Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] P. Vileišio (Vilijampolės) tilto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Rytoj bandysiu palikti masina ir vaziuoti troleibusu is Kaniuku iki Kliniku. Paskaitos bus 8, nezinau, kada isvaziuot ir kuri marsuta pasirinkti.Maciau siandien dar leido vaiksciot tiltu.
    Geriausiai važiuok 7 ir 11 troleibusu iki stotelės Jonavos g. (pirma stotelė už Varnių tilto) ir nuo tos pat stotelės perlipk į 3 autobusą, susitiktink tik tvarkaraštį kaip derinsis (primesk porą min., kad gali vėluot). Arba tiesiogiai iš Romainių važiuok iki tos pačios stotelės 24 autobusu jei tiks jo išvykimo laikas.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #62
      Rytas naujose spūstyse Vilijampolės tiltas uždarytas. „Kauno diena“ vakar atliko eksperimentą, kuriuo keliu per rytinį piką iš Šilainių galima greičiausiai pasiekti centrą.

      Šilainiai pabudo chaose

      Kelionę iki Kauno centre esančio Centrinio pašto sutarėme pradėti apie pusę aštuonių ryto nuo IX forto autobusų stotelės greitkelyje Klaipėda–Kaunas.

      Pabandėme išsiaiškinti, kaip greičiausiai į centrą galima atvykti iš Šilainių, Sargėnų ir vakarinėje pusėje esančių Kauno rajono gyvenviečių.

      Kiekvienas sėdome į savo automobilį ir pasirinkome skirtingus maršrutus: Islandijos plentu ir Varnių tiltu. Vienam mūsų, nusprendusiam važiuoti per Varnių tiltą, rami kelionė truko vos keletą minučių.

      Prie Šilainių „Maximos“ automobilių srautas tarsi sustojo. Iki Baltijos ir J.Grušo gatvių sankryžos teko važiuoti apie 15 minučių.

      Prie „Statoil“ degalinės – dviejų eismo juostų gatvė, iš kairės pusės susiaurėjanti iki vienos eismo juostos, o už 20 metrų vėl išplatėjanti, virto vairuotojų nervų išbandymu.

      Daugelis vairuotojų nebuvo linkę paisyti eismo ženklų, pranešančių apie susiaurėjusią gatvę. Automobilių srautas toliau judėjo dviem juostomis. Kai kurie vairuotojai supratingai į bendrą srautą įleisdavo neišsitenkančius automobilius. Kiti vairuotojai nusileisti neketino ir blokavo „nelegalus“: automobiliai pavojingai suartėdavo, pasigirsdavo automobilių garso signalai, o pro langus liejosi ir riksmai, ir keiksmažodžiai.

      Iki centro – 40 minučių

      Įsukus į Linkuvos gatve tapo šiek tiek ramiau, tačiau įsukę į Varnių gatvę vėl patekome į automobilių spūstį. Dalis automobilių suko iš Panerių gatvės. Iš dviejų pusių atplūdę srautai užkimšo visas tris eismo juostas. Didžiausias greitis šioje gatvėje rytinio piko metu vakar siekė 20 kilometrų per valandą, o retkarčiais sulėtėdavo iki 5 kilometrų.

      Papildoma kliūtimi čia tapo ir sugedęs automobilis, gatvėje stovėjęs su įjungtais avariniais žibintais.

      50 kilometrų per valandą greitį pasiekėme tik važiuodami Varnių tiltu ir kildami Nuokalnės gatve. Tačiau netrukus teko nusivilti. Automobilių spūstis susidarė ties Utenos gatve. Nuo Kauno medicinos universiteto klinikų pusės atvažiuojantys vairuotojai neskubėjo praleisti šalutiniame kelyje laukiančių automobilių. Pastariesiems teko įžūliai ir pavojingai lįsti į pagrindinį kelią.

      Eismo srautas Utenos gatve lėtai slinko iki Savanorių prospekto. K.Petrausko gatvė nebebuvo perpildyta, todėl tolimesnė kelionė iki Centrinio pašto buvo tarsi lengvas pasivažinėjimas.

