Na aš tai nepastebiu sumažėjusių kamsčių, kaip įvažiuojant į miestą piko metu stoviu eilėse, taip stoviu, nebent pačiame mieste, gal truputėli ir sumažėjo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Pareigūnams šviesoforai su mygtukais nepatinka
2009 m. Lapkričio 05 d.
http://www.ve.lt/?data=2009-11-05&ru...&id=1257420100
Paskaitykit kokie "genijai" tvarko eismą mieste.
Comment
-
Klaipėdos gatvėse daugėja greičio slopintuvų
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...intuvu-469634/
Ligoninė.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpsichoneurologinė , nes tik puspročiai po miestą laksto, o klaipėdoje tokių nemažai
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai viena iš dviejų miesto arterijų (Taikos prospekto nebėra, trombas visiems žinomas užkimšo), ir tik puspročiai arba labai suinteresuoti gali sugalvoti tokius kalnelius daryti kur papuola.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąnebūtų tiek lakstančių, niekas neįrenginėtų "gulinčių policininkų". ugdoma tautiečių kultūra. kai įsibėgėjęs trinktels ir nusikąs liežuvį, problemos neliks
Comment
-
visada galvojau ir tebegalvoju, kad mūsų valstybėje nėra vieningos politikos daugeliu klausimų ir sprendimų priėmimas paliktas savivaldybės kompetencijai. reiškia mes visi 20 metų gyvename eksperimentinėmis sąlygomis.
jeigu kalbėti apie eismo saugumą, tai kiekviename mieste skirtingai sureguliuoti šviesoforai, skirtingai išdėstomos ir apipavidalinamos saugumo salelės ir galų gale skirtingos pasyvaus greičio ribojimo priemonės.
visa tai galėtų būti sėkmingai spendžiama valstybės standartų pagalba ir centralizuotais reikiamų priemonių pirkimais (manau ir kainuotų pigiau)
Comment
-
-
Žalioji banga Klaipėdoje - rožinė svajonė
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...475448/,page.1
Comment
-
Saugumas gatvėse - buldozerio principu
Klaipėda - jūrinis miestas, galbūt todėl nieko nuostabaus, kad su automobilių judėjimu gatvėmis susiję valdžios sprendimai yra, švelniai pasakius, keisti.
Maža to, kad valdžia beveik nieko nepadarė, jog vairuotojams mieste važinėti būtų lengviau, padėtis tik sunkinama.
Garsiai deklaruojama, jog rūpinamasi pėsčiųjų saugumu, tačiau galvoti apie priemones, kurios leistų ir užtikrinti pastarųjų saugų vaikščiojimą, ir netrukdytų vairuotojams, niekas Klaipėdos savivaldybėje nesivargina. Pavyzdys - miesto valdžią apėmusi greičio slopinimo kalnelių manija.
Puikiai išdėstyta situacija.
Comment
-
2010-09-23, 16:58
Klaipėdos gatvėse įrengti daugiau kalnelių neleista
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...eleista-300857
Comment
-
Eismo saugumas pareikalavo paaukoti medžius
Pastarosiomis dienomis uostamiesčio Liepojos gatvėje, ties Plytine, pjaunami didžiuliai kelkraštyje augantys medžiai. Iš viso planuojama išpjauti per 80 medžių."Tie medžiai, kurie auga prie pat asfalto dangos, nėra saugotini. Buvo planuojama juos išpjauti tuomet, kai bus atliekama kelio Klaipėda-Kretinga rekonstrukcija. Tačiau dėl dabartinės ekonominės situacijos rekonstrukcija nusikėlė neribotam laikui, tad nuspręsta medžius pašalinti dabar", - sakė P. Kaučikas.
Comment
-
Rekonstravus Jakų žiedą mašinų spūstys - naujoje vietoje
Atlikus rekonstrukciją, prie Jakų žiedinės sankryžos nebeliko mašinų spūsčių. Tačiau ši problema išryškėjo kitoje vietoje. Eilės mašinų nusidriekia prie Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos.
Eilė siekia kilometrą
Eismas rekonstruota Jakų žiedine sankryža atidarytas mažiau nei prieš savaitę. Kaip ir tikėtasi, čia nebeliko transporto priemonių spūsčių, kuriose anksčiau kasdien piko metu įstrigdavo vairuotojai.
Tačiau policijos pareigūnams darbo nesumažėjo. Dabar jie eismą turi reguliuoti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje.
Nemažos spūstys šioje vietoje piko metu susidaro įvažiuojant į miestą. Automobilių eilės driekiasi apie kilometrą – iki posūkio į įmonės "Philip Morris" teritoriją.
Anot Klaipėdos kelių policijos biuro viršininko Alvydo Katkausko, nors policijos pareigūnai ir reguliuoja eismą, tai problemos neišsprendžia.
Valdžią įspėjo dar vasarą
A.Katkauskas tvirtino, jog savivaldybė apie galimas spūstis Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje, atidarius eismą rekonstruotoje Jakų žiedinėje sankryžoje, įspėjo dar vasarą. Tačiau jokių priemonių, siekiant to išvengti, imtasi nebuvo.
"Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinė sankryža negali išskirstyti tokio srauto transporto priemonių. Įspėjome, kad čia reikalinga trečia juosta sukti į dešinę ties Pieno kombinatu. Nors ir ji nepanaikintų spūsčių, tačiau bent šiek tiek jas sumažintų", – tvirtino viršininkas.
Pareigūnas pabrėžė, jog Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinė sankryža turėjo būti rekonstruota pirmiau nei Jakų, arba darbai turėjo vykti lygiagrečiai.
"Išeities reikia ieškoti kuo greičiau. Vasarą transporto priemonių srautai šioje vietoje bus dar didesni. Jau dabar šią vietą galima vadinti karštuoju tašku. Neaišku, kas bus, kai prasidės Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija: kaip reikės organizuoti eismą, kiek juostų uždaryti?" – nežinios baiminosi A.Katkauskas.Skaityti toliau
Rekonstrukcijos reikės palaukti
Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasakojo, jog Šilutės plento ir Baltijos prospekto, Taikos ir Baltijos prospektų žiedinių sankryžų rekonstrukcijos reikės palaukti keletą metų. Tad kol kas vairuotojai turės kęsti nepatogumus.
"Tokie reikalai neišsprendžiami per vieną sezoną. Ieškome galimybių Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje atidaryti trečią juostą. Į dešinę būtų galima sukti ne iš vienos, o dviejų juostų. Tuomet pagerėtų automobilių pralaidumas. Reikia nuvažiuoti į vietą ir pasižiūrėti. Gal užtektų pakeisti ženklus ir atidarytume trečią juostą", – komentavo L.Dūda.
Kol kas vairuotojams, norintiems nepatekti į automobilių spūstis, patariama važiuoti Palangos plentu, Liepų gatve, rinktis ne Vilniaus plentą, o Tilžės gatvę.
Pareigūnų teigimu, išvažiuojant iš miesto Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje transporto spūsčių nesusidaro."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
Comment