šiaurė-pietūs).
                    A11 Kuršėnų aplinkkelis - susijęs su sklandžiu E272 tęsiniu Šiaulių regione.

                    131 Simno aplinkkelis - gerėtų jungtis tarp Alytaus ir Via Baltica autostrados, viena iš alternatyvų Vilnius-Lenkija maršrutui.
                    Komplikuočiausias yra kelias per Alytų, bet gatvė neina per patį Centrą, kur daugiau judėjimo, tik mažesnėje atkarpos dalyje eina per gyvenamuosius namus. Duočiau vienintelį trūkumą, kad nėra tikro aplinkkelio privalumų su 90 km/h greičiu.

                    Kol kas krašto keliais per Alytų būtų sklandesnė jungtis Lenkija-Vilnius nei dabar esama A16/E28 jungtis tarp Marijampolės ir Vilniaus. Kol kas pirmumą duočiau Simno aplinkkeliui negu A16 aplinkkelių plėtrai, kuri reikalautų daugiau investicijų. Plius, ar tikrai bus sklandu su Birštono-Prienų aplinkkeliu per Nemuno kilpų regioniniu parku? Birštonas ir taip neturi tranzitinio srauto, praktiškai tik Prienuose problema, bet yra ir Aukštadvaris, Trakai. Tačiau Trakus kelias aplenkia atokesnėje pietinėje dalyje. Kol santykiai su Rusija ir Baltarusija nėra tokie geri, kol kas prioritetus reiktų teikti ryšiams su Latvija ir Lenkija.

                    Mano nuomone, nesakyčiau, kad yra didelis trūkumas aplinkkelių Lietuvoje. Daug miestelių ir miestų jau turi svarbiausius aplinkkelius. Suprantu jei būtų Via Baltica lygio srautai, bet tokie dažniausiai nėra. Iš tokių nice to have aplinkkelių tai galėtų būti Zarasai, kad labiau įtvirtintų kurorto statusą ir neitų tiesiai E262 tranzitas.

                    Gal tikrai, net nesiūlau tiest daug aplinkkelių šiuo metu, nebent labai pagerės biudžeto surenkamumas (ir naudojimas). Geriau rimtai VT gerinimas Lietuvoje, tų pačių keleivių vežimo kokybės gerinimas tiek keliais, tiek geležinkeliu, aišku, nepamirštant tais pačiais autobusais pervežti kuo lygesniais esamais keliais su tinkamu paženklinimu krypčių į miestelius ir į stotis.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Per 34 metus Lietuvoje, neskaitant "Via Balticos", nutiesti vos 4 (keturi) rimti aplinkeliai:
                      A9 Kairių aplinkkelis;
                      A13 Palangis aplinkkelis;
                      A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis;
                      KK141 Priekulės aplinkkelis.
                      Plius keli fragmentai ar esamų aplinkkelių charakteristikų gerinimas.
                      Daugiausia jų buvo nutiesta apie 2010 - 2014 metus.
                      Iki 2035 metų net nebuvo planuojama jokių naujų aplinkkelių, tik karinis mobilumas leido pradėti nedidelį Jonavos aplinkkelio "posmą".
                      Užmiršot A17 - Panevėžio aplinkkelis.
                      Su A5 kartu pastatytas Marijampolės aplinkkelis.
                      Dar yra Panemunės aplinkkelis, kuris iš esmės nenaudojamas.

                      Comment


                        #71
                        /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
                        Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".

                        Comment


                          #72
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Dar yra Panemunės aplinkkelis, kuris iš esmės nenaudojamas.
                          Jis taip seniai stovi pusiau baigtas statyti, kad baigiamas užmiršti. Kai A21 buvo statomas, dar nebuvo santykių su Rusija pablogėjimo ir sankcijų Rusijai. Tokių dalykų niekas negalėjo numatyti.
                          Jei vyktų normalus eismas (net ir be esminio santykių pagerėjimo), padidėjęs automobilių srautas paskatintų daugiau kalbėti apie A12 Tauragės aplinkkekį.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
                            Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
                            Sakyčiau Priekulės aplinkelis. Kuris nenukreipė Drevervos/Ventės srautų, kurie sezono metu gana nemaži. Klausimas ar srautų nukreipimo reikia, kai miestelyje yra vietinių verslų, kurie iš to srauto gyvena. Be to į Šilutę/Pagėgius iš Klaipėdos eina geležinkelis prie kurio pakelės gyvenvietės yra gerai prigludusios (išskyrus Vilkyčius). Gal geriau vietoj aplinkelio reikėjo investuoti į geležinkelį (greičių ir dažnių didinimas, intergracija su Klaipėdos VT, nauja stotelė prie Lypkių g. Klaipėdoje ir tt.).

                            Jis taip seniai stovi pusiau baigtas statyti, kad baigiamas užmiršti. Kai A21 buvo statomas, dar nebuvo santykių su Rusija pablogėjimo ir sankcijų Rusijai. Tokių dalykų niekas negalėjo numatyti.
                            Jei vyktų normalus eismas (net ir be esminio santykių pagerėjimo), padidėjęs automobilių srautas paskatintų daugiau kalbėti apie A12 Tauragės aplinkkekį.
                            Ir kaip tas srautas galėjo padidėti be santykių atšilimo? Sakai Panemunės aplinkelis galėjo perimti dalį A7 srautų? Srautai galėjo padidėti jei nebūtu prasidėjusi pandemija ir karas.
                            Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 09:40.

