Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Bent jau SQernelis nebegalės atidaryti jau atidarytos atkarpos
    Nematau kodėl negalėtų atidaryt 130km/h nusukant ženklus.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Ir kuo ji ne autostrada? Atitvarai, sienelės, asfalto sluoksniai visi, linijos subraižytos, ženklai sukabinti... esmė turbūt lieka biurokratijoje, parašų skiltyse. Darbai tebevyksta jungiamuosiuose keliuose..
      Kol jungiamieji keliai nebaigti, "ne autostrada" gali važiuoti kombainai, važnyčiotojai, vadeliotojai, elektromopedininkai, dviratininkai ir pan. Kai baigs jungiamuosius kelius, uždraus eismą tiems, kam automagistralėse draudžiama pagal KET 174 straipsnį, ir tada 130 km/h taps saugu.

      Comment


        Tas taip, bet čia labiau pykstama, ne kad neleidžia 130, o kodėl 70? Kodėl ne 80 ar 90?

        Comment


          Manau, nėra prasmės ginčytis dėl to, koks greitis tinkamas, čia savaičių reikalas. Slidinėt važiuosim jau baigta automagistrale.

          Comment


            O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?

            Comment


              Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
              O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
              Taigi visur besibaigiant automagistralei yra ženklai prieš 800 ir 400 metrų.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Tas taip, bet čia labiau pykstama, ne kad neleidžia 130, o kodėl 70? Kodėl ne 80 ar 90?
                Ar kaip Lenkijoje vietomis 50km/h (Lomža) 60km/h (Elkas)​​​​​​

                Comment


                  Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                  O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
                  Važiuojant A5 nuo Kauno prieš Puskelnių / Dženčialaukos sankryžą yra magistralės pabaiga. Vadinasi reikia važiuoti 90 km/ h greičiu, o nuo Marijampolės šiaurinio mazgo - jau tik 70 km/val. greičiu.
                  aip yra važiuojant nuo Lenkijos sienos link Kauno, neteko išbandyti. Tikriausiai viskas liko pagal geriauisas LAKD tradicijas - nesvarbu kad jau įvyko pompastiškas atidarymas, bet eismo ribojimo ženklai sustatyti, tartum pilnu tempu vyktų remontas. Tkėtina ,kad perėjimas nuo 130 iki 70 km / val yra toks pat kaip ir buvo remonto metu (šioje temoje pilna to ruožo nuotraukų ties Skardupiais) - 130 -> 110 -> 90 -> 70 km/val.
                  Ir taip 16 kilometrų iki Pietarių / Marijampolės šiaurinio mazgo .

                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Ar kaip Lenkijoje vietomis 50km/h (Lomža) 60km/h (Elkas)​​​​​​
                  Apie tai detaliau bus lenkiškos "Via Balticos" S61 temoje
                  Paskutinis taisė Romas; 2024.10.14, 20:23.

                  Comment


                    Marijampolės šiaurinis mazgas


                    Foto 2024.10,
                    Vaizdai šeštadienio rytą - kitą dieną po "techniškai sudėtingiausio" ruožo atidarymo

                    A5 ruožas važiuojant iš Kauno link Marijampolės.
                    Sasnavos (Puskelnių) sankryža su senuoju kekliu KK230 Mauručiai–Vinčai–Puskelniai

                    Prieš Dženčialaukos - Puskelnių viaduką - magistralės pabaiga


                    Kažkur yra posūkis į Emsi degalinę.
                    Bet paskaitęs forume, kad į ją sunku patekti, prisipyliau degalų anksčiau


                    Norint patekti į Emsi degalinę reikia labain orėti ir turėti laiko paklaidžioti




                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Šiaip ženklas kelio darbai kabo ruožo pradžioje. Berods su lentele, kad darbų zona 14,... km.
                    Čia yra grynai biurokratinis dalykas, nes mes dar visi esame įstrige tame biurokratizme ir mažai kur situacijas sprendžiama pagal faktą, o ne popieriuje nustatytą tvarka.
                    Deja, šios žinios pasenusios. Darbai baigti - ką savo atvykimu patvirtino Premjerė Ingrida Šimonytė ir ministras M. Skuodis nepaisydami itin įtemotos dienotvarkės prieš rinkimus (o gal kaip tik dėl to atvyko prieš rinkimus)
                    Šeštadienį nebuvo jokio ženklo apie kelio darbus (ar bent tokio, kurį vairuotojai pastebėtų).

