Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    PrieVisas ruožas, kaip reikalauja KET yra pažymėtas ženklais "kelio darbai" ​
    Kur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.
      Romuk, kad tu mėgsti skleisti propagandą ir rašyti ne tiesą arba dalį tiesos, tai yra kas tau naudinga jau seniai pastebėjome.
      Pasigauni kokią nors vieną citatą ar žodį ir trimituoji...
      "Techniškai sudėtingiausias... "
      Taip Lietuvai tai buvo techiškai sudėtingiausias, nieks nesako kad tai Europoje ar pasaulyje techniškai sudėtingiausias.
      "Va Lomžoje tai visam ruože 80km/h" deja ne visam, reikalausi bent dviejų foto? Nes pats daireisi į užliejamas pievas ir juokeisi, o gal nenorėjai rodyti kas kenkia tavo "propogandai"?
      Ar tikrai magistraliniuose keliuose leistinas greitis 130km/h? Gal autostradose?
      Priešpaskutinėje tavo ikeltoje foto matosi priešpriešiniame kelyje trikampis ženklas su lentele apačioje, gal ten ženklas "kelio darbai"?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
        Priešpaskutinėje tavo ikeltoje foto matosi priešpriešiniame kelyje trikampis ženklas su lentele apačioje, gal ten ženklas "kelio darbai"?
        Kai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
        Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
        Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.

        Comment


          Stebina mane kai kurių internautų noras ginti valstybines institucijas ir politikus, bandant rasti pateisinimus vienokiems and kitokiems jų veiksmams. O jau vairuotojas jei tik ką netaip padarys, tai tuoj automarozas, ar dar kokiais gražiais epitetais išvadinamas. Nulis tolerancijos eiliniam vairuotojui. Čia akys užpiltos politinėmis pažiūromis ir dėl to neina blaiviai įvertinti situacijos?

          Juk turėtų viskas būti atvirkščiai, valstybei ir jos tarnautojams turėtų būti taikomi aukštesni standartai, kiekvienas nusižengimas, pačios valstybės sugalvotoms taisyklėmis, turėtų būti linksiuojamas ir pabrėžiamas, o ne ieškomi argumentai pateisinimui. Dabar gaunasi tokia situacija, kur iš eilinio vairuotojo reikalaujama vos ne tobulumo, visų taisyklių privalu laikytis, o pati valstybė gali pagal nuotaiką ir galimybes laikytis tų taisyklių.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.
            Gal nepradėkime čia absurdų rašinėti? Neturiu aš ką gyvenime veikti, tai važiuoti 400 km, kad tamstai padaryti nuotraukas ženklų, kuriuos ne kiekvienas akylas vairuotojas mato? Galim palaukti, gal kol nepriduos objekto spės koks "Google street view" pravažiuoti ir užfiksuoti.
            Arba tamsta dėk ant stalo 500 EUR ir važiuojam. Ženklus parodysiu ir tada tuos 500 pasiimu.

            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
            Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
            Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.
            O keliai ženklinami pagal kažkieno neapibrėžtus norus ir įsivaizdavimus kaip paprasčiau? Įspėjamieji ženklai neturi būti kažkur kartojami ir dubliuojami. Jeigu ruožo pradžioje pakabintas įspėjamasis ženklas su galiojimo zona 14 su kažkiek ten km po kablelio, tai ruožas tiek ir galioja. Joks normatyvinis dokumentas nereikalauja to pradubliuoti ir tai visiškai nereikalinga net ir iš vairuotojo perspektyvos.
            Paskutinis taisė sleader; Vakar, 13:29.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              O keliai ženklinami pagal kažkieno neapibrėžtus norus ir įsivaizdavimus kaip paprasčiau? Įspėjamieji ženklai neturi būti kažkur kartojami ir dubliuojami. Jeigu ruožo pradžioje pakabintas įspėjamasis ženklas su galiojimo zona 14 su kažkiek ten km po kablelio, tai ruožas tiek ir galioja. Joks normatyvinis dokumentas nereikalauja to pradubliuoti ir tai visiškai nereikalinga net ir iš vairuotojo perspektyvos.
              Ar esi garantuotas, kad ir ties kiekvienu šoniniu įvažiavimu į šį ruožą irgi sudėti remonto darbų ženklai su galiojimo zona į priekį?
              Bendrai iš kelių remonto kultūros:
              Čia turbūt irgi tik pagal normatyvinius dokumentus statė : E67 – „Google“ žemėlapiai
              O dėl šito turbūt normatyvą net papildė: 5 A10 – „Google“ žemėlapiai
              Kiek dar reikia pavyzdžių, kad remonto ženklinime dažnai chaosas ir atsainus požiūris.