      Išvada: šiuo maršruto iš Šilainių į miesto centrą geriau nesirinkti, nes kelionė lengvuoju automobiliu užtruko daugiau nei 40 minučių.

      Apgultis Islandijos plente

      Kitas mūsų, važiavęs Islandijos plentu, iškart prie IX forto įsiliejo į automobilių spūstį. Į šį srautą bandė įsiterpti virtinė automobilių iš Žemaičių plento ir Jotvingių gatvės bei viaduko nuvažiavimo kelio. Nemažai vairuotojų geranoriškai įleisdavo besiprašančius įsukti į pagrindinį kelią likimo draugus.

      Apie pusantro kilometro Islandijos plentu atstumą iki tilto per Nerį įveikėme per penkiolika minučių. Nusileidus į Jonavos gatvę teko palaukti eilėje prie šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Įsukęs į Jonavos gatvę iš karto esi priverstas sustoti prie kito šviesoforo. Už žurnalisto automobilio nusidriekė kitų mašinų eilė. Pėstiesiems skirtas šviesoforas degė tuščiai – ties perėja nesimatė nė vieno žmogaus. Aplinkui nėra gyvenamųjų namų, šviesoforas praverstų nebent einantiesiems į šalia esančias Eigulių kapines.

      Įveikę šviesoforą, toliau Jonavos gatvėje į spūstis nepatekome. Prie Centrinio pašto iš Šilainių atvažiavome per 20 minučių.

      Išvada: šis maršrutas yra ilgesnis nei važiuojant Varnių tiltu, tačiau miesto centrą galima pasiekti kur kas greičiau.

      Spūstys susidarė ir kitur

      Dėl remontuoti uždaryto Vilijampolės tilto automobilių padaugėjo ant Č.Radzinausko tilto, netoli Akademijos miestelio. Vakar automobilių eilė čia nusidriekė iki pat Akademijos sankryžos. Dauguma vykstančiųjų iš Vilijampolės, Romainių į Aleksotą ir kitus mikrorajonus nevažiavo, kaip įprasta, Raudondvario plentu, bet rinkosi Marvelės gatvę. Nuo tilto draudžiama sukti į kairę, todėl automobiliai turi apsisukti Akademijoje, kur sankryža reguliuojama šviesoforais.

      Kauno Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius teigė vakar negavęs pranešimų iš policijos patrulių apie ypatingesnius eismo įvykius rytinio piko metu. „Džiaugiuosi, kad vėl leista nuo Aleksoto tilto sukti į kairę. Kitu atveju ten dabar būtų didesnės spūstys“, – įsitikinęs jis.

      Vilijampolės tilto remontas turėtų būti baigtas šių metų pabaigoje. Šis tiltas seniai buvo avarinės būklės. Juo važiuodami vairuotojai jautė siūbuojančias konstrukcijas. Tilto remontas kainuos 18 milijonų litų.

      Comment


        #63
        Ryto nuotykiai: vaziavau 7 troleibusu, islipau prie senojo tilto ir pestute perejau ir isedau iskart atvaziavusi 2. Galiu pasakyt, kad neapsimoka, net praradau laiko. Savaji 7 sutikau ant Zaliakalnio kalno pacio virsaus..

        Comment


          #64
          Užtat nuo šios savaitės prasidejo nerealūs kamščiai Savanoriu pr. po 17 val.

          Iki šiol būdavo mašinų tarp aukštaičių ir utenos gatvių, bet šią savaitę tame ruože vientisas kamštis. Matyt nemažai žmonių važiuoja savanorių>utenos>tvirtovės al. maršutu...

          Comment


            #65
            pvz man, Vilijampolės tilto uždarymas tik į naudą. Dar niekada nuo Panerių galo iki senamiesčio nenuvažiuodavau taip greit, kaip dabar Tikra pasaka

            Comment


              #66
              /\ taip, senamiestyje dabar daug maziau masinu... nuo pilies iki Akropolio ir atgal jokiu kamsciu...
              Blogai tik kad tarpmiestiniai autobusai nebeuzsuka link pilies... raudono sustojimo prie piles kol kas nera...

