Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.
Manau, ten reiktų A5 perdaryt, kad Via Baltica srautas ten nesisukinėtų. Kažką panašaus įsivaizduoju kaip Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryžą, tik nežinau ar galima ten viską sutalpint taip, kad nereikėtų šviesoforo (arba gal turbo žiedo) sankryžoje su 130 keliu.
Comment
-
Daug ten kaip galima tą sankryžą rekonstruoti. Paprasčiausias, bet ne geriausias ir ne pigiausias variantas yra pastatyti estakadą A5 krypčiai iš Marijampolės link Kauno. Aišku geriausia būtų estakada abiejų krypčių, nes A5 trasa turėtų būti pagrindinė, o atvažiuojantys iš Garliavos ar 130 kelio, į pagrindinį maršrutą turėtų įsijungti per greitėjimo juostą dešinėje. Kai dabar yra priešingai - pagrindinis srautas įsijungia per nuovažą iš dešinės į mažareikšmį srautą nuo Garliavos.
Kaip teisingą pvz. esantį arčiausiai nuo Lietuvos, galima pažiūrėti Lenkijoje esančią S61 ir S8 kelių sankryžą. Kur lėtėjimo ir greitėjimo juostos teisingai pajungtos ir yra teisingo ilgio, su geru išankstiniu informavimu. Gaila tik google street view nėra naujų vaizdų (vieta: Droga Ekspresowa S8 - Google Maps ).
Kai tuo tarpu pas mus turime tokią parodiją: Jonučiai, Kaunas County - Google Maps
Kur dviejų juostų (+ viena lėtėjimo) kelyje turime "tris juostas" tiesiai į "pasaulio centrą Garliavą" ir tik kažkokią nereikšmingą, siaurą ir labai trumpą nuovažą link kažkokio nereikšmingo kelio A5, E67.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąUžbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį....
Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.
Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.
Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.20, 22:21.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.
Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
KIek žinau tai rengiamas projektas vakariniam aplinkeliu, tai galbūt išspręs abi puses?
- 1 patinka
Comment
-
Kažką tokio greitu būdu fantazuoju dėl Garliavos sankryžos: Pakreipiau vaizdą šiaurės vakarų (E67 link pajūrio) kryptimi.
Formuoti išsišakojimą E67 link Rygos, panakinti konfliktinį tašką (posūkį į Garliavą), palikti galimybę važiuoti 2 eismo juostom.
Varšuvos kryptimi nieko nekeičiu, tiesiog reikia vadovautis ženklinimu (pirma juosta - Warszawa, antra juosta - Alytus).
Nuo Prienų pusės važiuojant bandau rasti vietos greitėjimo juostai į E67, bet pigus variantas tik darant greitėjimo juostą iš kairės pusės. Alternatyva - formuoti dvi greitėjimo juostas į mano nupaišytą 30->A5 kilpą.
Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.21, 14:06.
- 4 patinka
Comment
-
Grįžimo namo trasa buvusios muitinės vietoje vėl pasikeitė.
Nuo "Alaušos" degalinės iki Liubavo kryžkelės (prie "Nestės" degalinių) senas kelias naujai išardytas, o eismas vyksta būsimais jungiamaisiais keliais
www.mapy.cz
Foto 2024.11
Pieš Lenkijos - Lietuvos sieną
Dar vasarą čia eismas vyko dešinėje (pietryčių) pusėje
- 5 patinka
Comment
-
Foto 2024.11
Už "Alaušos" važiuoti reikia nauju laikinu keliu - turbūt tai bus jungiamasis kelias
Žiedinė sankryža
Baltic Petroleum
Dešinėje - išardytas senasis kelias "Via Baltica", kuriuo važiavome dar prieš mėnesį
Liubavo (Salaperaugio) kryžkele. Orientyras - dvi "Neste" degalinės
Ties "Neste" grįžtame į senąjį kelią
- 5 patinka
Comment
-
Tolimesnė būsimoji "Via Balticos" trasa su jungiamųjų kelių labirintu
www.mapy.cz žemėlapis kuris naudojasi OpenStreetMap duomenimis
Foto 2024.11
Kairėje matosi nutolstanti statoma autostrada
Tolumoje - statomas viadukas šalia "Viados"
"Viada" (ex "Lukoil")
- 14 patinka
Comment
-
Geriau vėliau negu niekad. Ženklai su ribojimu iki 70 km/h nuimti beveik prieš dvi savaites, o apie absurdiškus greičio ribojimus pradėjo rašyti tik po to.
Delfi.lt 2024.111
Kelio ženklus išvydę vairuotojai liko nesupratę: magistralinį kelią sutvarkė, o ribojimai liko
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...daro-120066763
- 5 patinka
Comment
-
Jau prieš mėnesį buvo atliktas VIA Lietuva auditas:
Didžioji dalis viešojo pirkimo sutarčių dėl valstybinės reikšmės kelių „Via Lietuva“ statybos darbų atlikimo vėlavo, be to, statybos darbai nebuvo nuosekliai ir skaidriai suplanuoti, darbams 2021–2026 metais numatytas ir planuojamas finansavimas mažesnis už poreikį, apskaičiuotą už šiuos darbus atsakingų institucijų, rodo antradienį paskelbtas Valstybės kontrolės atliktas auditas.
„Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
„Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas pabrėžė, kad praėjusiais metais įmonėje buvo peržiūrėti veiklos planavimo procesai bei atlikti esminiai pokyčiai.
Nors dalis reikalingų pokyčių buvo inicijuoti vos prieš daugiau nei metus, jau dabar fiksuojame gerėjančius įmonės rezultatus. Didžiausi nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros projektai, tokie kaip „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimas, yra vykdomi griežtai taip, kaip suplanuota", – pranešime teigė jis.
„Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
- 8 patinka
Comment
-
na jo, lengviausia kaltinti viešąjį sektorių, forume populiaru
bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
- 3 patinka
Comment
-
Gražus praskridimas virš būsimos trasos, matosi darbų mąstai.
https://www.facebook.com/watch/?v=19...25&ref=sharing
- 9 patinka
Comment
-
oho kaip greitai atsirado filmukas
Parašė Premier Rodyti pranešimąbet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
Parašė Premier Rodyti pranešimąpriminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.
- 7 patinka
Comment
Comment