Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai, kad, man rodos, Romas net nelabai supranta apie ką eina kalba. Arba pats tose vietose niekada nebuvo.
    Nereguliuojama perėja per 6 juostų, pagrindinę miesto gatvę su iš abiejų pusių įrengtais apsisukimais ir dar šalutinėmis gatvėmis yra saugu ir viskas čia gerai. Nu tikrai, tikrai. Nieko keisti nereikia.

    Click image for larger version  Name:	Naikupės.png Views:	26 Size:	1,36 MB ID:	1894472

    Baltijos Pr. - Klaipėdoje, kurioje nėra žmonių, žvėreliai išmindė taką, nes nori nueiti iki Prekybos centro. Perėjos čia nėra kelių šimtų metrų spinduliu.

    Click image for larger version  Name:	baltijos.png Views:	25 Size:	1,26 MB ID:	1894473

    Dar Klaipėdoje lieka viena absurdiška vieta, kur žvėreliai į vieną didžiausių miesto PC išmindė taką, nes nėra įrengtos specialios gyvulių perėjos (žmonių Klaipėdoje nebeliko) po gatve ties BIGu.

    Click image for larger version  Name:	Big.png Views:	25 Size:	1,70 MB ID:	1894474
    Paskutinis taisė Blaze; 2021.06.21, 16:27.

    Comment



      Taigi todel ir stato tuos sviesoforus, nes velkames kazkur eu statistikos gale su eismo saugumu gatvese.
      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.06.22, 10:26.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Taigi todel ir stato tuos sviesoforus, nes velkames kazkur eu statistikos gale su eismo saugumu gatvese.
        Gaila, kad pokyčiai vyksta dėl to, kad kažkas pradeda baksnoti pirštu ir rodyti kaip yra blogai, o ne todėl, kad mums patiems rūpėtų saugumas.

        Beje, kviečiu tamstą, dondc, John ir kitus miesto tvarkytojus į Klaipėdą, darnaus judumo principų diegti. Šiuo metu padėtis prasta. Gal kokią gyvybę išgelbėsim savivaldybę skundais užvertę ​​​​​​​

        Comment


          Tie prospektai ten išvis keistenybė kažkokia. Yra tekę ten važiuoti tai 5 kartus apsisukinėji kad į šalutinę gatvelę įvažiuoti. Manau Klaipėdai tikrai padėtu galimybė pranešinėti tvarkaumiestą stiliumi nes kiek žinau ten tokios galimybės tiesiog nėra.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Tie prospektai ten išvis keistenybė kažkokia. Yra tekę ten važiuoti tai 5 kartus apsisukinėji kad į šalutinę gatvelę įvažiuoti. Manau Klaipėdai tikrai padėtu galimybė pranešinėti tvarkaumiestą stiliumi nes kiek žinau ten tokios galimybės tiesiog nėra.
            Klaipėdos savivaldybės puslapyje galima pranešinėti apie problemas. Kitas klausimas ar sureaguos į jas.

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą

              Gaila, kad pokyčiai vyksta dėl to, kad kažkas pradeda baksnoti pirštu ir rodyti kaip yra blogai, o ne todėl, kad mums patiems rūpėtų saugumas.

              Beje, kviečiu tamstą, dondc, John ir kitus miesto tvarkytojus į Klaipėdą, darnaus judumo principų diegti. Šiuo metu padėtis prasta. Gal kokią gyvybę išgelbėsim savivaldybę skundais užvertę
              aciu uz pasiulyma, bet Klaipedoje nematau visiskai jokio net maziausio supratimo is valdzios puses apie tai kad miestas turi buti skirtas pirma zmonems, o ne automobiliams.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                aciu uz pasiulyma, bet Klaipedoje nematau visiskai jokio net maziausio supratimo is valdzios puses apie tai kad miestas turi buti skirtas pirma zmonems, o ne automobiliams.
                Diskutuotina. Pavyzdžiui nauji dviračių takai Klaipėdoje nenutrūksta ties šviesoforais kaip Kaune. Netgi dviračių skaičiuotuvus turi. Su Vilniumi nepalyginsi, bet už Kauną, turbūt, geriau.

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                  Klaipėdos savivaldybės puslapyje galima pranešinėti apie problemas. Kitas klausimas ar sureaguos į jas.
                  O ten yra koks privalomas atsakymas per 20 d.d. kaip tvarukaumieste? Na teoriškai visada galima rayti tiesiogiai viešajai tvarkai. Bat aš taip ir įsivaizduoju kelias dienas iš eilės jiems 40 užklausų užspaminant. Turbūt užblokuoti jie mane net neatsakinėję.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    O ten yra koks privalomas atsakymas per 20 d.d. kaip tvarukaumieste? Na teoriškai visada galima rayti tiesiogiai viešajai tvarkai. Bat aš taip ir įsivaizduoju kelias dienas iš eilės jiems 40 užklausų užspaminant. Turbūt užblokuoti jie mane net neatsakinėję.
                    Atsako dažniausiai per per kelias. Pirmas atsakymas, kad problema užregistruota ir nusiųsta į atitinkamą skyrių išnagrinėti. Poto atsiunčia problemos sprendimą. Pavyzdžiui - buvo nurodytą rangovui sutvarkyti šiukšles ar pnš.

