Galima surasti visokiausių pateisinimų Lietuvos kelininkų ambicijų nebuvimui.
Gal tam bejėgiškumui įtakos turi klampios žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros. Pinigų srautai iš ES keliams Lietuvoje ir Lenkijoje nedaug skyrėsi, tik kelių būklės pažanga labai skiriasi.
Per du dešimtmečius Lietuvoje buvo pastatyti 4 aplinkkeliai: A19 Vilniaus pietinis, A13 Palangos aplinkkelis, A9 Kairių, KK 141 Priekulės aplinkkelis. Visi jie buvo nutiesti apie 2011-2013 metus.
Sunku įrodyti, kad šioje šalyje per 15 metų reikalingas tik vienas aplinkkelis.
Iš 15 aplinkkelių gal abejotino reikalingumo yra tik Šakių vakarinis aplinkkelis. Kiti yra reikalingi ir dėl eismo patogumo bei saugumo, ir dėl tų gyvenviečių gyventojų interesų.
Šioje temoje galima surasti ir daugiau aplinkkelių, kurie nepateko į tą LAKD penkioliktuką.
Gal tam bejėgiškumui įtakos turi klampios žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros. Pinigų srautai iš ES keliams Lietuvoje ir Lenkijoje nedaug skyrėsi, tik kelių būklės pažanga labai skiriasi.
Per du dešimtmečius Lietuvoje buvo pastatyti 4 aplinkkeliai: A19 Vilniaus pietinis, A13 Palangos aplinkkelis, A9 Kairių, KK 141 Priekulės aplinkkelis. Visi jie buvo nutiesti apie 2011-2013 metus.
Sunku įrodyti, kad šioje šalyje per 15 metų reikalingas tik vienas aplinkkelis.
Iš 15 aplinkkelių gal abejotino reikalingumo yra tik Šakių vakarinis aplinkkelis. Kiti yra reikalingi ir dėl eismo patogumo bei saugumo, ir dėl tų gyvenviečių gyventojų interesų.
Šioje temoje galima surasti ir daugiau aplinkkelių, kurie nepateko į tą LAKD penkioliktuką.
Comment