Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    A5/130 sankryža sakyčiau problematiškesnė, nes Via Baltica ten smarkiai kertasi su vietiniais keliais, susiaurėja iki 1 juostos važiavimas E67 trasa.
    Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Bent Lenkijos kryptimi galima platinti iki 2-jų, jei būtų toks poreikis.
      Važiuojančių į Vilnių dalis vis tiek bus mažesnė, nei važiuojančių į Kauną, Panevėžį, Rygą ar Klaipėdą.
      Manau, ten reiktų A5 perdaryt, kad Via Baltica srautas ten nesisukinėtų. Kažką panašaus įsivaizduoju kaip Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. sankryžą, tik nežinau ar galima ten viską sutalpint taip, kad nereikėtų šviesoforo (arba gal turbo žiedo) sankryžoje su 130 keliu.

      Comment


        Daug ten kaip galima tą sankryžą rekonstruoti. Paprasčiausias, bet ne geriausias ir ne pigiausias variantas yra pastatyti estakadą A5 krypčiai iš Marijampolės link Kauno. Aišku geriausia būtų estakada abiejų krypčių, nes A5 trasa turėtų būti pagrindinė, o atvažiuojantys iš Garliavos ar 130 kelio, į pagrindinį maršrutą turėtų įsijungti per greitėjimo juostą dešinėje. Kai dabar yra priešingai - pagrindinis srautas įsijungia per nuovažą iš dešinės į mažareikšmį srautą nuo Garliavos.

        Kaip teisingą pvz. esantį arčiausiai nuo Lietuvos, galima pažiūrėti Lenkijoje esančią S61 ir S8 kelių sankryžą. Kur lėtėjimo ir greitėjimo juostos teisingai pajungtos ir yra teisingo ilgio, su geru išankstiniu informavimu. Gaila tik google street view nėra naujų vaizdų (vieta: Droga Ekspresowa S8 - Google Maps ).

        Kai tuo tarpu pas mus turime tokią parodiją: Jonučiai, Kaunas County - Google Maps
        Kur dviejų juostų (+ viena lėtėjimo) kelyje turime "tris juostas" tiesiai į "pasaulio centrą Garliavą" ir tik kažkokią nereikšmingą, siaurą ir labai trumpą nuovažą link kažkokio nereikšmingo kelio A5, E67.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Užbaigus Kauno pietrytinį aplinkkelį....
          Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

          Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            Tuo galime ir pabaigti svajoti, nes jis tikrai nebus užbaigtas greit... Negana to, kad kai kur Ateities pl. tiesiamas tik 1+1(kolkas) jis nenuims srauto, kol nebus pastatytas 2+2 tiltas per Nemuną, išplatintas Ateities pl ir kelias iki Garliavos iki 2+2. Tai manau dar mažiausiai dešimtmečio ar dviejų projektas.

            Kad ir užbaigus ši aplinkelį ten Viabaltika nepersikels, o toliau eis vakariniu aplinkeliu. Tad turėti du butelio kakliukus (ties Garliava ir IX fortu) tokiam keliui yra neatleistina.
            Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

            Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
            Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.20, 22:21.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Bent jau kas gerai, kad Kaunas turės, kad ir rudimentinį pietrytinį aplinkkelį su perspektyva išplėsti į 2+2. Petrašiūnų ruožas viską sugadina kol kas su n šviesoforų ir posūkių.

              Via Baltica, taip, reikia spręsti Garliavos ir IX forto sankryžos problemas, didesnį pirmumą teikiant Garliavos sankryžai ir pačiam A5 (Kauno aplinkkelio) ruožui.
              Nagi vėl drįsčiau pasiginčyti kur didesnės spūstys formuojasi ar ties Garliava ar ties IX fortu?
              KIek žinau tai rengiamas projektas vakariniam aplinkeliu, tai galbūt išspręs abi puses?

              Comment


                ties Garliava, bent jau laikinai galima būtų pigiuoju būdu pratęsti pirmą juostą ant viaduko važiuojantiems nuo Marijampolės Kauno/Klaupėdos kryptimi, kad nesikirstų taip agresyviai srautas su nuo Prienų atvažiuojančiais bandant įsirikiuoti į vieną juostą. Vietos tam ten yra.

                Comment


                  Kažką tokio greitu būdu fantazuoju dėl Garliavos sankryžos: Pakreipiau vaizdą šiaurės vakarų (E67 link pajūrio) kryptimi.

                  Formuoti išsišakojimą E67 link Rygos, panakinti konfliktinį tašką (posūkį į Garliavą), palikti galimybę važiuoti 2 eismo juostom.
                  Varšuvos kryptimi nieko nekeičiu, tiesiog reikia vadovautis ženklinimu (pirma juosta - Warszawa, antra juosta - Alytus).
                  Nuo Prienų pusės važiuojant bandau rasti vietos greitėjimo juostai į E67, bet pigus variantas tik darant greitėjimo juostą iš kairės pusės. Alternatyva - formuoti dvi greitėjimo juostas į mano nupaišytą 30->A5 kilpą.
                  Click image for larger version  Name:	garliavos sankr.jpg Views:	0 Size:	562,4 kB ID:	2166465
                  Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.21, 14:06.