                    Comment


                      Dėl žaliųjų rodyklių uostamiestyje – nesibaigiantys rebusai
                      https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ebusai-1036097
                      Ką reikėtų daryti, kad trijų gatvių miestas pagaliau taptų normalaus susisiekimo miestu?

                      "Atsakymas – gatvių pralaidumas. Kuo daugiau juostų, tuo didesnis pralaidumas. Tačiau į viską reikia žiūrėti kompleksiškai. Jei pakeisi valdiklį, o nepadarysi saugumo salelės ar nepraplėsi eismo juostos, vis tiek niekas neveiks, rezultato nebus. O sankryžos pertvarkymas prasideda nuo analizės. Po to yra projektavimas, tai dar metus užtrunka. Tai labai ilga procedūra", – pasakojo M.Vasiliauskas.

                      Įmonės "Gatvių apšvietimas" specialistas įtikinėjo, kad automobilių kamšačių žaliosios rodyklės mieste nepanaikins.

                      "Jei tik tereikėtų skardos, seniai visas sankryžas skardinėmis lentelėmis būtume apsukinėję. Ir dar po vieną kiekvienam norinčiam išdalinčiau, kad prie lango prisisuktų. Nėra viskas taip paprasta", – juokais kalbėjo M.Vasiliauskas.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Dėl žaliųjų rodyklių uostamiestyje – nesibaigiantys rebusai
                        https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ebusai-1036097
                        "Ką reikėtų daryti, kad trijų gatvių miestas pagaliau taptų normalaus susisiekimo miestu?

                        "Atsakymas – gatvių pralaidumas
                        "

                        Čia turbūt ir atsakymas, kodėl trijų gatvių miestas nesugeba susitvarkyti transporto problemų. Nes jas tvarko tokie tvarkytojai, kurie visiškai nieko nesupranta apie transportą ir jo veikimo principus mieste, o problemas "sprendžia" didindami "pralaidumą" ir didindami juostų skaičių, kurio klaipėdoje jau ir taip smarkiai per daug, turint omeny, koks nedidelis miestelis tai yra.

                        Comment


                          Ten tos problemos, turbūt, tik vasarą

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Čia turbūt ir atsakymas, kodėl trijų gatvių miestas nesugeba susitvarkyti transporto problemų. Nes jas tvarko tokie tvarkytojai, kurie visiškai nieko nesupranta apie transportą ir jo veikimo principus mieste, o problemas "sprendžia" didindami "pralaidumą" ir didindami juostų skaičių, kurio klaipėdoje jau ir taip smarkiai per daug, turint omeny, koks nedidelis miestelis tai yra.
                            Šilutės plento atkarpoje nuo Tilžės iki Kauno gatvės padarė po 4 juostas kiekviena kryptim - kamsčių neliko, pralaidumas 100%. Lygiai taip pat reikia sutvarkyti Taikos pr. nuo Akropolio iki Avitelos, nes dabartinis gatvės plotis ir eismo juostų skaičius visiškai nesusitvarko su transporto srautais.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Šilutės plento atkarpoje nuo Tilžės iki Kauno gatvės padarė po 4 juostas kiekviena kryptim - kamsčių neliko, pralaidumas 100%. Lygiai taip pat reikia sutvarkyti Taikos pr. nuo Akropolio iki Avitelos, nes dabartinis gatvės plotis ir eismo juostų skaičius visiškai nesusitvarko su transporto srautais.
                              Tai čia amžina "problema", kurią tokiais klaidingais metodais daug kur bandė "spręsti" po WW2. Prisisprendė ir užteko. Tik JAV ir gal Rusijoje toliau "tebesprendžia" tokiais būdais. Jeigu 149K gyventojų turinčiame miestelyje tokiu atstumu nuo centro neužtenka 4 eismo juostų gatvės, tai reiškia problema yra ne gatvės plotyje ar per mažame juostų skaičiuje, o eismo organizavime. Naudos neduodančios milijoninės investicijos ir augantys priežiūros kaštai (daugiau asfalto = daugiau išlaidų priežiūrai ateityje) būtų tiesiog kvailystė, kurios Klaipėda negali sau leisti finansiškai.

                              Comment


                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                Gaila, kad pokyčiai vyksta dėl to, kad kažkas pradeda baksnoti pirštu ir rodyti kaip yra blogai, o ne todėl, kad mums patiems rūpėtų saugumas.