                    Nusukimas į Marijampolę


                    Priekyje - rekonstruotas įvažiavimo į Marijampolę viadukas


                    O čia tai geras LAKD ženklintojų numeris


                    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                    O perėjimai yra padaryti iš 130km/h į 70km/h? Ar tiesiog važiuoji ant 130km/h ir pyst jau iki 70km/h nusimest greitį reikia?
                    Važiuojant nesimatė už ženklų paslepto magistralės ženklo.
                    Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.



                    Ribojimo iki 70 km/ val ženklai dubliuojami, kad ir lenkiantys fūras pamatytų tuos ženklus


                    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 00:06.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Važiuojant nesimatė už ženklų paslepto magistralės ženklo.
                      Pasirodo, apie 150 metrų atkarpoje yra leistinas greitis 130 km/ val, (jei matei paslėptą ženklą) o paskui iš karto reikia kirsti per stabžius ir važiuoti 70 km/ val.
                      Nepaslėptas tas ženklas, ten jis skirtas atvažiuojantiems nuo Marijampolės (bet turėtų būti uždengtas), o po tokios kilpos abejoju ar kas labai spės įsibėgėti iki 130 km/h. Pagrindiniu keliu važiuojantiems nomalus sumažėjimas nuo 90 iki 70 km/h.
                      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                      Comment


                        Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                        Nepaslėptas tas ženklas, ten jis skirtas atvažiuojantiems nuo Marijampolės (bet turėtų būti uždengtas)
                        Tai kokiu greičiu toje atkarpėlėje galima važiuoti - 90 ar 130 km /h ?


                        Comment


                          Aš taip ir maniau, kad bus kažkur ta kliurka su iš 130km/h į 70km/h Na nes pas mus su eismo organizavimu kitaip neišeina padaryti, vis kažkur kažkas ne taip yra.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Tai kokiu greičiu toje atkarpėlėje galima važiuoti - 90 ar 130 km /h ?
                            Jei važiuoji nuo Kauno – 90, jei nuo Marijampolės – legaliai 130, bet be my guest iš tikrųjų tiek važiuot (taip, logikos nėra).
                            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                            Comment


                              Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                              Aš taip ir maniau, kad bus kažkur ta kliurka su iš 130km/h į 70km/h
                              Kol nepamačiau to magistralės ženklo prieš pat ribojimą iki 70 km/h, maniau, kad net Lietuvos kelininkai tokių nesąmonių nedaro.

                              Comment


                                Ką tik atidarytas ruožas pagal eilę 3-as magistralės A5 etapas (56,83 - 72,5 km)

                                Tarp Pietarių ir Tarpučių (Marijampolė Šiaurė - Marijampolė Vakarai)
                                Foto 2024.10


                                Kažkas pralėkė kaip pro stovintį


                                LAKD PiaRščikai pavadino šį lygumose esantį ruožą "techniškai sudėtingiausiu".
                                Įdomu, ką jie sugalvos IV ruožui iki Lenkijos sienos, kuris tiesiamas per kalvotą vietovę.

                                Štai kaip atrodo didžioji vandens kliūtis - Šešupės upė. Kitų reikšmingesnių gamtinių kliūčių čia nėra.




