Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Aha, nežinojau apie šiuos du projektus, kurie, atrodo, išspręs tranzitinio eismo klausimą ties Ramučiais ir Karmėlava. Geros žinios.

    Turiu platesnį klausimą. Į situaciją nesu įsigilinęs.
    O kaip yra su kelio atkarpa nuo Kauno iki sienos su Latvija - su jo pralaidumu, krovininiu transportu ir tt..? Kaip suprantu, greitai akį užmetęs į maps lt, važiuojant nuo Kauno iki Latvijos sienos tenka kirsti daug gyvenviečių, tokių kaip Jonava, Ukmergė, daug miestelių palei Uteną, Zarasus. Ar nėra poreikio greito eismo keliui (kad bent 90 kmh būtų galima važiuoti nesiraunant ant daugybės perėjų, šviesoforų, nedrebinant gyvenviečių su krovininiu transportu) šioje atkarpoje? Jei yra poreikis - gal yra kokių planų tokiam keliui? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
    Jonava tokį kaip aplinkkelį turi. Buvo galvojama apie dar vieną išorinį aplinkkelį, bet kol kas nieko negirdėt. Svarstomas Jonavos žiedinės sankryžos tunelio variantas.
    Ukmergė turi šiaurinį aplinkkelį, bet labai jau nepatogiai pravesta trasa su daug žiedų. Ilgai buvo danga nerenovuota, gal net dabar nekažkas pasikeitę.
    Utena turi prastą aplinkkelį, kuris turbūt nėra labai populiarus tarp lengvųjų važiuojant A6.
    Zarasai planuoja rimtą aplinkkelį, bet neaišku kiek metų praeis, Daugpilis irgi nepanašu, kad patiria renesansą, o srautas į Maskvą, Peterburgą nedidelis. Šiaip toje vietoje būtų perspektyvinis kelias Vilnius-Sankt Peterburgas, bet abejoju, kad ten tiek srauto bus net prie geriausių sąlygų. Statytų nebent dėl sunkiasvorio transporto, bet šalyje turime svarbesnių projektų ir mažėjantį gyventojų skaičių provincijoje.

    Per gyvenvietes kelias atrodo gana tragiškai: ženklų "Pagrindinis kelias", "Mokykla" ir susivėlusių krypčių jūra, akomponuota greičio mažinimo kalnelių, kuriuos ženklina tarp ženklų pasislėpę įspėjamieji ženklai. Verčiau jau apsieitų su kelio kreivinimu tokiose Leliūnuose, Vidiškiuose ir pan. gyvenvietėse. Tokioje Utenoje taip pat reikalinga pagrindinio kelio rekonstrukcija.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Daugpilis irgi nepanašu, kad patiria renesansą, o srautas į Maskvą, Peterburgą nedidelis. Šiaip toje vietoje būtų perspektyvinis kelias Vilnius-Sankt Peterburgas, bet abejoju, kad ten tiek srauto bus net prie geriausių sąlygų.
      Reikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotransportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
      Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.

      Comment


        Parašė Romas
        Reikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotreanportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
        Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
        Esu nusiteikęs, kad šis dalykas dar gali išsispręsti. Nesu nurašęs pvz. visiškos BY-RU unifikacijos, na arba (švelnesnis variantas) normaliai susitars, kad BY-RU "Šengenas" ir bus kokia nors viena "Sąjungos valstybės viza". Dabartinė situacija ilgam gali likti nebent jei Baltarusija tikrai pradėtų judėti link Vakarų pagal opozicijos vizijas.

        Jei nelieka visų politikų ir sienų. A6 nuo Lietuvos pusės labai mažai naudingas Maskvos pusei, gal tik gyvenantiems Šiaurės Rytų Lietuvoje, o likusiai Lietuvai tik Peterburgo kryptis būtų aktuali.

        Comment


          Parašė Romas
          Reikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotreanportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
          Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
          Visgi reiktų tai paneigti, nes didžioji dauguma transporto (tame tarpe trečiųjų šalių) vis gi vyksta per Baltarusijos-Rusijos sieną. Stacionarios muitinės ten nėra. Jie yra muitų sąjungoje ir keičiasi duomenimis.

          Comment


            Sakyčiau A6 tarnauja tik transportui važiuojančiam iš Lenkijos ar Kaliningrado St. PB kryptimi (ir atvirkščiai). Nuo Klaipėdos atvažiuojančios fūros Obeliuose suka Subatėn ir toliau Daugpilin važiuoja Latvijos keliais, A6 nenaudoja.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Dažnai važinėju šiuo keliu iki sodybos Anykščių rajone. Tipinis tranzitinis kelias. Daug krovininio transporto, nemažai lengvojo - savaitgaliais ypač. Prieš lenkiant kokią fūrą, dažnai užmetų akį ir į numerius dėl įdomumo. Tai tame kelyje LT, LV, RUS,PL CZ, SK, RO, neretai SRB, H, netgi GR.
              Show must go von!