              Comment


                Tai ne tik remonto, žiemą slidus kelias su lentele rodančia, kad galioja 30km ruože, t.y. iki kelio pabaigos. Tarpiniuose išvažiavimuose iš kaimų į tą kelią tai aišku jokių įspėjimų apie slidų kelią nėra, pats turi susiprasti, kad kelio pradžioje toks ženklas buvo.

                Comment


                  Nesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau. Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
                  Tik iš esmės tie ženklai "kelio darbai" nelabai ir reikalingi, nes jokie faktiniai darbai pagrindinio kelio ruože nevykdomi. O techniškai žiūrint, net ir automagistralės atkarpoje (nors Automagistralė ženklai turėtų būti ten visi uždengti, nes bent jau nuo PL pusės man rodos visi ir uždengti) nedraudžiama riboti greičio iki 70 km/h.

                  Man tikrai nereikia rodyti vietų, kur pas mus ženklai įrengti blogai, neteisingai ir nesąmoningai. Kaip ir visada sakiau ir sakysiu: Lietuvoje didelė bėda su ženklinimu, jo normavimu ir darbus atliekančių asmenų kompetencija. Nemačiau, kad kažkas tą net bandytų paneigti. Gal kada prieis ir pačiam rankos parašyti apie "kliurkas" su ženklinimu šiose naujose arkarpose tarp Kauno ir PL sienos, nes absurdų pridaryta belekiek ir ne su kažkokiais laikinais ženklais. Tik reikėtų viską susisteminti.

                  Kaip pvz. yra čia: Kaunas County - Google Maps
                  Kurių galų lėtėjimo juostos pabaigoje reikalingas ženklas "Degalinė". Turbūt skirta akliems (iš tos vietos nematantiems degalinės) arba tokiems kurie šiaip sau įsuko į šią juostą nežinodami jog ji veda į degalinę. Nors toks ženklas turėtų būti prieš lėtėjimo juostos pradžią, kad matyti kur reikia persirikiuoti norint važiuoti į tą degalinę.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Nesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau. Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
                    Tik iš esmės tie ženklai "kelio darbai" nelabai ir reikalingi, nes jokie faktiniai darbai pagrindinio kelio ruože nevykdomi. O techniškai žiūrint, net ir automagistralės atkarpoje (nors Automagistralė ženklai turėtų būti ten visi uždengti, nes bent jau nuo PL pusės man rodos visi ir uždengti) nedraudžiama riboti greičio iki 70 km/h.

                    Man tikrai nereikia rodyti vietų, kur pas mus ženklai įrengti blogai, neteisingai ir nesąmoningai. Kaip ir visada sakiau ir sakysiu: Lietuvoje didelė bėda su ženklinimu, jo normavimu ir darbus atliekančių asmenų kompetencija. Nemačiau, kad kažkas tą net bandytų paneigti. Gal kada prieis ir pačiam rankos parašyti apie "kliurkas" su ženklinimu šiose naujose arkarpose tarp Kauno ir PL sienos, nes absurdų pridaryta belekiek ir ne su kažkokiais laikinais ženklais. Tik reikėtų viską susisteminti.

