Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Galima surasti visokiausių pateisinimų Lietuvos kelininkų ambicijų nebuvimui.
    Gal tam bejėgiškumui įtakos turi klampios žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros. Pinigų srautai iš ES keliams Lietuvoje ir Lenkijoje nedaug skyrėsi, tik kelių būklės pažanga labai skiriasi.

    Per du dešimtmečius Lietuvoje buvo pastatyti 4 aplinkkeliai: A19 Vilniaus pietinis, A13 Palangos aplinkkelis, A9 Kairių, KK 141 Priekulės aplinkkelis. Visi jie buvo nutiesti apie 2011-2013 metus.

    Sunku įrodyti, kad šioje šalyje per 15 metų reikalingas tik vienas aplinkkelis.

    Iš 15 aplinkkelių gal abejotino reikalingumo yra tik Šakių vakarinis aplinkkelis. Kiti yra reikalingi ir dėl eismo patogumo bei saugumo, ir dėl tų gyvenviečių gyventojų interesų.
    Šioje temoje galima surasti ir daugiau aplinkkelių, kurie nepateko į tą LAKD penkioliktuką.

    Comment


      #42

      Dar vienas nežinia kada numatotomas realizuoti projektas.
      KK 143 (Elektrėnai) Mijaugonys - Žasliai - Jonava. Žaslių - Guronių (Žaslių g. st. aplinkkelis.

      Etaplius 2020.10.05
      Žaslių geležinkelio stoties (Guronių) aplinkkelis įtrauktas į „Lietuva 2030“ sprendinius
      Kaišiadorių rajono savivaldybės mero pavaduotojas Darius Vilimas 2020 m. spalio 2 d. informavo, kad iš Aplinkos ministerijos vadovų gavo ilgai lauktą žinią – į Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano sprendinius yra įtrauktos nuostatos suprojektuoti ir nutiesti Žaslių aplinkkelį (krašto kelias Nr.143), pastatant transporto estakadą per magistralinį geležinkelį ir panaikinant esamą geležinkelio pervažą Guronių (Žaslių gelež. stoties) gyvenvietėje ir išlaisvinti gyvenvietę nuo tranzitinio transporto eismo.

      Žaslių aplinkkelio įrengimas buvo planuojamas dar sovietiniuose planuose ir 2010 metais galiojusiame Kaišiadorių rajono bendrajame plane. Tačiau visi planai ir geri sumanymai taip ir liko gulėti biurokratijos stalčiuose. (...)

      Nutiesus Žaslių aplinkkelį (krašto kelias Nr.143) ir pastačius transporto estakadą per magistralinį Vilnius֬–Kaunas geležinkelį, būtų pagerintos Žaslių miestelio, Guronių gyvenvietės ir aplinkui gyvenančių gyventojų ir ūkininkų gyvenimo kokybė (...). Džiugu ir tai, kad dabartiniai Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano sprendiniai sutaps ir su rengiamu Kaišiadorių rajono savivaldybės bendruoju planu.



      https://www.etaplius.lt/zasliu-aplin...30-sprendinius

      Comment


        #43
        Dar vienas 2019 m. Kelių direkcijos (LAKD) Kelių plėtros ir priežiūros strategijos ir naujos Susisiekimo ministerijos ir LAKD strategijos -2021 palyginimas.

        Aplinkkeliai
        Prieš lyginant dvi versijas nuoroda į kaimyninės šalies kelininkų vizijas ir vykdomus projektus.
        Per 2020-2030 metus Lenkijoe numatoma nutiesti 100 aplinkellių, neskaitant autostradų. ir greiteklių
        ​.
        https://www.gov.pl/web/infrastruktur...ta-2020---2031

        Lietuvoje pagal 13 kartų gyventojų skaičių ir 4,8 karto mažesnį teritorijos dydį atitiktų apie 12-14 aplinkklių.
        LAKD 2019 m. strategijoje paminėta 15 svarbiausių aplinkelių ir absoliuti dauguma jų buvo nukelti po 2035 metų.
        Apskričių ir savivaldybių bendruosiuose planuose yra kelios dešimtys aplinkkelių vizijų.

