Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąTai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimąoho kaip greitai atsirado filmukas
taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.
Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.
tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
Dar 2012 m. pirmoje pusėje tuometis premjeras Andrius Kubilius su susisiekimo ministru paskelbė Via Baltica nacionalinės svarbos objektu. Taip objektas buvo pripažintas svarbiu nacionaliniu mastu, todėl visos procedūros turėjo vykti pagreitintai ir supaprastinta tvarka.
Atėjus į valdžią naujai vyriausybei 2016 m. prie susiekimo ministerijos vairo stojo Rokas Masiuliis (prieš tai sėkmingai įgyvendinęs SGD terminalo projektą, užbaigęs elektros jungčių su Lenkija ir Švedija statybas ir dabar kuruojantis Lietuvos elektros tinklo pilnutinę sinchronizaciją su Europa). Kažkaip Via Baltica pajudėjo labai greitai, nuo 2017 m. iki 2019 m. buvo realizuota Via Baltica nuo Kauno iki Marijampolės - 40 km. Tada tuometis seimo kultūros komiteto pirmininkas R. Karbauskis sukonfliktavo su susisiekimo ministru, ministras buvo atšauktas, tuo pačiu laikotarpiu pradėjo verkti įvairios degalinės bei paskiri žmonės gyvenę prie numatomos trasos, atsirado daug užsakomujų straipsnių ir projektas sustojo.
Dabar girdėti, kad nuo 2019 iki 2022 m. Via Balticos projektas nebuvo sustojęs, o biurokratai iš tiesų triūste triūsė ir darė visus įmanomus darbus, kad nacionalinės svarbos objektas judėtų į priekį yra mažų mažiausiai neįtikėtina.
Viskas buvo užsikūrę ir būtų toliau gražiai važiavę, tačiau dėl minėtų nesklandumų sustojo ir naujai valdžiai vėl reikėjo viską pakurti naujai, darbų tęstinumo tikrai nebuvo. Prarasta daugiau nei 2 metai tikrai, jei ne visi 4.
- 12 patinka
Comment
-
Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
2024 12 14 Patikslinimas - kai sakau ,,keliai tiesiami'' turiu minty ir biurokratinę dalį.Paskutinis taisė spekas; Vakar, 18:56.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąDar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąDar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
o politika ne prie ko, nebent trūksta geros projektų vadybos, gal čia yra bėda.
- 3 patinka
Comment
-
Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.
Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.13, 18:51.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGreitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.
Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.
Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.
Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams.
-
- 1 patinka
Comment
-
Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąPažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.
Jeigu spėt kas galbūt bus įgyvendinta, tai į pietus nuo mokyklos griaut pastatus ir ten statyt autostradą. Ten tilptų siaura deimantinė skirtingų lygių sankryža su Garliavos-Aleksoto plento tęsiniu.Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 10:40.
Comment
Comment