                    Kaip pvz. yra čia: Kaunas County - Google Maps
                    Kurių galų lėtėjimo juostos pabaigoje reikalingas ženklas "Degalinė". Turbūt skirta akliems (iš tos vietos nematantiems degalinės) arba tokiems kurie šiaip sau įsuko į šią juostą nežinodami jog ji veda į degalinę. Nors toks ženklas turėtų būti prieš lėtėjimo juostos pradžią, kad matyti kur reikia persirikiuoti norint važiuoti į tą degalinę.
                    Važiavai tikriausiai prieš "atidarymą", nes po "atidarymo" jokių remonto ženklų nėra, išskyrus pastatomus jeigu daromi dar kažkokie darbai konkrečioje vietoje. Po "atidarymo" visam ruože buvo sudėti 70 ribojimai.

                    Aš tuo keliu kasdien važiuoju, tai iš už 400km nereikėtų pasakoti nematant/nežinant kaip realiai yra.

                    Comment


                      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                      Aš tuo keliu kasdien važiuoju, tai iš už 400km nereikėtų pasakoti nematant/nežinant kaip realiai yra.
                      Nesiginčysiu kas ten yra kitom dienom. Tiesiog taip pat važiavau paminėtą šeštadienį ir ženklus mačiau. Ar jie ten buvo laikinai pastatomi ar kokie, tikrai neatkreipiau dėmesio. Važiuojant nuo PL pusės, tai kabėjo ne laikini ir jie net matomi Romo nuotraukose. Bet ten ženklai tik pačioje pradžioje ruožo ir daugiau pradubliuotų berods nėra. O ar jie dar šiandien yra, tikrai nežinau

                      Comment


                        Per pirmus du etapus anksčiau pastatytas A5 autostradinis ruožas nuo Skardupių iki Kalvarijos.
                        Foto 2024.10


                        Kelio Nr. 2620 Gulbiniškiai – Valavičiai viadukas


                        Marijamploės ir Kalvarijos savivladybių riba


                        Žvėriukų perėja


                        Tuščias platus kelias. Kažko trūksta - gal ženklo su ribojimu iki 70 km/h


                        Sankryža su keliu KK200 Kalvarija -Vištytis








                        Artėja autostrados pabaiga


                        Kažkoks beprotis latvis atlėkė per užbrūkšniuotą zoną


                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Kai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
                          Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
                          Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.
                          Romuk, vėl atsakinėji tik į tau patogius klausimus. Tiksliau neatsakinėji o neigi kitų argumentus. Ne visi vairuodami fotografuoja o paskui dar ant kiekvienos nuotraukos po pavadinimą užrašo.

                          ​​​​​​Yra tie ženklai užfiksuoti Google prieš 4 mėnesius:
                          E67
                          https://maps.app.goo.gl/CZHyQ6wqGDGc6GUQ8?g_st=ac

                          Ką pakeistų jeigu būtų sudėti dar 7 vietose tokie ženklai?
                          Neviršintum greičio? Staiga pradėtum paisyti 70?

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            ​​​​​​Yra tie ženklai užfiksuoti Google prieš 4 mėnesius:
                            E67 https://maps.app.goo.gl/CZHyQ6wqGDGc6GUQ8?g_st=ac
                            Tai nieko neįrodo:
                            1. Maps google 2024 m. gegužę išties vyko kelio darbai - buvo pervažiavimai į kitą juostą


                            2/ 2024 m. rugsėjo nuotraukoje matosi kad visur išties vyko kelio darbai. o eismas vyko vienoje juostoje

                            3. 2024 m. spalį visi darbai buvo pabaigti, ką savo atvykimu patvirtino Premjerė Ingrida Šimonytė
                            Taigi nėra jokių jokių įrodymų kad buvo tie kelio ženklai apie remontą.