        Per 30 metų, neskaitant nuošaliau nuo miestų einančios Via Balticos trasos, buvo nutiesti 6 (šeši ) aplinkeklliai ir dauguma jų apie 2010-2012 metus: A9 Kairių apklinkkelis, A13 Palangos aplinkeklis, A18 Šiaulių aplinkkelis (nebaigtas), A19 Vilniaus Pietinis aplinkelis, KK141 Priekulės aplinkkelis (nebaigtas) ir KK207 Joniškio aplinkkelis. Per 30 metų pagerintos kai kurių aplinkeklių charakteristikos (pvz. A13 Klaipėdos aplinkkelis)..

        LAKD stategija-2019 m. atrodė, kad yra beviltiškai neambicinga.
        Per 16 metų numatyta nutiesti 1 (vieną) aplinkkellį - A19 Vilniaus pietinį aplinkkelį pratęsti iki A3 Minsko plento ar bent iki A15 Lydos plento.

        https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
        https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

        Dabar pramuštas dugnas.
        Nenumatyta nė vieno aplinkelio.:oba

        Tiesa, naujoje strategijenumatytas A9 rekonstrukcija, kuri gal apims ir Karčemų ar Radviliškio aplinkelius, o gal ir ne.

        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
        https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


        Tačiau tai, kad "strategijoje" išvis nėra užuominų apie aplinkeklius, yra pasibaisėtina.
        Ministerijos ir LAKD požiūriu geriau kokioje nors "firmoje" nupirkti 100 radarų nei nutiesti bent kilometrą aplinkkelio.
        Paskutinis taisė Romas; 2021.12.12, 20:37.

        Comment


          #44
          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
          Mes turbūt net ir 3000 metais nesulauksim Zarasų aplinkkelio ir stebėsime ]fūrų viršauscentrinėmis Simno gatvėmis, leidžiant smarvingą dyzelio dvoką ir keliant triukšmą tūkstančiams gyventojų...

          Gi latviai realiai planuoja be Kėkavos dar kelis aplinkkelius: Bauskos, Iecavos ir t.t.
          Pradėtas statyti aplinkkelis. Pabaigs berods 2023.
          Click image for larger version  Name:	Kekava_shema-1024x559.jpg Views:	113 Size:	111,7 kB ID:	1935899
          https://lvceli.lv/aktualitates/top-p...em-autoceliem/
          Tai tuoj kelių srityje ir nuo latvių atsiliksime - bent aplinkkelių srityje.

          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Latvija su naujų kelių ir platinimo situacija stipriai užsistagnavo po P80/E22 statybų.
          Kekavos aplinkkelis buvo laiko klausimas ir didelis prioritetas. Aplinkkelis beje turi trūkumą, nelabai suprantama, kodėl kelias bus 2x2 tik tarp Rygos ir Rygos aplinkkeliui, o kitur liks tik 1+1, čia kažkoks wtf tiesą sakant. (...)
          Lietuva (...) pasistatė su tokia pačia PPP schema Palangos aplinkkelį visai neseniai
          (...)
          Aplinkkelių gal ir reikia, bet kol kas matau situaciją, kad kartais neužtikrinamas esamų kelių reikiamas lygis ir ergonomiškumas, ypač vietomis ženklinimas. Aplinkkeliai čia gali ir palaukti kažkiek. Tai nėra super panacėja. Zarasai ir Simnas tai ne Via Baltica..
          Tiesą sakant, vietoj "visai neseniai" būtų geriau parašyti, kad Palangos aplinkkelis buvo pastatytas 2014-2015 metais. Jau 6 metai praėjo ir per tą laiką Lietuvoje turbūt neatsitrado nė vieno naujo aplinkelio.

          Gal latviai bė Kekavos aplinkkelio ir nespės artimiausiu metu nutiesti Bauskės aplinkkelio ar naujo aplinkkelio su tiltu per Dauguvą.
          Tačiau jie ne tik svajoja, bet ir planuoja

          Iš 16½ būtiniausių aplinkkelių senojoje 2019 m. LAKD Kelių plėtros ir priežiūros strategijoje buvo numatyta ½ aplinkelio (A19 tęsinys), o naujoje 2021 m. Kelių plėtros strategijoje iki 2035 metų nenumatyta nė vieno aplinkkelio. Su sąlyga, kad liks tas pats ministras. bet tai kitos temos - pastaruoju metu itin suaktyvėjusios- objektas.

