Taip yra todėl, kad dabartinė miesto politinė valdžia ir administracijos vadovai yra automobilistai (neslėpkim - kaip ir buvusi bei dar anksčiau buvusios valdžios, taip pat - ir pati visuomenė. Visi žodžiais už viešą transportą, tačiau praktiškai - kardinaliai priešingai). Čia ir žalių kortelių grąžinimas su patosu, ir tūkstančiai naujų stovėjimo vietų bet kokia kaina, ir nesusijusių funkcijų perkėlimas į savotišku frankenšteinu tampančią įmonę "Klaipėdos paslaugos" (buvęs Autobusų partkas), ir formaliai sprendžiamos probleminės pavojingos vietos, kaip šis pavyzdys su STOP ženklu.
Taip teigiu iš savo asmeninių patirčių - mano, kaip vieno iš dabartinės tarybos opozicijos narių visuomeninio padėjėjo dalyvavimo įvairiose diskusijose, susirinkimuose. Pvz., dalyvauju planuojamo regioninio stadiono procese, kur į akis labai krenta vicemerų, administracijos vadovų požiūris į miesto viešąjį transportą, jo struktūrą ir vystymą. Matoma ir suprantama tik viena priemonė - asmeninis automobilis, per šią prizmę vyksta visos diskusijos, teikiami visi siūlymai ar keliami klausimai. Visa kita - neįdomu ir neaktualu.
Praėjusi valdžia jau rodė vilties ženklus, kad gal pradeda keistis požiūris į miesto vystimą. Buvusi valdžia vistiek užsiėmė BRT planais, rajono ir miesto VT intergracija, dvirčių takais (kad ir kiek jų yra). Gaila kad visą tai nuskandino katastrofiškai prastas projektų valdymas.
„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto posėdžio metu priminė jo pirmininkas Raimondas Tamošauskas, svarstant klausimą dėl planų paliatyvios pagalbos paslaugas teikti nebe Kūdikių namuose Giruliuose, o Juozo Karoso gatvėje, buvusios Vaikų konsultacinės poliklinikos pastate.
Praėjusių metų vasarą idėją per Martyno Mažvydo alėją, J. Karoso gatve, paleisti transporto srautus pasiūlė savivaldybės Tarybos narys Arūnas Tuma. „Manau, tai ženkliai pasitarnaus miestiečių labui, lengviau bus patenkama į Vaikų ligoninę”, – taip politikas motyvavo savo pasiūlymą, kurį tuomet svarstė savivaldybės Eismo saugumo komisija. Pasak jo, pakanka nuimti esamus barjerus ir įrengti eismą leidžiančius ženklus.
Šios komisijos pirmininkas Algirdas Kamarauskas pozityviai įvertino A. Tumos pasiūlymą, vis paminėdamas Kaune esančios Laisvės alėjos pavyzdį. Pasak vicemero, preliminariai šis klausimas jau svarstytas ir jam pritarta. Tačiau jis nepasakė, kur ir kas tai svarstė bei pritarė.
Jam antrino Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus, teigdamas, kad analogiškas sprendimas reikalingas ir sujungiant Martyno Mažvydo pėsčiųjų alėjos išskirtą Šaulių gatvę.
Net sovietmečiu mąstė kažkiek apie pėsčiųjų patogumą, dabariniai savivaldybės runkeliai tuoj iš miesto padarys vieną didelę parkofkę, visiškas degradavimas Klaipėdoje
„Sustabdyti sutarties vykdymą nuo 2024 m. gegužės 23 d. iki atsiradusių aplinkybių pasibaigimo”, – toks lakoniškas susitarimas dėl eismo valdymo sistemos modernizavimo vienoje iš pagrindinių Klaipėdos transporto ašių – Smiltelės g., Taikos prospekto, Tiltų, Herkaus Manto ir Liepojos gatvių – techninis darbo projekto parengimo buvo pasirašytas gegužės 21 dieną.
Pasirašant pirminę užduotį projektuotojams buvo keliama užduotis „suprojektuoti naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą arba kapitalinį remontą” pagal savivaldybės nurodytą sąrašą.
Iš viso šioje trasoje numatoma įrengti, rekonstruoti arba kapitaliai atnaujinti per 30 sankryžų. Projektuojamas ir kapitalinis Taikos pr., Kūlių Vartų, Galinio Pylimo gatvių sankryžos remontas.
„Įvyko avarija – pastatom šviesoforą. Mes taip visą miestą apdėliosim”, – trečiadienį Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdžio metu piktinosi Vidmantas Dambrauskas ir teigė, kad „mūsų Saugaus eismo komisija ir Transporto skyrius eina lengviausiu keliu”.
Tai vietoj šviesoforų statys kalnelius? Tuoj marozai pradės pykti dėl per stačių ir per dažnų kalnelių. Gal geriau užsiimti gatvių siaurinimu? Vien susiaurinus Tilžės-Sausio 15-osios gatves galima panaikinti 2 jau esančius šviesoforus ir išvengti naujo šviesoforo pavojingoje sankryžoje. Taip pat siaurinant gatves galima panaikinti visus šviesoforus Gedminų gatvėje ar pėsčiųjų šviesoforą Dubysos gatvėje. Galima daug tokių vietų prigalvoti.
Tai vietoj šviesoforų statys kalnelius? Tuoj marozai pradės pykti dėl per stačių ir per dažnų kalnelių. Gal geriau užsiimti gatvių siaurinimu? Vien susiaurinus Tilžės-Sausio 15-osios gatves galima panaikinti 2 jau esančius šviesoforus ir išvengti naujo šviesoforo pavojingoje sankryžoje. Taip pat siaurinant gatves galima panaikinti visus šviesoforus Gedminų gatvėje ar pėsčiųjų šviesoforą Dubysos gatvėje. Galima daug tokių vietų prigalvoti.
Kodėl nevertinate vairuotojos Janinos poreikių?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Įvažos į pietinę Klaipėdos dalį – vairuotojų antrą savaitę labiausiai keikiamos vietos. Rimkų pervaža uždaryta dėl kapitalinio remonto, o kelininkai tuo pačiu metu pradėjo kelio į Šilutę remontą.
Į darbo vietas uostamiestyje važiuojantys vairuotojai skundžiasi, kad po valandą tenka stoviniuoti kelyje nuo Rimkų iki Jakų. Eismas čia reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais. Vairuotojai dėl eismo trikdžių lieja įniršį visomis kryptimis – keikia merus, kvailiais vadina kelių darbininkus. Bestoviniuodami eilėse žodžiais susipliekia ir tarpusavyje. Kadangi dalis vairuotojų suka į uostamiestį pro Lypkius, kelio žvyruotas kelkraštis yra tapęs atskira eismo juosta. Daugybė žmonių ja nestodami važiuoja iki posūkio į Klaipėdos LEZ teritoriją.
Comment