Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepastebėjau jokio skirtumo minimam Baltijos-Šilutės žiede ir draugė kuri kasryt į darbą Gargžduose per tą patį žiedą važinėja nepastebėjo. Jei pažiūrėsit straipsnio komentarus tai pritariančių straipsniui irgi nėra. Labiau panašu į eilinę skandalų medžioklę.

    Comment


      bet faktas, kad kažkur tos mašinos, kurios neužklius jakuose, užklius kitur? o kur jos užklius?.. vasarą ten turėtų būti pragarėlis mažas

      Comment


        Logiška, kad padidėjo, kitaip ir būti negalėjo, nebent automobiliai pravažiavę nauja estekada kažkur dingtų. Beto, prie Baltijos žiedo ir seniau kamščiai būdavo...
        Flickr

        Comment


          O koks skirtumas ar mašinos žiedą pasieks prieš tai kažkur užkliuvusios ar ne? Jų kiekis vistiek išliks taspats. Kaip Lettered minėjo, prie Baltijos žiedo irgi kamščiai būdavo. Tiesiog dabar vietoj dviejų užsikimšusių vietų liko viena.

          Comment


            Parašė ValdasJ Rodyti pranešimą
            O koks skirtumas ar mašinos žiedą pasieks prieš tai kažkur užkliuvusios ar ne? Jų kiekis vistiek išliks taspats. Kaip Lettered minėjo, prie Baltijos žiedo irgi kamščiai būdavo. Tiesiog dabar vietoj dviejų užsikimšusių vietų liko viena.
            Didelis skirtumas, nes jeigu pvz. stovi kamštyje 10 min. prie Jakų ir 10 min. prie Baltijos, dabar 20 min. teks stovėt prie Baltijos. Baltijos žiedo pralaidumas toks pat išliko, tarkim 20 automobilių per minutę, bet susirenka prie to žiedo dabar per minutę ne 20, o 40 automobilių, nes nebėra kliūčių prieš tai.
            Panašiai kaip ir Vilniuje, pastačius naują estakadą Ukmergės g. toje vietoje kamščiai išvyko, bet gerokai išaugo toliau prie Senukų.
            Paskutinis taisė Lettered; 2010.12.22, 12:48.
            Flickr

            Comment


              Nemanau kad taip elementariai galima skaičiuoti. Juo labiau kad bent jau Klaipėdoje toks skaičiavimas neatitinka realybės.

              Comment


                Parašė ValdasJ Rodyti pranešimą
                Nemanau kad taip elementariai galima skaičiuoti. Juo labiau kad bent jau Klaipėdoje toks skaičiavimas neatitinka realybės.
                Aš kaip pavyzdį pasakiau, nežinau realių srautų, bet esmė aiški. Pavyzdys Vilniuje viską pasako, kodėl padidėjo kamščiai prie Senukų, juk automobilių tiek pat pravažiuoja. Lygiai tokia pati situacija ir čia. O jeigu nepadidėjo kamščiai konkrečiu paros laiku, tai gal tuo laiku, jų nebūdavo ir prie Jakų, atvažiuojant iš Kauno.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Aš kaip pavyzdį pasakiau, nežinau realių srautų, bet esmė aiški. Pavyzdys Vilniuje viską pasako, kodėl padidėjo kamščiai prie Senukų, juk automobilių tiek pat pravažiuoja. Lygiai tokia pati situacija ir čia. O jeigu nepadidėjo kamščiai konkrečių paros laiku, tai gal tuo laiku, jų nebūdavo ir prie Jakų, atvažiuojant iš Kauno.
                  Ir pravažiuoja greičiau, o paskui visi vienoj vietoj susirenka.
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Didelis skirtumas, nes jeigu pvz. stovi kamštyje 10 min. prie Jakų ir 10 min. prie Baltijos, dabar 20 min. teks stovėt prie Baltijos. Baltijos žiedo pralaidumas toks pat išliko, tarkim 20 automobilių per minutę, bet susirenka prie to žiedo dabar per minutę ne 20, o 40 automobilių, nes nebėra kliūčių prieš tai.
                    Panašiai kaip ir Vilniuje, pastačius naują estakadą Ukmergės g. toje vietoje kamščiai išvyko, bet gerokai išaugo toliau prie Senukų.
                    vis niekaip nesuprantu, kodėl reikia spraustis į miestą per baltijos pr.?
                    net be didelio vargo galima suskaičiuoti 5-6 įvažiavimus per kitas vietas ir čia matau kyšančias projektuotojų ausis - vietoj to kad išskaidyti srautą, sukišo viską į vieną gatvę.
                    aš visada pavažiuoju link palangos ir ties pirmu viaduku be jokių kamščių įvažiuoju į miestą
                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                    Comment


