Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis
Collapse
X
-
Kauno r. savivaldybė 2021.01.06
Ramučius gelbės nuo krovininio transporto
Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) atsisakius valstybinės reikšmės jungties tarp kelių A1 ir A6, ne vienerius metus egzistuojančią transporto srautų problemą Ramučiuose spręs Kauno rajono savivaldybė iš biudžeto ir Kelių plėtros programos lėšų.
UAB „Kelprojektas“ Kauno rajono savivaldybės užsakymu atliko jos teritorijoje esančios kelio jungties tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas–Zarasai– Daugpilis trijų alternatyvų galimybių studiją.
Trys alternatyvos
Visose alternatyvose trasos pradžioje naujas kelias prie kelio A1 bus prijungtas esamoje skirtingų lygių (Petrašiūnų) sankryžoje, o pabaigoje prie kelio A6 – naujoje skirtingų lygių sankryžoje prieš Karmėlavos gyvenvietę.
Pirmoje alternatyvoje dalis trasos sutampa su valstybinės reikšmės keliais Nr. 1919, Nr. 1918 ir Užtvankos gatve, o likusioje dalyje tiesiama nauja trasa.
(...)
Įgyvendins etapais
Atlikus visų alternatyvų sprendinių techninių–ekonominių rodiklių palyginimą nustatyta, kad visais atvejais tinkamiausia yra pirma alternatyva.
Projekto vertė – daugiau nei 32 mln. eurų. Jis bus įgyvendinamas etapais iki 2026 metų.(...)
Trečiame darbų etape (2023 metais) būtų nutiesta 4 eismo juostų Užtvankos gatvės tąsa nuo Aviacijos g. (pirmo etapo statybos pabaigos taško) iki kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis su žiedine sankryža.
https://www.krs.lt/savivaldybe/nauji...i-transportas/
- Straipsnio pradžioje rašo, kad "nauja skirtingų lygių sankryža prieš Karmėlavą".
- Straipsnio pabaigoje rašoma apie žiedinę sankryžą.
Galimas Ramučių jungties ir A6 sankryžos sprendinys
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909
Ramučių jungties tarp A1 ir A6 video
https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/
- 2 patinka
Comment
-
Ateityje, jeigu bus tiesiamas Karmėlavos aplinkkelis ir nesikeis sankryžos konceptas prieš ją pastatant, žiedinė sankryža galėtų likti. Tik A6 viadukas galėtų būti rekonstruotas (nukreipti viaduką vietoj Karmėlavos mstl. link aplinkkelio), o žiedinėje sankryžoje atsirastų rekonstruotos jungtys tiek su aplinkkeliu, tiek su miesteliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
Uždarys kairį posūkį link savanorių iš ramučių, bus tik arba viadukas ties LEZ arba kažkada šis išvažiavimas.
Comment
-
Gal kas nors žino kokia situacija ar bent gandai dėl pradėto, bet jau senokai įšaldyto Zarasų aplinkkelio projekto? Lyg ir susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi orientacinę datą po 2035 m. Kadangi tai nuskambėjo kaip pasityčiojimas, sekė ir kai kurių politikų pažadai bandyti situaciją spręsti greičiau. Dažnai pro ten važiuoju ir domiuosi - gal šitame forume atsiras insaiderių ar žinančių daugiau?
Comment
-
Posėdžio metu svarstytas vienas aktualiausių klausimų – aplinkkelio perspektyva. Kelių direkcija informavo, kad parengta ilgalaikė valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategija. Pagal minėtą strategiją iki 2035 m. numatoma įgyvendinti tik Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio 2-tą etapą, vadinasi, Zarasų miesto aplinkkelio įgyvendinimas iki 2035 m. neplanuojamas.
Comment
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimąJo jo, šitą orientacinę datą po 2035 m. ir minėjau. Po šito išaiškinimo Zarasų meras bandė vaizduoti ir komunikuoti, kad tai nėra būtinai galutinis verdiktas ir kad šitai bandoma paspartinti. Nežinau ar tos kalbos turi ką nors bendro su realybe, ar čia makaronų kabinimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pasiskaitykit dar kart citatą. Aplinkkelis iki to laiko neplanuojamas, tai nereiškia, kad jis atsiras po 2035 m. Kol kas išvis neaišku, kada jis bus (jei išvis bus).
- 1 patinka
Comment
-
Vaizdinga 2,5 ilgio kelio Ukmergė - Utena atkarpa tarp Kurklių (Moliakalnio) ir Kurklių II (Kolonijos) kryžkelių
Foto 2021.10
Kurklių (Moliakalnio) kryžkelė.
Įvažiavimas iš RK 1201 Želva- Balninkai - Kurkliai - Anykščiai
95 km nuo Kauno
Nusileidimas į Kurklės upelio slėnį
Pakilimas iš Kurklės slėnio
Nusileidimas į gilų Virintos slėnį
Tiltas per Virintą
Kurklių II (Kolonijos) kryžkelė
Posūkis į RK1225 Kolonija - Kurkliai II - Kurkleliai - Šlavėnai - (Anykščiai)
- 7 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Suprantu, kad nesiekia Jonavos r. ribose net už sveiko proto ribų kažkokių 2x2 lygio alternatyvų nepritiesi. Esmė, kad didelė dalis srauto ten pagrinde į Jonavą. Didžiausios apimties bendras Ramučių ir Karmėlavos aplinkkelis, kai mažesnės apimties projektai galėtų pasiekti panašų gerą rezultatą. Užtektų aplenkti Ramučius nuo Petrašiūnų ir Karmėlavą, nukreipiant A6 į aplinkkelį.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Labai įdomu. O kur būtų galima pamatyti planuojamą karmėlavos viaduką, jo projektą, ar bent schemą? Iš anksto dėkoju jei neapsunkintų nuorodą numesti.
Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.21, 15:14.
- 2 patinka
Comment
-
Aha, nežinojau apie šiuos du projektus, kurie, atrodo, išspręs tranzitinio eismo klausimą ties Ramučiais ir Karmėlava. Geros žinios.
Turiu platesnį klausimą. Į situaciją nesu įsigilinęs.
O kaip yra su kelio atkarpa nuo Kauno iki sienos su Latvija - su jo pralaidumu, krovininiu transportu ir tt..? Kaip suprantu, greitai akį užmetęs į maps lt, važiuojant nuo Kauno iki Latvijos sienos tenka kirsti daug gyvenviečių, tokių kaip Jonava, Ukmergė, daug miestelių palei Uteną, Zarasus. Ar nėra poreikio greito eismo keliui (kad bent 90 kmh būtų galima važiuoti nesiraunant ant daugybės perėjų, šviesoforų, nedrebinant gyvenviečių su krovininiu transportu) šioje atkarpoje? Jei yra poreikis - gal yra kokių planų tokiam keliui? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Comment
Comment