Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
      Dar prismename, kad Ramūnas netvirtino kelių biudžeto, kol žvyrkeliams neskirs.

      Comment


        Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
        oho kaip greitai atsirado filmukas



        taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.

        Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.

        ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
        tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...

        Comment


          Parašė Premier Rodyti pranešimą

          ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
          tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
          Jo, todėl likusieji etapai link Latvijos teoriškai jau turėtų būti suprojektuoti ir pradėti žemės paėmimo darbai, norint realiai po 1-2 metų startuoti. O jei nuo nulio tik pradės po metų, tai realių statybų dar ilgai nebus

          Comment


            Parašė Premier Rodyti pranešimą

            ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
            tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...

            Dar 2012 m. pirmoje pusėje tuometis premjeras Andrius Kubilius su susisiekimo ministru paskelbė Via Baltica nacionalinės svarbos objektu. Taip objektas buvo pripažintas svarbiu nacionaliniu mastu, todėl visos procedūros turėjo vykti pagreitintai ir supaprastinta tvarka.

            Atėjus į valdžią naujai vyriausybei 2016 m. prie susiekimo ministerijos vairo stojo Rokas Masiuliis (prieš tai sėkmingai įgyvendinęs SGD terminalo projektą, užbaigęs elektros jungčių su Lenkija ir Švedija statybas ir dabar kuruojantis Lietuvos elektros tinklo pilnutinę sinchronizaciją su Europa). Kažkaip Via Baltica pajudėjo labai greitai, nuo 2017 m. iki 2019 m. buvo realizuota Via Baltica nuo Kauno iki Marijampolės - 40 km. Tada tuometis seimo kultūros komiteto pirmininkas R. Karbauskis sukonfliktavo su susisiekimo ministru, ministras buvo atšauktas, tuo pačiu laikotarpiu pradėjo verkti įvairios degalinės bei paskiri žmonės gyvenę prie numatomos trasos, atsirado daug užsakomujų straipsnių ir projektas sustojo.

            Dabar girdėti, kad nuo 2019 iki 2022 m. Via Balticos projektas nebuvo sustojęs, o biurokratai iš tiesų triūste triūsė ir darė visus įmanomus darbus, kad nacionalinės svarbos objektas judėtų į priekį yra mažų mažiausiai neįtikėtina.

            Viskas buvo užsikūrę ir būtų toliau gražiai važiavę, tačiau dėl minėtų nesklandumų sustojo ir naujai valdžiai vėl reikėjo viską pakurti naujai, darbų tęstinumo tikrai nebuvo. Prarasta daugiau nei 2 metai tikrai, jei ne visi 4.

            Comment


              Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.

              2024 12 14 Patikslinimas - kai sakau ,,keliai tiesiami'' turiu minty ir biurokratinę dalį.
              Paskutinis taisė spekas; Vakar, 18:56.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
                Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
                  nu nebuvo tiesiama (darbai) 6 metus. visas paruošimas trunka daug daugiau, nei patys darbai. daug nematomo darbo, kur neišmanėliai net neįsivaizduoja.
                  o politika ne prie ko, nebent trūksta geros projektų vadybos, gal čia yra bėda.

                  Comment


                    Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.

                    Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.13, 18:51.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.

                      Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
                      Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                        Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.
                        Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.

                        Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.

                          Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.
                          Dėl Baltarusijos ir Rusijos aš daugiau kaip pvz kriterijo, bet ne šiam ruožui. O šiam dabar jo, kaip tik didesnis prioritetas tektų

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.
                            Būtent tai mano pasakymas apima.

                            Comment


                              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                              Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams.
                              Jei būtume visi išmirę, furumas kaltintų kam tuos kelius statė, jei nėra kam važinėti.

                              -

                              Comment


                                Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.

                                Comment


                                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                  Pažiūrėjus galą prie Garliavos tai matosi tarsi loginė kelio tąsa pro Kauno pietinį aplinkelį per HES link A1 į Vilnių. Tik jau pačioje Garliavoje tenką kirsti dalį miesto. Įtariu pirminis sumanymas plento toks ir buvo, tik tada nieks apie autostradas nemąstė. Dabar kai ststė tai išvis bukai paleido sovietine trasa link Garliavos, nes taip paprasčiau. Dabar matau vienintelį variantą pro gimnaziją statyti estakadą ir eismą kelti virš miesto kaip Vokietijos miestuose.
                                  Su estakadom virš pastatų šiais laikais komplikuota statyti. Ekologinė tarša + formuojasi nejauki erdvė. Geresnė alternatyva yra tunelis, bet kyla kaina.

                                  Jeigu spėt kas galbūt bus įgyvendinta, tai į pietus nuo mokyklos griaut pastatus ir ten statyt autostradą. Ten tilptų siaura deimantinė skirtingų lygių sankryža su Garliavos-Aleksoto plento tęsiniu.
                                  Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 10:40.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X