              Comment


                #67
                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                /\ taip, senamiestyje dabar daug maziau masinu... nuo pilies iki Akropolio ir atgal jokiu kamsciu...
                Blogai tik kad tarpmiestiniai autobusai nebeuzsuka link pilies... raudono sustojimo prie piles kol kas nera...
                Birštono gatvėj kamščių tikrai nebeliko... O dėl Kauno pilies, tai lyg Jonavos g. mačiau Panevėžio autobusus važiuojant, jei neklystų, vadinas prie Iki pard., atvažiuodami iš kito miesto, jie turėtų išleist, kaip ir iki šiol.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #68
                  Snekat apie kamscius, o ne apie tilta. Neidomu net skaityt. Visi ta pati rasinejat. Koks vargas kamsciuose. Yra jau juk tema apie Kauno kamscius

                  Comment


                    #69
                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    .. O dėl Kauno pilies, tai lyg Jonavos g. mačiau Panevėžio autobusus važiuojant, jei neklystų, vadinas prie Iki pard., atvažiuodami iš kito miesto, jie turėtų išleist, kaip ir iki šiol.
                    Gerai, matyt skirtingos autobusu kompanijos turi skirtingus marsrutus po tilto uzdarymo. KAUTRA prie pilies dabar neturi sustojimo, taip pasake Kauno autobuso stoties informacija... ir patvirtino du Kautros tarpmiestiniu reisu vairuotojai. Man daugiau idomu, kaip kitos kompanijos veza..?
                    O priemiestiniu autobusu marsrutai jau buvo temoje... galiu pakartoti:

                    Comment


                      #70
                      Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                      Snekat apie kamscius, o ne apie tilta. Neidomu net skaityt. Visi ta pati rasinejat. Koks vargas kamsciuose. Yra jau juk tema apie Kauno kamscius
                      Kalbama ne tik apie kamščius. Visi dalykai, apie kuriuos diskutuojame, yra susiję būtent su šio tilto uždarymu, taip kad, nematau nieko blogo. O kai bus nuotraukų, jas taip pat čia galėsime įmesti, bet šiuo metu nėra ką fotografuoti.

                      Kalbant apie Kauno pilies stotelę, joje Panevėžio autobusai nebesustoja. Važiuodamas iš namų į Kauną, mačiau pas vairuotoją Kauno miesto schemą, ir ten buvo paryškintos Varnių-Nuokalnės-Utenos-K.Petrausko-Parodos gatvės. Manau, visi važiuojantys tiek iš Panevėžio, iš Klaipėdos, Šiaulių,Kėdainių ir t.t., nebeužsuka į pilį
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        #71
                        http://www.lrytas.lt/-12053079641203...nuotraukos.htm

                        Comment


                          #72
                          Salia tilo pastatys laikina pontonini tilta pestiesiems

                          Comment


                            #73
                            Galetu kabanti: bezdzioniu. Kaip dziunglese Juokaju

                            Comment


                              #74
                              /\ puiku, sito labai reikia! Klaipedoje prie Meridiano buvo laikinas tiltas, kodel gi Kaune tokio netureti...

                              Comment


                                #75
                                Pravaziavimo nera:



                                ... ir praejimo:

                                Comment


                                  #76
                                  Troleibusu kontaktiniai laidai nuimti, kazkodel i tilta ejo dvi poros:



                                  ... nuo tilto viena:

                                  Comment


                                    #77
                                    Vaizdas pro skylute (tik objektyvas pralenda):



                                    ... troleibusu kontaktinio tinklo ir apsvietimo stulpai beveik demontuoti... ardomas virsutinis dangos sluoksnis..

                                    Comment


                                      #78
                                      smagu, kad objektyvas lenda pro tą skylutę, vis tiek kažką naujo sužinosim vis

                                      Comment


                                        #79
                                        Griovimo darbai patys smagiausia. Bent man. Viskas greitai ir be gailescio

                                        Comment


                                          #80
                                          /\ kad tik nenugarmėtų darbininkai begriaudami su visu tiltu... juk uždarius jį jis saugesnis nepasidarė...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X