          Comment


            #45
            Mažeikių r. savivaldybė 2021 m. užsakė Mažeikių vakarinio aplinkkelio projektą
            Aplinkelio trasa eitų dabartinėmis Troškučių ir Pumpurų gatvėmis. Jis sujungų kelius KK170 į Skuodą ir KK163 į Buknaičius / Ezerę (LT/LV).

            Žemėlapis iš www.mapy.cz


            Aplinkkelio projektas
            https://www.realprojektas.lt

            Comment


              #46
              Mažeikių vakarinio aplinkkelis
              Pristatymas Mažeikių r. savivaldybėje 2022.01.25
              Ties Mažeikių miesto šiaurės vakarine riba planuojama įrengti aplinkkelį – paruošiamieji darbai juda į priekį. Visuomenei nuotoliniame viešajame susirinkime pristatyti planuojamo aplinkkelio projektiniai pasiūlymai. (...) Su visuomene buvo svarstomi Pumpurų, Troškučių gatvių, S. Nėries ir Laisvės gatvių sankryžos, Troškučių ir Skuodo gatvių sankryžų rekonstravimo projektiniai pasiūlymai bei planuojamo aplinkkelio sankirtos su geležinkeliu naujos statybos projektiniai pasiūlymai. Juos parengė ir pristatė UAB „Realprojektas.“




              S. Nėries ir Laisvės g. sankryžą planuojama rekonstruoti į mažą žiedinę sankryžą, o Troškučių g. ir Skuodo g. sankryžą – į turbožiedinę (didesnio pralaidumo).
              Aplinkkelio sankirtoje su geležinkeliu planuojama įrengti tunelį po geležinkeliu.


              https://www.mazeikiai.lt/savivaldybe...si%C5%ABlymai/

              Comment


                #47
                Tauragės pietinis aplinkkelis

                Tauragės rajono valdžia politikai galvoja apie aplinkelius labiau nei tam tikslui įsteigta Susisiekimo ministerija
                Jei liks tokia pati apie kelis beveik negalvojanti Susisiekimo ministerija, tai apie Pietinį Tauragės aplinkkelį anksčiau 2035 nėra ką ir svajoti.

                Tauragės žinios 2022.07.18
                Tauragės rajono politikai apsisprendė – tam, kad miesto centre sumažėtų intensyvus eismas ir spūstys, užteks ir trumpesnio aplinkkelio nei buvo planuojama iš pradžių.
                Liepos 7-ąją Tauragės rajono tarybos nariai pritarė miesto bendrojo plano II koncepcijai, pagal kurią Tauragėje planuojamas tiesti aplinkkelio turėtų kiek sutrumpėti.
                Kaip pažymima bendrajame plane, šiuo metu magistralinis kelias A12, kertantis Tauragės miestą, turi neigiamos įtakos – jis driekiasi per miesto centrą ir visą miesto teritoriją, todėl čia vyksta intensyvus eismas, piko metu susidaro spūstys.

                Nors numatytas pietinis aplinkkelis dar nepradėtas tiesti, bendrajame plane nurodyta, kad siekiant pagerinti susisiekimo padėtį ir sumažinti tranzitinių automobilių eismą Tauragės mieste aplinkkelį nutiesti kone būtina. Tikimasi, kad Naująja gatve pavadintas aplinkkelis šiaurės rytinėje miesto dalyje nukreiptų tranzitinį eismą nuo centrinės dalies – Dariaus ir Girėno gatvės.