                                Beje, kviečiu tamstą, dondc, John ir kitus miesto tvarkytojus į Klaipėdą, darnaus judumo principų diegti. Šiuo metu padėtis prasta. Gal kokią gyvybę išgelbėsim savivaldybę skundais užvertę
                                Klaipėdoje teko pabuvoti porą kartų per paskutinį mėnesį. Ta nu liūdna situacija. Jeigu Vilniuje prdėjo judėti reikalai dar kokiais 2015, o dabar jau net savivaldybėje atsiradęs supratimas, kaip turi atrodyti miesto aplinka ir gatvės, tai Klaipėdoje viskas atrodo kaip kokiais gūdžiais 1995 ir net nesiruošia keistis į gerą.
                                Net Kaune, kuris garsėja meile juodiems BMW ir pasižymi sportišku požiūriu į žmonių judėjimą mieste, vyksta daugiau mažiau teigiami pokyčiai. Nežinau, kodėl Klaipėdoje viskas eina į priešingą pusę. Ypač turint omeny, kad Klaipėda yra be konkurencijos lengviausiai ir pigiausiai tvarkomas miestas Lietuvoje dėl savo geografijos ir reljefo. Gal trūksta gyventojų inciatyvos? Gal gyventojų demografija tokia, kaip čia pasakius, truputį panašesnė į Latvijos miestų? Atrodo, kad nei savivaldybė, nei žmonės (neskaitant keleto šitame forume) nesuinteresuoti, kad jų miestas būtų patrauklus ir malonus. O man toloka važinėti, tai aš vienas visko nesutvarkysiu.

                                Comment


                                  Užtenka to, kad Vilniuje skaiciuoji nedegancias lempas

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Šilutės plento atkarpoje nuo Tilžės iki Kauno gatvės padarė po 4 juostas kiekviena kryptim - kamsčių neliko, pralaidumas 100%. Lygiai taip pat reikia sutvarkyti Taikos pr. nuo Akropolio iki Avitelos, nes dabartinis gatvės plotis ir eismo juostų skaičius visiškai nesusitvarko su transporto srautais.
                                    Kamščių toje vietoje daug ir nebuvo. Tai tikrai nieko labai ir nepakeitė. Ai mačiau kelis kartus, kaip gražiai viena eilute mašinos stovėjo nuo piesčiųjų perėjos iki sąnkryžos su Kauno gatve, kai kitos juostos buvo tusčios.
                                    Beje apie pertiklinį juostų skaičių geriausiai parodo dabartinė situacija Baltijos pr. kuris buvo susiaurintas dėl rekonstrukcijos (vienoje vietoje vos iki 2 juostų) ir jokios tragedijos neatsitiko.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                      Kamščių toje vietoje daug ir nebuvo. Tai tikrai nieko labai ir nepakeitė. Ai mačiau kelis kartus, kaip gražiai viena eilute mašinos stovėjo nuo piesčiųjų perėjos iki sąnkryžos su Kauno gatve, kai kitos juostos buvo tusčios.
                                      Beje apie pertiklinį juostų skaičių geriausiai parodo dabartinė situacija Baltijos pr. kuris buvo susiaurintas dėl rekonstrukcijos (vienoje vietoje vos iki 2 juostų) ir jokios tragedijos neatsitiko.
                                      Taip, Šilutės plente toje vietoje kamščių nebuvo daug, bet visgi jie buvo. Dabar nėra visai. 8 juostos piko metu puikiai susitvarko su srautais, o ne piko metu dar ir šaškėm galima pažaist.

                                      Baltijos pr. vienoje vietoje susiaurėja iki 1 juostos, visa laimė kad tai laikina, nes atplaukus keltui iš Švedijos fūrų eilės susidaro nemenkos. Naujos estakados ir turbo žiedas panaikins kamščių problemą.
                                      Paskutinis taisė Briedis; 2021.07.29, 23:07.

                                      Comment


                                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                        Kamščių toje vietoje daug ir nebuvo. Tai tikrai nieko labai ir nepakeitė. Ai mačiau kelis kartus, kaip gražiai viena eilute mašinos stovėjo nuo piesčiųjų perėjos iki sąnkryžos su Kauno gatve, kai kitos juostos buvo tusčios.
                                        Beje apie pertiklinį juostų skaičių geriausiai parodo dabartinė situacija Baltijos pr. kuris buvo susiaurintas dėl rekonstrukcijos (vienoje vietoje vos iki 2 juostų) ir jokios tragedijos neatsitiko.
                                        Itariu tam įtakos turi ir nauji ar atnaujinti išvaziavimai iš Klaipėdos kitose vietose

                                        Comment


                                          Labai keista kad apsaugos saleles ir juostos platinimą "specialistas" tapatina kaip lygegrečius dalykus.

                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Taip, Šilutės plente toje vietoje kamščių nebuvo daug, bet visgi jie buvo. Dabar nėra visai. 8 juostos piko metu puikiai susitvarko su srautais, o ne piko metu dar ir šaškėm galima pažaist.
                                          žaidimas šaškėm labiausiai ir didina kamščius. Kuo mažiau juostu tuo vidutinis greitis gatvėje didėja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X