                                Kelio Nr. 2607 Mokolai–Šunskai viadukas.
                                Antrą kartą primenama apie 70 km/ h greitį


                                Triukšmo slopinimo sienelės


                                Artėjame prie Marijampolės vakarinio mazgo




                                Trečias priminimas dėl 70 km/ h greičio

                                Comment


                                  Tarpučių (Marijampolės vakarinis) mazgas


                                  Nėra jokių (net uždengtų) nuorodų į šalia esančią "moderniausią automobilių stovėjimo ir poilsio aikštelę"


                                  Kelio A7 Vilnius - Prienai - Marijampolė- Kybartai viadukas


                                  Krypčių nuorodos "kaulo formos" mazge
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 00:04. Priežastis: Kaulo formos mazgas

                                  Comment


                                    Tarp Marijampolės vakarinio mazgo ir Skardupių
                                    Foto 2024.10
                                    Atitvarai nuo jungiamojo kelio iš dalies užstoja informacinį kelio ženklą
                                    '

                                    Ketvirtas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo


                                    Kitoje pusėje - "Emsi" degalinė


                                    Penktas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo


                                    Kelio Nr. 2809 Narijampolė -Balsupiai - Keturvalakiai viadukas


                                    Pralenkė kažkoks angliškas drandalietas


                                    Su keliu Nr. 5122 (Vilkaviškis) - Ožkabaliai - Liudvinavas yra padarytas tiesioginė jungtis


                                    Šiaip galėjo užrašyti ne "Ožkabaliai" (beje, ne tie ,kur gimė J.Basanavičius), o didesnį miestą - "Vilkaviškis"
                                    Tolumoje - šeštas įspėjimas dėl 70 km / h greičio ribojimo


                                    Septintas ir paskutinis ženklas dėl 70 km / h greičio ribojimo
                                    Jei pristatė tiek ženklų, turbųt tie ribojimai bus ilgam


                                    Skardupiai (72,5 km). III etapo pagal laiką pabaiga.


                                    73 km. Galima važiuoti 130 km/val. -kaip ir priklauso magistralėje
                                    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.15, 05:45.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Šeštadienį nebuvo jokio ženklo apie kelio darbus (ar bent tokio, kurį vairuotojai pastebėtų).
                                      Na nepakomentuosiu kokiu sąlygų tamstai reikia, kad pastebėti ženklus, bet šeštadienį jie buvo. Bent jau ryte važiuojant PL kryptimi ir vėlai vakare grįžtant Kauno kryptimi.

                                      Comment


                                        Šiek tiek juokingi tamstos bandymai pateisinti kelininkų ar jų biurokratų sukurtą absurdą.
                                        Jei yra kokia nors zona (parkavimo, greičio ir t.t.), tokie dalykai žymimi įvažiuojant į ją. Jei greičio ribojimas yra (būtų) dėl kelio darbų, tai gerai matomas (o ne paslėptas) įspėjimas apie kelio taisymą yra (ar turėtų būti) kartu su greičio ribojimu.
                                        Šiuo atveju 16 km atkarpoje buvo 14 ženklų apie greičio ribojimą iki 70 km/h - kaip ir priklauso žvyrk.... tfu, magistralei; buvo pastebėtas net galiojantis magistralės ženklas, tačiau nepavyko pamatyti nė vieno ženklo apie kelio remonto darbus.
                                        Prašom pasidalinti to ženklo " kelio taisymas" nuotrauka - kuriame kilometre jis pakabintas ar kelininkų spintoje guli tas ženklas.

                                        Comment


                                          Prie ko čia pateisinimai. Man tai juokinga, kai argumentai kuriami rašant ne tiesa ir dar pridedant "nėra vairuotojams matomų ženklų", nors tie ženklai yra. Visas ruožas, kaip reikalauja KET yra pažymėtas ženklais "kelio darbai" ir reikia nustoti rašinėti, kad to nėra.
                                          Kad situacija su ribojimais absurdiška - rašiau ir ankstesniuose komentaruose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X