                Patvirtinus miesto bendrojo plano II koncepciją paaiškėjo ir tai, kokio ilgio turėtų būti naujasis aplinkkelis. Planuojama, kad jis prasidėtų ties Joniškės kaimu, bet būtų trumpesnis nei planuota anksčiau ir įsijungtų į magistralinį kelią A12. Nors iš pradžių buvo skelbiama, kad aplinkkelis turėtų būti 20 kilometrų, apsispręsta, kad jis trumpės ir tęsis 15 kilometrų.

                https://taurageszinios.lt/naujienos/...planuota-17228
                Anksčiau buvusi I alternatyva (tokia buvo ir anktesniuose Tauragės rajono bei Tauragės apskrites bendruosiuose planuose)
                Pradžia - kelyje KK 164 Tauragė-Šilalė, kerta A12 Šiaulia -Tilžė, geležinkelį KK 147 Tauragė - Jurbarkas ties Stragute, buvo numatyti tiltai per Šešuvį ir Jūrą(ties dvarviečiu) ir į kelią A12 link Tilžės turėjo įsilieti už Lauksargių.


                Pernai patvirtinta II alternatyva (tvirtinant bendrąjį planą)
                Trasos pradžia tokia pati, o nuo Dacijonų (RK 4505 Tauragė - Sakalinė / Žukai) aplinkelio trasa suktų dešiniau - kirstų Jūros upę ties Šešuvies žiotimis, dar kartą kirstų geležinkelį ir į A12 link Tilžės įsilietų ties kelio KK 199 Tauragė- Vainutas-Šilutė sankryža.

                https://taurageszinios.lt/naujienos/...planuota-17228
                Paskutinis taisė Romas; 2024.03.12, 08:19.

                Comment


                  #48
                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Tauragė A12 atžvilgiu santykinai nepatogiai išsiplėtus į šonus, reiktų gana ilgo aplinkkelio.

                  Tai kartais pafantazuoju, kad Šiaulių kryptimi aplinkkelis eina atsišakojęs nuo esamo A12 palei geležinkelio liniją, kuri nors eitų miesto teritorija, bet izoliuotas nuo jau sukurto gatvių tinklo (+triukšmo sienutės) ir vėl įsilieja į A12 miške į šiaurės rytus nuo Tauragės. Tada gaunasi tiesesnis maršrutas ir pvz. ateityje būtų statomas E77 greitkelis Ryga-Karaliaučius-Gdanskas(-Berlynas) tada galbūt pavyktų įkišt ir greitkelį, galbūt geležinkelį paslepiant po žeme. Nereiktų tiesti daug naujos trasos, kai esamas A12 yra beveik tiesus kaip styga, mažai kerta gyvenviečių.

                  Kas liečia planuojamą trasą, šiaip įdomu kas įrengs aplinkkelį, koks būtų jo statusas (krašto kelias, magistralinis). Manyčiau esamam variantui gal net nebūtinas magistralinio kelio statusas (būtų 147 ir 164 krašto kelių jungtis). Jeigu aplinkkelį rengtų LAKD, tai klausimas ar ne geriau prioritetas tranzitui Latvija-Lenkija ir Lietuva-Baltijos jūra, pvz. prioritetas Šiaulių šiaurės rytiniam aplinkkeliui, kol santykiai su Baltarusija, Rusija išlieka labai neapibrėžtais.
                  Kitomis aplinkybėmis būtų galima diskutuoti dėl to, kuri A12 trasa aplenkiant Tauragę būtų geręsnė - tiesi (20 km) ar "apvali" (15 km).
                  Deja, dėl Susisiekimo ministerijos ir LAKD "proritetų" kol kas VISI aplinkeliai Lietuvoje yra fantazijos arba vien proto mankšta bent iki 2035 metų.
                  Tas pats bus ir su Tauragės pietiniu aplinkkeliu.

                  Comment


                    #49
                    https://www.ukzinios.lt/politika/sav...as#addcomments


                    Ukmergėje, ties Gėlių rajonu, kur planuojama tiesti naują aplinkkelį, pradėti miško kirtimo darbai. Čia ruošiama trasa naujam keliui.

                    Darbus vykdo Valstybinių miškų urėdijos Ukmergės regioninis padalinys. Padalinio vadovas Virginijus Šalčiūnas informavo, kad ruošiamos trasos ilgis viršija 2 km.

