Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] P. Vileišio (Vilijampolės) tilto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Del pontoninio... keistai skamba, turi buti apsviestas, bet nakciai uzdaromas. Tai kam tada apsvietimas reikalingas? Elektra veltiui deginti? Nebent kalba eina apie koki gabaritini apsvietima laivybai...
    na tamsu buna ne tik nakti, betir vakare. Vakare neuzdaromas, tad aisku, kad reikia apsviesti.

    Comment


      kelios nuotraukos














      Comment






        Comment


          Vietoj Vilijampolės tilto - karinis pontoninis tiltas

          Uždarius Vilijampolės tiltą, Kauno politikams kilo mintis pastatyti karinį pontoninį tiltą. Specialistai abejoja tokio statinio nauda, primindami prieš kelis dešimtmečius Vilniuje įvykusią tragediją.







          Reklama

          Kreipėsi į ministrą

          Kauno savivaldybės ir kariuomenės atstovai šiandien tarsis dėl galimybės sujungti Vilijampolę ir centrą kariuomenės turimomis pontoninio tilto grandimis. Jos skirtos karinei technikai perkelti. Šią idėją Krašto apsaugos ministerijai pasiūlė Seimo narė Birutė Vėsaitė, mero pavaduotojas Steponas Vaičikauskas bei tarybos narys Kęstutis Kriščiūnas. Ministras Juozas Olekas palaimino savo partijos kolegų socialdemokratų iniciatyvą.

          Tiltas gali būti pastatytas šį mėnesį. Kauno valdžia turėtų pasirūpinti jo apšvietimu, įrengti takus ir užtikrinti saugumą. Pontoninio tilto iniciatoriai priminė, kad, pradėjus remontuoti Vilijampolės tiltą, gyventojai ėmė skųstis, pablogėjo susisiekimas su miesto centru.

          Tačiau laikinuoju tiltu džiaugtųsi tik nedidelė dalis vilijampoliečių. Specialistų įsitikinimu, pontoninis tiltas vargiai galėtų tarnauti automobilių eismui, juo galėtų naudotis nebent pėstieji bei dviratininkai.

          Priminė skaudžią tragediją

          Pontoninis tiltas – tai uždaros, vandenyje besilaikančios tuščiavidurės metalinės talpyklos, kurios lynais pririštos prie krante esančių įtvirtinimų.

          „Pritaikyti tokį tiltą transporto eismui – visiška utopija. Norint ant tokio tilto užvažiuoti, reikėtų rengti atskirus projektus privažiavimo keliams“, – priminė Transporto ir kelių tyrimo instituto Tiltų tyrimo skyriaus projektų vadovas Mečislovas Jocius. Jo įsitikinimu, racionaliausia išeitis - palaukti, kol bus suremontuotas senasis tiltas.

          M.Jocius prisiminė istoriją, kaip praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje toks tiltas buvo įrengtas Vilniuje, prie Sporto rūmų. Kartą iš rūmų ėjusi žiūrovų minia tiltą taip įsiūbavo, kad viename gale nutrūko lynas, žmonės įkrito į vandenį, buvo aukų. Po nelaimės tiltas išmontuotas.

          Lietuvos kariuomenės J.Vitkaus inžinerijos bataliono Ryšių su visuomene karininkas kapitonas Donatas Mazurkevičius pasakojo, kad pontoninio tilto grandys kariniams tikslams naudojamos vis rečiau.

          „Šiais laikais yra atsiradusios greitos ir mobilios technologijos. Pontoninis tiltas taktiniu požiūriu yra senesnių laikų įrenginys“, - pastebėjo karininkas. Jo žiniomis, pontoninį tiltą pastačius šalia remontuojamo Vilijampolės tilto, jis tarnautų tik pėstiesiems.

          Ekspertų išvados pasitvirtino

          Pradėjus remontuoti Vilijampolės tiltą, pasitvirtino specialistų išvados – šis objektas yra avarinės būklės.

