Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.
Pasigauni kokią nors vieną citatą ar žodį ir trimituoji...
"Techniškai sudėtingiausias... "
Taip Lietuvai tai buvo techiškai sudėtingiausias, nieks nesako kad tai Europoje ar pasaulyje techniškai sudėtingiausias.
"Va Lomžoje tai visam ruože 80km/h" deja ne visam, reikalausi bent dviejų foto? Nes pats daireisi į užliejamas pievas ir juokeisi, o gal nenorėjai rodyti kas kenkia tavo "propogandai"?
Ar tikrai magistraliniuose keliuose leistinas greitis 130km/h? Gal autostradose?
Priešpaskutinėje tavo ikeltoje foto matosi priešpriešiniame kelyje trikampis ženklas su lentele apačioje, gal ten ženklas "kelio darbai"?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąPriešpaskutinėje tavo ikeltoje foto matosi priešpriešiniame kelyje trikampis ženklas su lentele apačioje, gal ten ženklas "kelio darbai"?
Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKur jie yra? Prašom įdėti bent porą nuotraukų.
Arba tamsta dėk ant stalo 500 EUR ir važiuojam. Ženklus parodysiu ir tada tuos 500 pasiimu.
Parašė Romas Rodyti pranešimąKai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.Paskutinis taisė sleader; 2024.10.15, 14:29.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O keliai ženklinami pagal kažkieno neapibrėžtus norus ir įsivaizdavimus kaip paprasčiau? Įspėjamieji ženklai neturi būti kažkur kartojami ir dubliuojami. Jeigu ruožo pradžioje pakabintas įspėjamasis ženklas su galiojimo zona 14 su kažkiek ten km po kablelio, tai ruožas tiek ir galioja. Joks normatyvinis dokumentas nereikalauja to pradubliuoti ir tai visiškai nereikalinga net ir iš vairuotojo perspektyvos.
Bendrai iš kelių remonto kultūros:
Čia turbūt irgi tik pagal normatyvinius dokumentus statė : E67 – „Google“ žemėlapiai
O dėl šito turbūt normatyvą net papildė: 5 A10 – „Google“ žemėlapiai
Kiek dar reikia pavyzdžių, kad remonto ženklinime dažnai chaosas ir atsainus požiūris.
Comment
-
Nesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau. Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
Tik iš esmės tie ženklai "kelio darbai" nelabai ir reikalingi, nes jokie faktiniai darbai pagrindinio kelio ruože nevykdomi. O techniškai žiūrint, net ir automagistralės atkarpoje (nors Automagistralė ženklai turėtų būti ten visi uždengti, nes bent jau nuo PL pusės man rodos visi ir uždengti) nedraudžiama riboti greičio iki 70 km/h.
Man tikrai nereikia rodyti vietų, kur pas mus ženklai įrengti blogai, neteisingai ir nesąmoningai. Kaip ir visada sakiau ir sakysiu: Lietuvoje didelė bėda su ženklinimu, jo normavimu ir darbus atliekančių asmenų kompetencija. Nemačiau, kad kažkas tą net bandytų paneigti. Gal kada prieis ir pačiam rankos parašyti apie "kliurkas" su ženklinimu šiose naujose arkarpose tarp Kauno ir PL sienos, nes absurdų pridaryta belekiek ir ne su kažkokiais laikinais ženklais. Tik reikėtų viską susisteminti.
Kaip pvz. yra čia: Kaunas County - Google Maps
Kurių galų lėtėjimo juostos pabaigoje reikalingas ženklas "Degalinė". Turbūt skirta akliems (iš tos vietos nematantiems degalinės) arba tokiems kurie šiaip sau įsuko į šią juostą nežinodami jog ji veda į degalinę. Nors toks ženklas turėtų būti prieš lėtėjimo juostos pradžią, kad matyti kur reikia persirikiuoti norint važiuoti į tą degalinę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNesu ir niekur nesakiau, kad visur tie ženklai yra. Važiavau ruožu tiesiai, niekur neišsukdamas ir ženklus mačiau. Ženklai, kurie pakabinti važiuojant iš Lenkijos pusės, matosi net ir paskutinėse Romo nuotraukose, priešingoje eismo kryptyje.
Tik iš esmės tie ženklai "kelio darbai" nelabai ir reikalingi, nes jokie faktiniai darbai pagrindinio kelio ruože nevykdomi. O techniškai žiūrint, net ir automagistralės atkarpoje (nors Automagistralė ženklai turėtų būti ten visi uždengti, nes bent jau nuo PL pusės man rodos visi ir uždengti) nedraudžiama riboti greičio iki 70 km/h.
