Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.

    Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt

    Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?

    Comment


      Parašė ZXS Rodyti pranešimą
      Ateityje magistralė „Via Baltica“ turės atitikti automagistralėms keliamus reikalavimus.

      Skaitykite daugiau: http://verslas.delfi.lt/automoto/via...#ixzz1wukyKuAt

      Atnaujinimas iki 3 juostų Panevežio aplinkkelyje kaip ir neatitinka šito tikslo?
      Ne visas kelias bus automagistralė. Ir tam straipsnyje rašo, kad dvi važiuojamosios dalys bus atkarpoje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai. Prie Panevėžio nėra tokių transporto srautų, kad reikėtu automagistralės.

      Comment


        Manyčiau, kad logiška būtų padaryti magistralę nuo nuo sienos su Lenkija (ir toliau Lenkijoje) iki Panevėžio, o tai reikštų, kad papildomas juostas reikėtų tiesti nuo sienos iki Mauručių bei nuo Sitkūnų iki Panevėžio.

        Comment


          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
          ...Šiaip jau girdėjau apie "perspektyvinius" planus aplenkti miestą magistraliniu keliu trasuojant jį Palemonas - Ramučiai - Babtai.
          Apie tai buvo diskutuota kitoje temoje:
          http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=198
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Šiek tiek judesio šiame kelyje, tiesa mažų apimčių. Paskelbtas konkursas: "Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė Suvalkai ruožo nuo 17,34 iki 21,85 km (dešinės pusės) rekonstravimo projekto parengimas". Čia dabartinė 2x2 atkarpa. Tik kažkaip įdomiai, kad skelbia tik vienos pusės rekonstrukciją. Techninėje specifikacijoje parašyta, kad kelio kategorija po rekonstrukcijos: "I/AM", tai vadinasi jau ruošiama atkarpa automagistralės standartui. Pagal specifikaciją tai kelias bus praplatintas, pastatytas pėsčiųjų viadukas, bei įrengta garso slopinimo sienutė.
            Šaltinis: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=94209

            Comment


              Kas ten sugalvojo tą miestelį su 50 greičiu tik įvažiavus į LT ties Kalvarija? Niekur kitur trasa jau nebeina per miestelius, o tas dar paliktas atrodo tik policijai užsidirbti (ir ji ten dažnai sėdi krūmuose kalniuko apačioj - atsargiai!!!!)

              Įdomu kaip ten su tuo kaimeliu bus tiesiant antrą autostrados juostą? Beje, iš LT pusės nutiesus tikrą autostradą, gal ir PL permąstytų savo planus dėl Via Baltikos tiesimo greičio - nes labai jau būtų kontrastas tik kirtus sieną - gal lenkams tiesiog pavydas paimtų...
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Toks jausmas, kad miestelį ant kelio pastatė..

                Comment


                  Šiek tiek keista dėl kainos, nes šiandien netyčia per radiją teko girdėti kaip Masiulis sakė, kad rekonstrukcija kainuos 400 mln. Lt. O kas dar įdomiau, tai kad, teigė, jog bus naudojami, ne vien ES ir biudžeto pinigai, bet ir privataus kapitalo lėšos, visai kaip Palangos aplinkkelio atveju.

                  Comment


                    Statistika dabar liūdna. Reik tikėtis tuos privačius žemės spekuliantus, kurie bando pasipelnyti, sąžinė grauš visą likusį gyvenimą.
                    Kelyje „Via Baltika“ žuvo Vokietijos pilietis, du jo keleiviai - reanimacijoje
                    http://www.delfi.lt/news/daily/crime...#ixzz24vAWh1Ph

                    Comment


                      „Via Baltica“ - mirties kelias?
                      Jurgis Grikiapedzis
                      2012 m. spalio 11 d. 11:25
                      DELFI


                      „Via Baltica“ daugelio Lietuvos piliečių mintyse asocijuojasi ne su tarptautine transporto arterija, jungiančia Baltijos šalis su Vakarų Europa, tačiau su dažnomis ir kraupiomis avarijomis. Nors mūsiškis kelias ir nėra siauro „Mirties kelio“, esančio Bolivijoje ir pavojingai vingiuojančio kelių kilometrų aukščio kalnuose, atitikmuo, tačiau tragiškų įvykių jame įvyksta tikrai nemažai.