          „Darbai prasidėjo iš karto, kai tiltas buvo uždarytas. Statybininkai nuėmė asfalto dangą, izoliaciją ir apžiūrėjo tilto konstrukcijas. Jų iki šiol nebuvo įmanoma pamatyti. Dabar konstrukcijos bus ištirtos. Vėliau spręsime, ar jas reikia keisti“, – naujienomis dalijosi Kauno savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys.

          „Dalį tilto konstrukcijų jau nuardėme. Pasitvirtino išvados, kad tiltui seniai reikėjo remonto. Gelžbetoninės konstrukcijos yra smarkiai apirusios, paveiktos druskų“, – apie pradėtus darbus pasakojo bendrovės „Kauno tiltai“ darbų vadovė Jolanta Varkalienė.

          Senųjų turėklų neliks

          Kaip Vilijampolės tiltas atrodys po remonto? Į šį klausimą tiksliai negali atsakyti nei tiltą remontuojančios bendrovės atstovai, nei Kauno savivaldybės administracijos valdininkai. Techniniame projekte numatyta, kad bus išsaugoti senieji tilto turėklai. Planuota pakeisti tik dalį jų. Dabar aiškėja, kad daugelis turėklų konstrukcijų yra sutrūnijusios. Svarstoma galimybė ant tilto pastatyti naujus turėklus. Dėl to teks kalbėtis su Kauno kultūros vertybių apsaugos departamento (KVAD) specialistais.

          „Darbai vyksta pagal patvirtintą projektą, tačiau tik dabar iškilo daugybė papildomų klausimų. Pagal projektą turėklų neturėtume keisti. KVAD specialistams esame pažadėję išsaugoti bendrą tilto vaizdą, senuosius turėklus. Dabar paaiškėjo, kad juos reikėtų keisti. Tai galėsime padaryti gavę KVAD specialistų sutikimą, atsižvelgę į jų pageidavimus“, – pasakojo Kauno savivaldybės Naujų objektų statybos poskyrio vyriausiasis specialistas Antanas Matusevičius.

          Suma gali padidėti

          Nusprendus ant tilto statyti naujus turėklus, remonto kaina gali padidėti apie 2 milijonus litų. Iki šiol Kauno savivaldybė skelbė, kad remontas kainuos 18 milijonų litų.

          „Kiek kainuos papildomi darbai? Atliekant panašius darbus visuomet paliekamas rezervas, kuris svyruoja tarp 5 ir 10 procentų nuo bendros sumos. Jo privalome laikytis“, – aiškino A.Matusevičius.

          Ant Vilijampolės tilto žadama pastatyti ir naujus šviestuvus. Po remonto tiltas praplatės apie pusę metro: bus įrengtos 4 eismo juostos ir 2 pėsčiųjų takeliai. A.Matusevičius teigia, kad galimos kainų permainos yra numatytos sutartyje. Vilijampolės tiltą žadama atidaryti šių metų pabaigoje.
          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16563941

          Comment


            Va čia geras:
            Kaip Vilijampolės tiltas atrodys po remonto? Į šį klausimą tiksliai negali atsakyti nei tiltą remontuojančios bendrovės atstovai, nei Kauno savivaldybės administracijos valdininkai.

            Comment


              pontoninis tiltas salia seno pades tinkamai nufotkinti rekonstrukcijos eiga...

              Comment


                Pontoninis tiltas Kaune prarado komunalininkų „atramą“

                ELTA
                2008 balandžio mėn. 16 d.

                Kauno komunalininkai nepritaria idėjai statyti pontoninį tiltą per Nerį. Savivaldybės komunalinių tarnybų specialistams pradėjus derėtis su J. Vitkaus inžinerinio bataliono kariškiais, paaiškėjo, jog šie negarantuoja galimo sumontuoti Neryje pontoninio tilto patikimumo. Tokių garantijų, anot Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo Algirdo Vyšniausko, negalės suteikti ir savivaldybė.

