Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
    Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą

    Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"

    Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"
    www.mapy.cz
    Neteisinga lyginti šias dvi sankryžas, Augustavo atveju į vieną žiedą jungiasi 4 keliai, Marijampolės - 6.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Marijampolės - 6.
      Kokie 6? Gal 7?

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Kokie 6? Gal 7?
        6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai). Augustavo atveju jungiamųjų kelių nėra.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          6 įvažos/nuovažos į vieną žieduką (2x A7, 2x A5 ir 2x jungiamieji keliai)..
          Dauguma krypčių mazge bus 8 keliai: tiesiai A7 (atvažiavimas A7 nesiskaito), 2 nuovažos į A5, 4 jungiamieji keliukai be nuorodų prieš posūkius (Skaisčiūnai, Keturvalakiai, Mokolai, Šunskai), nusukimas į aikštelę bei "plyta" įvažiavimui iš A5.
          Tie, kas įvažiuoja į mazgą iš A5 nuo Kauno, gauna 9 kryptis.
          Paskutinis taisė Romas; 2025.01.15, 13:36. Priežastis: 4 (ne 3) jungiamieji keliukai

          Comment


            Galima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
            - Sankryžos konfigūracija
            - Posūkių spinduliai
            - Žiedinių sankryžų plotis
            - Pavaizduota žiedinės sankryžos konfigūracija (pas mus pažymėti ovalai, oi ne "kaulai"
            - Rodyklių dydis

            Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
            Foto 2025.01
            Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"
            ​​

            Nusukimas į A5.
            Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
            - krypčių nuroda yra nedidelė,
            - kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas


            Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę


            Augustavas
            GSW foto 2024.09
            Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
            Atvaizduota "kaulo" forma


            Pirmas "kaulo" mazgas


            "Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda


            Antras "kaulo" mazgas


            Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
            - Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
            - didesnės krypčių nuorodos

            Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.

            Comment


              Esminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.

              Comment


                Tenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.

                Bet patys žiedai, tai padaryti (pagal KTR) normaliai, ten pakankamai daug eismo, tai važiuojama ~25km/h komfortabiliai kaip ir kiekviename tokio dydžio žiede, nematau problemos.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Esminis skirtumas, kad Augustave kaulas yra tam, kad sutilptų po viaduku, o Mariampolėj du kaulai, kurie, panašu, yra vien eismo raminimo priemonė. Nematau priežasčių, kodėl ten negalėjo būti paprasti žiedai, bet padarė kaulus. Neįprastas sprendimas, bet iečių laužyt neverta, mano galva.
                  Marijampolėj ne vienas didelis kaulas, o du maži. Suprasčiau skundus jei būtų vienas mega kaulas per visą mazgą.

                  Man rodos jei Marėj būtų du normalūs žiedai po 6 kelius, vistiek būtų tie patys skundai. Ir dar posūkio spindulys nekažką. Jungiamuosius kelis perkelt į autostrados nuovažas mažinant kelių skaičių irgi ne variantas.

                  Comment


                    Parašė edgaa Rodyti pranešimą
                    Tenka neretai važiuoti kaip tik Kaunas-Vilkaviškis kryptimi ir atgal, tai tikrai painu ir palyginus su įprastu vairavimu pirmus kartus važiuoti reikėjo gan įtemptai, nesunkiai galima patekti į jungiamuosius kelius netyčiom. Teko matyt automobilį vokiškais numeriais, kuris apsisuko pirmam kieme, kurį rado, tai tikiu, kad nemažai užsieniečių ir šiaip rečiau važiuojančių pasiklysta.
                    Lietuvoje turbūt nėra kitos tokios sankryžos, kur važiuodamas turi 8 ar 9 pasirinkimus.
                    Problema yra ta, kad krypčių nuorodos yra per mažos, o jungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
                    O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.

                    Comment


                      Tai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja. Va kuo žurnalistai galėtų užsiimti, o ne skundimusi "siaurinamais" keliais.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Tai šitai nesunkiai išsprendžiama - nuorodas pakeisti tikrai daug nekainuoja.
                        Taip, bet nelabai įsivaizduoju kaip turėtų atrodyt normaliai sudėti ženklai, nes realiai:
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        jungiamieji keliai išvis be rodyklių prie išvažiavimo - reikia atsiskaičiuoti, kuriame posūkyje sukti.
                        O jei būtų pastatytos ir nuorodos į 4 jungiamuosius kelius, tai ten būtų ne ženklų miškas, o visa giria.
                        Dabar įvažiavus reikia skaičiuoti 5 išvažiavimą gana mažame žiede, kuriame nėra krypčių nuorodų. O jei nepastebi nuorodų ženklo, nes galva dar nuo ką tik pravažiuoto žiedo verda...

                        Kažkaip paprasčiau reiktų spręsti, nes neturėtų tiek daug informacijos apdoroti vairuotojas. Žinoma, ne pasaulio pabaiga, 99% susidoros, o kitiems galima apsisukti ir t.t., tačiau atrodo kaip nereikalingas galvos skausmas.