Man tikrai nereikia rodyti vietų, kur pas mus ženklai įrengti blogai, neteisingai ir nesąmoningai. Kaip ir visada sakiau ir sakysiu: Lietuvoje didelė bėda su ženklinimu, jo normavimu ir darbus atliekančių asmenų kompetencija. Nemačiau, kad kažkas tą net bandytų paneigti. Gal kada prieis ir pačiam rankos parašyti apie "kliurkas" su ženklinimu šiose naujose arkarpose tarp Kauno ir PL sienos, nes absurdų pridaryta belekiek ir ne su kažkokiais laikinais ženklais. Tik reikėtų viską susisteminti.
Kaip pvz. yra čia: Kaunas County - Google Maps
Kurių galų lėtėjimo juostos pabaigoje reikalingas ženklas "Degalinė". Turbūt skirta akliems (iš tos vietos nematantiems degalinės) arba tokiems kurie šiaip sau įsuko į šią juostą nežinodami jog ji veda į degalinę. Nors toks ženklas turėtų būti prieš lėtėjimo juostos pradžią, kad matyti kur reikia persirikiuoti norint važiuoti į tą degalinę.
Aš tuo keliu kasdien važiuoju, tai iš už 400km nereikėtų pasakoti nematant/nežinant kaip realiai yra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Aš tuo keliu kasdien važiuoju, tai iš už 400km nereikėtų pasakoti nematant/nežinant kaip realiai yra.
Comment
-
Per pirmus du etapus anksčiau pastatytas A5 autostradinis ruožas nuo Skardupių iki Kalvarijos.
Foto 2024.10
Kelio Nr. 2620 Gulbiniškiai – Valavičiai viadukas
Marijamploės ir Kalvarijos savivladybių riba
Žvėriukų perėja
Tuščias platus kelias. Kažko trūksta - gal ženklo su ribojimu iki 70 km/h
Sankryža su keliu KK200 Kalvarija -Vištytis
Artėja autostrados pabaiga
Kažkoks beprotis latvis atlėkė per užbrūkšniuotą zoną
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKai nėra argumentų siūloma pradėti skaityti kelio ženklus priešingoje kryptyje.
Ar ne paprasčiau šalia 14 ženklų ženklų su 70 km/h ta pačia kryptimi pridėti ženklą kad vyksta kelio darbai.
Kažkas tuos kelio ženklus matė, bet vis dar negali parodyti.
Yra tie ženklai užfiksuoti Google prieš 4 mėnesius:
E67
https://maps.app.goo.gl/CZHyQ6wqGDGc6GUQ8?g_st=ac
Ką pakeistų jeigu būtų sudėti dar 7 vietose tokie ženklai?
Neviršintum greičio? Staiga pradėtum paisyti 70?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąYra tie ženklai užfiksuoti Google prieš 4 mėnesius:
E67 https://maps.app.goo.gl/CZHyQ6wqGDGc6GUQ8?g_st=ac
1. Maps google 2024 m. gegužę išties vyko kelio darbai - buvo pervažiavimai į kitą juostą
2/ 2024 m. rugsėjo nuotraukoje matosi kad visur išties vyko kelio darbai. o eismas vyko vienoje juostoje
3. 2024 m. spalį visi darbai buvo pabaigti, ką savo atvykimu patvirtino Premjerė Ingrida Šimonytė
Taigi nėra jokių jokių įrodymų kad buvo tie kelio ženklai apie remontą.
4. Ir iš vis kažkaip nelogiška įrodinėti, koks yra ženklinimas priešinga kryptimi.
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKą pakeistų jeigu būtų sudėti dar 7 vietose tokie ženklai?
Neviršintum greičio? Staiga pradėtum paisyti 70?
Pasižiūrėk prašau, kaip yra / buvo ženklinimas rekonstruojamas ruožas KK102 Nemenčinės plente
Darbai vyksta 5 km, 3,8 km, 2,7 km 1,6 km ir t.t... km ilgio ruože
Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 23:07.
- 1 patinka
Comment
-
Pažiūrėjau kas rašoma Eismo info.