                "Kariškiai neslepia, kad jų turimi pontonai, iš kurių montuojamas tiltas, yra abejotino patikimumo, nes seni, gana sudėvėti, vietomis praleidžia vandenį", - Eltai sakė A. Vyšniauskas.

                Jo teigimu, nėra jokios būtinybės "forsuoti" Nemuno.

                "Tikrai - ne karo metas, kad rizikuotume kauniečių gyvybėmis. Be to, ir finansiškai toks laikinas statinys miestui neapsimokėtų, nors, neslėpsiu, kauniečiai žvejai jau skambina mums ir ragina kuo greičiau tiltą jų labui pastatyti", - sakė A. Vyšniauskas. Neries pakrantės sklypas senamiestyje, į kurį remtųsi tiltas, yra išnuomotas privačiai bendrovei, todėl jis abejoja, ar ši sutiks perleisti sklypą savivaldybei.

                Pagal technines charakteristikas, pontoninis tiltas atlaiko dvidešimt tonų svorio. Tinka ir pėstiesiems, ir autotransportui. Tačiau tiltas - viso labo keturių metrų pločio, tai žmonėms nebūtų saugu juo naudotis, jei dar važiuotų automobiliai.

                ELTA primena, kad idėją pastatyti laikiną pontoninį tiltą Kaune, kol remontuojamas senasis Vilijampolės tiltas, subrandino politikai, socialdemokratai, tikėdami, jog tai nedaug kainuos savivaldybės biudžetui.

                Komunalininkai suskaičiavo, kad gal tik metus (ir tai su pertraukomis, nes pašalus vandeny plūduriuojantys pontonai išardomi) tarnausiančio tilto prieigų sutvarkymas, jo apšvietimas, priežiūra, budėtojų tarnybos išlaikymas gali kainuoti apie 400 tūkstančių litų.

                Kariškiai, beje, už tilto sumontavimą ir išardymą, jo amortizaciją tikisi gauti 47 tūkst. litų. Ekstremalių situacijų atveju, prie kurių neišeina priskirti Vilijampolės tilto remonto, panašūs tiltai montuojami nereikalaujant vietos savivaldybės biudžeto lėšų.

                Kai prieš porą metų kauniečiai remontavo Aleksoto tiltą, irgi galvojo šauktis kariškių, kad šie sumontuotų pontoninį, tačiau suskaičiavusi, kiek iš to bus naudos ar nuostolių, savivaldybė paleido nuo Aleksoto tilto iki jį pavadavusio M. K. Čiurlionio tilto nemokamą autobusą.

                Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, "nulinis" autobusas Aleksoto tilto remonto metu savivaldybei atsiėjo netoli 200 tūkstančių litų - perpus pigiau, nei kainuotų pontoninis tiltas. Vilijampolės tilto remonto metu taip pat įvestas "nulinis" autobuso maršrutas, bet keleiviams tenka pirkti bilietus.

                "Galėtų politikai apsispręsti, gal geriau atsisakyti bilietų "nuliniame" maršrute ir vežioti žmones nemokamai? Kad jie mažiau pyktų dėl nepatogumų, kurių patiria, kol vyksta Vilijampolės tilto remontas", - mano Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas.

                Pasak A. Vyšniausko, kariškiai galėtų gegužės gale, miesto dienų proga, kaip dovaną kauniečiams laikinai sumontuoti tą pontoninį tiltą. Paaiškėtų, ar tikrai be jo miestas neišsiverstų, kol Vilijampolės tiltas atnaujinamas.

                ELTA
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16703029
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Neries pakrantės sklypas senamiestyje, į kurį remtųsi tiltas, yra išnuomotas privačiai bendrovei, todėl jis abejoja, ar ši sutiks perleisti sklypą savivaldybei.
                  Kas čia dabar ? Tokius dalykus išnuomojant kažkam, reiktu sudaryti sutartį kad iš kart būtų sutvarkyta toji krantinės dalis.Turbūt čia dar kiaulius-garbius pasidarbavo.
                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    Vakar per zinias sake, kad per brangu pantonini tilta irengti, nes jam reiktu apie puse milijono litu. Todel tikimybe nedidele, kad jis bus.

