Viskas aišku, bet atitinkami organai neatlieka savo darbo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Tokių kalnelių įrenginėjimas tokiose miestų arterijose, kaip pvz. Baltijos pr., yra pinigų švaistymas. Tegul įrenginėja ten, kur eismo mažai arba duoda tuos pinigus kokiai kitai miesto sričiai. O dabar kas? Žmonės pristabdo tik prieš pačius kalnelius, o po jų vėl gazuoja iki kokių 70 (ten kur galima 50) ir t.t. Be to, atvažiavęs iš kitur ir nepratęs prie vietos "infrastruktūros" gali ir nepastebėti tų kalnelių tokiose svarbiose gatvėse.
Pats visai neseniai, Baltijos prospekte, taip vos kažko nepamečiau Tiesiog nepratęs, vėlai pastebėjau kalnelius ir nespėjau kaip reikiant pristabdyti. Aišku, pripažįstu kad tai iš dalies buvo ir mano klaida.
Comment
-
Už paskutinio Taikos šviesoforo kelio danga tragiška... greit pasieks Kauno kelių/gatvių kokybes lygį
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kam rūpi Klaipėdos perėjos?
Jis sako pritariantis ir kitam KPB pasiūlymui - naikinti pėsčiųjų perėją Šilutės plente, ties buvusiu "Rasos" kombinatu, kur yra įrengta požeminė perėja. Tokią idėją savivaldybės atstovams pasiūlęs G. Kučinskas prie gatvės siūlo įrengti atitvarus, kad pėstieji nebeitų į važiuojamąją kelio dalį.
"Kažkada ta požeminė perėja buvo įrengta būtent tam, kad būtų užtikrintas pėsčiųjų saugumas. Tačiau buvo palikta ir ant gatvės esanti perėja. Matyt, žmonės tingi leistis laiptais, po to vėl lipti viršun, todėl ir eina per gatvę. Nors tai nėra saugu - ypač turint omenyje, kaip vairuotojai "noriai" praleidžia pėsčiuosius", - sakė G. Kučinskas.
Pasak jo, patys savivaldybės atstovai, apžiūrėję požeminę perėją, buvo nustebę, kad jos būklė yra visai gera - gana švaru, veikia net apšvietimas, yra galimybė šia perėja naudotis neįgaliesiems.
"Šilutės plentas - B kategorijos kelias, ir nereguliuojamų perėjų čia turėtų būti kuo mažiau. Pėstieji tikrai turės pasirinkimą - yra požeminė perėja, yra ir šviesoforu reguliuojama perėja už poros šimtų metrų", - teigė pareigūnas.
Ir tam parazitiniui komerciniui šviesoforui gal ateis galas bent po poros metų.
Comment
-
Eismas Klaipėdoje: ar tikrai valdžia žino, ką daro?
Netinkamai įrengiami ženklai, vairuotojų automobilius gadinantys greičio slopinimo kalneliai, nuolat streikuojantys šviesoforai, niekaip neįgyvendinamas vadinamosios žaliosios bangos principas sukuria įspūdį, kad eismas Klaipėdos gatvėse organizuojamas Brauno judėjimo principu, paprasčiau pasakius, bet kaip - be jokios strategijos ir ateities vizijos.
Dar 2007 metais uostamiesčio gatvėse buvo nušvitusi viltis - savivaldybė paruošė Klaipėdos miesto centralizuotos koordinuotos eismo valdymo sistemos diegimo planą, kuriuo buvo numatoma labai daug gražių dalykų.
Planuota, kad visų šviesoforų valdikliai bus apjungti į vieną sistemą, bus įrengti informaciją apie padėtį gatvėse realiu laiku fiksuojantys eismo jutikliai, vairuotojus informuojančios švieslentės gatvėse bei informavimo apie optimalius maršrutus sistema internete, sankryžų stebėjimas vaizdo kameromis.
Remiantis šiuo planu, šių, 2012-ųjų, metų pabaigoje Klaipėdos vairuotojai jau turėtų džiaugtis visais išvardintais ir dar nepaminėtais centralizuotos eismo valdymo sistemos malonumais. Turėtų, bet nesidžiaugs - neįgyvendintas net pirmasis plano etapas, numatytas 2008-iesiems, kuomet turėjo įvykti viešasis konkursas investiciniam projektui parengti, ką jau kalbėti apie visų šviesoforų sujungimą į bendrą sistemą.
Comment
-
Užtaikiau apie 17h važiuoti autobusu pro Šilutės pl. ir Baltijos pr. žiedą, tad nufilmavau ten kasdienę situaciją:
http://youtu.be/miS5dlVC3ew
Comment
-
Parašė Gorgon Rodyti pranešimąUžtaikiau apie 17h važiuoti autobusu pro Šilutės pl. ir Baltijos pr. žiedą, tad nufilmavau ten kasdienę situaciją:
http://youtu.be/miS5dlVC3ew
Comment
-
Norėjo kaip geriau, išėjo kaip visada
Su eismo infrastruktūra Klaipėdai niekaip nesiseka. Galima pamiršti kadais svarstytas idėjas gatvėse įdiegti žaliąją bangą - miestas niekaip nesusitvarko su kur kas paprastesniais uždaviniais.
Comment
-
Ir kodėl man atrodo, kad čia neypč pagrįstos Dūdos užgaidos, prisidengiant nestabdančių autobusų pravažiavimu, kas realiai įmanoma tik ankstyvais rytais, vakarais ir karstais savaitgaliais.
O ir kiek teko stebėt Dragūnų sustojime laukiant koki pusvalandį, tai netoli 90% vairuotojų važiavo tarp kalnelių. Efektas minimalus.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
-
Klaipėdos sankryžos: kelionė į ateitį prasidėjo
Jei Klaipėdos valdininkų vizija smarkiai nesiskirs nuo realybės, po kelerių metų miesto vairuotojai juos minės tik geruoju ir vengs žodžio "biurokratai" ar keiksmažodžių, išsprūstančių stovint transporto kamščiuose. Toks neįtikimas scenarijus įmanomas, jei uostamiesčio gatvėse pavyks įdiegti analogų Lietuvoje neturinčią integruotą eismo reguliavimo sistemą.
Pirmuosius teorinius žingsnius šios sistemos diegimo link Klaipėdos valdžia jau žengė pernai, kuomet miesto Taryba pritarė dalyvavimui POSSE projekte, skirtame "atvirų europinių standartų ir specifikacijų diegimo transporto srityje skatinimas".R. Zulcas patikslina: "Terminas žalia banga čia yra pernelyg paprastas, lyg ir atgyvena. Tai - visa apimanti integruota sistema, pagal tam tikrus parametrus reaguojanti į iškeltas užduotis. Pavyzdžiui, galima nustatyti, kam kokiu metu suteikti judėjimo pirmenybę - pėstiesiems, visuomeniniam transportui, krovininiams automobiliams ir taip toliau. Esmė - eismo dalyviams nesudaryti kliūčių judėti įvairiomis kryptimis."
Valdininko teigimu, Klaipėda Lietuvoje būtų pirmasis miestas, turintis tokią sistemą - esą esanti Vilniuje yra daug paprastesnė, ir ji reguliuoja eismą tik dalyje sankryžų, o uostamiestyje naujoji sistema transporto srautus prižiūrėtų visame mieste.
Comment
-
Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje susidarė kamščiai
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz2c0kJpGxL
Comment
Comment