                            4. Ir iš vis kažkaip nelogiška įrodinėti, koks yra ženklinimas priešinga kryptimi.


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            Ką pakeistų jeigu būtų sudėti dar 7 vietose tokie ženklai?
                            Neviršintum greičio? Staiga pradėtum paisyti 70?
                            Įspėjamųjų ženklų kita funkcija. Kas trukdė šalia 14 greičio rubojimo ženklų kaik kur pridėti ir kelio remonto ženklą
                            Pasižiūrėk prašau, kaip yra / buvo ženklinimas rekonstruojamas ruožas KK102 Nemenčinės plente
                            Darbai vyksta 5 km, 3,8 km, 2,7 km 1,6 km ir t.t... km ilgio ruože


                            Paskutinis taisė Romas; Vakar, 22:07.

                            Comment


                              Pažiūrėjau kas rašoma Eismo info.
                              AB Alkesta turi nebaigtų darbų šoniniuose keliukuose Marijampolės šiauriniame mazge švažiavimuose į Marijampolę ir kitur
                              AB Fegda turi reikalų prie šoniniuose keliuose RK2609 Marijampolė -Balsupiai ir RK5122 Vilkaviškis-Ožkabaliai- Liudvinavas ir į šiaurę nuo Marijampolės,
                              O pagrindinaime kelye A5 visur nurodomas normalus eismas, išskyrus atkarpą 56.2 - 58.8 kmį šiaurę nuo Marijampolės
                              Data 2024-08-09 00:00 - 2024-10-15 23:00
                              Vieta A5 (Kaunas–Marijampolė–Suvalkai*) 56.2 - 58.8km
                              Eismo apribojimai: Ribojamas greitis, km/h (50) Ribojamas plotis, m (3.5)
                              Kelio rekonstravimas. Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“,

                              https://eismoinfo.lt/#!/

                              Sunku patikėti - negi rytoj jau bus nuimti visi ar bent dauguma apribojimų

                              Comment


                                1994 m. pastatyta / rekonstruota kelio "Via Baltica" atkarpa tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos
                                Foto 2024.10


                                Provėžos


                                Sankryža su senuoju keliu Nr. 201. Tuo keliu iki 2022 metų per Marijampolę ir Kalvariją ėjo "Via Balticos" trasa








                                Ties degalinėmis eismas ribojamas iki 70 km/h




                                Eismo ribojimų pabaiga


                                Comment


                                  Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                  Stebina mane kai kurių internautų noras ginti valstybines institucijas ir politikus, bandant rasti pateisinimus vienokiems and kitokiems jų veiksmams.
                                  Nes tai pagarbos kitiems žmonėms apraiška. Tose institucijose tuos sprendimus darė žmonės. Darė, nes turėjo priežastis. Gal jų pačių klaidos, prieš tai buvusio etapo klaidos, gal lėšų stoka, tiesiog tingėjimas, o gal netobulas teisinis reglamentavimas. Keikti, kokie jie lopai su amebos smegenimis, nežinant viso konteksto, tiesiog siauro proto ženklas. Jei darei bent kokį vos didesnį projektą, ar taburetę iš medžio, ar užrašų knygelės programą, ar buto perplanavimą, greičiausiai padarei kliurkų. Ankstesni sprendimai priverčia daryti kažką, kas iš šono atrodo neracionalu ar netobula. Greitkelio spec planavimas, projektavimas ir statyba yra sudėtingi projektai, nei valdininkai, nei projektuotojai, nei rangovai nėra įgudę daryti tokio masto projektų. Kai Lenkijoj daro penktą tūkstantį kilometrų autobanų, o ne aštuntą dešimtį, viskas vyksta žymiai sklandžiau.

                                  Atakuoti ir kaltinti reikia ten, kur yra kriminalas, blogi kėslai, korupcija, tikra nekomptencija, nusikalstamas aplaidumas. Čia yra kažkas panašaus? Nežinom.

