Atsitiktinai radau kažkokią seną Karmėlavos aplinkelio viziją - https://www.youtube.com/watch?v=a1TWOvO0Vgk
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis
Collapse
X
-
Apie Jonavos pietrytinį aplinkkelį šiek tiek buvo kalbėta rinkiminės kampanijos metu.
Viskas pasibaigė LAKD direktoriaus dviem vizitais į Jonavą ir pasvarstymais "viena vertus, kita vertus..."
Etaplius 2019.04.19
Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio vizitas į Jonavą
Kalbėdamas apie piko metu susidarančias spūstis ties žiedine Plento g. sankryža, rajono vadovas sakė, kad nuo spūsčių kenčia ne tik jonaviečiai, bet ir važiuojantys į Ukmergę, Zarasus, Daugpilį, priminė, kad aplinkkelio „istorijai" jau daugiau nei dešimt metų ir norėtųsi, jog pagaliau prasidėtų realūs darbai. Tuo labiau, kad Rukloje yra dislokuotos karinės pajėgos, kurioms susisiekimas irgi labai svarbus.
Susitikime dalyvavęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos direktorius Vitalijus Andrejevas pripažino, kad darbai turėjo būti atlikti iki 2015 metų, tačiau kol kas pietrytiniam aplinkkeliui nėra parengtas techninis projektas.
https://www.etaplius.lt/ministro-pir...zitas-i-jonava
Jonavos naujienos 2019.04.25
Vilčių įrengti Jonavos aplinkkelį dar yra
V.Andrejevas akcentavo, kad viena iš priežasčių, kodėl formuojasi spūstys – kad transporto žiede yra 20 važiavimo krypčių. Rytinio piko metu šiuo keliu pravažiuoja 2300 automobilių per valandą, o vakarinio piko metu – 2500. Iš jų rytinio piko metu tranzitinis srautas sudaro 37 proc., vakarinio piko metu – tik 14,7 proc. Anot V. Andrejevo, rytinio piko metu aplinkkelis spūsčių klausimą spręstų, o vakarinio piko metu, jei nebūtų sutvarkytas žiedas, spūstyse sugaištas laikas sutrumpėtų tik 20 proc. Tai tikrai nesprendžia klausimo ir reikalauja daug detalesnio požiūrio.
LAKD direktorius teigė, kad šiuo metu svarstomi keli sprendimų variantai.
Pirmasis – pietrytinis aplinkkelis; jo specialusis planas parengtas, žemių poėmiai baigti, tačiau techninis projektas dar nebaigtas.
Kita alternatyva – tunelinis pravažiavimas lengviesiems automobiliams, atvykstant nuo Kauno.
Palygintos ir kainos: aplinkkelis su papildomais darbais kainuotų 28,6 mln. eurų, tunelinis pravažiavimas ir žiedo sutvarkymas – 17 mln. eurų. V. Andrejevas akcentavo, kad galutinis sprendimas po visų skaičiavimų ir apibendrinimų bus priimtas po keturių mėnesių.
http://jonavosnaujienos.lzinios.lt/v...kkeli-dar-yra/
Comment
-
Gautas toks pranešimas:
Mieli kolegos,
Su džiugesiu pranešame, kad po ilgo laukimo pagaliau prasideda valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis (įvažiavimas į Kauno LEZ) rekonstravimas, įrengiant skirtingų lygių sankryžą su viaduku ir jungiamuoju keliu. Darbai, kurie oficialiai prasidėjo praėjusią savaitę, turėtų tęstis iki kitų metų vasaros, kada numatoma darbų pabaiga.
Pagrindinių statybos darbų pradžia - birželio mėn. pabaigoje. Pagal esamą darbų planą didesnė įtaka – uždarant eismą Industrijos gatve – numatoma ne anksčiau liepos mėn.
Atsiprašome dėl nepatogumų, kurie gali kilti statybų proceso eigoje. Visgi neabejojame, kad įgyvendintas projektas visiems pagerins susiekimą A6 kelio kryptimis.
Su geriausiais linkėjimais,
Kauno LEZ komanda
Žymėjimo kuoliukai jau kuris laikas sukalti.
- 3 patinka
Comment
-
Jonavos žinios 2019.06.06
Jonavos gatvėse ir keliuose - eismo intensyvumo matuokliai
Pastarosiomis dienomis vairuotojai galėjo pastebėti, kad šalia miesto tilto per Nerį bei kelyje Jonava – Rukla atsirado nauji įrenginiai. Ne vienam, ko gero, kilo klausimas, kokia yra jų paskirtis?
Kaip portalui jonavoszinios.lt pasakojo LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vedėja Aušra Ramoškaitė, naujieji įrenginiai – VšĮ ,,Transporto kompetencijų agentūros“ įranga, kuri birželio 5 – 7 dienomis atlieka transporto srautų matavimus.
,,Šiuo metu atliekamas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Jonava – Zarasai – Daugpilis ir Jonavos miesto pietrytinio aplinkkelio vertinimas“, - teigė A. Ramoškaitė.
https://www.jonavoszinios.lt/naujien...ja-jie-atlieka
Transporto srautų matavimai neatspindės realios situacijos. Ar tai turės įtakos sprendimui dėl aplinkkelio?