                        Comment


                          Belaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
                          Via Lietuva 2024.10.11
                          Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa
                          Naujausioje ir šiandien atidarytoje „Via Baltica“ atkarpoje per kiek daugiau nei metus pastatyta didelės apimties nauja kelių ir jų statinių infrastruktūra: (...) didžiausia bei kol kas moderniausia Lietuvoje poilsio ir automobilių stovėjimo aikštelė


                          https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2176669
                          Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelė
                          Kryptis iš Lenkijos link Kauno
                          Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"


                          Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai


                          Kryptis iš Kauno link Lenkijos
                          Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


                          Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


                          Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Belaukiant, kol atsidarys Tarpučių (Marijampolės) aikštelė.
                            Via Lietuva 2024.10.11
                            Eismui atidaryta ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia „Via Baltica“ atkarpa


                            Pabandome pažiūrėti, kaip patogu patekti į tą aikštelė
                            Kryptis iš Lenkijos link Kauno
                            Įvažiavimas - 3 posūkiai ir vienas pavingiavimas "kaulo viduje"

                            Išvažiavimas kur kas patogesnis - tik 2 posūkiai


                            Kryptis iš Kauno link Lenkijos
                            Įvažiavimas - 4 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


                            Išvažiavimas - 3 posūkiai (ir trys vingiavimai "kaulo" viduje)


                            Negi nebuvo galima padaryti įvažiavimo tiesiai iš "Via Balticos", o jungiamąjį kelią į Skaisčiūnus apvesti aplink aikštelę
                            Apie ką aš ir kalbu, tik neturiu nei laiko nei noro sofos generolam schemas paišyt. Gerai, kad yra kantresnių žmonių.

                            Kad supaprastint žiedą, taip pat buvo galima padaryti įvažiavimą į "megaaikštelę" iš jungiamojo kelio. Bet garantuotai buvo priimtas sprendimas daryt kaip yra nes taip gražiau iš paukščio skrydžio atrodo. Eismo judėjimo schemų pasimodeliuot nesugebėjo.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
                              - Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
                              - didesnės krypčių nuorodos

                              Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
                              Romas meluoja, vemia ir neraudonuoja, bet faktai kalba ką kita. Gal jau laikas nustoti vairuoti automobilį, jei nejaučiat gabaritų, netelpat, nematot, pasiklystat ir neįvertinat situacijos blaiviai?

                              Marijampole. Visi žiedo įvažiavimai - 5,50 m pločio, išvažiavimai - 6,00 m
                              Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	524
Size:	157,3 kB
ID:	2176863

                              Augustavas. Žiedo išvažiavimas 4,00-4,50 m pločioClick image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	416
Size:	66,4 kB
ID:	2176864


                              Comment


                                Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
                                Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
                                Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.

                                Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir oorientavimoi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.
                                  Aš va ir galvoju, kaip tie verksniai teises išsilaiko. Nes pagal verkimą tai jausmas kad patys batų neužsiriša Ant tiek viskas simple ten pravažiuot.
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
                                    Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
                                    Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.

                                    Palyginimas su Augustavu buvo įdėtas tam, kad būtų įvertintas patogumas ir oorientavimoi aiškumas skirtingose "kaulo formos" žiedinėse. Deja, palyginimas ne Marijampolės (Tarpučių) mazgo naudai.
                                    Šiaip kaulas daug aiškiau nei žiedas su daug išvažiavimų. Nereikia skaičiuot ant pirštų, o galima tiesiog imt „pirmą po apsisukimo“ arba „prieš apsisukimą“.

                                    Fūristams turbūt geriausia yra tiesūs plentai be jokių mandrų sankryžų kai galima per viską pjaut kiek ribotuvas leidžia. Tik bėda, kad tam tikra dalis fūristų po to lieka su sąžinės graužatim dėl sudalyvavimo gan tragiškose avarijose, net jei ir ne dėl pačių tiesioginės irba neįrodytos teisme kaltės.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Nereikia taip nervuotis; nebent tamsta pats projektavai tuos "kaulus".
                                      Buvo paminėtas žodis "galimai". Plotis ten ne svarbiausia. Fūros kaip nors išsiteks žieduose, nors ir yra daug sukiojimosi.
                                      Jei buvo galimybė pačiam susirasti brėžinius, tai puiku.
                                      Buvo jūsų teiginys, jog Augustave yra platesni keliai:

                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Didžiausi sankryžų skirtumai (neskaitant įsijungiančių kelių skaičiaus):
                                      - Augustave yra platesni keliai bei galimai didesni posūkių spinduliai bei, kad laisvai tilptų "fūros"
                                      - didesnės krypčių nuorodos
                                      Sunku pripažinti suklydus? Ne primoje temoje kažką teigiate, tik būtų gerai pirma pasitikrinti faktus, kad nereiktų visiems esantiems pastoviai skaityti jūsų prasimanymus
                                      Paskutinis taisė Kaid; Vakar, 14:01.

                                      Comment


                                        Olandams turėtų sprogti smegenys:
                                        „Google“ žemėlapiai
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Olandams turėtų sprogti smegenys:
                                          „Google“ žemėlapiai
                                          Nekalbant apie italus

                                          https://www.google.com/maps/@45.5275...oASAFQAw%3D%3D

                                          Comment

                                          Working...
                                          X