                    Comment


                      Įdėsiu ir aš pora nuotraukų...






                      o čia geriau arti neiti, kvapelis nekoks



                      Net nustebau, kaip tylu prie Vilijampolės tilto dabar, apart to, kad reikia sukti didelį ratą, gyventojai turbūt džiaugiasi, kad tokia tyluma dabar
                      Kairiarankių klubas - Left.lt

                      Comment


                        Vistik as ce kazko nesuprantu sestadieni ryte apie 10-11h vazevau Juragiu plentu ir juo vazevo visa virtine karines technikos kuri veze pantonini tilta, kol buvau neskaites tu dienu naujienu pamaniau kad veza ji statyti prie vilijampoles tiltos, taciau sekmadienio vakara ziuriu gryzta atgal tuo paciu keliu ta pati technika ir su tuo paciu tiltu :d o sendien pasiskaiciau naujienas ir nelb matos vilties kad toks tiltas stovet gali tai kaip toki dalyka butu galima paaiskint kam veziot ta tilta pirmin, atgal???

                        Comment


                          O pratybų jiems nebūna?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            http://www.lrytas.lt/videonews/?id=1...210200638&sk=1

                            Comment


                              Bus jis naktį labai "gražiai" vioeltinis, kaip dabar Aleksoto tiltas orandžinis
                              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                              Comment


                                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                Bus jis naktį labai "gražiai" vioeltinis, kaip dabar Aleksoto tiltas orandžinis
                                O man Aleksoto tiltas atrodo gražiai ir sovietinės žvaigždės, mano nuomone, ten dera ir turi likti. Juk istorijos neištrinsi, kvaila visapusiškai atsisakyti visko, kas buvo. Žiūrėsim kaip dabar bus su Vilijampolės tiltu...
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  O man Aleksoto tiltas atrodo gražiai ir sovietinės žvaigždės, mano nuomone, ten dera ir turi likti. Juk istorijos neištrinsi, kvaila visapusiškai atsisakyti visko, kas buvo. Žiūrėsim kaip dabar bus su Vilijampolės tiltu...
                                  Pritariu, reikėjo iš viso ji nugriauti, pastatyti stiklinį kokį.Niekam nerūpi paveldas, visiems rūpi kaip pigiau.
                                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    O man Aleksoto tiltas atrodo gražiai ir sovietinės žvaigždės, mano nuomone, ten dera ir turi likti...
                                    Siaip ir as tokios pat nuomones... sovietine simbolika - cia musu istorijos dalis... praeis dar 50 metu, ka gero galesime parodyti atejnaciom kartom?... oranzini tilta su Vytauto Didziojo vardu... nesamone ir tiek...

                                    Comment


                                      Noretusi Vilijampoles tilta regeti kaip grakstu, lengvu konstrukciju, taciau butu idomu, jei butu lenktais tureklais, o tilto galuose butu vazonai su gelemis (beje, uzsienyje labai populiaru), butu idomi ir integruota raudonu plytu tekstura dalyje tureklu... Bet tai tik mano samprotavimai, galetu ir kiti rasyti savo pasiulymus, o ne tylet ir po to skustis.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Kiek žinau, tai jau dabar aišku, kad senu turėklų neliks, bet tokio ale labai grakštaus tilto, naujomis lengvomis konstrukcijomis aš nenorėčiau , vistiek senas tiltas ir gerai, kad išlaikytų tą dvasia, nz pvz, nors yra kas nesutiks, man aleksoto tilto remontas labai prie širdies, modernizavo tiltuką, bet dvasia šiokia tokią išlaikė
                                        Kairiarankių klubas - Left.lt

                                        Comment


                                          2008-05-10:


                                          Comment

                                          Working...
                                          X