              Comment


                Aš irgi n metų važinėju atkarpa nuo Ukmergės plento iki Utenos tad gan gerai žinau situaciją. Tai pat mano matoma situacija su krovininiu, aprašyta VNS, beveik sutampa pilnai. Krovininio eismas per gyvenvietes, kurios išsidėsčiusios abipus Utenos, man kelia tam tikrą šiurpą.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Krovininio eismas per gyvenvietes, kurios išsidėsčiusios abipus Utenos, man kelia tam tikrą šiurpą.
                  Šiuo metu A6 / E262 yra Jonavos (vidinis) aplinkkelis, Ukmergės pusiau aplinkeklis ir ne visai baigtas Utenos aplinkkeliai.
                  Yra numatyti, bet nepradėti Karmėlavos pietrytinis, Jonavos pietrytinis ir Zarasų aplinkkleliai. Nėra baigiama likusi Utenos aplinkkelio atkarpa nuo Tauragnų kelio link Zarasų.

                  Yra kelios nemažos gyvenvietės - Vidiškiai, Leliūnai, Antalgė, Jasonys, Degučiai, kur krovininio transporto srautas eina per šių miestelių ir kaimų vidurį, nėra planuojami jokie aplinkkeliai. Tai, kad Vidiškių aplinkkelis buvo paminėtas Vilniaus apskrities bendrame plane, nesiskaito.

                  Ten, kur kitose šalyse būtų nutiesti normalūs aplinkkeliai, pas mus vien statomi greičio ribojimo kalneliai. Vienas kalnelis (Antalgėje ar Jasonyse) yra toks aukštas ir kampuotas, kad galima susilankstyti kėbulą net važiuojant minimaliu greičiu.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Ten, kur kitose šalyse būtų nutiesti normalūs aplinkkeliai, pas mus vien statomi greičio ribojimo kalneliai. Vienas kalnelis (Antalgėje ar Jasonyse) yra toks aukštas ir kampuotas, kad galima susilankstyti kėbulą net važiuojant minimaliu greičiu.
                    Su taip kaip ten viskas paženklinta ir su tais visais kalneliais, tai A6 kelyje yra didelis fail'as/falšas/klaida. Geriau jau kelio pavinguriavimai kiek telpa ir kažkiek pasiaurinta juosta (3-3,25 m pločio, kad būtų išlaikomas saugus greitis).

                    Geriausia aplinkkeliai būtų, aišku. Vidiškių aplinkkelį gana sunku įtalpinti iš akies, trukdo karjeras ir Šventoji iš abejų pusių. Pvz. Leliūnų aplinkkelį tikrai būtų nesunku ir gal net nebrangu nutiesti.

                    Apie didesnius miestelius nešneku, nes jau yra planai arba nutiesti aplinkkeliai. Galima tik diskutuoti variantus. Man pačiam sunku pasakyti ar gerai turėti tik Jonavos vidinį aplinkkelį (nes vis tiek aplinkkelis). Galbūt užtektų padaryti tunelį ties tankiau apgyvendinta teritorija ir žiedu į Jonavą.

                    Zarasų aplinkkelis ilgalaikėje perspektyvoje tikrai galėtų būti nutiestas, nes miestelis yra kurortinis. Dauguma kurortų ar perspektyvių kurortų jau turi svarbesnių kelių aplinkkelius, išskyrus Anykščius ir Zarasus.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.28, 19:26.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Iš temos "Aplinkkeliai Lietuvoje" padarytas screenshot'as.
                      Click image for larger version Name:	karmelavos_aplinkkelis.jpg Views:	126 Size:	71,5 kB ID:	1930279
                      Ar nevertėtų kažką tokio padaryti, turint mintyje, kad vyksta Kauno pietrytinio aplinkkelio tiesimas? Ir iš Vilniaus patekimas į aerouostą būtų geresnis.

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	189,7 kB ID:	1982153
                      Regia nuoroda
                      Paskutinis taisė spekas; 2022.07.31, 13:26.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Ar nevertėtų kažką tokio padaryti, turint mintyje, kad vyksta Kauno pietrytinio aplinkkelio tiesimas? Ir iš Vilniaus patekimas į aerouostą būtų geresnis.

                        Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	189,7 kB ID:	1982153
                        Regia nuoroda
                        Planuoja ten kažkokią 1980-aisiais dvelkiančią keturių juostų gatvę, 90 laipsnių kampais aplenkiančią Ramučius.
                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...romiso-1020634

                        Comment


                          Ačiū.

                          ,,Kelprojekto" atstovas Audrius Stonius pabrėžė, kad vienas pagrindinių šios jungties aspektų yra sumažinti eismo intensyvumą Ramučių gyvenvietėje. 2020 m. duomenimis, šią gyvenvietę per parą kerta 9–10 tūkst. automobilių, iš jų 600–700 – krovininis transportas.''

