Parašė Pauliukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] P. Vileišio (Vilijampolės) tilto rekonstrukcija
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Rytas naujose spūstyse Vilijampolės tiltas uždarytas. „Kauno diena“ vakar atliko eksperimentą, kuriuo keliu per rytinį piką iš Šilainių galima greičiausiai pasiekti centrą.
Šilainiai pabudo chaose
Kelionę iki Kauno centre esančio Centrinio pašto sutarėme pradėti apie pusę aštuonių ryto nuo IX forto autobusų stotelės greitkelyje Klaipėda–Kaunas.
Pabandėme išsiaiškinti, kaip greičiausiai į centrą galima atvykti iš Šilainių, Sargėnų ir vakarinėje pusėje esančių Kauno rajono gyvenviečių.
Kiekvienas sėdome į savo automobilį ir pasirinkome skirtingus maršrutus: Islandijos plentu ir Varnių tiltu. Vienam mūsų, nusprendusiam važiuoti per Varnių tiltą, rami kelionė truko vos keletą minučių.
Prie Šilainių „Maximos“ automobilių srautas tarsi sustojo. Iki Baltijos ir J.Grušo gatvių sankryžos teko važiuoti apie 15 minučių.
Prie „Statoil“ degalinės – dviejų eismo juostų gatvė, iš kairės pusės susiaurėjanti iki vienos eismo juostos, o už 20 metrų vėl išplatėjanti, virto vairuotojų nervų išbandymu.
Daugelis vairuotojų nebuvo linkę paisyti eismo ženklų, pranešančių apie susiaurėjusią gatvę. Automobilių srautas toliau judėjo dviem juostomis. Kai kurie vairuotojai supratingai į bendrą srautą įleisdavo neišsitenkančius automobilius. Kiti vairuotojai nusileisti neketino ir blokavo „nelegalus“: automobiliai pavojingai suartėdavo, pasigirsdavo automobilių garso signalai, o pro langus liejosi ir riksmai, ir keiksmažodžiai.
Iki centro – 40 minučių
Įsukus į Linkuvos gatve tapo šiek tiek ramiau, tačiau įsukę į Varnių gatvę vėl patekome į automobilių spūstį. Dalis automobilių suko iš Panerių gatvės. Iš dviejų pusių atplūdę srautai užkimšo visas tris eismo juostas. Didžiausias greitis šioje gatvėje rytinio piko metu vakar siekė 20 kilometrų per valandą, o retkarčiais sulėtėdavo iki 5 kilometrų.
Papildoma kliūtimi čia tapo ir sugedęs automobilis, gatvėje stovėjęs su įjungtais avariniais žibintais.
50 kilometrų per valandą greitį pasiekėme tik važiuodami Varnių tiltu ir kildami Nuokalnės gatve. Tačiau netrukus teko nusivilti. Automobilių spūstis susidarė ties Utenos gatve. Nuo Kauno medicinos universiteto klinikų pusės atvažiuojantys vairuotojai neskubėjo praleisti šalutiniame kelyje laukiančių automobilių. Pastariesiems teko įžūliai ir pavojingai lįsti į pagrindinį kelią.
Eismo srautas Utenos gatve lėtai slinko iki Savanorių prospekto. K.Petrausko gatvė nebebuvo perpildyta, todėl tolimesnė kelionė iki Centrinio pašto buvo tarsi lengvas pasivažinėjimas.
Išvada: šiuo maršruto iš Šilainių į miesto centrą geriau nesirinkti, nes kelionė lengvuoju automobiliu užtruko daugiau nei 40 minučių.
Apgultis Islandijos plente
Kitas mūsų, važiavęs Islandijos plentu, iškart prie IX forto įsiliejo į automobilių spūstį. Į šį srautą bandė įsiterpti virtinė automobilių iš Žemaičių plento ir Jotvingių gatvės bei viaduko nuvažiavimo kelio. Nemažai vairuotojų geranoriškai įleisdavo besiprašančius įsukti į pagrindinį kelią likimo draugus.
Apie pusantro kilometro Islandijos plentu atstumą iki tilto per Nerį įveikėme per penkiolika minučių. Nusileidus į Jonavos gatvę teko palaukti eilėje prie šviesoforais reguliuojamos sankryžos. Įsukęs į Jonavos gatvę iš karto esi priverstas sustoti prie kito šviesoforo. Už žurnalisto automobilio nusidriekė kitų mašinų eilė. Pėstiesiems skirtas šviesoforas degė tuščiai – ties perėja nesimatė nė vieno žmogaus. Aplinkui nėra gyvenamųjų namų, šviesoforas praverstų nebent einantiesiems į šalia esančias Eigulių kapines.
Įveikę šviesoforą, toliau Jonavos gatvėje į spūstis nepatekome. Prie Centrinio pašto iš Šilainių atvažiavome per 20 minučių.
Išvada: šis maršrutas yra ilgesnis nei važiuojant Varnių tiltu, tačiau miesto centrą galima pasiekti kur kas greičiau.
Spūstys susidarė ir kitur
Dėl remontuoti uždaryto Vilijampolės tilto automobilių padaugėjo ant Č.Radzinausko tilto, netoli Akademijos miestelio. Vakar automobilių eilė čia nusidriekė iki pat Akademijos sankryžos. Dauguma vykstančiųjų iš Vilijampolės, Romainių į Aleksotą ir kitus mikrorajonus nevažiavo, kaip įprasta, Raudondvario plentu, bet rinkosi Marvelės gatvę. Nuo tilto draudžiama sukti į kairę, todėl automobiliai turi apsisukti Akademijoje, kur sankryža reguliuojama šviesoforais.
Kauno Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius teigė vakar negavęs pranešimų iš policijos patrulių apie ypatingesnius eismo įvykius rytinio piko metu. „Džiaugiuosi, kad vėl leista nuo Aleksoto tilto sukti į kairę. Kitu atveju ten dabar būtų didesnės spūstys“, – įsitikinęs jis.
Vilijampolės tilto remontas turėtų būti baigtas šių metų pabaigoje. Šis tiltas seniai buvo avarinės būklės. Juo važiuodami vairuotojai jautė siūbuojančias konstrukcijas. Tilto remontas kainuos 18 milijonų litų.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą/\ taip, senamiestyje dabar daug maziau masinu... nuo pilies iki Akropolio ir atgal jokiu kamsciu...
Blogai tik kad tarpmiestiniai autobusai nebeuzsuka link pilies... raudono sustojimo prie piles kol kas nera...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą.. O dėl Kauno pilies, tai lyg Jonavos g. mačiau Panevėžio autobusus važiuojant, jei neklystų, vadinas prie Iki pard., atvažiuodami iš kito miesto, jie turėtų išleist, kaip ir iki šiol.
O priemiestiniu autobusu marsrutai jau buvo temoje... galiu pakartoti:
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąSnekat apie kamscius, o ne apie tilta. Neidomu net skaityt. Visi ta pati rasinejat. Koks vargas kamsciuose. Yra jau juk tema apie Kauno kamscius
Kalbant apie Kauno pilies stotelę, joje Panevėžio autobusai nebesustoja. Važiuodamas iš namų į Kauną, mačiau pas vairuotoją Kauno miesto schemą, ir ten buvo paryškintos Varnių-Nuokalnės-Utenos-K.Petrausko-Parodos gatvės. Manau, visi važiuojantys tiek iš Panevėžio, iš Klaipėdos, Šiaulių,Kėdainių ir t.t., nebeužsuka į pilįدائما الليتوانيه
Comment
Comment