                                  Comment


                                    Nesinori nei jų teisint ar neteisint. Man atrodo gali būt mixas faktorių, kai pataupo ir nėra sutvarkytas reglamentas. Pvz. manau tikrai 70 km/h galima laikyt tik tam tikru laiku kai vyksta remontas, o ne laikyt visą laiką. Gal būtų padėję jei būtų iš karto įrengti elektroniniai kelio ženklai. Nieks nevyksta, nereikia ir 70 km/h švieslentėje.

                                    Kartais nustebina ir Lenkija keistais ribojimais, bet šį kartą Lomžos atkarpa ko gero turi logišką ribojimą dėl vienos eismo juostos ir didelio eismo intensyvumo, ypač vilkikų.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Nes tai pagarbos kitiems žmonėms apraiška. Tose institucijose tuos sprendimus darė žmonės. Darė, nes turėjo priežastis. Gal jų pačių klaidos, prieš tai buvusio etapo klaidos, gal lėšų stoka, tiesiog tingėjimas, o gal netobulas teisinis reglamentavimas. Keikti, kokie jie lopai su amebos smegenimis, nežinant viso konteksto, tiesiog siauro proto ženklas. Jei darei bent kokį vos didesnį projektą, ar taburetę iš medžio, ar užrašų knygelės programą, ar buto perplanavimą, greičiausiai padarei kliurkų. Ankstesni sprendimai priverčia daryti kažką, kas iš šono atrodo neracionalu ar netobula. Greitkelio spec planavimas, projektavimas ir statyba yra sudėtingi projektai, nei valdininkai, nei projektuotojai, nei rangovai nėra įgudę daryti tokio masto projektų. Kai Lenkijoj daro penktą tūkstantį kilometrų autobanų, o ne aštuntą dešimtį, viskas vyksta žymiai sklandžiau.

                                      Atakuoti ir kaltinti reikia ten, kur yra kriminalas, blogi kėslai, korupcija, tikra nekomptencija, nusikalstamas aplaidumas. Čia yra kažkas panašaus? Nežinom.
                                      Ok, klaidos natūralus dalykas, visiem jų atsitinka. Bet tokia reakcija yra iššaukta labiau ne klaidų, o jų nepripažinimo. Kai net spauda pradeda rašyti apie pavojingas situacijas remontuojamuose ruožose, o Via Lietuva komentaras "vairuotojai turi laikytis KET", bet po kelių avarijų situacija imama taisyti, tai tokia ir reakcija.
                                      Jau nešneku apie nekurių forumo dalyvių ligotą potraukį bet kokią kritiką valdininkams išsakiusius forumiečius vadinti automarozais, buduliais ir pan...

                                      Forume jau nekartą buvo diskutuojama apie geltonų juostų išpaišymą, ir darbų nevygdymą, juodu streču apvyniotus ženklus, kai strečą vėjas nudrasko, ir vairuotojai nebežino kuom vadovautis, ir pan.

                                      Klaidas daryti galima, jei iš to mokaisi, o ne kaltini kitus, kurie tas klaidas tau parodo...
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Nesiginčysiu kas ten yra kitom dienom. Tiesiog taip pat važiavau paminėtą šeštadienį ir ženklus mačiau. Ar jie ten buvo laikinai pastatomi ar kokie, tikrai neatkreipiau dėmesio. Važiuojant nuo PL pusės, tai kabėjo ne laikini ir jie net matomi Romo nuotraukose. Bet ten ženklai tik pačioje pradžioje ruožo ir daugiau pradubliuotų berods nėra. O ar jie dar šiandien yra, tikrai nežinau
                                        O nenori tiesiog pažiūrėti Romo nuotraukų iš ruožo pradžios nuo kauno pusės ir įsitikinti kad ten nėra ženklų?

                                        Comment


                                          Parašė alvarito Rodyti pranešimą

                                          O nenori tiesiog pažiūrėti Romo nuotraukų iš ruožo pradžios nuo kauno pusės ir įsitikinti kad ten nėra ženklų?
                                          Pabandysiu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X