                      Šiais metais, iki rugsėjo 5 d., kelyje „Via Baltica“ iš viso įvyko 217 eismo įvykių, iš kurių 39 nukentėjo žmonės. Jų metu žuvo 15 ir buvo sužeistas 51 žmogus.

                      Atsakingos valdžios institucijos mėgsta girtis, jog per paskutiniuosius keletą metų saugumo situacija keliuose gerokai pagerėjo. Tai, iš tikrųjų yra tiesa, tačiau nutylima, jog situacija vis dar išlieka ganėtinai sudėtinga. Visoje ES, pagal žuvusių skaičių 1 milijonui gyventojų, Lietuva tvirtai įsitaisiusi pavojingiausių valstybių sąraše (93 žuvusieji milijonui gyventojų). Tvirčiau lenkiama tik Lenkija, kurioje žūsta daugiausiai žmonių keliuose ES, po jos panašiame lygmenyje su mūsų šalimi yra Graikija ir Rumunija...........



                      ...........Dėl didelio eismo intensyvumo „Via Baltica“ nusipelno pavirsti keturių juostų greitkeliu. Tai ne tik pagerintų eismo saugumą, bet ir eismo judėjimą kokybę. Manyčiau, gėdinga, jog per tiek nepriklausomybės metų nesugebėjome nutiesti nė vieno padoraus kelio, jungiančio mūsų šalis su Vakarų Europa. Darbų lėtumas yra nepateisinamas. Apmaudu, jog liberalų vadovaujama Susisiekimo ministerija nepasistūmėjo šiame fronte. Esamais tempais modernaus greitkelio jungiančio Lietuvą su Vakarų Europa neturėsime iki 2050 m., o juk tai turėtų būti mūsų šalies prioritetas- modernizuoti infrastruktūrą vakarų Europos link. Toks mūsų valdžios aplaidumas yra tiesiog skandalingas..................

                      Comment


                        To straipsniuko autorius vadovaujasi daugiau emocijomis, kaltina susisiekimo ministeriją ir pan. Bet ministerija juk parengusi projektą ir priversta laukti bylinėjimosi su žemės savininkais pabaigos.
                        Na ir žinoma neteisybė, kad "nėra nutiesta nei vieno padoraus kelio".

                        Comment


                          Vis daugiau girdėdamas apie eismo įvykius "Via Baltica" kelyje tarp Kauno ir Lenkijos pasienio, panorau sužinoti kiek gi ten automobilių važiuoja per parą, nes šiame žemėlapyje - http://www.pauliusd.com/miestai/Intensyvumas.jpg duomenys yra 2007 metų.
                          Dokumente Seimo nutarimo ,,Dėl projekto ,,Via Baltica“ pripažinimo ypatingos valstybinės svarbos projektu" (šaltinis: www.lrv.lt/Posed_medz/2012/120821/13.pdf) radau gana įdomius skaičius. 2011 metais ruože Mauručiai-Puskelniai važiavo vidutiniškai 13579 aut./dieną, tolimesniame ruože Marijampolė - Lenkijos siena šis skaičius yra 7984 aut./dieną. Pačioje "Via Balticoje" krovininis transportas sudaro 34 proc. visų automobilių. Skaičiai išties daug ką pasakantys, tad neįtikėtina kodėl ruožas Kaunas-Marijampolė dar vis nėra automagistralė.

                          Dar pamiršau pridurti, kad pagal intensyvumą valstybiniai keliai yra I-os kategorijos nuo 7000 iki 15000 aut./dieną. I-os kategorijos keliai reikalauja minimum 2+2 juostų su skiriamąja juosta (greitkelio standarto keliai). Automagistralės pagal teisės aktus turėtų būti tiesiamos kai intensyvumas yra nuo 15000 aut./dieną. Bet kokiu atveju 13579 aut./dieną reikalauja bent jau minimum greitkelio standarto kelio.
                          Paskutinis taisė Xmaster; 2013.01.10, 22:19.