                      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                      vis niekaip nesuprantu, kodėl reikia spraustis į miestą per baltijos pr.?
                      net be didelio vargo galima suskaičiuoti 5-6 įvažiavimus per kitas vietas ir čia matau kyšančias projektuotojų ausis - vietoj to kad išskaidyti srautą, sukišo viską į vieną gatvę.
                      aš visada pavažiuoju link palangos ir ties pirmu viaduku be jokių kamščių įvažiuoju į miestą
                      Gerai, kad tavo darbo vieta kazkur siaurineje dalyje, tai gali ir vaziuot, o kiti dirba kitoje dalyje miesto. Galima visokias papildomas juostas daryti ir ttt bet tai kamsciu nesumazins ir jeigu bus baigtas statyti keleiviu terminalas, atsidarys arena, kursis aplink akropolį ofisai, gyvenamieji daugiaauksciai srautas tik dides ir dides ir be rekonstrukcijos bus tragedija. Ir siaip reikejo pradeti rekonstrukcija pirmiausia nuo sios sankryzos, nes ji ir yra maziausiai pralaidi, o paskui tik Jaku zieda rekonstruoti.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Didelis skirtumas, nes jeigu pvz. stovi kamštyje 10 min. prie Jakų ir 10 min. prie Baltijos, dabar 20 min. teks stovėt prie Baltijos. Baltijos žiedo pralaidumas toks pat išliko, tarkim 20 automobilių per minutę, bet susirenka prie to žiedo dabar per minutę ne 20, o 40 automobilių, nes nebėra kliūčių prieš tai.
                        Panašiai kaip ir Vilniuje, pastačius naują estakadą Ukmergės g. toje vietoje kamščiai išvyko, bet gerokai išaugo toliau prie Senukų.
                        Visiškai klaidingas skaičiavimas!!! Jei į Klaipėdą važiavo sąlyginai 100 auto per minute tai dabar tas skaičius ir išliko, kamščiai darosi nuo kiekio bendrai, o ne skaičiavimo laike!
                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                        Comment


                          viskas ten bus gerai (tikiuosi) sekantis bus rekonstruojamas žiedas prie "banginio", dar vėliau sankryžoje su taikos pr.
                          apie kitus įvažiavimus užsiminiau, nes rečiau važinėjantys žmonės (ne vietiniai) gal tik tą vienintelį ir žino...
                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                          Comment


                            Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                            Visiškai klaidingas skaičiavimas!!! Jei į Klaipėdą važiavo sąlyginai 100 auto per minute tai dabar tas skaičius ir išliko, kamščiai darosi nuo kiekio bendrai, o ne skaičiavimo laike!
                            Į Klaipėda važiavo tiek pat automobilių, tik anksčiau keliose vietose tekdavo laiką gaišti, dabar vienoje vietoje, bet ilgiau.
                            Flickr

                            Comment


                              Klaipėdoje per pūgą sunkvežimis rėžėsi į automobilių koloną

                              http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=40029327
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Klaipėdoje per pūgą sunkvežimis rėžėsi į automobilių koloną

                                http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=40029327
                                „Įvažiuojant į Klaipėdą, jau už Jakų žiedo, ant viaduko“ - čia turi omeny ant naujos estakados?

                                Comment


                                  Viadukas per geležinkelį, Vilniaus plente.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Klaipėdos eismas - su pavasarinėmis naujovėmis
                                    Netrukus klaipėdiečių vairuotojų kai kuriose miesto gatvėse lauks naujovės - po tradicinės pavasarinės ženklų revizijos Kelių policijos biuro pareigūnai žada keisti važiavimo tvarką.

                                    Jau porą metų iš eilės Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro specialistai pavasarį atidžiau apžiūri gatves ir jų ženklinimu užsiimančiai bendrovei "Sankryža" įteikia privalomų darbų sąrašą. Jame - ir prašymai nuimti nereikalingus ženklus, ir prašymai pakabinti naujus ar atnaujinti horizontalųjį gatvių ženklinimą - ant asfalto nupieštas juostas skiriančias linijas bei rodykles.

                                    Šiųmetiniame sąraše - beveik dvi dešimtys punktų. Tarp jų - ir nemažai svarbių naujovių. Pavyzdžiui, eismo tvarkos vienoje svarbiausių miesto sankryžų - Pilies, Galinio Pylimo, Sausio 15-osios ir Minijos gatvių susikirtime pakeitimas.
                                    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ovemis-577809/
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Dar vienas...
                                      Minijos gatvėje - dar vienas šviesoforas
                                      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...oforas-601200/
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Greičio slopintuvams atsibodo gulėti
                                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...guleti-673968/
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Greičio slopintuvams atsibodo gulėti
                                          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...guleti-673968/
                                          Apskritai didelio eismo intensyvumo (magistralinėms) gatvėms iškiliosios greičio mažinimo priemonės nėra tinkamas sprendimas. O juo labiau tokie guminiai kalneliai iš atskirų segmentų, kurie greitai susidėvi. Neaišku kas ir kaip galvojo, kad sumąstė įrengti tokią inžinerinę priemonę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X