                    Šioje atkarpoje reikės iškirsti 8 ha miško, iš viso – 3 tūkst. kubinių metrų medienos. Į kertamą ruožą patenka įvairus miškas – nuo krūmų, jaunuolynų iki brandžių pušynų. Darbus planuoja baigti iki rugsėjo 1-osios.

                    Pasak padalinio vadovo, dėl vykdomų darbų konkrečių nepatogumų gyventojams neturėtų kilti, tačiau miško kirtimas gali kelti neigiamas asociacijas dėl žmonių moralinių įsitikinimų. Vis tik, aplinkkelis yra rajono savivaldybės projektas, kurio įgyvendinimo siekiama jau kelis dešimtmečius. Šiuo metu savivaldybės prašymu padalinys vykdo miško kirtimo darbus, ruošiama trasa, o pati kelio statyba prasidės vėliau.

                    Pasidomėjus, kur bus dedama mediena, V. Šalčiūnas sakė, kad ji bus parduota aukcione.

                    Rajono savivaldybės administracijos direktorė Inga Pračkailė patikslino: kadangi kelias – ne vietinės reikšmės, projektą rengia ir įgyvendins ne rajono savivaldybė, o AB Lietuvos automobilių kelių direkcija.

                    Direktorė informavo, jog miško kirtimas vykdomas pagal Kelių direkcijos nurodytas ribas tiek, kiek reikalinga projektui.

                    Pasiteiravus, kada numatoma kelio statyba, direktorė sakė, kad šiuo metu dar tik vyksta projektavimas. „Projektas rengiamas. Vėliau jį reikės viešinti, derinti su įvairiomis institucijomis, gauti statybos leidimą. Apie rangą dar nėra net kalbos. Jei viskas eisis pagal planą, parengiamieji darbai turėtų būti baigti iki kitų metų birželio mėnesio. Tuomet, gavus statybos leidimą, jau bus galima ieškoti rangovų. Bet visa tai daro Kelių direkcija“, – sakė I. Pračkailė.

                    Priminsime, kad projektas išties ambicingas – planuojama nutiesti valstybinės reikšmės kelio jungtį nuo krašto kelio Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė 5,152 km iki miesto Kauno ir Žiedo gatvių sankryžos.

                    Numatomas naujo kelio ilgis – apie 4,2 km. Visame jo ruože, dešinėje pusėje, projektuojamas pėsčiųjų ir dviračių takas, 3,6 km – visų laukiamas tiltas per Šventosios upę, už jo – viadukas virš vietinės reikšmės kelio.

                    Prieš dvejus metus buvo patvirtinti „Pietinio Ukmergės aplinkkelio su tiltu per Šventosios upę specialiojo plano koregavimo“ sprendiniai, todėl kelio ir tilto vietos jau yra numatytos.

                    Comment


                      #50
                      Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
                      https://www.ukzinios.lt/politika/sav...as#addcomments


                      Ukmergėje, ties Gėlių rajonu, kur planuojama tiesti naują aplinkkelį, pradėti miško kirtimo darbai. Čia ruošiama trasa naujam keliui.

                      Darbus vykdo Valstybinių miškų urėdijos Ukmergės regioninis padalinys. Padalinio vadovas Virginijus Šalčiūnas informavo, kad ruošiamos trasos ilgis viršija 2 km.

                      Šioje atkarpoje reikės iškirsti 8 ha miško, iš viso – 3 tūkst. kubinių metrų medienos. Į kertamą ruožą patenka įvairus miškas – nuo krūmų, jaunuolynų iki brandžių pušynų. Darbus planuoja baigti iki rugsėjo 1-osios.
                      Šiaip tai LAKD planuose iki 2035 m. aplinkkelio lyg ir nėra (yra tik "poreikis").
                      Taip kad teks po keliolikos ar keliasdešimt metų vėl kirsti.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Šiaip tai LAKD planuose iki 2035 m. aplinkkelio lyg ir nėra (yra tik "poreikis").
                        Liūdniausia, kad Lietuvos Radarų direkcijos (buv. Kelių direkcijos) planuose išvis nėra jokių planų tiesti aplinkkelius.
                        Nebent pajudės Jonavos pietrytinis aplinkkelis, kuris finansuojamas iš kariniam mobilumui skirtų pinigų.