Jonavoje ir rajono keliuose veikė įrenginiai atlikę transporto srautų matavimus. Pastarųjų tikslas – padėti Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) apsispręsti dėl Jonavos pietrytinio aplinkkelio statybos, mat svarstoma, ar šis sumažintų nuolatos vairuotojų keiksnojamas spūstis A6 kelyje. (...) Dėmesingi vairuotojai pastebėjo, kad matavimai atlikti tuomet, kai įprastą automobilių eismą trikdė ne viename kelio ruože vykdomi darbai.
Paskelbus straipsnį apie transporto srautų matavimus Jonavos keliuose, jonaviečiai iškėlė klausimą, ar tyrimas parodys realią situaciją – matavimai, lyg tyčia, atlikti tuomet, kai intensyviai buvo vykdomi Basanavičiaus gatvės tvarkymo darbai, o A6 kelio atkarpoje, vedančioje link Achemos, tiesti dviračių takai. (...) Baimintasi, kad galimai netikslūs matavimų rezultatai turės įtakos galutiniam LAKD sprendimui dėl aplinkkelio.
Susisiekus su matavimus atlikusios VšĮ ,,Transporto kompetencijų agentūros“ Plėtros projektų grupės vadovu Benu Urbeliu, šis neneigė, kad atliktas tyrimas gali turėti paklaidą. (...)
,,Trumpalaikių tyrimų atlikimo metodika visada turi paklaidą. (...) Atlikti tyrimus idealiu atveju yra labai sudėtinga. Tyrimų metu A6 kelio ruože, kuriame įrenginėjamas dviračių takas, eismas nebuvo valdomas šviesoforiniu stabdymu, kaip buvo iki atliekamų matavimų. Krašto kelyje Nr. 232 Vilijampolė-Žeimiai-Šėta turime nuolatinį transporto srautų matuoklį, kurio duomenis taip pat įvertinsime. Taip pat turime tyrimų duomenis, kurie buvo atlikti nagrinėjamoje teritorijoje 2016, 2018 ir 2019 metais, ir nuolatinių matuoklių duomenis keliuose A6, 232, 143, 224. Turima informacija leis patikrinti skirtumus ir juos įvertinti tinkamai“, - portalui jonavoszinios.lt pasakojo B. Urbelis, pridurdamas, kad šiuo metu atliekamas matavimo duomenų apdorojimas ir analizė.
https://www.jonavoszinios.lt/naujien...ios-situacijos
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąDovanokit jei tai buvo atsakyta, bet neseku Kauno temos ir vis tiek nežinočiau kaip ieškoti tokio projekto, tad paklausiu. Iš anksto dėkoju.
Ar ruošiamasi daryti kažką panašaus ir kada galima tikėtis darbų?:
Comment
-
Visai tikėtina, kad greičiau sulauksime A1 ir A6 jungties (Ramučių rytinio aplinkkelio) negu A6 Karmėlavos aplinkkelio.
Svarstau ar galėtų Kauno infrastruktūros projektai apimti ir Kauno rajono projektus. Neaišku kur būtų galima dėti Karmėlavos, Garliavos ar Raudondvario projektus, o rajonas tai Kauno
Tiesa, Karmėlavos aplinkkelis ryškiai A6 temoje, nes kelią valdo ir tikriausiai valdys LAKD.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.23, 00:16.
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
Dovanojame, bet čia ne kaunas (dar). Ir tikrai dar jokių žinių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKarmėlavos aplinkkelį ruošiamasi statyti jau bene 20 metų. Bet konkretūs darbai nenumatomi. Žinant, kad finansavimas keliams stipriai nurėžtas, tai ko gero XXI a. šios trasos nesulauksime.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Kauno LEZ viadukas ( sausio 14 )
IMG_20200114_104345.jpg
IMG_20200114_104356.jpg
IMG_20200114_104402.jpg
IMG_20200114_104406.jpg
IMG_20200114_104411.jpg
IMG_20200114_104413.jpg
Keliauju per Lietuvą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė edvvis Rodyti pranešimąSu LEZ viaduku viskas gerai? Jau geras pora savaičių, jei ne daugiau, statybininkų ir statybinės technikos nė kvapo.
Tikiuosi čia susiję su nustatyta žiemos technine pauze. Tiesa ši žiema yra viena didelė klimatinė anomalija, tai keistai atrodo, kad nevyksta statybos, nors atrodo turėtų vykt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Ispanijoje sukurta ideali sistema (gal ir kitur yra, bet neteko matyti): jei važiuoji didesniu nei lestinas greičiu, užsidega raudonas šviesoforo signalas. Ir turi stovėti minimum minutę. Visuose miesteliuose ir kaimuose tas yra. Nereikia jokių asfalto kalnelių.
Comment
-
Tame kelyje už Ukmergės link Utenos ir toliau tokių kalniukų pristatyta, kad naktį nepastebėjęs gali sprandą ir ratus nusisukti, jau tikrai geriau išmanūs šviesoforai. Per tuos kalnelius ir leistinu greičiu važiuojant negerai, jau nekalbant apie kokį 70. Laimei Lietuvoj kituose keliuose toks marazmas nelabai išplitęs.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimą
Yra kelios tokios vietos ir Lietuvoje. Viena iš jų - Karmėlavoje. Prisiminkite, kaip seniau piktinosi vairuotojai dėl to.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Iš tų žmonių kurie važinėja kas dieną pro Karmėlava, abejoju ar šiandien bus mažiau pasipiktinusių. Padaryta kažkada, nelabai veikia, bet ai paliksime. Žodžiu, eilinė nesamonė. Apskritai šis kelias pilnas kvailų sprendimų priimtų jį renovuojant ~2010.
- 2 patinka
Comment
Comment