Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKokie 6? Gal 7?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai)..
Tie, kas įvažiuoja į mazgą iš A5 nuo Kauno, gauna 9 kryptis.
Comment
-
Galima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
- Sankryžos konfigūracija
- Posūkių spinduliai
- Žiedinių sankryžų plotis
- Pavaizduota žiedinės sankryžos konfigūracija (pas mus pažymėti ovalai, oi ne "kaulai"
- Rodyklių dydis
Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
Foto 2025.01
Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"
Nusukimas į A5.
Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
- krypčių nuroda yra nedidelė,
- kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas
Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę
Augustavas
GSW foto 2024.09
Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
Atvaizduota "kaulo" forma
Pirmas "kaulo" mazgas
"Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda
Antras "kaulo" mazgas
Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
- Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
- didesnės krypčių nuorodos
Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
- 2 patinka
Comment
-
Esminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.
- 1 patinka
Comment
-
Tenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.
Bet patys žiedai, tai padaryti (pagal KTR) normaliai, ten pakankamai daug eismo, tai važiuojama ~25km/h komfortabiliai kaip ir kiekviename tokio dydžio žiede, nematau problemos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąEsminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.
Man rodos jei Marėj būtų du normalūs žiedai po 6 kelius, vistiek būtų tie patys skundai. Ir dar posūkio spindulys nekažką. Jungiamuosius kelis perkelt į autostrados nuovažas mažinant kelių skaičių irgi ne variantas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė edgaa Rodyti pranešimąTenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.
Problema yra ta, kad krypčių nuorodos yra per mažos, o jungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja.
Parašė Romas Rodyti pranešimąjungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.
Kažkaip paprasčiau reiktų spręsti, nes neturėtų tiek daug informacijos apdoroti vairuotojas. Žinoma, ne pasaulio pabaiga, 99% susidoros, o kitiems galima apsisukti ir t.t., tačiau atrodo kaip nereikalingas galvos skausmas.
- 4 patinka
Comment
-
Belaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
Via Lietuva 2024.10.11
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
Naujausioje ir šiandien atidarytoje „Via Baltica“ atkarpoje per kiek daugiau nei metus pastatyta didelės apimties nauja kelių ir jų statinių infrastruktūra: (...) didžiausia bei kol kas moderniausia Lietuvoje poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelė
https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2176669
Kryptis iš Lenkijos link Kauno
Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"
Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai
Kryptis iš Kauno link Lenkijos
Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)
Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)
Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBelaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
Via Lietuva 2024.10.11
Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelė
Kryptis iš Lenkijos link Kauno
Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"
Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai
Kryptis iš Kauno link Lenkijos
Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)
Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)
Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę
Kad supaprastint žiedą, taip pat buvo galima padaryti įvažiavimą į "megaaikštelę" iš jungiamojo kelio. Bet garantuotai buvo priimtas sprendimas daryt kaip yra nes taip gražiau iš paukščio skrydžio atrodo. Eismo judėjimo schemų pasimodeliuot nesugebėjo.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
- Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
- didesnės krypčių nuorodos
Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
Marijampole. Visi žiedo įvažiavimai - 5,50 m pločio, išvažiavimai - 6,00 m
Augustavas. Žiedo išvažiavimas 4,00-4,50 m pločio
- 11 patinka
Comment
-
Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir oorientavimoi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.*censored*
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir oorientavimoi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
Fūristams turbūt geriausia yra tiesūs plentai be jokių mandrų sankryžų kai galima per viską pjaut kiek ribotuvas leidžia. Tik bėda, kad tam tikra dalis fūristų po to lieka su sąžinės graužatim dėl sudalyvavimo gan tragiškose avarijose, net jei ir ne dėl pačių tiesioginės irba neįrodytos teisme kaltės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
Parašė Romas Rodyti pranešimąDidžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
- Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
- didesnės krypčių nuorodosPaskutinis taisė Kaid; Vakar, 14:01.
- 8 patinka
Comment
-
Olandams turėtų sprogti smegenys:
„Google“ žemėlapiaiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąOlandams turėtų sprogti smegenys:
„Google“ žemėlapiai
https://www.google.com/maps/@45.5275...oASAFQAw%3D%3D
Comment
Comment