                        Comment


                          #52
                          Gal pirmiausia LAKD galėtų esamą Ukmergės aplinkelį davesti iki pravažiuojamo kelio? Ten vietom beveik tanko reikia, norint pravažiuoti.
                          Mano blogas

                          Comment


                            #53
                            Ukmergės pietrytinis aplinkelis gal kažkada pajudės, jei jis bus įtrauktas į karinio mobilumo projektus.
                            Jis papildytų maršrutus iš Pabradės į Ruklą.
                            Šiuo metu rekonstruojamas kelias KK173 nuo Pabradės iki Molėtų, yra Molėtų pietvakarinis aplinkkelis, o kelias KK 115 keliose atkarpose yra neseniai rekonstruotas.

                            Visas brėžinys:http://foto.terpe.lt/inkelti/2018081... BP file 9.jpg
                            http://www.ukmerge.lt/go.php/lit/Raj...ndrasis-planas

                            Comment


                              #54
                              Kažkiek keista, kad buvo suplanuota nuo Žiedo, o ne Gerseniškių g., bet veikiausiai taip yra dėl kur kas didesnių privačių sklypų išpirkimo problemų.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                #55
                                Ukmergės žinios 2023.09.27
                                Suplanuotą Ukmergės aplinkkelį tiesti pasiruošta, bet yra ir abejonių
                                Prieš du dešimtmečius suplanuoto naujojo aplinkkelio su tiltu per Šventąją kontūrai jau nubrėžti – iškirstas platus miško ruožas, žymintis kelio vietą. Jis įsirėžia į kelią Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė ties Pivonijos šilu.
                                Kelias drieksis per mišką, kirs Linų gatvę Ukmergėje ir už daugiau nei keturių kilometrų, ties sankryža, jungsis su Kauno ir Žiedo gatvėmis.

                                Nors vieta, kur bus naujojo kelio pradžia, aiški, tolesnis automobilių srautas kelia abejonių.
                                „Automobilių srautas toliau judės keliu Nr. 231 Vytinė–Vaitkuškis–Ukmergė iki magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys“, – informavo projekto LAKD komunikacijos vadybininkė N. Černiauskaitė.

                                Tačiau šis kelias prastos būklės. Gal jau numatytas jo remontas?
                                Pasak direkcijos atstovės, pagal parengtą remontuotinų krašto kelių ruožų prioritetinę eilę minėtas kelio ruožas pažymėtas 614, 622, 966 ir 1 165 numeriais. Remontas čia vyks ne anksčiau kaip po 7-erių metų. Tiesa, panašu, kad ir pats aplinkkelis vargu ar iki to laiko atsiras..

                                Kelių direkcijos atstovė taip pat teigė, kad aplinkkelis skirtas tranzitinio transporto eliminavimui iš miesto centro.(...)
                                Tiesa, kol kas tik iškirstas miškas. Apie kelio tiesimo darbus kalba dar neina. Žvelgiant į tai, ką apie šį projektą esame rašę prieš 4-erius metus, kyla liūdnų minčių, kad planai dėl aplinkkelio toli gražu neatitinka realybės.

                                Ukmergės žinios 2019 m. lapkritis:
                                "Kelių direkcija suprojektuos ir pastatys Ukmergės miesto pietvakarinį aplinkkelį su tiltu per Šventosios upę bei suremontuos valstybinės reikšmės krašto kelio Ukmergė–Molėtai 0,377–0,826 km ruožą ir esamą tiltą per Šventosios upę. Kelių direkcija įsipareigoja finansuoti aplinkkelio statybą ir tilto per Šventąją Vilniaus gatvėje remontą Kelių priežiūros ir plėtros programos bei kitomis lėšomis.

                                Savivaldybė perims nuosavybės teise valstybinės reikšmės krašto kelių ruožus – Antakalnio, Vilniaus ir Gedimino gatves iki miesto ribos, rekonstruos Ukmergės miesto Kauno–Žiedo gatvių sankryžą į žiedinę bei Ukmergės miesto Linų gatvę. Savivaldybė įsipareigoja finansuoti Kauno–Žiedo gatvių sankryžos į žiedinę bei Linų gatvės rekonstravimą savivaldybės biudžeto bei kitomis lėšomis."