                  Comment


                    Panašu lengvais perstatymais anksčiau ar vėliau neapsiribosim. Tiek Kaunas-Varšuva aktualus, tiek ypač pertvarkius aktualės Kaunas-Prienai-Alytus. Taip kad teks spręsti iš esmės

                    Comment


                      Grįžimo namo trasa buvusios muitinės vietoje vėl pasikeitė.
                      Nuo "Alaušos" degalinės iki Liubavo kryžkelės (prie "Nestės" degalinių) senas kelias naujai išardytas, o eismas vyksta būsimais jungiamaisiais keliais

                      www.mapy.cz

                      Foto 2024.11
                      Pieš Lenkijos - Lietuvos sieną


                      Dar vasarą čia eismas vyko dešinėje (pietryčių) pusėje




                      Comment


                        Foto 2024.11
                        Turbūt vienintelis išlikęs Kalvarijos pasienio punkto pastatas






                        Vėl sukiojamės




                        Apvažiavimas aplink bususius muitinės / pasienio punkto pastatus


                        Ties antruoju viaduku




                        Ties "alaušos" degaline

                        Comment


                          Foto 2024.11
                          Už "Alaušos" važiuoti reikia nauju laikinu keliu - turbūt tai bus jungiamasis kelias


                          Žiedinė sankryža


                          Baltic Petroleum




                          Dešinėje - išardytas senasis kelias "Via Baltica", kuriuo važiavome dar prieš mėnesį


                          Liubavo (Salaperaugio) kryžkele. Orientyras - dvi "Neste" degalinės


                          Ties "Neste" grįžtame į senąjį kelią
                          ​​​​
                          Paskutinis taisė Romas; 2024.11.28, 21:24. Priežastis: Salaperaugis

                          Comment


                            Tolimesnė būsimoji "Via Balticos" trasa su jungiamųjų kelių labirintu

                            www.mapy.cz žemėlapis kuris naudojasi OpenStreetMap duomenimis

                            Foto 2024.11
                            Kairėje matosi nutolstanti statoma autostrada


                            Tolumoje - statomas viadukas šalia "Viados"


                            "Viada" (ex "Lukoil")

                            Comment


                              Geriau vėliau negu niekad. Ženklai su ribojimu iki 70 km/h nuimti beveik prieš dvi savaites, o apie absurdiškus greičio ribojimus pradėjo rašyti tik po to.

                              Delfi.lt 2024.111
                              Kelio ženklus išvydę vairuotojai liko nesupratę: magistralinį kelią sutvarkė, o ribojimai liko

                              https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...daro-120066763

                              Comment


                                Taigi delfi, ko norėt? Kad ir atsivertė šį forumą, pasiskaitė ir parašė kažką, nes reikia kažkokio turinio. O kuo "skandalingesnis" ir "aštresnis" rašinėlis bus, tuo geriau. Kam geras istorijas gadinti faktais?

                                Comment


                                  Jau prieš mėnesį buvo atliktas VIA Lietuva auditas:

                                  Didžioji dalis viešojo pirkimo sutarčių dėl valstybinės reikšmės kelių „Via Lietuva“ statybos darbų atlikimo vėlavo, be to, statybos darbai nebuvo nuosekliai ir skaidriai suplanuoti, darbams 2021–2026 metais numatytas ir planuojamas finansavimas mažesnis už poreikį, apskaičiuotą už šiuos darbus atsakingų institucijų, rodo antradienį paskelbtas Valstybės kontrolės atliktas auditas.

                                  „Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
                                  Visas straipsnis pateiktas bendrybėmis be jokių konkretumų. Via balticos paskutinės atkarpos projektavimas vėlavo tik 1,5 metų, susisiekimo ministras anskčiau teužsiminė, kad dėl Sweco vėlavimo. Ar negalima atsakyti visuomenei kas, kaip ir kodėl buvo vėluojama net 1,5 metų su nacionalinės svarbos projektu? Atrodo, kad vėl slepiamasi biurokratinėse džiunglėse. Paskutinis etapas nebuvo nei pats ilgiausias, nei techniškai sudėtingiausias. Įspūdis susidaro, kad projektas tiesiog gulėjo kažkuriam tai stalčiuje.


                                  „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas pabrėžė, kad praėjusiais metais įmonėje buvo peržiūrėti veiklos planavimo procesai bei atlikti esminiai pokyčiai.
                                  Nors dalis reikalingų pokyčių buvo inicijuoti vos prieš daugiau nei metus, jau dabar fiksuojame gerėjančius įmonės rezultatus. Didžiausi nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros projektai, tokie kaip „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimas, yra vykdomi griežtai taip, kaip suplanuota", – pranešime teigė jis.

                                  „Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
                                  Ar jūs juokaujate?

                                  Comment


                                    na jo, lengviausia kaltinti viešąjį sektorių, forume populiaru
                                    bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
                                    priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?

                                    Comment


                                      Gražus praskridimas virš būsimos trasos, matosi darbų mąstai.

                                      https://www.facebook.com/watch/?v=19...25&ref=sharing

                                      Comment


                                        Darbų tempas, kai tik minimaliai reikia derintis prie esamos trąsos - įspūdingas

                                        Comment


                                          oho kaip greitai atsirado filmukas

                                          Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                          bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
                                          Čia paprasčiausiai norisi komunikacijos kodėl vėluojama su nacionalinės svarbos objektu, kai per visus 2023 m. tepasakoma, kad Sweco vėluoja, tai komunikacija skurdoka

                                          Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                          priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
                                          taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.

                                          Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X