                            Comment


                              #74
                              Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                              Ir kaip tas srautas galėjo padidėti be santykių atšilimo?
                              Sakai Panemunės aplinkelis galėjo perimti dalį A7 srautų? Srautai galėjo padidėti jei nebūtu prasidėjusi pandemija ir karas.
                              Jei esant ankstesniam srautui kas nors atsitiktų ties Kybartais (pvz. gyventojų protestai) ar ties Kaunu ir Marijampole (kelio rekonstrukcija) dalis srauto galėtų vykti
                              Be to, dabar mūsų siena su Baltarusija užkimšta, tai iš Rusijos važiuojant per Latviją nedidelis atstumo skirtumas kokiu keliu važiuoti - per Kybartus ar Panemunę.
                              Tačiau kadangi Panemunės aplinkkelio projektas rimtai įstrigęs, tai lieka tik daryti prielaidas. kas būtų jeigu būtų.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Jei esant ankstesniam srautui kas nors atsitiktų ties Kybartais (pvz. gyventojų protestai) ar ties Kaunu ir Marijampole (kelio rekonstrukcija) dalis srauto galėtų vykti
                                Be to, dabar mūsų siena su Baltarusija užkimšta, tai iš Rusijos važiuojant per Latviją nedidelis atstumo skirtumas kokiu keliu važiuoti - per Kybartus ar Panemunę.
                                Tačiau kadangi Panemunės aplinkkelio projektas rimtai įstrigęs, tai lieka tik daryti prielaidas. kas būtų jeigu būtų.
                                Vištyčio punktas arčiau. Pati Panemunė visiškai mažytė. Pravažiuoti ją nėra jokių problemų. Iš esmės šis aplinkelis tarnautų tik Sovietskui. Kodėl mums turėtų rūpėti Sovietsko gerbūvis? Atsakant į senesnį tavo klausimą - tai būtent šis aplinkelis buvo visiškai nereikalingas.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
                                  Tai jeigu 'aplinkkelis' yra kokio nors kelio dalis, tada jis nesiskaito aplinkkeliu?
                                  O savo tą kelių aplinkkelių sąrašiuką parašei juokaudamas? Nes ten yra praleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, Kauno pietrytinis aplinkkelis, Marijampolės aplinkkelis, šiuo metu tiesiami Tauragės aplinkkeliai, planuojamas Ukmergės apinkkelis, daugybė 'vidinių' miesto aplinkkelių (kaip pvz. Šiaulių vidinis aplinkkelis) ir tt. ir daug daug kitų pan. Esame aplinkkelių šalis.

                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
                                  Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
                                  - Jonavos 'aplinkkelis' yra abejotino reikalingumo, nes Jonavos miestas yra kitoje upės pusėje, o pagrindinis kelias pro Jonavą neina. Tas nacionalinio saugumo reikalavimas šitai konkrečiai vietai yra išgalvotas lygiai taip pat, kaip ir išgalvoti yra visokie pasiteisinimai rimto viešojo transporto sistemos nestatymui ('reljefas', 'nepakankami srautai' ir panašūs automobilistiniai šūdai). Jonavoje tas 'aplinkkelis' yra planuojamas dar nuo devyniasdešimtųjų brazauskinių kelių statytojų (pinigų grobstytojų) laikų, dabar tik buvo sugalvotas tas reikalavimas
                                  - Klaipėdos pietinis 'aplinkkelis' yra visiškai perteklinis, nes jis apvažiuoja tik aplink miškeli ir pievas - apie tai daug buvo diskutuota Klaipėdos temoje

                                  Aplinkkelistai yra vieni didžiausių (jei ne didžiausi) pinigų švaistytojai visoje šalyje, taškantys šimtus milijonų perteklinei infrastruktūrai pagal sovietinius pralaidumo kriterijus ir gadinantys Lietuvos miestelius. Nekalbant jau apie tą jų firminę taktiką, kai aplinkkeliai iš tikrųjų nėra jokie aplinkkeliai, o tik papildomi keliai. Juos nutiesus, senosios trasos nebūna pritaikomos miesto gyvenimui, o toliau automobilizuojamos jas vadinant 'vidiniais aplinkkeliais', kaip nutiko su pvz. Laisvės prospektu.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Aplinkkelistai yra vieni didžiausių (jei ne didžiausi) pinigų švaistytojai visoje šalyje, taškantys šimtus milijonų perteklinei infrastruktūrai pagal sovietinius pralaidumo kriterijus ir gadinantys Lietuvos miestelius. Nekalbant jau apie tą jų firminę taktiką, kai aplinkkeliai iš tikrųjų nėra jokie aplinkkeliai, o tik papildomi keliai. Juos nutiesus, senosios trasos nebūna pritaikomos miesto gyvenimui, o toliau automobilizuojamos jas vadinant 'vidiniais aplinkkeliais', kaip nutiko su pvz. Laisvės prospektu.
                                    Čia su kuo vartota arbata? Turbūt nei minutei nesi nei buvęs, nei sustojęs tuose miesteliuose. Ar čia kaip pavyzdys pateiktas Vilnius miesteliu jau pavirto?

                                    Comment


                                      #78
                                      VLR turbūt prisižiūrėjo Ratų kaip nauja tiesi lygi autostrada užmušė pakelės miestelį.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Čia su kuo vartota arbata? Turbūt nei minutei nesi nei buvęs, nei sustojęs tuose miesteliuose. Ar čia kaip pavyzdys pateiktas Vilnius miesteliu jau pavirto?
                                        Pats esi buvęs, pavyzdžiui, Joniškyje, Biržuose?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Pats esi buvęs, pavyzdžiui, Joniškyje, Biržuose?
                                          Joniškyje ne, bet Biržuose taip, kas su jais negerai?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X