Parašė x21
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] P. Vileišio (Vilijampolės) tilto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąTilto prieigose išliejo betoninius atitvarus, šioje vietoje, kiek atsimenu, buvo tik betoniniai stulpeliai.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą
Stulpeliai buvo šiame posūkyje iki tilto atitvarų:
Comment
-
Parašė Rutualda Rodyti pranešimąTai si Penktadieni turet atidaryt ,ar ne?
Tiltas po remonto pakvips mandarinais
Prie tilto dar triūsia darbininkai. Kaip jau skelbta, gruodžio 12 dieną 12 val. bus iškilmingai atidarytas suremontuotas P.Vileišio tiltas (buvęs Vilijampolės), vėl sujungsiantis Vilijampolę ir miesto centrą. Eismą tiltu numatoma atidaryti naktį iš gruodžio 12-osios į 13-ąją.
Tilto atidarymo ir vardo suteikimo proga bus perkirpta simbolinė juosta ir atidengta atminimo lenta, o pirmiesiems praeiviams bus dalijami mandarinai.
Tilto kapitalinį remontą atliko bendrovė „Kauno tiltai". Kapitalinio remonto techninį projektą atliko bendrovė „Miestprojektas" ir valstybės įmonė „Transporto ir kelių tyrimo institutas".
Rekonstrukcija kainavo apie 17 mln. litų.
Dabartinis tiltas, jungiantis Kauno senamiestį ir Vilijampolę, buvo pastatytas 1960 metais pagal „Pramtransprojekt" projektą. Bendras tilto ilgis - 287,55 metro.
Pasak „Kauno tiltų" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, remontuojant buvo suremontuotos ir perdažytos metalinės tilto konstrukcijos, kurių bendras plotas daugiau kaip 12 tūkst. kvadratinių metrų, įrengta 534 metrai metalinių turėklų, paklota nauja danga, sutvarkyti prietilčiai ir konusai. Taip pat buvo rekonstruoti ryšių bei troleibusų kontaktiniai tinklai, pastatytos naujos tilto apšvietimo atramos. „Kauno tiltai" švenčių proga savo lėšomis ant tilto įrengė šventines girliandas.
Įamžinant P. Vileišio vardo suteikimą Vilijampolės tiltui, abiejuose tilto galuose bus įmontuotos atminimo lentos.
Comment
-
Maniau bus praplatinta važiuojamoji dalis labiau. Rašė, kad platins. Tai čia jau išplatinta? Nes vienguba ištisinė linija ant kelio išduoda, kad keturios eismo juostos yra siauresnės nei standartinio pločio. Problema prasilenkti su troleibusais išliks...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąManiau bus praplatinta važiuojamoji dalis labiau. Rašė, kad platins. Tai čia jau išplatinta? Nes vienguba ištisinė linija ant kelio išduoda, kad keturios eismo juostos yra siauresnės nei standartinio pločio. Problema prasilenkti su troleibusais išliks...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSprendžiant iš paskutinėje nuotraukoje troleibusų laidų, galės teoriškai du troleibusai tilpti viena kryptimi. Įdomu, koks buvo tilto važiuojamosiso dalies plotis pries rekonstrukciją ir dabar?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kas per legaliai ar nelegaliai. Čia bus legalios 4 juostos, kaip ir anksčiau. Tik siauresnės, nei įprasta. Tokiu atveju nebūna dvigubos ištisinės, o tik vienguba. Tas pats ir Kovo 11-osios g. tarp Taikos pr. ir Krėvės pr. Ten gi 4 juostos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šiandien toptelėjo tokia mintis, kad nuvažiuojant nuo tilto iki vilijampolės žiedo išliks problema, kad sustojus troleibusui labai sunku prasilenkt su prieš priešais atvažiuojančiomis mašinomis, na nebent nebebus taip pat tvarkomas eismas kaip prieš rekonstrukcija, galėjo ir šita gatvės dalį kažkiek praplatint.
Comment
-
Kaunas atsikvėpia - atidaromas buvęs Vilijampolės tiltas
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...efda&open=four
Vz.lt
Comment
Comment