                          Comment


                            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                            ...pagal intensyvumą valstybiniai keliai yra I-os kategorijos nuo 7000 iki 15000 aut./dieną...
                            O virs 15000 kokia kategorija?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                              Dar pamiršau pridurti, kad pagal intensyvumą valstybiniai keliai yra I-os kategorijos nuo 7000 iki 15000 aut./dieną. I-os kategorijos keliai reikalauja minimum 2+2 juostų su skiriamąja juosta (greitkelio standarto keliai). Automagistralės pagal teisės aktus turėtų būti tiesiamos kai intensyvumas yra nuo 15000 aut./dieną. Bet kokiu atveju 13579 aut./dieną reikalauja bent jau minimum greitkelio standarto kelio.
                              Čia pagal ką tokie skaičiai? KTR'as sako:
                              AM 12000 - 55000 aut./parą
                              I 12000 - 55000 aut./parą

                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              O virs 15000 kokia kategorija?
                              Nuo 45000 aut./parą priskiriama AM kategorija su 3+3 eismo juostomis.
                              Realiai visi tie aukščiausių kategorijų keliai planuojami individualiai. Ir parenkama AM arba I kategorija atsižvelgiant į kelio reikšmę. Klasifikacija yra "pasiskolinta" iš vokiškų normatyvų, nes ne visas kategorijas ir turime.

                              Comment


                                Dbr jau reiketu viaduka ties Mauruciais ir Marijampole perasvaltuoti. Ir iki Marijampoles tikrai reikia 2+2, netolimoje ateityje reikes ir iki sienos. Kai kurie mano gimtines krastieciai is Vilkaviskio renkasi senaji kelia, kuriame masinu beveik nera, o as dar nenoriu per tuos kaimus trintis, bet kartais irgi stringu paskui 10 furu...
                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Jeigu neklystu, tai iki Marijampolės 2+2 trasai jau nuo 2007 m. laukiama kol sklypus išpirks. Naujas įstatymas pradėtoms procedūroms negalioja.

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    O virs 15000 kokia kategorija?
                                    Virš 15000 kategorija jau automagistralė. Skaičius pateikiau iš šio dokumento: www.am.lt/VI/files/0.941108001155811466.doc (Puslapis nr. 6).

                                    Comment


                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Virš 15000 kategorija jau automagistralė. Skaičius pateikiau iš šio dokumento: www.am.lt/VI/files/0.941108001155811466.doc (Puslapis nr. 6).
                                      Šis dokumentas nuo 2008 metų nebegalioja ir yra pakeistas KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai". O jame jau kiek kitokie skaičiai.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2013.01.11, 10:20.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Nuo 45000 aut./parą priskiriama AM kategorija su 3+3 eismo juostomis.
                                        Realiai visi tie aukščiausių kategorijų keliai planuojami individualiai. Ir parenkama AM arba I kategorija atsižvelgiant į kelio reikšmę. Klasifikacija yra "pasiskolinta" iš vokiškų normatyvų, nes ne visas kategorijas ir turime.
                                        Nyderlanduose 2x2 kelias (Autosnelweg) nesa iki AADT 100000, o pas mus dvigubai maziau. Kodel taip?
                                        Olandai prie I/C=80% pradeda planuoti platinti savo autostradas, o prie 90% platina.
                                        Pagal olandu iki AADT 80000 2x2 kelia platinti neracionalu. O eismo sauga pas juos kur kas auksteniame lygyje nei pas mus.
                                        p.s. I/C - Intensity/Capacity
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Kadangi visi tie normatyvai yra "pasiskolinti" tai sudėtinga pasakyti ar jie tikrai optimalūs. Juo labiau mes neturime tokio kelio, kuriame VMPEI (AADT) siektų tą 55 000 ribą, taigi nelabai iš praktikos ir įmanoma pasakyti ar tikrai tai yra ta riba, o ne didesnė kaip pvz. Nyderlanduose. Mano supratimu tai dar priklauso nuo apkrovimo pasiskirstymo paros laike. Jeigu Nyderlanduose srautai paros bėgyje pasiskirsto tolygiau, tai skaičiuojant intensyvumą per valandą, jis gali būti netgi ne toks didelis lyginant su apkrovimais, kurie išryškėja tik piko metu. Variacijų gali būti labai daug ir aklai pritaikyti kitos šalies modelį - neįmanoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X