                                https://www.ukzinios.lt/politika/sav...ra-ir-abejoniu

                                Comment


                                  #56
                                  Pernai prasidėjo kalbos apie Alytaus aplinkkelį - galbūt ir su nauju titu per Nemuną.
                                  Tačiau dabr apie tai nieko nesigirdi

                                  Parašė Sklansky 2023.06.01 Rodyti pranešimą
                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                  O apie kokį aplinkkelį čia kalba?
                                  Alytus.lt 2023,.06.02
                                  Alytuje – susitikimas dėl karinio mobilumo ir naujo miesto aplinkkelio
                                  Planuojama, kad Alytus turės dar vieną apvažiavimą. Jis Alytaus rajono teritorijoje nuo Talokių į dešinę driektųsi per Radžiūnų ir Sudvajų miškus ir su link Vilniaus vedančiu keliu susijungtų ties Kaniūkais.
                                  Kariškius ir kelininkus domino principinė Alytaus miesto bei Alytaus rajono pozicija dėl tokio aplinkkelio. Pasak Alytaus miesto savivaldybės mero Nerijaus Cesiulio, naujam apvažiavimui savivaldybė tikrai pritaria, juolab, kad dar viena transporto arterija pagreitintų gyventojų susisiekimą su priemiestinėmis Alytaus gyvenvietėmis, sumažintų transporto srautus ir taršą mieste.

                                  Pasak kariškių, karinio mobilumo klausimus Kauno kryptimi nuo Suvalkų koridoriaus išsprendžia Via Baltica magistralė, būtinas antras kelias link greta Vilniaus statomo Rudininkų poligono, tad Lazdijų-Alytaus-Valkininkų-Vilniaus kryptimi einantis krašto kelias tokiu ir tampa. Jame bus stiprinami tiltai, kelio danga, pritaikant naują infrastruktūrą karinės technikos judėjimui.

                                  Kadangi, kaip kelininkai sakė, aplinkkelio projektas būtų pradedamas nuo balto lapo, projektavimo ir derinimo procedūros, pats kelio įrengimas užtruktų ne vienus metus. Pats optimistiškiausias terminas – aštuoneri metai. Ir pats aplinkkelis, ir visas kelias nuo Augustavo iki Vilniaus taptų tarptautinio europinio kelių tinklo dalimi, tad jo įrengimui būtų skiriamos ir Europos Sąjungos lėšos.
                                  Apytikrė trasos kryptis tarp KK 132 ties Talokiais ir KK 128 ties Kaniūkais būtų tokia:

                                  Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                                  Comment


                                    #57
                                    ^ pasakos, investicijos butu milziniskos
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                      ^ pasakos, investicijos butu milziniskos
                                      Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
                                        Dėl tiltų, tai gal labiau Verkių seniūnijai reiktų bent 2-3 papildomų tiltų. Ir apsitvarkyt pvz Žaliųjų ežerų gatvę. Plius reiktų priskaičiuot geležiaką praeinantį seniūnijos pakraščiu. Ir Mokslininkų gatvė yra seniūnijos ribose su 2+2

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                          ^ pasakos, investicijos butu milziniskos
                                          Visa ši tema apie aplinkkelius Lietuvoje yra 20 metų trunkanti pasaka, kai beveik nieko nėra daroma juos tiesiant.

                                          Išimtis prieš 10-15 metų bent iš dalies nutiesti 4 aplinkkeliai: A9 Kairių aplinkelis, A13 Palangos aplinkkelis, A19 Vilniaus Pietinis aplinkkellis (nebaigtas), KK 141 Priekulės aplinkkelis (nebaigtas)
                                          Dar šiek tiek anksčiaus buvo nutiesti A18 Šiaulių aplinkkelis (nebaigtas), A12/ KK 207 Joniškio aplinkeklis A6 Utenos aplinkkelio pratęsimas.
                                          Buvo ir įiokių tokių patobulinimų miestų viduje: Alytuje, Vilniuje, Šiauliuose, Kaune.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X