                          Oho.
                          Paskutinis taisė spekas; 2022.10.30, 14:40.

                          Comment


                            Dėl pasikeitusių infrastruktūros projektų prioritetų kažkas pažadėta dėl Jonavos pietrytinio aplinkeklio
                            Dalį projektų – jau pradėtą „Via Baltica“ plėtrą, Jonavos aplinkkelį ir Kleboniškio tilto kelyje Vilnius-Kaunas rekonstrukciją – planuojama pabaigti iki 2024 metų

                            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uru-56-1687164

                            Comment


                              ELTA / LTR.lt 2022.10.28
                              Kitų metų biudžete prašoma skirti 15 mln. eurų Jonavos aplinkkeliui
                              Tokį pasiūlymą įregistravo Seimo socialdemokratų frakcijos seniūno pavaduotojas Eugenijus Sabutis kartu su parlamentarų grupe. Pasak E. Sabučio, dvigubos paskirties Jonavos pietrytinio aplinkkelio įgyvendinimui būtų pasitelktas valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos Karinio mobilumo fondo finansavimas. (...)
                              „Jonavos rajone esantys Lietuvos kariuomenės kariniai padaliniai ir prie jų prijungtos NATO priešakinių pajėgų kovinės grupės šiuo metu naudojasi vieninteliu keliu į Ruklą, kuris neatitinka jokių vakarietiškų standartų, todėl labai svarbu pradėti aplinkkelio tiesimą, leisiantį užtikrinti karinių pajėgų mobilumą, taip pat paspartinsiantį planą Lietuvoje pilnai dislokuoti Vokietijos brigadą“, – pastebi parlamentaras

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-aplinkkeliui

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                ELTA / LTR.lt 2022.10.28
                                Kitų metų biudžete prašoma skirti 15 mln. eurų Jonavos aplinkkeliui
                                Kažkaip įtartinai maža suma, ten visai netrumpas atstumas gaunasi.

                                Comment


                                  Gal kalbama apie naują jungtį tarp esamos A6/143 sankryžos ir sankryžos su Achema?
                                  Jonavos pietrytinio aplinkkelio dalis.

                                  Jei atmintis nemeluoja, netgi info teko skaityti, kad I etapas bus ties Achema, o likusi atkarpa būtų pats aplinkkelis.

                                  Tiesa nenustebintų, jei įgyvendins tik I etapą, o vėliau darys tunelinį pravažiavimą po žiedine sankryža į Jonavą (A6/144 sankryža).
                                  Taurostos gatvė jau ir taip funkcionuoja kaip aplinkkelis, aplink beveik nėra pastatų, išskyrus tik ties tuo žiedu su Ermitažu/Maxima.

                                  Comment


                                    Ar Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas būtų šioje vietoje?

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Ar Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas būtų šioje vietoje?
                                      Tikėtina, kad taip. Teko skaityt, kad numato dvi žiedines sankryžas.

                                      Nors gal aš pesimistas ir bus įgyvendintas visas Jonavos aplinkkelis, nes Ruklos reikšmė išaugusi.
                                      Jei tikėt regia.lt, žemės jau išpirktos.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.31, 10:17.

                                      Comment


                                        Ar galit kažkas paaiškint, kokią problemą spręs Jonavos aplinkkelis? Dabartinė Taurostos g. yra kaip aplinkkelis (na gal nebent ties Maxima nevisai), kuo kito kelio, kelių šimtų metrų atstumu nutiesimas yra toks reikšmingas?

                                        Gal vertėtų pradėti nuo tikrai reikalingų aplinkkelių, pvz Zarasų, kur visas tranzitas važiuoja per patį miesto centrą?

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Ar galit kažkas paaiškint, kokią problemą spręs Jonavos aplinkkelis? Dabartinė Taurostos g. yra kaip aplinkkelis (na gal nebent ties Maxima nevisai), kuo kito kelio, kelių šimtų metrų atstumu nutiesimas yra toks reikšmingas?

                                          Gal vertėtų pradėti nuo tikrai reikalingų aplinkkelių, pvz Zarasų, kur visas tranzitas važiuoja per patį miesto centrą?
                                          Pagrindinė probleminė vieta ir yra būtent tas žiedukas ties Maxima. Kiekvieną dieną piko metu ir netik, susidaro kamščiai nuo Jonavos iki Šveicarijos posukio ir net toliau, juda labai lėtai. Daug vietinių bando apvažiuoti kamštį pasukdami link Šveicarijos > Aleksandrynės g. > Ąžuolų g. > Gaižiūnų g., išlenda prie žiedo iš kitos pusės, bet ir ten susidaro ilgiausi kamščiai, nes dauguma paskui suką į kairę link Jonavos. Bendrai tai čia pusvalandį ir net valandą gali užtrukti kol pravažiuosi tą žiedą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X