AB Alkesta turi nebaigtų darbų šoniniuose keliukuose Marijampolės šiauriniame mazge švažiavimuose į Marijampolę ir kitur
AB Fegda turi reikalų prie šoniniuose keliuose RK2609 Marijampolė -Balsupiai ir RK5122 Vilkaviškis-Ožkabaliai- Liudvinavas ir į šiaurę nuo Marijampolės,
O pagrindinaime kelye A5 visur nurodomas normalus eismas, išskyrus atkarpą 56.2 - 58.8 kmį šiaurę nuo Marijampolės
Data 2024-08-09 00:00 - 2024-10-15 23:00
Vieta A5 (Kaunas–Marijampolė–Suvalkai*) 56.2 - 58.8km
Eismo apribojimai: Ribojamas greitis, km/h (50) Ribojamas plotis, m (3.5)
Kelio rekonstravimas. Darbų vykdytojas: UAB „Fegda“,
https://eismoinfo.lt/#!/
Sunku patikėti - negi rytoj jau bus nuimti visi ar bent dauguma apribojimų
Comment
-
1994 m. pastatyta / rekonstruota kelio "Via Baltica" atkarpa tarp Kalvarijos ir Lenkijos sienos
Foto 2024.10
Provėžos
Sankryža su senuoju keliu Nr. 201. Tuo keliu iki 2022 metų per Marijampolę ir Kalvariją ėjo "Via Balticos" trasa
Ties degalinėmis eismas ribojamas iki 70 km/h
Eismo ribojimų pabaiga
- 1 patinka
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąStebina mane kai kurių internautų noras ginti valstybines institucijas ir politikus, bandant rasti pateisinimus vienokiems and kitokiems jų veiksmams.
Atakuoti ir kaltinti reikia ten, kur yra kriminalas, blogi kėslai, korupcija, tikra nekomptencija, nusikalstamas aplaidumas. Čia yra kažkas panašaus? Nežinom.
- 7 patinka
Comment
-
Nesinori nei jų teisint ar neteisint. Man atrodo gali būt mixas faktorių, kai pataupo ir nėra sutvarkytas reglamentas. Pvz. manau tikrai 70 km/h galima laikyt tik tam tikru laiku kai vyksta remontas, o ne laikyt visą laiką. Gal būtų padėję jei būtų iš karto įrengti elektroniniai kelio ženklai. Nieks nevyksta, nereikia ir 70 km/h švieslentėje.
Kartais nustebina ir Lenkija keistais ribojimais, bet šį kartą Lomžos atkarpa ko gero turi logišką ribojimą dėl vienos eismo juostos ir didelio eismo intensyvumo, ypač vilkikų.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nes tai pagarbos kitiems žmonėms apraiška. Tose institucijose tuos sprendimus darė žmonės. Darė, nes turėjo priežastis. Gal jų pačių klaidos, prieš tai buvusio etapo klaidos, gal lėšų stoka, tiesiog tingėjimas, o gal netobulas teisinis reglamentavimas. Keikti, kokie jie lopai su amebos smegenimis, nežinant viso konteksto, tiesiog siauro proto ženklas. Jei darei bent kokį vos didesnį projektą, ar taburetę iš medžio, ar užrašų knygelės programą, ar buto perplanavimą, greičiausiai padarei kliurkų. Ankstesni sprendimai priverčia daryti kažką, kas iš šono atrodo neracionalu ar netobula. Greitkelio spec planavimas, projektavimas ir statyba yra sudėtingi projektai, nei valdininkai, nei projektuotojai, nei rangovai nėra įgudę daryti tokio masto projektų. Kai Lenkijoj daro penktą tūkstantį kilometrų autobanų, o ne aštuntą dešimtį, viskas vyksta žymiai sklandžiau.
Atakuoti ir kaltinti reikia ten, kur yra kriminalas, blogi kėslai, korupcija, tikra nekomptencija, nusikalstamas aplaidumas. Čia yra kažkas panašaus? Nežinom.
Jau nešneku apie nekurių forumo dalyvių ligotą potraukį bet kokią kritiką valdininkams išsakiusius forumiečius vadinti automarozais, buduliais ir pan...
Forume jau nekartą buvo diskutuojama apie geltonų juostų išpaišymą, ir darbų nevygdymą, juodu streču apvyniotus ženklus, kai strečą vėjas nudrasko, ir vairuotojai nebežino kuom vadovautis, ir pan.
Klaidas daryti galima, jei iš to mokaisi, o ne kaltini kitus, kurie tas klaidas tau parodo...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNesiginčysiu kas ten yra kitom dienom. Tiesiog taip pat važiavau paminėtą šeštadienį ir ženklus mačiau. Ar jie ten buvo laikinai pastatomi ar kokie, tikrai neatkreipiau dėmesio. Važiuojant nuo PL pusės, tai kabėjo ne laikini ir jie net matomi Romo nuotraukose. Bet ten ženklai tik pačioje pradžioje ruožo ir daugiau pradubliuotų berods nėra. O ar jie dar šiandien yra, tikrai nežinau
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alvarito Rodyti pranešimą
O nenori tiesiog pažiūrėti Romo nuotraukų iš ruožo pradžios nuo kauno pusės ir įsitikinti kad ten nėra ženklų?
- 1 patinka
Comment
Comment